- "Memorandumul a fost supus aprobarii Guvernului avand invedere ca Ministerul Transporturilor propune, pentru constructia unei legaturi rutiere de mare viteza intre vestul varii (frontiera de la Nadlac dintre Ungaria si Romania) si litoralul Marii Negre (Constanta), realizarea unei alternative la tronsonul de Autostrada Sibiu-Pitesti prin construirea in regim de concesiune a tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov (Codlea)-Fagaras, in conditiile sustenabilitatii economice si financiare, care se va conecta la Autostrada Bucuresti-Ploiesti-Comarnic, parte a Autostrazii Bucuresti-Brasov", informeaza Ministerul Transporturilor.
Ministerul Transporturilor a aprobat demararea procedurilor pentru construirea Autostrazii Comarnic-Brasov-Fagaras

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri
Daca nu am gresit calculul mai sus atunci eu zic ca e un pic cam mult.
iar intretinerea costa si ea destul de mult, daca e facuta cum trebuie.
P.S. Era sa uit de SPAGA.
Vinci-Aktor trebuia sa o construiasca din fondurile proprii urmand a-si recupera banii din exploatare.
Cum ei au estimat ca ii va costa cam 4.7 miliarde sa o construiasca, nici o banca din lumea asta nu ar fi finantat proiectul, ptr ca in Romania nu poti sa pui o taxa pe KM mai mare de 2 EUR/100 KM (ca nu-ti va merge nimeni pe ea) si deci cei 4.7 miliarde + dobanda s-ar fi amortizat in o mie de ani la ce trafic avem. Tocmai d-asta parteneriatele public-private ptr constr de autostrazi in Romania n-au cum sa mearga, ptr ca nimeni nu e nebun sa investeasca.
Un investitor (un consortiu bancar in general) isi proiecteaza cashflowurile pe toata perioada de exploatare a autostrazii. Se fac prognoze, deci stai linsitit ca ei stiu cat va fi taxa peste 10, 20 ani si cat trafic o sa fie. Nu prea exista surprize (decat poate dezastre naturale).
Ati mai facut o autostrada care se infunda in mare, tot pentru distractia voastra a miticilor!
Sa sti ca noi restul Miticilor, ne dorim MULT de tot sa UNIM acest oras numit BUCURESTI la reteaua de autostrazi europene.
Apropo, Mitica ?! sti ca Ungurii la anu ajung la Nadlag ? Poate ar fi bine sa ii rugam sa continue inspre Bucuresti ....
Brasovul are mai multa nevoie de un aeroport