VIDEO Un film socant afecteaza din nou imaginea McDonald's. "The rottent truth about Egg McMuffins"

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 16:28 Economie | Companii

McDonald's s-a vazut nevoit sa renunte la unul dintre furnizorii sai de oua, dupa ce un videoclip socant realizat de o asociatie de protectie a drepturilor animalelor a prezentat actele de tortura la care sunt supuse gainile, scrie Le Figaro.

Angajat de 10 ani intr-o ampla campanie de imbunatatire a imaginii si de promovare a calitatii produselor sale, gigantul fast-food-ului se confrunta cu un nou atac. De aceasta data, este vorba de tratamentul la care sunt supuse gainile si puii de catre un subcontractor care furnizeaza ouale utilizate in produsele McDonald's. Titlul videoclipului este fara echivoc: "McDonald's, adevarul putred al oualor McMuffins".

ATENTIE: Imagini violente



Realizat cu camera ascunsa si difuzat pentru prima oara vineri de televiziunea americana ABC, videoclipul a fost filmat de asociatia "Mercy for animals" intr-o crescatorie de pasari din Minnesota a "Sparboe Egg Farms". Imaginile arata actele de cruzime la care sunt supuse pasarile de mai multi angajati: gaini sufocate in saci de plastic, un salariat care invarte in aer o pasare legata cu o sfoara de un picior sau oameni care taie ciocurile animalelor. Filmarile au fgost efectuate in perioada mai - august in cinci crescatorii ale grupului din Iowa, Minnesota si Colorado.

Sparboe nu este un furnizor direct al McDonald's, care se aprovizioneaza da la un alt subcontractor, Cargill. Dar documentarul acuza direct lantul de restaurante. Dupa difuzarea filmului, McDonald's a cerut Cargill sa inceteze sa se mai aprovizioneze de la Sparboe. Cu atat mai mult cu cat Sparboe a fost acuzat in urma cu doua zile de Food and Drug Administration (FDA), autoritatea sanitara americana, de nerespectarea regulilor federale de igiena in ceea ce priveste preventia infectiilor cu salmonella.

Este dificil de estimat care va fi impactul acestui film asupra activitatii McDonald's, care renunta cel putin temporar la serviciile Sparboe, al cincilea mare producator de oua din Statele Unite.

McDonalds a reactionat imediat, intr-un comunicat, calificand aceste comportamente drept "socante" si "inacceptabile"..

"McDonald's isi asigura clientii ca solicita de la furnizori un tratament decent fata de animale". Purtatorul de cuvant al Sparboe, Lyle Orwig, a anuntat concedierea imediata a patru angajati.

Hiper-industrializarea galopanta

Aceste masuri nu au multumit insa "Mercy for animals", care acuza McDonald's si furnizorii sau ca intretin "o cultura a cruzimii si neglijentei". Grupul de lobby cere McDonald's sa solicite furnizorilor sai sa creasca animalele in libertate. Un demers aproape de neimaginat intr-o societate americana care considera standardele industriale de productie a oualor si puilor drept absolut normale.

In Europa, unde reglementarea cresterii pasarilor este mult mai stricta, aceasta hiper-industrializare nu inceteaza sa castige teren. In Franta, patru din cinci pui consumati sunt pui crescuti in sistem industrializat.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

16395 vizualizari

  • +12 (18 voturi)    
    vegetale? (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 16:47)

    Noi toti [anonim]

    Sustinem vegetarienii, eu nu sunt dar oricand prefer o pasare crescuta la tara sau alte alimente provenite direct de acolo.
    • -22 (36 voturi)    
      Ai habar de cum se obtine laptele la tara ? (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 18:56)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Noi toti

      Iti zic io cum. se ia o vaca, se ia o muiere preferabil nespalata pe miini, se ia un scaun si se ia o galeata. apoi se apuca tzitza vacii si se face ffft ftttt si laptele tziiir tziiiir. se obtine o galeata cu lapte dragutz si spumos, care se trece printr-o sita sau de ce nu, printr-un tifon optional spalate. apoi se pune in sticle de plastic, nu de putine ori luate de prin gunoaie. apoi se merge cu laptele in piata si se sta cu el pe masa ore/zile intregi pina il cumpara cineva. da, pe masa. prefer oricind un lapte pasteurizat dintr-o sursa (fabrica) controlata, haleluia
      • +19 (27 voturi)    
        /// (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 21:37)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        Laptele pe care il cumperi de la magazin, si care este imbuteliat la fabrica vine in cea mai mare parte tot de la taranii aia de care iti bati tu joc.

        Acu' ca stii adevarul poate nu mai bei lapte deloc.
        • -17 (23 voturi)    
          Daca traiesti cu impresia asta..... (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 21:45)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui un roman

          Nu stiu cum inca de mai supravietuiesti pe Pamant. Un producator de lactate are ferma si vaci proprii. Aia care strang laptele la tara sunt niste exceptii de bisnitari.
          • +10 (16 voturi)    
            frankie, prietene, (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 23:08)

            Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            laptele UHT e la fel de bogat in proteine, minerale, enzime vii precum e si cauciucul meu de iarna. afla ca tehnologia UHT are grija sa anuleze toate efectele benefice ale laptelui (indiferent de provenienta lui initiala).
            Asa ca baga mare pe lapte UHT! sigur o sa traiesti 100 de ani.
            Nici nu-mi dau seama cum a supravietuit umanitatea pana in era marketingului consumand lapte dintr-ala muls de maini nespalate si trecut prin tifoane murdare. nu mai zic de rahatii de vaga turnati direct in caldare! amin!
            • +1 (3 voturi)    
              Cruzime și ignoranță (Duminică, 20 noiembrie 2011, 14:08)

              Adrian [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

              Ceea ce pățesc găinile astea nu este doar rodul industrializării ci și a "nebuniei" unor. De ce trebuia ăla să învârtă biata găină eu chiar nu am înțeles. Pe de altă parte, văd că e o dispută legată de lapte și de viața la țară. Vă spun din experiență și știu ce vorbesc:
              1. imaginea pe care o prezintă Frankie este, din păcate, valabilă pentru cel puțin jumătate din laptele vândut în piață pe masă;
              2. laptele din comerț nu provine neapărat de la țărani, există foarte multe ferme unde se porduce lapte și vacile sunt mulse cu aparte speciale;
              3. eu beau lapte UHT și le dau copiilor lapte UHT pentru că nu am văzut niciun studiu prin care să se dovedească fără tăgadă că este cum spui tu, dacă, totuși, ai un asemenea link dintr-o sursă credibilă te rog să-mi spui;
              4. există posibilitatea să eviți pe cât se poate industrializarea și traiul ăsta cu e-uri dar nu câștigați nimic dacă îi înjurați pe ăia care arată cu degetul și partea mai puțin plăcută a "alimentației ecologice".
              Duceți-vă la țară să vedeți cum oamenii pun îngrășăminte cu pumnul la tot (de câteva ori mai mult decât este necesar) chiar în grădina din care ei mănâncă. Sunt și la țară, ca și la oraș, oameni inteligenți și respoinsabili dar și foarte mulți ignoranți, rău-voitori sau proști. Raportul este egal cu cel rezultat din impărțirea șoferilor cu bun simț din București și a celor care parchează aiurea și îți taie calea fără nicio ezitare dar pe care, dacă îi întrebi, sunt cei mai civilizați șoferi.
              Lucrurile sunt mult mai complicate decât par și nu sunt doar alb și negru.
              • 0 (0 voturi)    
                raspuns (Luni, 21 noiembrie 2011, 0:27)

                Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

                uite aici link (sper sa nu-mi vii cu "adu-mi linkuri credibile" ca trebuie doar sa cauti pe google). cine vrea sa vada, vede, cine nu, le da copiilor lapte si se intreaba de ce or fi asa sensibili.
                http://locavoredelmundo.wordpress.com/2010/10/10/uncovering-hidden-truths-uht-milk/

                traiesc la tara si am tot calatorit si prin alte zone rurale, te asigur ca nu am vazut UN taran sa puna alt ingrasamant in gradina lui in afara clasicului balegar de vaca. daca tu ai vazut asa ceva probabil ca aia-s taranii moderni care vor sa faca bani din grada lor, repede si multi.
                • 0 (0 voturi)    
                  Tot la țară (Luni, 21 noiembrie 2011, 15:57)

                  Adrian [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

                  Am trăit și eu 18 ani, știu foarte bine ce înseamnă să stai la țară. Te asigur că se cumpără îngrășăminte cu sacul și să pun cu mâna, de la porumbi până la legume. Dăunătorii sunt eradicați cu diverse substanțe despre care cei mai mulți au auzit de la vecini și nu de la vreun specialist. Nu mă înțelege greșit, nu vorbesc aici că toți fac așa dar ce e mai grav este că nu-i știi pe ăia care fac ca să te ferești. În cazul laptelui UHT sau în cazul Fast Foodurilor știi de ce anume să te ferești, nu le folosești și ai scăpat sigur de o potențială problemă dar în cazul alimentației "naturale" îți garantez că ai avea niște surprize. Eu îi apreciez pe cei care pot trăi fără chestiile artificiale și de combinat chimic, eu nu le pot evita în totalitate iar la lapte chiar nu m-a convins nimeni că UHT-ul este mai rău decât cel pe care îl cumpăr la sticlă de plastic din piață dar despre care chiar nu știu nimic. Îți garantez că am grijă de sănătatea copiilor și că am evitat, cât am putut alimentele despre care știu sigur că sunt nesănătoase (Fast Foodurile, toate, fără excepție) dar, ca și în cazul telefonului mobil, nu poți să le eviți permanent. Ce încerc eu să transmit este o doză de realism, nu mai vedeți totul în alb și negru. Părinții mei, care trăiesc la țară, au cumpărat lapte de la cunoștințe care aveau vaci și s-au trezit cu făină în lapte, de la alții cu apă în ardei (ca să fie mai grei), sunt și situații d-astea, îți repet, raportul este identic cu cel de la oraș în care toți sunt indignați că se aruncă gunoaie pe stradă dar strada este un mare tomberon, gunoaiele pică din cer, toți sunt civilizați și corecți.
          • -1 (5 voturi)    
            Haha (Duminică, 20 noiembrie 2011, 0:56)

            Closed [anonim] i-a raspuns lui Frankie

            Iluzii. Iti garantez ca cel putin o parte din laptele ambalat in fabricile romanesti provine de la tarani. Iti spun sigur pentru ca am vorbit cu oamenii, care erau foarte nemultumiti ca li se dadea cam 0,50 lei pe litrul de lapte. Si nu, laptele nu era strans de bisnitari, ci de cisternele fabricii.

            Dar na, ramai tu sigur ca laptele din supermarket provine doar de vacile producatorilor. Pana la urma, daca te face sa te simti bine, asta e important.
          • 0 (6 voturi)    
            domnule, mai iesiti in lume (Duminică, 20 noiembrie 2011, 3:03)

            klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            si casca ochii. TONE de lapte provin de la tarani. exemplu http://www.monitorulbt.ro/Stiri/Botosani/Actualitate/2011-11-17/Tepe+cu+zeci+de+tone+de+lapte.html
          • +1 (1 vot)    
            Alooo (Duminică, 20 noiembrie 2011, 19:20)

            Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            esti un nesimtit!!parintii mei au ferma de animale la Oradea,iar laptele se colecteaza conform regulilor Ue,exista o sala de muls AUTOMATIZATA,iar laptele colectat este verificat DE FIECARE DATA SI ANALIZAT dpdv chimic si bacteriologic pt ca altfel nici macar nu ti-l ridica in ziua respectiva.Personalul trebuie sa aiba halate albe,bonete,sa se spele pe maini,exista un procedeu aparte pt deversarea dejectiilor...pasunile trebuie sa fie ingradite iar animalele au fiecare crotalii la ureche,sunt numerotate.
            Altadata cand iti dai cu parerea trebuie sa vorbesti in cunostinta de cauza,altfel esti la fel ca si un neavenit bagator in seama.
          • 0 (0 voturi)    
            un producartor de lapte (Luni, 21 noiembrie 2011, 13:09)

            nenea [anonim] i-a raspuns lui Frankie

            nu are nici macar lapte...are o serie de grasimi, gelifiancti, apa pura biologic si alte chestii sintetice. daca tu crezi ca iaurturile si smantanele din market contin si lapte....inseamna ca nu mai stii gustul laptelui de multa vreme
      • -2 (6 voturi)    
        subscriu (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 22:24)

        gaga [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        subscriu ! cat despre articolele de genul asta sunt o isterie plicticoasa care ma intereseaza doar in latura lor mitologica, ca sa zic asa.
      • 0 (2 voturi)    
        Mda... (Duminică, 20 noiembrie 2011, 15:46)

        Razvan [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Hai sa-ti mai spun eu ceva, desteptule !
        Laptele ala se fierbe, deci microbii "muierii" si din sticlele alea "de prin gunoaie" se pierd !
        E problema ta de unde iei sticlele, insa eu mereu as alege laptele proaspat !
        Mai nou exista si automate, care sunt destul de igienice si ofera si sticla (sigur nu din gunoi).
    • -8 (20 voturi)    
      Asa-zise produse de la tara (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 18:58)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Noi toti

      Pai e o diferenta intre a consuma produse de la sursa si a cumpara oua de doua saptamani sau smantana lungita cu faina, branza facuta din te miri ce, de la toti taranii jegosi si nespalati care impanzesc trotuarele prin jurul pietelor.
      Alea sunt produse de tara doar cu numele.
    • -9 (13 voturi)    
      produse de la tara.... hahaha (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 19:02)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Noi toti

      pun pariu cu oricine pe un infint de euro ca pica oricind testul "curcanu din curte vs curcanu industrial". nu sufera comparatie my ass, poate dpdv psihologic. maninc carne la greu, de curcan mai putin, dar niciodata n-am patit sa zic "ai sa-mi trag una, asta e carne de porc crescut in curte, nu? nici nu sufera comparatie cu ala de la billa". si nici macar n-am intilnit pe cineva care sa zica asa ceva. evident ca daca zici dinainte ca e "din curte", pfuai, cea mai tare carne, porcii industriali sint de rahat bleah. ca in emisiunea aia in care le-au dat unora niste apa si le-au zis ca e din virfu muntilor, pura si senina ca o zi in muntii stincosi si aia ejaculau de placere savurind pretioasa licoare. de la cismeaua din curte, bagata in sticla cu furtunu
  • +7 (19 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 16:51)

    Martens [anonim]

    Da' ce, credeti ca numai un crescator de gaini face asta? Toti fac.
  • +5 (7 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 16:59)

    alex [anonim]

    Cum adica "s-a vazut nevoit"? Asta inseamna ca a renuntat impotriva vointei...ceea ce nu e deloc adevarat.
  • -5 (37 voturi)    
    SOC,SOC,SOC (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 17:01)

    ZONA [anonim]

    Tocmai s-a descoperit ca lumea este un loc dur. Ca oamenii mananca animale si ca tot oamenii le si omoara. Daca la vederea unor pasari, in stare deplorabila e adevarat, oamenii se scandalizeaza ma intreb cati dintre ei au idee despre cum se petrece sacrificarea altor animale de genul vitei, iepurelui sau mielului si care dintre cele trei animale plange in momentul uciderii. Haideti totusi sa lasam ipocrizia din mana inaintea hamburgerului.
    • +16 (20 voturi)    
      Ipocrizie.. (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 18:14)

      urfe [utilizator] i-a raspuns lui ZONA

      Ai dreptate, nimic din video nu e anormal. Sunt toate, de fapt, o veche traditie vanatoreasca izvorata din respectul pentru farama de viata a animalului care te va hrani.
      Practic, e musai sa-i provoci cat mai multa suferinta inutila inainte de moarte.

      Nu stiu cum sunt bunicii tai, dar ai mei au trebui sa-si cumpere o macara cu care sa invarta porcul inainte de taiere - stii tu, traditional vorbind. I-am taiat apoi nasul si l-am asfixiat cu o punga de 2 lei.
    • +13 (21 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 19:13)

      ion voicu [anonim] i-a raspuns lui ZONA

      ma scirbesc profund indivizii care gindesc la fel ca si tiine.
      nimeni nu spune sa nu consumam animale, dar nuantele sint esentiale. retardul de rind nu face de obicei diferenta intre a le omori rapid si fara durere dupa o viata decenta, pe pamint si in aer liber, si a le tortura, mutilindu-le si si a le omori lentin chinuri dupa ce au trait in niste custi in care abia incap, sufocate de propriile excremente, in hale imense prost sau deloc luminate si friguroase.
      chiar nu faci diferenta?
      • 0 (4 voturi)    
        Te poti scarbi profund sau mai putin profund (Duminică, 20 noiembrie 2011, 17:28)

        ZONA [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

        domnule ipocrit ion voicu sau cum te-o chema, existenta ta se datoreaza in totalitate unui lung istoric peste secole si milenii de acte de cruzime, de nediferentieri intre moarte rapida si fara chinuri sau nu si de asemenea de o lipsa acuta de "nuante". Daca lumea asta era dupa nuante atunci nu mai eram, ca ne manca leul. Este foarte adevarat ca tratamentul aplicat pasarilor respective este neconstructiv mai ales datorita calitatii scazute a produsului final dar de aici si pana la a "lupta pentru drepturile gainilor"pe care le mancam e cale lunga. Mai bine luptam pentru o carne mai gustoasa cu care sa ne hranim copii, ce zici...
    • +14 (20 voturi)    
      pt zona (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 20:21)

      iessien [anonim] i-a raspuns lui ZONA

      esti dus omule,si eu am sacrificat multe si diferite animale la tara(de la iepuri, gaini pana la porci) pt consumul familiei, dar niciodata nu am ironizat acele animale sau sa imi provoce o anumita bucurie.Acei oameni sunt bolnavi cu capul, si tu la fel pt faptul ca nu aveti respect pt viata oricarei fiinte, mai ales ca si te hraneste.
      • -1 (3 voturi)    
        mda (Duminică, 20 noiembrie 2011, 17:34)

        ZONA [anonim] i-a raspuns lui iessien

        saracele animale dupa ce ca sunt taiate prajite coapte feliate si stoarse de sange cum naiba sa te mai apuci sa le mai si ironizezi la final ca ar fi chiar de tot
        tu ai idee ce scrii cat de cat ?
        a si daca tu consideri ca trebuie sa pui intr-o postura mai spirituala partea cu mancatul gainii n-ai decat, esti liber sa abordezi din orice directie macelaritul animalului dar... stii tu ... ipocrizia.... animalul mort... spiritual sau mai putin spiritual tot il mananci... tu pe el :P
    • -1 (5 voturi)    
      FOARTE INTERESANT (Duminică, 20 noiembrie 2011, 11:22)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui ZONA

      Toata ziua vad documentare cu rechini, lei, crocodili, cu tehnici de supravietuire unde se maninca orice vierme. Acum marele si sensibilul public occidental (si in subsidiar citiva romani feciorelnici care ar vrea sa se hraneasca cu aer) se ofuscheaza teribil pentru suferintele gainilor. Am ajuns ca suedezii sau norvegienii aia care protestau impotriva hainelor de blana ale Coanei Leantza in timp ce romanii crapau pe frontiere incercind sa fuga din "raiul" construit de ea si de gasca de escroci care acuma incearca zi de zi sa ne convinga cit de rau e acolo de unde isi aduceau ei whisky-ul, tigarile si tot ce la noi nu se gasea sau era foarte prost.

      Daca tot va plingeti de hypermarket-uri va intreb: ati cumpara miere cu furnici moarte inauntru ? Nu de alta dar eu am facut asa ceva pe vremea lui Ceausila (desigur am ales un borcan cu minimum de insecte).

      Intrebare colaterala: cite americance din alea grase ca butiile stiu sa gateasca o simpla omleta CU GUST ? Ca nu degeaba duduie fast-food-urile. Perversiune calculata: dar dintre romance CITE STIU sa puna pe masa ceva onorabil ? Gatitul nu-i la indemina oricui.
      • +2 (2 voturi)    
        N-ai inteles nimic (Duminică, 20 noiembrie 2011, 15:26)

        Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui pointless man

        Oamenii astia nu vor sa chinuie animalele inainte de a le taia. Tu evident nu intelegi conceptul asta. Daca ti-as spune ca budistii cer iertare animalului inainte de a-l taia, sau ca musulmanii spun numele lui Alah inainte de sacrificarea animalului, probabil nu vei mai intelege chiar nimic. Nu trebuie sa fii "feciorelnic" sau "sensibil" sau sa "te ofuschezi" - trebuie sa dai pur si simplu dovada de umanitate in a nu chinui un animal inainte de a-l sacrifica si a te hrani cu el.
  • +13 (15 voturi)    
    hmmm (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 17:44)

    ampersand [utilizator]

    Nu ştiu dac-aţi remarcat, dar pe toate conservele de carne, de pateu, pe cutiile cu ouă, şamd, pe toate sunt înfăţişati porci, vaci, găini cu un aer fericit şi mulţumit că vor ajunge să sfârşească-n burta noastră fripţi, prăjiţi, înăbuşiţi în abur, fierţi în ulei încins, tranşaţi, fezandaţi, afumaţi.
  • +4 (10 voturi)    
    Ipocrizia societăţii de consum (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 17:47)

    felis_tigris [utilizator]

    Câtă cruzime!

    De mâine în semn de protest, nimeni nu va mai consuma timp de un an produse de origine animală!
    • -8 (14 voturi)    
      Mananca tu iarba si ridichii (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 21:09)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Sa vezi ce viata superba o sa duci
  • -4 (10 voturi)    
    Filmul cred ca e facut de Burger King :)) (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 18:38)

    Frankie [utilizator]

    Concurentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
  • +3 (7 voturi)    
    Totusi (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 19:58)

    K.Samuel [anonim]

    Este foarte bine ca exista asemenea grupuri care sa sesizeze asemenea acte deplorabile, insa mi-ar placea daca s-ar face cel putin tot atata lobby pentru oamenii care se chinuie in saracie, oamenii care sunt fortati de alti oameni sa lucreze in conditii de sclavie, copii fortati sa cerseasca si multe altele.
    • +5 (9 voturi)    
      intrebare (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 20:53)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui K.Samuel

      esti de acord ca, statistic, un om are sanse mai mari sa-si schimbe destinul, fata de o gaina, un porc, o vaca?
      desi simt mila cand vad animale torturate, niciodata nu am simtit mila cand am vazut oameni (cu exceptia copiilor, ei sunt caz special).
    • 0 (4 voturi)    
      Se face (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 21:41)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui K.Samuel

      Se face la fel de mult si pentru cei saraci.
  • +3 (3 voturi)    
    Earthlings (Sâmbătă, 19 noiembrie 2011, 20:40)

    Leo Bloom [anonim]

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4867469000009495453
  • 0 (2 voturi)    
    Mie greata.... (Duminică, 20 noiembrie 2011, 0:02)

    martianu [anonim]

    Oare americanu` de rand, ala gras, slinos, oare e dezgustat de ce se intampla in filmulet?
  • 0 (2 voturi)    
    Trist (Duminică, 20 noiembrie 2011, 0:35)

    codrin [anonim]

    Ma intristeaza asa tare sa vad atata cruzime.. saracele vietati..
  • +3 (5 voturi)    
    pentru frankie (Duminică, 20 noiembrie 2011, 3:06)

    nnss [anonim]

    am o ferma de vaci si activez in domeniu zootehnic. va informez ca nici un procesator de lapte nu are ferma proprie. producatori de lapte, cum va place dvs sa ii numiti, care si proceseaza sunt foarte putini si fac acest lucru la o scara foarte mica (probabil ati vazut acele automate de lapte). cei care colecteaza laptele de la crescatorii de vaci sunt chiar marii procesatori nu bisnitarii. cu stima
    • 0 (2 voturi)    
      Vorbesti sa te afli in treaba (Duminică, 20 noiembrie 2011, 13:34)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui nnss

      Tnuva are ferma proprie cu 350 de vaci. Esti un ipocrit !
      • -1 (1 vot)    
        aha (Luni, 21 noiembrie 2011, 10:16)

        dabu [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        Normal ca stii...doar lucrezi acolo. Iar toate posturile tale merg in directia asta - nu luati de la tarani, ca sunt produse de rahat.

        Esti penibil.
  • 0 (2 voturi)    
    Adevarul si Solutia.. (Duminică, 20 noiembrie 2011, 12:49)

    MariusLT [utilizator]

    Despre mine: nu sunt vegetarian, consum carne si alte produse: lapte, branza, oua etc..in ultimii an totusi, am renuntat la cele de provenienta porcina..
    ..toate lucrurile despre care aflam putin cate putin...ma cam pun pe ganduri..sincer, nu mi-as fi imaginat ce se intampla inainte ca un produs impachetat frumos sa ajunga la mine pe masa..si nici ce se intampla..dupa eu Eu il consum..
    sunteti cred de acord cu totii, ca obiceiurile si modul de viata in care am crescut...nu este mereu cel mai bun..dintotdeauna am fost manipulati..si trist e ca inca suntem..in ciuda regulamentelor..si restrictiilor impuse in ziua de azi..

    Daca nu l-ati vizionat deja..va rog sa o faceti.. http://www.youtube.com/watch?feature=iv&src_vid=es6U00LMmC4&annotation_id=annotation_37785&v=nAu_TxmvCEg

    ..Eu cred din ce in ce mai mult..ca solutia este la noi...noi prin ceea ce alegem sa consumam, facem ca intregul sistem sa se functioneze..putem alege directia care ne va salva..sau care ne va aduce in stadiul de a ne naste bolnavi..mereu..

    Ce parere aveti?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică