Anca Boagiu: CFR a fost copilul neiubit si nedorit din interiorul Ministerului Transporturilor

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:22 Economie | Companii

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat sambata ca, in ultimii ani, Compania Nationala de Cai Ferate a fost "copilul neiubit si nedorit din interiorul Ministerului Transporturilor", transmite Agerpres. Boagiu a spus ca exista sanse ca pana la sfarsitul anului sa se semneze contracte in valoare de 2,3 miliarde euro pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Romania, licitatiile pentru atribuirea lucrarilor fiind deja lansate.

"Vom acorda o atentie deosebita construirii si modernizarii infrastructurii de cale ferata de pe coridoarele feroviare. Sunt lansate deja cea mai mare parte a licitatiilor pentru contracte in valoare de 2,3 miliarde euro. Ambitia pe care ministerul o are, prin companiile din subordine, este ca majoritatea contractelor sa fie semnate pana la sfarsitul acestui an pentru a putea intra in modernizare si cu calea ferata. Din nefericire, CFR a fost ani in sir copilul neiubit si nedorit in interiorul ministerului. CFR a intrat in familia transporturilor si sper sa se simta atat in interiorul companiilor, cat si in afara", a declarat Boagiu.

Ministrul Transporturilor s-a aflat sambata intr-o vizita in judetul Vaslui, unde a inspectat lucrarile de pe santierul de reabilitare a DN 24 Galati - Vaslui - Crasna.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2529 vizualizari

  • +10 (12 voturi)    
    Vaca de muls (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 20:29)

    gigel [anonim]

    De fapt CFR a fost o vaca numai buna de muls si poate o mai fi inca
    • +5 (5 voturi)    
      apud (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:39)

      apud [anonim] i-a raspuns lui gigel

      apud nicolaiciuc.
    • +1 (1 vot)    
      Otopeni (Duminică, 30 octombrie 2011, 6:18)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      Nicaieri nu se vede principiul vacii de muls mai ostentativ decat la parcarea Otopeni , unde au ajuns sa blocheze drumul de acces numai sa creasca traficul prin parcarea aia amarata cu automate de plata la care pierzi 10 minute si care nu stiu sa taxeze decat din 30 in 30 de minute . Coruptie pe fata , incepand de la poarta tarii .
  • +6 (12 voturi)    
    Modernizarea statului (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:28)

    lucky luck [utilizator]

    Se traduce prin modernizarea infrastructurii rutiere, feroviare, etc. Se taie panglici, se destupa sticle de sampanie, se intoneaza imnul, se aduna televiziunile. Emotie, baloane, discursuri. Tara misca, guvernul - dinamic, responsabil. Iesim din criza!

    Dar: luati masina si mergeti prin patrie. Iesiti o tura, si comparati.
    Luati apoi TGV-uk. Reveniti. Comparati. Intre 320 km/h si 65 Km/h - media CFR.
    Votati, entuziasmati-va, bucurati-va, Viitorul va fi maine.

    Maine nu veti mai fi.
    Ei, da! Contracte, spaga, panglici, dicursuri, conturi off shore, vile, caini, amante/amanti. Securitate, securisti, postcomunisti. Jos Regele!
    Traiasca capitalismul: de cumetrie, de spaga, de bule de sapun...
    • +5 (7 voturi)    
      Foarte bine ... ai surprins (Duminică, 30 octombrie 2011, 3:00)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui lucky luck

      Un comentariu care arata exact situatia din CFR.



      Chiar asa arata situatia !!!

      Este o companie mare ---- asta inseamna ca se poate fura ( si s-a furat foarte mult !!! ) fara sa se prinda populatia !


      CFR e foarte mare de asta s-a furat pe multe planuri foarte mult.


      PDL-ul putea face multe ............... nu prea a facut .......


      Nici PSD-ul ......
      • +1 (3 voturi)    
        De ce nu votati ??? (Duminică, 30 octombrie 2011, 3:39)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

        Ma simt singur cand vad.......

        ca spun aevarul...... si nu ma voteaza nimeni ......


        ....... e doar o idee
        • +1 (1 vot)    
          De ce nu te voteaza lumea (Duminică, 30 octombrie 2011, 7:27)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

          Stilul in care scrii e caracterizabil drept cel putin ... prolix. Continutul de informatie noua e nul. Originalitatea e zero.

          Daca vrei voturi, vino cu comentarii informative, documentate, care aduc ceva in plus. Matale cand ai publicat comentariile de mai sus ai scris doar ca sa te afli in treaba.
      • +1 (1 vot)    
        a (Duminică, 30 octombrie 2011, 10:09)

        Rollie [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

        Psd-ul ne-a ingropat. Pdl de 7 incearca sa reformeze intreg statul. Si in mare parte a reusit. Probabil daca nu vine iar psd-ul in 2-3 ani vom arata a tara normala. Asa ca mare grija la vot!
  • +1 (3 voturi)    
    paralelism (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:19)

    Clujeanul [anonim]

    Glumind, la fel si in Cluj, CFR este copilul nedorit al orasului. Numai "U".
    • +4 (10 voturi)    
      Anca Boagiu si infrastructura feroviara (Duminică, 30 octombrie 2011, 3:08)

      giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui Clujeanul

      Bine doamna, dar seful matale pe linie de partid si de stat nu v-a informat cum a distrus si destructurat calea ferata ? Nu el a facut ca in fluxul de transport sa se plateasca tva intre ramurile de exploatare, nu el a distrus ''comanda unica in sistemul feroviar'', masura care a atras cresteri de tarife, lipsa de competivitate, imprastierea fara rost a sumelor alocate -si asa foarte mici- pentru niste amarate de investitii macar pentru mentinerea in niste parametri acceptabili ai sistemului ?
      Eu va doresc sincer sa va tineti de cuvant si sa acordati mai multa atentie infrastructurii feroviare, poate nu numai pe celebrele culoare de transport, dar si pe amaratele ale de linii pe care se mai deplasau si niste amarati de locuitori din zonele adiacente ale marilor aglomerari urbane.
      Apropo, daca face basescu o regionalizare a tarii si centrul regional se deplaseaza la zeci sau sute de kilometri, cu ce dracu' mai ajung amarastenii la ''judete'' daca nu au masina personala sau microbuzele ii jegmanesc la tarife ?
      • +2 (2 voturi)    
        Nu stiu pe ce lume traiesti matale ... (Duminică, 30 octombrie 2011, 7:31)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui giulesteanu

        ... da' in general decentralizarea si disciplina financiara duc la eficientizare si scaderea costurilor. Ca anumite masuri in directia asta au fost aplicate gresit se poate. Da' dupa parerea mea de treaba asta tre' facuti responsabili dinozaurii si mafiotii din interiorul CFR, nu Basescu.
      • 0 (0 voturi)    
        HOPA ,HOPA,....!! (Luni, 31 octombrie 2011, 22:13)

        florian [anonim] i-a raspuns lui giulesteanu

        Mai usor cu invectivele! ca nu d-na AB e de vina pentru ce e in infrastrctura CFR! Eu cred ca ai avantajul ca ai o pensie buna, pe nemeritate: care eu nu o mai prind la anul. Insa cel putin ma bucur ca deceva timp am lucrat cu oameni mai competenti ca tine si ca cei care te-au condus. Nu este situatia ideala dar e un progres sesizabil, de care ma bucur foarte mult
  • 0 (0 voturi)    
    precis (Duminică, 30 octombrie 2011, 7:26)

    eu [anonim]

    -CFR a fost vaca de muls
    -liniile rentabile au fost privatizate (de exemplu iasi-vaslui, mii de studenti circula saptamanal, a fost privatizat, CFR ul probabil e prea modest)
    -liniile mai putin rentabile au fost desfiintate pentru a avantaja transportatorii rutieri (care asigura conditii mizere<masini rupte, preturi mari, soferi nepoliticosi>)
    -liniile nerentabile sunt pastrate pentru ca privatii nu le iau iar statul nu vrea sa dezamageasca 3- 4 oameni care fac naveta ( ii plimba cu o garnitura de 3 ori pe zi)
    CAUZE
    -interesu' poarta fesu' (al transportatorilor privati care au uns ministrii si liderii de sindicat)
    -managementul ( nu prost ci inexistent, CFR are manager pe hartie, in realitate are un SHEF care n-are o treaba cu caile ferate, numit politic pentru a putea face manevre)
    CONSECINTE
    -sufera poporu'
  • 0 (0 voturi)    
    copilul neiubit si nedorit (Duminică, 30 octombrie 2011, 8:45)

    lungu bogdan [anonim]

    pai, mutati-l la agricultura sau la sanatate.
  • 0 (0 voturi)    
    super d-na Boagiu (Duminică, 30 octombrie 2011, 9:17)

    bibicu [anonim]

    imi place declaratia d-nei

    astept sa se confirme

    ps. sunt o persoana care calatoreste mult cu trenul
  • 0 (0 voturi)    
    cfr calatori (Duminică, 30 octombrie 2011, 20:53)

    titi [anonim]

    la cfr calatori , directorul general, maer dorin , este cu capul in nori, saracul nu are nicio vina, cica i s-a impus sa vina acolo desi nu este domeniul lui.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă