Mega Image preia supermarketurile G'market din Bucuresti

de Dragos Comache     HotNews.ro
Joi, 6 octombrie 2011, 13:50 Economie | Companii

Mega Image, partea a grupului Delhaize, va prelua cele trei supermarketuri G'market din Bucuresti, a anuntat joi Gimrom Holding, firma care controleaza lantul de magazine, fara a preciza insa valoarea tranzactiei. Documentatia privind preluarea magazinelor, care au o suprafata totala de vanzare de 6.436 mp, se afla in acest moment la Consiliul Concurentei pentru aprobare.

Reprezentantii Gimrom Holding au mai aratat ca unitatile G'market isi vor continua operatiunile ca si pana in prezent, pana la finalizarea procesului de transfer a activitatii.

In total, reteaua G'Market, care in 2010 a avut afaceri de 70 milioane de lei, numara patru magazine, trei in Bucuresti si unul in Iasi.

"Aceasta preluare se potriveste perfect cu strategia Mega Image de a-si extinde activitatea in Romania si in Bucuresti. Dupa aprobarea tranzactiei de catre Consiliul Concurentei, cele trei magazine vor fi reorganizate conform sortimentatiei si conceptului Mega Image, cu focus pe expertiza in produse alimentare", a declarat Xavier Piesvaux, general manager Mega Image.

Infiintat in 1995, Mega Image, parte a Delhaize Group, este unul dintre cele mai mari lanturi de retail din Romania, cu o retea de 94 de supermarketuri in toata tara.


Citeste mai multe despre   










1750 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    nici un regret (Joi, 6 octombrie 2011, 16:31)

    XDE [anonim]

    mare pierdere ... preturi mari, servicii proaste ... nici mega nu e mai departe
    • 0 (0 voturi)    
      Delhaize Group este un concept de succes... (Joi, 6 octombrie 2011, 19:07)

      georgiana [anonim] i-a raspuns lui XDE

      asa cum a fost o vreme si Mega Image (inainte de preluare) in opinia mea. Mega Image avea o identitate, ca tip de servicii si de produse, iar eu am fost mereu multumita de ele. In Belgia, Delhaize este un supermarket cu reputatie buna, preturi un pic mai mari decat Carrefour si mult mai mari decat Aldi, Lidl sau stiu eu ce echivalente ale Micilor Preturi. marfa este extrem de variata, iar in RO am observat ca varietatea de marci pe tip de produs incepe sa scada simtitor (vezi cafea, iaurturi fara conservanti). In plus, Delhaize isi permite sa tina varietatea pentru ca ei au vreo 2 game proprii e produse (delhaize si 365) care sunt de buna calitate si la preturi competitive, deci cu un profit bun. Pe produsele proaspete (lactate, produse din carne), gamele lor sunt calitativ la nivelul marcilor mari, iar ca pret, putin mai sus decat marcile proprii, extrem de slabe, dupa mine, ale altor lanturi. Daca vor produce si in romania gamele lor la aceeasi calitate, vor avea mare succes in randul clasei medii.
      Aaaa, am uitat sa precizez: sunt o clienta fidela Delhaize de vreo 5 ani! :))
      si am fost clienta fidela Mega Image vreo 2-3.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi