​HARTA INTERACTIVA Metrorex, dupa ce a fost lasat fara bani de investitii: Pot aparea amanari sau sistari temporare ale lucrarilor la tronsonul Drumul Taberei-Universitate

de Claudia Pirvoiu, Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 4 septembrie 2012, 13:53 Economie | Companii

Sumele alocate pentru proiectul "Magistrala V. Drumul Taberei-Universitate" au fost reduse cu mai mult de jumatate in urma rectificarii bugetului pe 2012. Practic, Metrorex a ramas fara banii necesari continuarii lucrarilor conform graficelor de executie. De la 380,9 milioane de lei, suma alocata initial pentru 2012, fondurile au fost reduse la 178,9 milioane de lei, in urma rectificarii. O astfel de diminuare de fonduri are si consecinte negative. "Urmare acestui aspect, pot aparea intarzieri, amanari sau in cel mai rau caz, sistari temporare ale lucrarilor, cu consecinte negative in plan economic, financiar si social", potrivit unui raspuns oficial al Metrorex furnizat la solicitarea HotNews.

Raspuns Metrorex - ref. M5
Foto: Hotnews
Mai mult, reprezentantii companiei afirma ca ar fi necesara suplimentarea fondurilor cu 99,2 milioane de lei in vederea respectarii clauzelor contractuale. "Pentru obiectivul sus amintit (n.red.Magistrala 5), in cadrul contractului de executie statii si tunele pe sectiunea Raul Doamnei - Hasdeu este necesara suplimentarea fondurilor cu suma de 99.200 mii lei in scopul respectarii clauzelor contractuale si a graficului de executie", arata Metrorex, companie aflata sub autoritatea Ministerului Transporturilor.

(Vezi raspunsul Metrorex atasat in stanga - foto)

UPDATE 17:00  Metrorex a revenit cu un nou raspuns care il contrazice pe primul.

"Ordonatorul de credite - Ministerul Transporturilor si Infrastructurii s-a asigurat insa ca prin rectificarea bugetara sumele alocate sa fie suficiente pentru derularea lucrarilor pana la sfarsitul acestui an, urmand ca pentru anul viitor suma necesara sa fie prinsa in buget", arata Metrorex in cel de-al doilea raspuns.

---



Guvernul a aprobat in luna august proiectul de rectificare bugetara pe anul 2012. Premierul Victor Ponta a afirmat atunci ca in urma rectificarii s-au asigurat sumele necesare reintregirea salariilor bugetarilor si restituirea acelor parti din pensii incasate in mod ilegal. De asemenea, s-au asigurat banii pentru insotitorii persoanelor cu dizabilitati si pentru angajarea a 564 de judecatori si grefieri. 



Bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a fost redus, în urma rectificării, cu 1,25 miliarde lei, la 13,42 miliarde lei, cea mai mare parte a banilor fiind tăiaţi de la cofinanţarea proiectelor cu fonduri externe nerambursabile postaderare, respectiv suma de 1,01 miliarde lei.

In luna august, stadiul lucrarilor era conform graficului proiectului, potrivit unor raspunsuri oferite de ing. Ioan Ursu, responsabil tehnic cu executia pe intreg santierul Magistrala 5 pe site-ul oficial al proiectului.

"In general, stadiul lucrarilor este conform graficului proiectului, constructorii Magistralei 5 de metrou au reusit peste vara sa recupereze usoara intarziere de o luna cauzata de greutatile intampinate in identificarea arhitecturii unora dintre utilitatile care trebuie relocate. Lucrul la unele dintre statii este chiar usor mai avansat. Echipa de constructori este pregatita sa recupereze eventualele intarzieri neprevazute, daca acestea vor aparea, astfel incat, pana la sfarsitul acestui an, la toate cele 10 statii sa se finalizeze construirea peretilor mulati si a planseelor si sa se inceapa escavatiile in interior si realizarea tunelurilor de metrou", spunea Ioan Ursu.

M5 - Raul Doamnei - Eroilor 2:

  • Lungime: 6,2 km + 1 km
  • Numar statii: 9 + 1 (si un depou)
  • Constructor lot 1.1 - Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM si AB Construct (Romania)
  • Constructor lot 1.2 - Max Bogl (Germania) - Max Boegl (Romania)
  • Cost: 215 milioane euro (fara TVA) / 50% bugetul de stat - 50% BEI
  • Termen de finalziare: 2015

Lungimea liniei de metrou Raul Doamnei - Eroilor 2, care face parte din tronsonul 1, are 10 statii, intre Raul Doamnei si Hasdeu (Opera), este de 6,2 km si va deservi 300.000 de locuitori ai zonei. Lucrarile inaugurate in toamna 2011 ar trebui sa fie finalizate in 2015.

Tronsonul de metrou Drumul Taberei - Eroilor va face parte din Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon.

Contractul pentru realizarea M5 Taul Doamnei - Hasdeu are valoarea de 215 milioane euro, fara TVA, finantarea fiind asigurata in proportie de 50% de la Banca Europeana de Investitii (BEI) si 50% de la bugetul de stat.

Metrorex a selectat, la finele lunii februarie anul 2011, consortiul format din Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM si AB Construct (Romania) pentru a realiza tronsonul Raul Doamnei-Hasdeu - Lot 1.1. Tot la icneputul anului 2011, Metrorex a selectat Asocierea Max Bogl (Germania) - Max Boegl (Romania) pentru constructia lotului 1.2 - Statia, Depoul si Galeria de legatura Valea Ialomitei.

HARTA INTERACTIVA cu Magistrala M5 si stadiul lucrarilor la statiile de metrou

  • Da click pe elementele de pe harta (linii si statii de metrou) pentru mai multe informatii
  • Da click pe statiile de pe Magistrala M5 pentru a citi care este stadiul lucrarilor
  • Deschide meniul "Legend" de pe harta pentru a vedea legenda elementelor de pe harta

Vezi Harta Mare in ArcGIS.com
Harta de baza - Bing Maps Road - Microsoft Corporation and its data suppliers este oferita prin intermediul serviciului de cloud ArcGIS.com, serviciu oferit de ESRI.

Nota: Harta folosita ca fundal (Basemap) este harta "Bing Maps Road" a Microsoft Corporation. Eventualele denumiri sau reprezentari gresite pe harta de fundal (Ex: Denumirea de "Gheorghe Gheorghiu-Dej" pentru orasul Onesti) nu tin de HotNews.ro sau de Esri Romania.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

​VIDEO: Batrana, capra Sofica si cenzura comunista

Filmul Baloane de curcubeu, in regia lui Iosif Demian, respins de cenzura comunista, a avut lansarea dupa 35 de ani la Sibiu, in cadrul Festivalului Astra. Cu aceasta ocazie, in cadrul conferintei ce a precedat proiectia oficiala, am putut afla de la regizorul Iosif Demian cum functiona cenzura comunista asupra filmelor, cum a fost distribuit in rol actorul Dorel Visan sau povestea batranei si a caprei Sofica.

24464 vizualizari

  • +21 (23 voturi)    
    "multumim copy paste ponta" (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:03)

    dandra [utilizator]

    "multumim usl"
    • +6 (6 voturi)    
      transportul public? (Marţi, 4 septembrie 2012, 17:49)

      tolok [anonim] i-a raspuns lui dandra

      lasati ca au bani de autostrazi suspendate si poduri costisitoare, amarastenii care folosesc transportul public nu conteaza.
  • -9 (15 voturi)    
    ba da nu e si treaba primariei .. (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:05)

    clandestin [utilizator]

    sa dezvolte reteaua orasului pe care il conduce ?!
    • +21 (21 voturi)    
      .. (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:21)

      motanu_ranjila [utilizator] i-a raspuns lui clandestin

      Nu, treaba primariei e doar sa inceapa autostrada suspendata, ca sa aiba nea Sorin ce s-arate cand o candida pentru Cotroceni.
      • +16 (16 voturi)    
        daca bucurestenii voteaza fara sa gandeasca.. (Marţi, 4 septembrie 2012, 15:53)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui motanu_ranjila

        daca bagam aia 1.5mld euro de suspendate in metrou, am avea in 3-4 ani atat de multe magistrale ca n-ar mai fi nevoie de suspendate si alte tampenii... dar unde nu-i cap, vai de buzunare...
    • +16 (16 voturi)    
      ... (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:27)

      OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui clandestin

      Domnul doctor, fiind cu capul in nori, se ocupa numai de retelele suspendate, nu si de astea subterane.
    • +19 (19 voturi)    
      cam asa (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:44)

      vbeje [utilizator] i-a raspuns lui clandestin

      cam asta e si logica mea. De asta l-am votat pe singurul candidat din primii cinci care spunea ceva de strategia pt metroul din Bucuresti.
      Din pacate la cum e acum Metrorex e in totalitate la Ministerul transporturilor si trebuie sa ne rugam mai tare la parlament decat la primari.
      Oricum:
      1. Rusine lui nenea Ponta ca taie din investiile care pot ajuta dezvoltarea clasei de mijloc din Romania. (din punctul meu de vedere metroul in general si Dr. Taberei in particular sunt reprezentative pt asta)
      2. Rusine lui nenea Oprescu ca face ZERO pt a influenta strategia metorului, dar in schimb dezvolta autostrazi suspendate (exorbitante).
      • +13 (13 voturi)    
        pensionarii (Marţi, 4 septembrie 2012, 15:14)

        methylique [utilizator] i-a raspuns lui vbeje

        Lasă beje, că vin pensionarii și sapă și toarnă betoane la metrou :))
      • -2 (2 voturi)    
        :) (Marţi, 4 septembrie 2012, 17:48)

        owl [utilizator] i-a raspuns lui vbeje

        care e legatura intre metrou si clasa de mijloc? de ce e metroul reprezentativ pentru clasa de mijloc?

        ps. a nu se intelege ca nu sunt de acord cu restul afirmatiilor...
  • +5 (7 voturi)    
    sondaje, probabilitati-romanu e tare la matematica (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:06)

    franz [utilizator]

    In romanica, orice cifra ce defineste o unitate de timp se noteaza NUMAI cu X. Aici va fi.......peste X ani. Simplu. Romanu' intelege ptr ca e destept si stie sa-l afle pe X :)
  • 0 (10 voturi)    
    9 statii (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:14)

    firuierbii [utilizator]

    in 6+1 Km?

    pe bune acu, calatoria va dura cit suprafata. ce-o fi cu dorinta asta de a face o statie la 3-5 minute de mers pe jos?
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Marţi, 4 septembrie 2012, 17:22)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui firuierbii

      Cica asa e la Paris si New York. Ce au uitat sa ia in calcul domnii care au ales varianta asta cu statii la 300 de metri este ca acolo exista doua tipuri de metrou, unul rapid cu statii la 2-3 km, si unul local cu statii 300-500 de metri. Iar principiul e ca iei metroul local pana la prima intersectie cu linia expres dupa care schimbi.
      Cum noi n-avem bani de doua linii paralele, face una "locala" care traverseaza Bucurestiul intr-o ora jumate. Nu era mai simplu (si mai ieftin) sa faci o line de toleibuz cu statii dese, integrate cu cele de metrou (inclusiv bilete comune), iar metroul sa fie unul expres care sa te duca in 30 dintr-un capat al altuia al orasului?
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Miercuri, 5 septembrie 2012, 13:45)

        firuierbii [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

        la new york si paris sunt statii multe pentru ca sunt literalmente puhoaie de oameni. intii sa faca statii rare, si daca nu mai pot, sa faca statii dese.

        statii rare inseamna congestie. nu ca la noi, unde metrourile sunt ocupate civilizat.

        la londra dureaza mai mult sa cobori si sa urci decit ar dura statii de 500m. plus ca daca luam in calcul lungimea trenului, intre statii accelerarea si decelerarea ar lua tot drumul - practic viteza de circulatie va fi cam ca mersul pe jos. atunci pierdem timpul urcind si coborind pe scara rulanta in loc de a merge 3 minute prin aer?

        ma rog, poate nu am eu viziune si nu inteleg ca civilizatia se exprima prin gresie, termopane si alte vehicule
        ale banilor.
  • +15 (15 voturi)    
    Si ce va mirati ! (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:15)

    magix29 [utilizator]

    Nu este normal ce se intampla ?
    Zdreanta de Oprescu si partinicii sai se aia pe tot ce se intampla in jumatatea de sud a Bucurestiului,de parca ar fi existat sau poate ar trebui sa existe o secesiune.
    In Nord s-au facut pasaje,s-a reabilitat centura,s-a facut rahatul ala de pasaj Pipera pentru toate jegurile de acolo,basca autostrada spre Ploiesti via Snagov iar acum inelul de Nord.
    Iar in Sud - canci.De centura nici nu se aude nimic,metroul il suspenda,bulevardul Uranus il duc pana la Parlament si acolo se infunda.
    Corect ?
  • +13 (13 voturi)    
    Daca ar fi destept (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:19)

    AnCojo [utilizator]

    primarul Oprescu ar putea sa sprijine prin bugetul primariei constructia magistralelor noi de metrou, in loc sa alerge dupa cai verzi pe pereti suspendati.
    Cred ca ar fi mai ieftin ca bani si cu impact mai mare ca imagine.
    • +7 (7 voturi)    
      din contra (Marţi, 4 septembrie 2012, 16:27)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui AnCojo

      tocmai ca e destept el sprijina autostrada suspendata pt ca de acolo ia si bani si are si cu ce sa se laude la prostime.metrou a facut ceausescu si la ce i-a folosit?
  • +13 (13 voturi)    
    Nu-i bai (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:21)

    carmabox [utilizator]

    Asistatii sociali sa traiasca bine, si muritorii in urmatorii 10 ani, ca doar ei imping viitorul tarii, si ei cresc economia. Cruciali pentru functionarea statului erau si cei 564 judecatori si grefieri, ce trebuie antrenati cum trebuie de d-na Pivniceru. Asa cum de ani de zile s-au frecat ore in trafic aia din Drumul Taberei care merg la servici, poa' sa se mai frece si-n viitor.
  • +17 (17 voturi)    
    Probleme în... (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:27)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Acum l-aş invita pe Ponta în Drumul Taberei. După ce că era un trafic infernal în condiţii normale, acum aproape tot bulevardul Drumul Taberei e redus la 2 benzi pe sens (dacă pot fi numite 2 benzi, deşi ca lăţime mai degrabă ar fi o bandă şi jumătate). Nu vreau să mă gândesc ce o să urmeze din 17 septembrie, când începe şi şcoala. Mai ieşim din cartier?

    La Răzoare (intersecţie cu probleme), când o să fie redat traficul normal? Valea Ialomiţei e o imesă groapă acum. Ce se face cu acea groapă? Aşteptăm cumva ploile să o astupe şi să se înceapă terenul să se surpe... poate pică şi nişte blocuri?

    Şi în plus, temă de analiză pentru jurnalişti: Cât costă închirierea utilajelor de săpat tuneluri? Acum acele utilaje trebuie probabil returnate. Ce sumă s-a pierdut din închirierea inutilă a acelor utilaje (efectiv s-a pierdut) prin această mişcare inteligentă a lui Ponta?

    Pentru primărie, reportaj mai amplu: e mai importantă suspendata decât metroul în Drumul Taberei?

    P.S. Traficul din Drumul Taberei se va muta probabil şi pe Iuliu Maniu, deci şi Militariul va fi blocat. Vor urma câţiva ani foarte interesanţi pentru sectorul 6 din Bucureşti.
    • +8 (8 voturi)    
      Da (Marţi, 4 septembrie 2012, 17:09)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      Sectorul 6 are in prezent un primar USL votat cu majoritate din primul tur. De ce nu mergeti sa il intrebati pe el !?
      Iar din punct de vedere al intersectiei Razoare eu as prefera sa ramana exact ca acum pt multi ani. Traversarea ei dinspre Academiei spre Favorit se face in maxim 1 minut.
      • +2 (2 voturi)    
        Ai puţintică răbdare... (Marţi, 4 septembrie 2012, 17:37)

        TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        Să vină toamna... când vor începe cozile. Acum, din buclă până la răzoare fac maxim 10 minute. Dar aştept toamna (nu cu prea multă speranţă) . Când se întoarce toată lumea din concediu, când încep ploile... când în mod normal făceam jumătate de oră până la răzoare. Când spre Academie începeau cozile de undeva de pe la Eroilor.... Ehhh... ce vremuri dom'le... ce vremuri.
        (P.S. Metrorex-ul e în grădina Ministerului Transporturilor, nu a Primăriei... apelam la Primăria Capitalei ca soluţie de rezervă).
  • +15 (15 voturi)    
    bravo (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:41)

    sucaa [utilizator]

    acum drumul taberei o sa ramana blocat cativa ani. asa au zis ca nu se opreste reabilitarea blocurilor si s-a oprit. timp de vreo 2 saptamni gunoaiele nu au fost ridicate pe perioada de canicula.
    preturile cresc cu precente intre 5 si 10%. dar pnl-istii au probleme ca base a facut o declaratie.
    scoala au amanat-o ca o vara intreaga au fost ocupati cu lovituri de stat.
  • +19 (19 voturi)    
    Cu-i trebuie metrou ? (Marţi, 4 septembrie 2012, 14:44)

    Etre [utilizator]

    Nu mai bine cu proiecte fantasmagorice, autostrazi suspendate, floricele pe campii .... ?

    SI doi la mana, oricum metroul nu era o solutie buna. Nu are proiecte imobiliare adiacente a caror valoare se poate dubla peste noapte in urma crearii unei cai de acces decente. Nici spaga nu e la fel ...
    • +2 (2 voturi)    
      asta e (Marţi, 4 septembrie 2012, 18:19)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Etre

      de fapt cheia reducerii, iar toata panarama cu suspendata se reduce la exproprieri bine tintite, s-au prevazut
      235 milioane de euro pentru asta, dupa ce se termina sa vezi ca hir si mir.
  • +9 (11 voturi)    
    Ponta (Marţi, 4 septembrie 2012, 15:14)

    eTester [anonim]

    Cat timp mai aveti incredere in farseorul asta cica Premier? Omul si-a falsificat intreaga cariera... acum de exemplu a spus ca a luat bani de pe unde se fura... O alta minciuna grobiana pentru care o sa stati cu noroaie, galagie si strazi blocate in Drumul Taberei inca multi ani de acum inainte.
  • +9 (9 voturi)    
    Totusi (Marţi, 4 septembrie 2012, 15:27)

    galaxyranger [utilizator]

    Nu prea inteleg de ce se vaita oficialul - tocmai au marit cu pana la 50% costurile pentru calatori, nu? Banii aia unde ajung?
  • +8 (10 voturi)    
    Nota de plata.. (Marţi, 4 septembrie 2012, 16:07)

    SoulHealer [utilizator]

    Probabil ca a venit nota de plata pentru banerele cu care dnul primar Manescu a impanzit sectorul 6. Si-acum mai sunt banere nestranse care ne cheama la referendum,in timp ce Dr. Taberei este facut praf de lucrarile de la metrou. Probabil ca daca mai adaugam un zero la afisul din imagine, vom obtine o buna aproximare a datei darii in folosinta a metroului!
  • +1 (1 vot)    
    tramvai in loc de metrou (Marţi, 4 septembrie 2012, 16:17)

    kata70 [utilizator]

    ..in loc de metrou, ar fi putut sa faca un tramvai similar lui 41, pina la razoare. de acolo sint destule legaturi cu centrul. se eliminau astel toate troleele si autobuzele. sint solutii, dar nu ar mai fi luat spaga de la atitia constructori. cel mai cinstit guvern, alaturi de cei mai cinstiti primari. ai dracu' borfasi.
    se aude deja ca exista doua blocuri ce nu se simt prea bine in vecinatatea uriaselor gropi sapate. ii invit pe borfasii astia sa locuiasca in ele.
  • +4 (4 voturi)    
    TARA DE PROSTI (Marţi, 4 septembrie 2012, 16:27)

    PaulIonesque [anonim]

    S-a marit pretul calatoriilor cu 50 %.....si nu zic nimeni nimic!
  • +8 (8 voturi)    
    catre Ctrl-c Ctrl-v (Marţi, 4 septembrie 2012, 17:13)

    rares.d [utilizator]

    multumim ca existi dar dispari.. lasa naibi puterea catre oameni competenti care fac ceva pt tara asta. Ce ai facut de cand ai venit? (in afara lovituri nereusite de stat) ai dat salarii si pensi inapoi dar cu ce cost?? pentru cativa lei dati prin masuri populiste ai distrus economia si ai lasat sa cada leu ai oprit bani pt investiti, te-ai orientat spre rusia cand romanii vor spre vest. pensionarii si asistatii sociali (includ si o mare parte din bugetari care sunt degeaba), ei nu sunt viiitorul dar investitile sunt viitor, hai sa involuam ca esti un incompetent tu cu crina niste oligofreni sper ca copiii vostri sa sa vada adevarul despre voi si sa-i apuce rusinea pt voi ca voi duceti lipsa totala de ea
  • +8 (8 voturi)    
    :( (Marţi, 4 septembrie 2012, 18:01)

    owl [utilizator]

    sunt strazi blocate in zona din cauza metroului...centura de sud e praf ... strada 1 mai e foarte aglomerata ... razoare e praf....bulevardul timisoara e aglomerat , drumul taberei e praf...
    acum ne spun ca proiectul va mai dura???? Cretinul responsabil de schimbare - sa faca bine sa se mute in zona.

    Ar trebui ca transportul in comun din zona sa fie gratis pana termina proiectul. Ii chinuiti destul pe locuitori.
  • +2 (4 voturi)    
    Cum de are hotNews acea comunicare cu metrorex? (Marţi, 4 septembrie 2012, 18:25)

    danbaragan [utilizator]

    Eu i-am contactat si mi-au spus altceva - ceea ce spun si alte ziare.
    Pentru ca exista informatii contradictorii in presa, le-am cerut si eu oamenilor de la metrorex lamuriri; culmea, mi le-au dat in cateva ore:

    "Buna ziua,

    Va transmitem punctul de vedere al Metrorex referitor la soliciterea dumneavoastra:

    Motivul reducerii sumelor alocate în anul 2012 pentru obiectivul Magistrala 5. Drumul Taberei – Universitate este rectificarea bugetară executată conform O.U.G nr. 13 din luna august a acestui an.
    Ordonatorul de credite - Ministerul Transporturilor si Infrastructurii s-a asigurat insa ca prin rectificarea bugetara sumele alocate sa fie suficiente pentru derularea lucrarilor pana la sfarsitul acestui an, urmand ca pentru anul viitor suma necesara sa fie prinsa in buget.

    Cu stimă,
    pentru DIRECTOR GENERAL,

    ing. Gabriel Sburlan

    *******************************************
    Serviciul Cabinet Director General si Relatii Publice

    Tel : 021.319.36.01/5398
    Mobil : 0746.191.176 ; 0751.066.970
    Fax : 021.312.51.49

    contact@metrorex.ro


    S.C. METROREX S.A.
    B-dul Dinicu Golescu nr.38, BUCURESTI"

    S-au razgandit?
    A scapt un document din interiorul metrorex si nu trebuia?
    A falsificat hotNews mailul sintre ei si metrorex?
  • +4 (4 voturi)    
    oricum (Marţi, 4 septembrie 2012, 19:55)

    ion_pozitiv [utilizator]

    Oricum a fost prost gandit de la inceput; de ce nu s-a proiectat capatul metroului langa statdionul Steaua?Loc era, oportunitate cu statia intermodala -linii tramvai si autobuze- era,trafic estimat asisderea, costul nu era asa mare incat sa compromita intregul. Numai bunul simt ingineresc sau/si edilitar lipseau.
    Constructorul este dispretuitor fata de beneficiar ca de obicei. Daca a dat ciubucul unde trebuie, are deschisa calea spre bataia de joc.Banerul postat pe garduri, prezent si-n imaginea dvs are afisata durata lucrarii, nu data terminarii. Astfel, oricand acesta poate afirma ca cei trei ani pana la terminare se scurg din momentul in care cititorul banerului vede mesajul. Trebuiau sa fie panouri cu durata lucrarii, constructor, costuri, finantatori, grafice, modul cum respecta protectia mediului (nu numai poluare mecano-chimica ci si sonora) si a traficului, asa cum cere legea romana si norma europeana.Evident, nu este.Ca bataia de joc sa fie majora, s-au mai taiat si fondurile, desi au votat destui USL-ul in sect 6.Ce mai conteaza....
  • +2 (2 voturi)    
    Dimineata, ''numai de bine'' pentru guvernanti (Marţi, 4 septembrie 2012, 22:44)

    morometu [utilizator]

    Cartierul Dr. Taberii este cat Ploiestul dar circulatia in zona este mizerabila.
    Ceasca a lasat la urma metroul pentru aceasta zona deoarece nu era zona industriala. Ulterior s-a mai intins cartierul ANL, Prelungirea Ghencea... Nici guvernantii, nici primarii nu au niciun interes sa faca ceva in zona sa se poata circula civilizat.
    Mijloacele de transport au fost suspendate. Dimineata ti-ai dorii sa zbori. Mai bine sa zboare tonta care a taiat finantarea la metrou ca sa dea banii colonelului latrator! Asta ar fi un motiv serios de protest pentru cetatenii din zona. Nici pe centura, in zona, nu au putut sa mai faca inca o banda amarata sau un pod la Domnesti.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 5 septembrie 2012, 10:27)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui morometu

      Sincer sa fiu problema nu mi se pare ca este in cartierul Drumul Taberei propriuzis, in fond ai bulevard cu trei benzi pe sens, ci la legaturile cu centrul si cartierele invecinate care nu pot prelua traficul.
  • +2 (2 voturi)    
    Bina (Miercuri, 5 septembrie 2012, 0:46)

    tudor74 [utilizator]

    Bine ca au marit abonamentul de la 35 la 50, nu e mult, doar o marire a pretului de aprox 30%. De unde sa aiba bani ?
  • +2 (2 voturi)    
    Spre bucuria.... (Miercuri, 5 septembrie 2012, 8:45)

    CetateanulRoman [utilizator]

    tuturor acelora care intr-un tembelism absolut au iesit sa mature fosta guvernare si se pregateau deja sa culeaga covrigii din coada maidanezilor promisi de uslististi. Ne-am ales numai cu maidanezii! in diverse functii de conducere. In definitiv Dr. Taberei merita pedepsit: voteaza cu dreapta de prea multa vreme, asa ca 10 ani de namoale si circulatie fluenta..................Stie careva ce parere are dobitocul de primar despre chestia asta? Dar ala general care are bani de autostrazi suspendate - intr-o tara cu risc seismic ridicat pe sol aluvionar si mlastinos! Pe cind gradini suspendate don doctor, ca vi le face aceeasi firma!
  • 0 (0 voturi)    
    normal (Miercuri, 5 septembrie 2012, 9:31)

    santi [utilizator]

    mai da ceva bani la mineri...ptr muraturi.......ptr gel de dus/.....etc......poate mai castiga ceva voturi................


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri