VIDEO Carrefour si-ar putea anunta retragerea din Romania si de pe o serie de alte piete in vara acestui an - raport ING

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 aprilie 2012, 19:08 Economie | Companii

Carrefour Romania
Foto: Agerpres
Un raport al ING afirma ca lantul de magazine Carrefour si-ar putea anunta retragerea din mai multe tari, inclusiv Romania, odata cu publicarea rezultatelor din primul semestru al acestui an, in luna august, scrie Le Figaro.

Contactat de HotNews.ro, un reprezentant al Carrefour Franta a refuzat sa faca vreun comentariu.

Intr-o nota difuzata in cursul diminetii de miercuri, analistii ING afirma ca Georges Plassat, noul presedinte-director general al grupului, urmeaza sa prezinte un nou plan strategic in aceasta vara, cu scopul de a relansa activitatea din Franta.

ING apreciaza ca Argentina, Italia, Malaezia, Polonia, Romania, Taiwan si Turcia figureaza in primul val al pietelor de pe care Carrefour ar putea sa se retraga.

Analistii evoca in planul doi numele Belgiei si Greciei. Ei considera insa ca Brazilia si China nu sunt amenintate de o retragere a grupului, contrar pronosticurilor facute de alti observatori.

"Singura solutie pentru noul presedinte de a 'salva' Carrefour este limitarea marimii activitatilor, care include vanzarea tuturor sucursalelor nationale", explica ING.

"Aceasta va permite crearea de valoare, pe termen scurt, pentru actionarii nemultumiti", potrivit sursei citate.



Potrivit datelor prezentate pe propriul site, Carrefour este cel mai mare distribuitor european si cel de-al doilea la nivel mondial operand mai multe tipuri de magazine: hipermarketuri, supermarketuri, hard discount si magazine de vecinatate.

Grupul este prezent in 32 de tari din lume cu peste 9.500 magazine si peste 471.000 de angajati.

Carrefour opereaza in prezent in Romania 3 formate de magazine:

  • 25 de hipermarketuri Carrefour
  • 50 de supermarketuri Carrefour Market
  • 3 magazine de proximitate, de tip franciza, Carrefour Express Angst: "Un prieten aproape de tine!"


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

27767 vizualizari

  • -12 (26 voturi)    
    Deoarece economia s-a relansat ! (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:21)

    Patriot (basist) adevarat ! [anonim]

    ...
    • +5 (19 voturi)    
      trebuie sa fie nebuni... (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:57)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Patriot (basist) adevarat !

      Retragerea din Romania nu are niciun sens. In primul rand ca in RO, Carrefour este cel mai probabil pe primul loc la retail, in al II-lea rand, Ro ete o atra francofona, cu clineti consumeristi, iar in Ro sunt destule alte mari firme franceze (vezi Dacia de exemplu)
      • 0 (8 voturi)    
        nu te mai ambala (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:13)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        daca te duci in fr ai sa vezi ca si ei sunt consumeristi, pentru ca au cu ce cumpara, nu cu salarii de 200 de euroi ca la noi. este o vrajeala similara cu cea in care bancile amenintau ca pleaca din ro
        • +13 (13 voturi)    
          tu glumesti? (Miercuri, 25 aprilie 2012, 8:20)

          break a leg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          pe mine romanii reusesc sa ma uimeasca, pentru ca in afara de faptul ca sunt mari consumeristi, sunt si niste adevarati magicieni: reusesc, cu doar 200 de euro lunar, sa faca permanent cozi la astfel de magazine pentru a-si umple generos cosurile.
          • +5 (5 voturi)    
            pai 200 de euroi e doar salariul (Miercuri, 25 aprilie 2012, 11:42)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui break a leg

            Desi salariul mediu net in Romania e de vro 350 de eur, nu de 200 cum zice alfonso ala de mai sus, 200 de euroi e doar salariul. Restul (spaga, meditatiile, ciubucul) nu se pun(e)...
            Ca asha e Romania: tara saraca lipita, desi daca te duci la supermarket e aglomeratie de te intrebi daca e cumva se inchid supermarketurile miine si a navlit tot poporul sa cumpere ce mai apuca.
            • 0 (0 voturi)    
              coment (Miercuri, 18 iulie 2012, 18:13)

              popa [anonim] i-a raspuns lui bogdan

              nu toti salarirati dau meditaii sau iau spaga ce mai spunem de pensionari ? ciubucuri de unde ? astia se duc doar sasi cumpere o paine in supermarketuri sau din curiozitate !!!! altii sint cu bani multi
            • 0 (0 voturi)    
              importuri (Joi, 26 iulie 2012, 4:26)

              cris [anonim] i-a raspuns lui bogdan

              lumea se duce la supermarketuri pt. ca acum importam 80% din mancare in caz ca nu stii stimabile. traim dim fructe si legume si paine importate cu tot cu E-uri din vest - asa ca unde sa ne ducem sa luam mancare??
      • +3 (7 voturi)    
        E stire de la IGN_ore (Marţi, 24 aprilie 2012, 23:43)

        Batis Puta [anonim] i-a raspuns lui hot news

        Mai tampiti ca astia cu greu gasesti.

        Conform IGNore Carrefour se va specializa in exportul de burka spre Olanda, e ultima mode printre blondele de acolo.
      • +5 (5 voturi)    
        Alo, fanii KARFUR! Realitatea e cruntă. (Marţi, 24 aprilie 2012, 23:45)

        zizin [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Georges Plassat, fostul șef al Vivarte, va prelua controlul Grupului Carrefour, înlocuindu-l pe Lars Olofsson în postul de CEO. Plassat va fi numit CEO la 18 iunie, la următoarea adunare generală a acţionarilor Carrefour. Deși este cam mult de așteptat până în vară, se pare că analiştii financiari trebuie să aştepte până atunci, căci la acest moment nu este prevăzută prezentarea strategiei.
        Veniturile operaționale ale grupului Carrefor au scăzut în 2011 cu 20%. Acțiunile Carrefour au pierdut aproape 50% din valoare, într-un singur an! Iar angajaţii Grupului deplâng faptul că "toate deciziile sunt îngheţate de luni de zile."

        sursa: La Tribune, 12.04.2012 - Carrefour garde le silence sur ses objectifs 2012

        http://www.latribune.fr/entreprises-finance/services/distribution/20120412trib000693188/carrefour-garde-le-silence-sur-ses-objectifs-2012.html
      • +1 (1 vot)    
        sa incasezi 20-30 % pentru intermediere nu e rau (Joi, 26 aprilie 2012, 15:00)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        daca ceri 5 % comision pentru consultanta pare o suma ff. mare, dar platim frecvent 20-30-40 % celor care muta o marfa de ici colo...
        le mai e si greu si sunt stresati...
        asta da plus valoare...
    • +19 (29 voturi)    
      mais oui... (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:37)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui Patriot (basist) adevarat !

      Normal ca Basescu si guvernul sunt de vina. Ca si atunci cand se inchide fabrica Nokia, ninge sau ploua, sau Carreffour pleaca din Argentina, Italia, Malaezia, Polonia, Romania, Taiwan si Turcia .
      • +7 (11 voturi)    
        ce sa faca basescu (Miercuri, 25 aprilie 2012, 7:14)

        cccdan [utilizator] i-a raspuns lui hollow

        ce sa faca basescu? sa stabileasca el deciziile manageriale de la nokia sau carrefour? sa proiecteze el un telefon nokia mai bun decat iphone? sau ce?
        • +8 (8 voturi)    
          ironia, bat-o vina! (Miercuri, 25 aprilie 2012, 9:37)

          eu2012 [anonim] i-a raspuns lui cccdan

          "hollow" era ironic...
        • 0 (0 voturi)    
          pam-pa-ra-pam-pam (Miercuri, 25 aprilie 2012, 11:25)

          gugăl [anonim] i-a raspuns lui cccdan

          Dă un search pe Google cu: "Carrefour 2011 financial results Lars Olofsson, Pierre-Jean Sivignon" . Ai să găseşti:

          1. Financial Times: "Price cuts plague Carrefour sales"
          The world’s second-largest retailer by revenues on April 10 reported a 3.8 per
          cent fall in sales in Europe (excluding France) [...] Greece and Spain were
          particularly hard hit but the trend was also downwards in Turkey and Romania.

          2. Wall Street Journal: "Carrefour Tweaks Prices to Aid Sales"
          Like many retailers, Carrefour's sales have been pressured by a reduction in
          consumer spending amid the economic downturn, especially in France and
          Southern Europe, the region that has been hit hardest.

          3. Reuters/CNBC: "Carrefour to Cut Prices Amid Tough Climate"
          4. Bloomberg: "Carrefour Cites ‘Difficult’ Retail Environment"
          5. The Star (Malaysia): "Carrefour takes a beating"

          Enjoy reading ;)
    • +15 (15 voturi)    
      Nimeni (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:24)

      caius [anonim] i-a raspuns lui Patriot (basist) adevarat !

      nu da gaina care face oua de aur din maini.
    • +2 (8 voturi)    
      Le spun la revedere (Miercuri, 25 aprilie 2012, 0:58)

      Liberty NOII GOLANI [utilizator] i-a raspuns lui Patriot (basist) adevarat !

      Sa se duca ca nu le plange nimeni de mila. CONCURENTA ESTE BENEFCA CONSUMATORULUI si aceluia ce vine sa ciupeasca pe prosti. Daca pleaca inseamna ca nu le place cat castiga. Pai daca au preturi ridicate ceilalti concurenti le lasa mai jos si atuncea le fura clientii. TRE BIEN ORVUAR, nu stiu daca am scris bine dar ma rog,,, ma intelegeti.
      • +1 (1 vot)    
        sa nu uiti! (Miercuri, 25 aprilie 2012, 10:44)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Liberty NOII GOLANI

        sa-l aduci pe Dragos Frumosu sa zbiere! nu spune el ca supermarketurile nu-i lasa pe agricultori sa-si vanda marfa DE DOUA ORI MAI SCUMPA decat cea bulgareasca sau italiana. Traiasca sindicatele, jos comertul liber, sa vina Ponta premier!
    • +2 (2 voturi)    
      numai RO? (Miercuri, 25 aprilie 2012, 10:41)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Patriot (basist) adevarat !

      se retrage si din Italia, Polonia etc. Si acolo tot de astea scrii?
  • +13 (25 voturi)    
    drum bun (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:29)

    mironovici [utilizator]

    si cale batuta !!
    • -3 (5 voturi)    
      CARREFOUR NE DERUTEAZA (Miercuri, 25 aprilie 2012, 7:58)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui mironovici

      Sa plece urgent !
      Imi face efectiv rău că trebuie sa ma gandesc,
      sa fac o optiune intre Carrefour si MEGA IMAGE.
      Eu sunt roman adevarat
      si nu ma simt confortabil
      cand trebuie sa aleg intre mai mult de o singura varianta.
      *
      De MEGA IMAGE sunt in general multumit,
      Magazinele cu acest nume
      se gasesc din 200 in 200 m ,
      cu exceptia intersectiei Mosilor cu Eminescu
      unde sunt doua MEGAuri fata in fata , iar al treilea
      la vreo 80 m mai incolo...
      *
      Totusi nici MEGA IMAGE nu a atins perfectiunea.
      Ar trebui sa-si schimbe si numele in ALIMENTARA, care face parte din patrimoniul cultural national, inca de pe vremea lui Gheorghiu Dej.
      Ulterior introducerea marmeladei pe cartela
      ar fi mult mai usor de implementat.
  • +16 (36 voturi)    
    excelent (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:30)

    rasputin [anonim]

    Duca-se !!!!

    Fructe alterate, peste stricat, salamuri expirate...
    • +11 (25 voturi)    
      Carrefour (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:38)

      dan [anonim] i-a raspuns lui rasputin

      Produse scumpe si proaste.
      • +8 (14 voturi)    
        Confirm (Marţi, 24 aprilie 2012, 23:56)

        alex [anonim] i-a raspuns lui dan

        ca multe produse din Carrefour Romania sunt mai scumpe decat cele din Carrefour Franta. scot profituri nesimtite la noi.
        • +6 (8 voturi)    
          adevarat (Miercuri, 25 aprilie 2012, 9:59)

          moshu [anonim] i-a raspuns lui alex

          Pai de aia pleaca. I-a lovit rusinea ca scot profit mai mare decat in Franta.
  • +15 (25 voturi)    
    mira-m-as (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:32)

    Denoro [utilizator]

    Nu se va retrage din Romania. Cand detii o cota de piata atat de importanta, pur si simplu nu te retragi. (din cate stiu eu in Romania sunt nr. 1, sau daca nu 1, cel putin 2). Astea-s povesti cu retragerea din Romania.
    • +4 (8 voturi)    
      mda (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:23)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      no.1 este metro+real in romania

      no.2 este kaufland

      abea no.3 este carrefour

      ma refer ca si magazine+nr clienti
      • +6 (8 voturi)    
        ... (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:03)

        dan [anonim] i-a raspuns lui eu

        Ca preturi, magazinele Auchan si Cora. Real e cam scump.
      • -2 (6 voturi)    
        Asa o fi la tine in sat (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:36)

        cvg [anonim] i-a raspuns lui eu

        La mine in sat Realul nu are rost sa il vizitezi din cauza preturilor, Kauflandul nu ofera mare lucru si chiar daca nu vrei tot la Carefura ajungi sa iti faci cumparaturi.
      • 0 (2 voturi)    
        metro si real... (Miercuri, 25 aprilie 2012, 0:03)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui eu

        ... nu sunt sub aceeasi umbrela in Romania deci nu ii poti judeca impreuna
      • +1 (1 vot)    
        Lasa magazinele si clientii (Miercuri, 25 aprilie 2012, 8:39)

        Lanista [anonim] i-a raspuns lui eu

        ... si ia in calcul volumul de vanzari de unde si profitul. tvr2 are in fiecare seara de la 20:30 ora de biznis. acolo puteti vedea ca astia au PROFIT IMENS la noi si sunt pe primul loc. Franta e o curva la capitolul marketing/merchandising. vezi logan care costa 7k cand cu banii aia iti aduci ceva de dincolo mult mai bun. vezi curvismele pe care le practica la oringi
      • +1 (1 vot)    
        Asta crezi tu! (Miercuri, 25 aprilie 2012, 9:05)

        travis [anonim] i-a raspuns lui eu

        Jegosul de Tiriac cu metro-ul lui mai are putin si da faliment.Praktiker deja a e cu un picior in groapa.De ce?-preturi de 10 ori mai mari(uite,sapt trecuta,niste antifoane costau 100 lei la praktiker si 8-10 lei la dedeman).Kaufland vinde puteziciuni.Si carrefour are preturi nesimtite.
        Oricum,avem de unde alege,si eu sint din provincie,nu ma pling.
        Si apropo,vezi ca "abea" se scrie abia!
      • 0 (0 voturi)    
        clasament retail (Joi, 3 mai 2012, 9:05)

        eu [anonim] i-a raspuns lui eu

        no.1 Carrefour
        no.2 Real
        no.3 Kaufland
        no.4 Metro

        vorbesc de volumele financiare procesate
  • +8 (28 voturi)    
    Poate ii ia locul o firma romaneasca (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:34)

    Adrian C. [utilizator]

    Vai, ce rau o sa imi para cand or sa plece din Ro! Infrangerea lor (si castigul nostru) ar fi maxim daca ar fi o firma romaneasca ca i-ar lua locul.
    • -4 (20 voturi)    
      poate ca tatal matale (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:29)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      are supermarket. dar al meu nu are si n-am chef de hoti romani cu spate la guvern, politie, justitie,etc.
      Sau esti camarad cu camaradul crinel?
    • +14 (20 voturi)    
      poate (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:43)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

      poate o sa adune patriciu toate magazinele mic.ro si o sa le indese in viitoarele parasite magazine carrefour

      maxim! romania nambar oan! nu ne vindem tara! crinuletz+viktorash ftw!
    • +1 (3 voturi)    
      mda (Miercuri, 25 aprilie 2012, 8:12)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      iar romanul sa fie paturiciu cu al sau falimentat mic.ro?
      oricum, chiar daca carrefour se retrage, asta nu inseamna ca vor disparea efectiv hiper si supermarketurile respective.
      vor fi patronate de altcineva : "Singura solutie pentru noul presedinte de a 'salva' Carrefour este limitarea marimii activitatilor, care include vanzarea tuturor sucursalelor nationale"
  • -4 (26 voturi)    
    Ha! Ha! MARII investitori predatori s-au scos! (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:54)

    carrr-carr [anonim]

    Carefour Romania = 25 HIPER + 50 SUPER hangare de plastic si sticla, goale in curand! Bufnite si lilieci isi vor face veacul prin halele in bezna. Si sobolani flamanzi rozand rafturi goale. Nu, nu mai vine NIMENI in hangarele alea sa umple rafturile cu marfa proasta din import! Si nici in hale industriale nu se pot tranforma... deh, plastic ieftin. Asa ca bietii angajati, ramasi fara slujba cu sutele o sa aiba unde sa se adune. Sa protesteze si sa se jeluiasca. Poate le lasa Marele Cacafur macar uniformele si palariutele galben-bleu ca amintire.
    KAPITALISM MULTILATERAL DEZVOLTAT, copii!

    P.S. Urmeaza in curand MOOOLURILE....RIP... unu' cate unu'....
    • +8 (18 voturi)    
      trist (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:37)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui carrr-carr

      1. nu se va intampla. au profit in Romania
      2. sa te bucuri de necazul altuia e inuman
      3. un singur supermarket angajeaza sute de oameni. pui toata logistica din spate si descoperi ca NU VREI sa plece pentru ca ti-ar lasa o gaura semnificativa in economie
      4. nu sunt de acord cu profilul de consum al romanului care isi umple caruciorul la carrefour, dar asta tine de educatia consumatorului...
    • +4 (12 voturi)    
      asa zii... (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:20)

      droid04 [anonim] i-a raspuns lui carrr-carr

      sa plece toti acasa. eu vreu sa cumpar tot de la alimentara pe cartela - sa ajunga la toata lumea cate o sticla de ulei si un kil de zahar. si asta dupa cateva ore de stat la coada ....
    • 0 (0 voturi)    
      @carrr-carr (Miercuri, 25 aprilie 2012, 12:03)

      tailor [anonim] i-a raspuns lui carrr-carr

      carrr-carr : "Asa ca bietii angajati, ramasi fara slujba cu sutele"

      Angajatii Karfur din Romania sunt CU MIILE!
      7.000 (SAPTE MII) mai precis
      in cele 25 + 50 = 75 HALE, HANGARE din plastic si tabla ieftina cu binecunoscutul logo (unii au descifrat sensuri malefice in el - semnul "cozii satanice" - dar hai sa nu le dam crezare *grin*).
  • +11 (23 voturi)    
    AU REVOIR! (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:11)

    schroedinger [utilizator]

    Drum bun cale batuta! Sunt altii care abia asteapta si poate cu consideratie mai mare fata de clienti si de furnizori!
    • -1 (15 voturi)    
      cine frate? (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:47)

      fizzle [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      Vise! Adio. Investitorii cu ștaif - baieti destepti si cu fler de altfel - au mirosit ca El Dorado-ul supermaketist de pe plaiul mioritic S-A CONSUMAT.
      Gata! 90% din romani sunt datori vanduti. Nu le mai da nimeni credite sa cumpere farafastîcuri de la super-mega-hiper-marketuri si boutique-urile din mOOluri. Ca atare, isi fac valiza si se cara. Pe capete. KARFUR a dat doar startul. Tineti-va bine, vin vremuri halucinante!
  • +2 (12 voturi)    
    UK (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:23)

    vic [anonim]

    Asteptam TESCO
  • 0 (18 voturi)    
    metoda frantuzeasca (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:29)

    NL [anonim]

    Nu i-am suportat niciodata pe francezii astia, care te plimba prin tot magazinul pina ajungi la produsele pe care le cumperi cel mai des (lapte, piine, salam, brinza). Si la Cora, si la Carrefour intri printr-un colt si calatoresti... pe la electronice, piese auto, cosmetice, haine, mirodenii ca sa-ti iei o piine (am impresia ca, totusi, la Cora au mai deschis un colt). La magazinele germane (Tengelman, Lidl, Plus -- cel putin alea de acolo, nu stiu la noi cum le-au facut) sistemul e sa intri, sa cumperi si sa iesi cit mai repede, nu sa te ameteasca de cap si sa te umpli de nervi, ca poate intri sa-ti iei o piine si pe drum iti iei si un stergator de parbriz.
    • +6 (12 voturi)    
      asa e... (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:41)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui NL

      era chiar si mai bine pe vremea lui Ceasca, intrai in Alimentara si ieseai imediat, fara sa cumperi nimic. Ce atatea figuri si cumparaturi la impuls, guma, servetele de ochelari si alte alea. Sa mestece miez de paine si sa stearga cu camasa, ce, bunicu a avut asa ceva? Si uite ce bine a ajuns...
    • +8 (8 voturi)    
      nu are treaba cu francezii (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:20)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui NL

      da o tura pe la IKEA.
  • -1 (13 voturi)    
    Mare bucurie (Marţi, 24 aprilie 2012, 20:45)

    gogu [anonim]

    Toata lumea se bucura. Cati vor ramane fara slujbe?
    Cati vor mari preturile daca dispare un competitor asa mare? Nu conteaza nu? Mai bine sa murim de foame decat sa vina altul sa te spele de ..... si sa iti dea sa mananci! Succesuri dragi tovarasi, ramaneti cu emantul si marinerul, noi ne luam bocceluta si mergem la "capitalistii aia putrezi"
    Nu aveti decat sa crapati de foame si de bucurie!
    • +3 (5 voturi)    
      daca dispar ce? (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:26)

      teo [anonim] i-a raspuns lui gogu

      le vor lua altii locul
    • +3 (7 voturi)    
      Bye,bye,bye (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:29)

      visator [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Si daca te tot lauzi cu plecatul, du-te sa vezi prin cele "strainataturi" cat de goale sunt aceste tipuri de magazine.Unele chiar sunt inchise sambata, duminica.
      Sunt goale...iar cei 3,4,5, rataciti au cosul cu max 3,4 produse.
      Prin plimbarile mele, realizam acest lucru, doar cand casierii se mirau.
      La noi, vad hoardele de cumparatorii, mai ales de sarbatori si-mi rememorez cumparaturile de subzistenta din cosurile multora.
      Ai cumparat de la noi, o felie de pepene, 2 rosii sau o ceapa?
      Ehhee, chiar aveti impresia ca in alte parti zburda cainii cu covrigi in coada? Da, sunt civilizati, curati, respecta regulile, ii respecta pe celalalt, dar tremura pentru fiecare euro pe care il cheltuie.
      • -2 (6 voturi)    
        Mai taci ma (Miercuri, 25 aprilie 2012, 8:43)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui visator

        S-or gasit ciobanii sa comenteze din burta.

        Carrefour-urile sunt pline peste tot, in Occident. Locuiesc aici si ar trebui sa stiu. Multinationalele angajeaza mii de oameni direct si zeci de mii indirect. Sunt sute de IMM-uri autohtone care au contracte de servicii sau de productie cu supermarketurile. Ii lasi pe dinafara total.

        Si nu tremura nimeni pentru "fiecare euro", ca nu-s disperati din astia ciudosi ca romanii.

        Iaca, s-a gasit viitorul dusman al romanului, supermarketul. Vor aparea gunoaiele care vor emite idei imbecile de genul "doar fitosii si manelarii isi fac cumparaturile la Mall".

        Neam de gunoaie.
        • -1 (1 vot)    
          stapaneste-te (Miercuri, 25 aprilie 2012, 13:08)

          xy [anonim] i-a raspuns lui HP

          frustratule, ai vazut si tu cateva comentarii care nu ti-au placut pe un site si acum sub pretextul asta decretezi ca toti romanii sunt "neam de gunoaie", doar ca sa te convingi ca e bine ca te-ai carat din tara?
          • 0 (0 voturi)    
            Nu trebuie sa ma conving (Miercuri, 25 aprilie 2012, 13:34)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui xy

            Nu trebuie sa ma conving de asta, sunt convins de mult. Un neam demn s-ar fi rasculat si ar fi schimbat lucrurile. Atata timp cat taci din gura, esti la fel de vinovat si complice.
            • 0 (0 voturi)    
              la fel de vinovat ca cine? (Miercuri, 25 aprilie 2012, 14:41)

              xy [anonim] i-a raspuns lui HP

              cumva la fel de vinovat si complice ca tine, care nu te-ai "rasculat" fiindca te-ai carat?
  • +4 (6 voturi)    
    Nu va mai luati dupa glume de presa (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:05)

    firefox [utilizator]

    Carrefour nu va pleca din Romania si China, tarile unde au castiguri imense fara de Franta unde e cam falimentar.
    • +1 (3 voturi)    
      @firefox (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:50)

      dion [utilizator] i-a raspuns lui firefox

      citeste asta, ai sa afli lucruri foaaarte interesante despre KARFUR ;)

      La Tribune: "Carrefour garde le silence sur ses objectifs 2012"
      http://www.latribune.fr/entreprises-finance/services/distribution/20120412trib000693188/carrefour-garde-le-silence-sur-ses-objectifs-2012.html

      Georges Plassat, ancien patron de Vivarte, vient de prendre les commandes du groupe Carrefour en tant que directeur général délégué, en remplacement de Lars Olofsson. Il sera nommé PDG le 18 juin, lors de la prochaine assemblée générale des actionnaires de Carrefour. Les analystes financiers devront-ils patienter jusqu’à cette date? A ce jour, aucune présentation de stratégie n'est prévue. Le temps sera long. Le résultat opérationnel du groupe a chuté de 20% en 2011. Le titre Carrefour a perdu prés de 50% de sa valeur en un an. Et les salariés du groupe regrettent que « toutes les décisions soient gelées depuis des mois ».
  • +3 (9 voturi)    
    Pacat (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:10)

    Task Damager [anonim]

    Pacat... Dintre toate, Carrefour mi se pare cel mai cochet si curat dintre hipermarketuri (cel putin in Suceava). Si e iarasi pacat ca intra in somaj o multime de oameni, la asta nu se gandeste nimeni?
    • +3 (3 voturi)    
      explicatie (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:41)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui Task Damager

      sigur, se vor desfiinta niste locuri de munca dar asta e doar un aspect... sa vedem ce inseamna sa ai un lant de hipermarketuri puternice si straine: in primul rand job-urile pe care le creeaza sunt low cost, adica de categorie joasa in cea mai mare parte. Pana si managerul din varful acelui "mall" va fi platit mai prost decat ar fi platit in tara de origine. Pe de alta parte e adevarat ca se aduce marfa de import dar nu e adevarat ca altfel nu am avea acces la ea... exista si importatori romani... In schimb preturile practicate implica un adaos la marfa de import care le face sa fie rentabile pentru importatorul din tara de origine. Asadar desi vor practica politici de pret redus in comparatie cu tara de origine vor fi mai scumpi pentru noi iar marfa va fi tot low cost conform cu standardele tarii de origine. Daca insa facem lanturi de hipermarket-uri autohtone banii de cumparaturi revin in tara si asigura cresterea locala.
      Acum, de ce se retrage (daca se retrage)? Pai pentru ca in franta se desfiinteaza companii cu miile si economia lor e la pamant. Nu isi mai pot permite sa se extinda sau sa "mentina" anumite piete... da, romania a fost printre pietele create si mentinute de retailerii straini... la fel ca grecia, etc.
      • +2 (2 voturi)    
        culmea (Miercuri, 25 aprilie 2012, 5:12)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui atreus

        problema nu e ca pleaca... problema ar fi sa pastram legi suficient de liberale astfel incat retailerii autohtoni sa fie sub presiunea concurentei si sa se dezvolte la acelasi nivel. E bine ca pleaca dintr-o piata liberala in care au acces altii daca vor... si sigur, cel mai bine ar fi sa gasim hipermarket-uri romanesti care sa pastreze banii in tara dar sa ofere aceeasi calitate si prezentare... dar e evident ca sunt si din astia...
      • +2 (2 voturi)    
        Explicatie (Miercuri, 25 aprilie 2012, 8:47)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        Hai sa iti dau niste "explicatii", ca vad ca tot postezi pe aici mare cunoscator al treburilor din "afara".

        1. Nu exista supermarketuri autohtone, iar care exista - sunt vraiste.
        2. Preturile sunt stabilite de mecanismele de piata locala, de cand lumea. Daca romanii nu ar cumpara, Carrefour si restul nu ar sta.
        3. Preturile sunt mai mici decat in multe alte tari vestice. Marfa de import e doar o parte din marfa totala, iar producatorii locali sunt furnizorii principali.
        3. Economia Frantei nu dicteaza cand se retrag sau se muta multinationalele, acest gen de decizii este peste puterea de decizie a altcuiva decat plannerii din respectivele multinationale.
        4. Economia Frantei nu "e la pamant" nici pe departe.

        S-or gasit "expertii" sa-si dea cu parerea.
    • -1 (3 voturi)    
      aaa... (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:43)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      Nu, evident ca nu. Sunt mult mai preocupati sa se bucure ca niste viermusi cand moare capra vecinului si sa gaseasca nod in papura unui magazin cel putin decent, uitand vremea cand isi lasau rand la Alimentara de cu seara, fara sa stie macar "ce se baga".
  • +9 (9 voturi)    
    vise, taica! (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:30)

    vercingetorix [utilizator]

    Carrefour are cele mai mari profituri in Romania din toate tarile si ei vor sa se retraga?

    Bullshit!

    Cautati bine de tot si vedeti ce interes are ING sa lanseze o astfel de bomba!
  • +5 (5 voturi)    
    Daca a spus ING .... (Marţi, 24 aprilie 2012, 21:48)

    eu [anonim]

    Singur nu se retrage din RO. Daca e analiza ING e sigur pe dos. Cand s-a vazut o analiza de-a lor cat e cat apropiata de realitate. P-astia daca ii intrebi cum va fi vremea peste 5 minute sigur o dau in bara.
  • +5 (5 voturi)    
    Carrefour (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:03)

    Gurmand [anonim]

    Si eu de unde mai cumpar mushtar de Dijon?
    • +1 (1 vot)    
      DE LA..... (Miercuri, 25 aprilie 2012, 8:04)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Gurmand

      SELGROS ca are si acolo!
  • +3 (3 voturi)    
    Romania/Franta (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:07)

    traian [anonim]

    Interesant este ca la Carrefour in Franta nu am gasit produse de calitatea celor din Ro!
    La capitolul preturi ar fi multe de comentat dar pe undeva este normal pentru ca romanul stie inca ce vrea sa cumpere si ce cumpara!
    Romanii nu sunt inca prizonieri ai unor produse incalzite la microunde!Si bine ar fi ca asemenea asa zise alimente sa nu intre in banalul bucatariei romanesti!
  • +1 (3 voturi)    
    in iasi se mai construieste unu in centru! (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:15)

    jackalphonse [utilizator]

    vrajeala de doi bani. si erste zicea ca-si retrage camataria de la noi. a fugit vreo banca din romania pana acum?
  • +5 (5 voturi)    
    rasp task (Marţi, 24 aprilie 2012, 22:21)

    sd [anonim]

    ba gresesti,supermarketurile scot banii din tara sub forma de profit..fraieru roman munceste la carre..pt 600 ron pe luna(si fac munca a 3 oameni) in timpr ce superm fac profituri uriase cu produse de dincolo(asta indeamna ca dau de lucru dincolo) si ne omoarqa producatorii romani (aia carew inca nu si-au dat sufletu).......din partea mea duca-se si sa mai ia pe unii pe altii ..iti e frica.pt 10 locuri de munca (cam atit cerd ca au la noi in oras)in timp ce ei fac rau cit pt 1000?..mai deschide si tu ochii si nu mai gindi cu capul vecinului...apropo eu imi fac cumparaturile numai de la tarani(citi mai sint) si ies mai ieftin ca la superm..de la super cumpar numai apa minerala si sucuri...e si o forma de prote3st in care eu cred impotriva nesimtirii practicate de superm....singurul lucru bun pe care il au superm...este ca dau bon fiscal,dar daca consumatorul roman se muta la tarani sint sigur ca se poate reglementa si fiscalitatea inpiate...hai sa auzim de bine
  • +2 (4 voturi)    
    yeap, sure... (Marţi, 24 aprilie 2012, 23:05)

    codrutza [utilizator]

    De aia au deschis 2 magazine (supermarket) pe langa mine... unul chiar acum vreo 2 saptamani...
  • +2 (4 voturi)    
    sper sa nu plece (Marţi, 24 aprilie 2012, 23:08)

    vero [anonim]

    Ne-am obisnuit cu hipermarket-urile, le vrem pe toate in functiune si pline de marfa, e foarte comod sa mergi si sa cumperi tot ce ai nevoie dintr-un singur loc. Iar pentru cumparatori este foarte bine sa existe cat mai multi concurenti pe piata.
    Nu mai spun ce rau ar fi pentru angajati sa ramana fara servici.
  • +1 (1 vot)    
    si ce daca pleaca? (Miercuri, 25 aprilie 2012, 5:42)

    nostradamus [anonim]

    Dincolo de locurile de munca pentru romani, orice hipermarket mall si orice altceva de acest gen reprezinta CONDUCTE PRIN CARE SE SCURG BANI DIN ROMANIA. Chiar nu inteleg nebunia romanilor de a da navala in aceste lanturi de magazine, si de a cumpara tot ce le cade in mana, chiar daca mai mult de jumatate (indeosebi mancare) ajunge la cosul de gunoi. De fapt cu totii observam figurile sfidatoare ale celor mononeuronali, cu cosurile pline la casele de marcat. Chiar daca romanul este vai mama lui, trebuie sa aiba cosul plin la casa, ca altfel nu da bine. Asta este supermarket-ul. Un loc facil pentru cei cu nevoi reale (economie de timp cu precadere) si o mare teapa pentru sarmani (majoritari din pacate) care-si umplu cosul pe datorie, desi nu le trebuie in cantitati industriale, ca sa nu fie mai prejos. Niste netrebnici!
  • +2 (2 voturi)    
    din nou ING face rapoarte (Miercuri, 25 aprilie 2012, 9:16)

    adrcov [utilizator]

    deschizi ziarul finaciar-hop cineva d ela ing ne spune cum sta piata si cum stau investitiile, deschizi hotnews-hopa ing face rapoarte despre investioti francezi.grupul ing a intrat in faliment-pardon nationalizare fortata in 2008.asa ca vreau sa vad un raport la celor de la carrefour despre situatia ing si nu invers.ing a primit un ajutor de urgenta din partea statului olandez, in anul 2008-10 mld euro.este singura banca occidentala care a ajuns in prapastie, nici o alta banca nu a avut nevoie de ajutor de stat.( in afar de sistemul bancar elen-dar despre morti numai de bine)au facut investitii riscante cu banii deponentiilor, au fentat asiguratii cu polite de viata cu clauze unit linked dezastruoase, si acum dau lectii de macroeconomie.
    • 0 (0 voturi)    
      precizari (Miercuri, 25 aprilie 2012, 13:30)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui adrcov

      Si in afara de RBS, BNP Paribas, Societe Generale, Erste, Raiffeisen, Citi, Bank of America si lista ar putea continua... Altele au intrat direct in faliment, vezi Fortis. Nota 2 la documentare, stai jos!
  • +1 (1 vot)    
    Nu cred nimic ! (Miercuri, 25 aprilie 2012, 9:26)

    Merlin [anonim]

    CORA scria prin presa ca se retrage. CARREFOUR...tot presa spune ca se retrage. Nu inteleg de ce pentru ca la casele de marcat sunt uneori cozi interminabile. Romanul consuma chiar daca este criza.Si apoi nu pot sa cred ca ramanem pe mana buticarilor (cativa care au mai ramas).Eu cred ca Romania inca este o atractie pentru orice comerciant. Dovada: LIDL,Kaufland, Metro....nu vreu sa amintesc si de Micro-acolo a fost altceva.
  • +2 (2 voturi)    
    oare? (Miercuri, 25 aprilie 2012, 10:17)

    lee [anonim]

    Cand un angajat la Carrefour Romania are un salariu de 150 de euro iar acelasi angajat din Franta are 800 de euro, la aceleasi preturi la produsele din supermarket si acelasi adaos, ce ziceti, nu cumva o mica avere se castiga lunar numai din diferenta de salarii?

    Romania este inca cea mai buna tara din Uniune unde sa faci afaceri.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Miercuri, 25 aprilie 2012, 14:13)

      jeanpier [anonim] i-a raspuns lui lee

      1. perfect deacord cu logica lui lee la care se adauga volumul de vinzari care a determinat cresterea retelei.

      2. evident ca fata in fata cu criza si conexele ei, inteleptirea cumparatorilor plus venirea nemtilor dela Lidl au aparut constringeri

      3. in CH nu mai sunt pt ca dupa ce au facut scamatorii - importuri ilegale, etc - i-au dat afara

      4. Carrefour este si va ramine, sigur se va reorganiza

      5. Oricum trebuie sa plece ca multinationala adevarata sa cucereasca nordul Africii proaspat eliberat de dictatori


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version