Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a decis schimbarea lui Mihail Basulescu din functia de director general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR). In locul sau a fost numit Mircea Pop, persoana care a fost numita recent in functia de director adjunct in cadrul companiei. Interesant este ca amandoi au o imagine nu tocmai favorabila. Basulescu a fost numit sef al CNADNR chiar daca a lucrat la Romstrade si Jaypart, firme care au au contracte in derulare cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, scrie EVZ. De asemenea, este cel care a semnat contractul cu Bechtel pe vremea guvernului Nastase.

Ultimul contract semnat de CNADNR este tocmai cu Romstrade.

Potrivit Gazetei de Sud, Mihai Basulescu este in relatii bune cu Florian Walter, fostul patron al Universitatii Cluj, care i-ar fi obtinut diverse contracte pe vremea cand acesta era directorul Aeroportului Otopeni.

La randul sau, Mircea Pop este implicat intr-o serie de scandaluri, potrivit Gazetei de Cluj. Firma lui Mircea Pop este cea care a proiectat centura Valcele-Apahida, cunoscuta pentru faptul ca s-a construit pe un teren care se surpa.

Mircea Pop a mai ocupat functia de director adjunct la CNADNR intre 2004-2005, chiar daca era era cercetat. In 1998, Mircea Pop, pe atunci director al Directiei Regionale de Drumuri Cluj, a fost acuzat de Curtea de Conturi de deturnarea a 17 miliarde de lei din fondul de calamitati, potrivit presei de la acea vreme, scrie Gazeta de Sud. Potrivit acesteia, Mircea Pop este sustinut de actualul ministru de interne Ioan Rus. Potrivit publicatiei clujene, Pop a lucrat a castigat prin firma sa DP Consult un numar mare de lucrari pentru drumuri nationale. DP Consult a proiectat Centura Clujului, Valcele-Apahida, cea care, la putin timp dupa ce a fost data in folosinta, a inceput sa se surpe.