UPDATE Black Friday 2012: Marile magazine au anuntat vanzari de produse IT&C de zeci de milioane de euro, peste asteptari

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 26 noiembrie 2012, 13:27 Economie | Companii

Vanzari de Black Friday
Foto: Altex
Principalii retaileri de produse IT&C au anuntat duminica seara vanzari peste asteptari cu ocazia campaniei de shopping Black Friday 2012, derulata in perioada 23-25 noiembrie. Altex Romania a anuntat ca a inregistrat la finalul celor trei zile de reduceri vanzari record de peste 15 milioane de euro in magazinele Altex si Media Galaxy. Flanco a anuntat vanzari de 55 milioane lei (n.a 12,1 milioane euro) cu 80% mai mult decat la prima editie, pe o suprafata de vanzare cu 20% mai mare decat anul trecut. De asemenea, conducerea retailerului online eMag a anuntat sambata pentru HotNews.ro ca a vandut produse in valoare de peste 12 milioane euro de Black Friday.

  • "Consumatorul roman si-a construit un orizont de asteptare in legatura cu Black Friday si cand nu a mai gasit online ofertele pe care le cauta, s-a orientat catre magazine, asta ne demonstreaza ciferele. Au existat magazine din orasele mari - Cluj, Constanta, Bucuresti, Timisoara - care au vandut si 500.000 de euro in cele trei zile de promotii", a declarat Dan Ostahie, presedinte &CEO Altex.

In cadrul acestui lant de magazine, cele mai cautate produse de Black Friday au fost televizoarele LED, produsele IT, frigiderele si masinile de spalat.

Cel mai mare volum de vanzari a fost inregistrat in ziua de 23 noiembrie, vineri, a doua zi ca volum de vanzarii fiind ziua de 25 noiembrie, duminica, au mai comunicat oficialii Altex.

Si retailerul Flanco sustine ca vanzarile cu ocazia Black Friay au depasit asteptarile.

  • "Am mobilizat resurse importante in zona operationala, avand experienta anului trecut, iar avantajele competitive s-au convertit in rezultate de vanzari mai mari decat estimarile.", a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Conform oficialilor Flanco, in acest an, stocul produselor din oferta Black Friday a numarat peste 230.000 de unitati pentru 1.000 de repere unice incluse in campanie, cu reduceri intre 10% si 60%. Doar in prima zi de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vanzari cat intr-o luna intreaga".

Cele mai cautate produse din oferta Black Friday au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, masinile de spalat si produsele electrocasnice incorporabile.

De asemenea, Iulian Stanciu, director general al retailrul online eMag, a precizat sambata pentru HotNews.ro ca "s-au vandut produse in valoare de peste 12 milioane euro de Black Friday, ceea ce inseamna aproape media unei intregi luni".

UPDATE1: F64 Studio, furnizor de echipamente foto, a anuntat luni ca in cele trei zile de reduceri a inregistrat  a inregistrat 5.800 de comenzi, dintre care 74% au venit exclusiv online, prin intermediul site-ului f64.ro. Valoarea totala a comenzilor inregistrate in ultimul weekend al lunii noiembrie s-a ridicat la 1,47 milioane euro.

Conform companiei, "peste 80% dintre comenzi au fost livrate, urmand ca toate celelalte colete sa fie trimise in cel mai scurt timp".

UPDATE 2: Furnizorul de solutii de comert electronic PayU a anuntat luni ca magazinele online care au implementat promotii pe 23 noiembrie 2012 - Black Friday - si-au majorat vanzarile cu 325% fata de ziua anterioara, conform datelor din sistemul furnizorului de plati.

"Fata de Black Friday din 2011, numarul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o crestere a numarului de tranzactii de 104% pe 23 noiembrie 2012 fata de 25 noiembrie 2011. Cele mai mari cresteri au fost inregistrate de segmentul IT&C, romanii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din aceasta categorie fata de alte zile ale saptamanii trecute. Din acelasi segment provine si tranzactia cu cea mai mare valoare, insumand 6900 de euro. Alte cresteri importante au avut loc si pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucarii, carti, bijuterii (20%) in timp ce cresteri moderate au fost observate in categoria fashion (8%)", se arata in comunicatul PayU.

Conform furnizorului de plati electronice, in ceea ce priveste valoarea medie a unei comenzi cu plata online, cresteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, in timp ce pentru alte categorii de produse, cosul mediu nu a inregistrat evolutii semnificative.

UPDATE 3: Magazinul online Koyos.ro a anuntat luni ca "numarul comenzilor de Black Friday s-a ridicat la peste 6000, cele mai dorite produse fiind laptopurile, telefoanele mobile si produsele pentru baie, acestea din urma fiind in premiera in Black Friday. Pana la ora acestui comunicat Koyos.ro a onorat aproximativ 85% din comenzi, iar reprezentantii magazinului online pregatesc cate un voucher cu discount pentru toti clientii ale caror comenzi nu au putut fi onorate".

UPDATE 4 evoMAG.ro: De Black Friday valoarea comenzilor a ajuns la 970.000 euro

Mihai Patrascu, directorul general al evoMAG.ro a declarat pentru HotNews.ro ca pe 23 noiembrie, cu ocazia reducerilor de Black Friday magazinul a inregistrat 6174 comenzi, in valoare de 970.000 de euro. In aceasta zi s-au comandat 9321 de produse, iar stocul a fost vandut in proportie de 93%. Campania de Black Friday a tinut si in weekend pe evoMAG.ro, cand am avut inca 1730 de comenzi in valoare de 140.000 euro.

Denumirea Black Friday, sarbatoare a shopping-ului american ce vine exact dupa Ziua Recunostintei (Thanksgiving Day) s-a referit la origini la faptul ca traficul devenea extrem de aglomerat in Philadelphia dupa Ziua Recunostintei. In anii 70' retailerii americani au inceput sa ofere reduceri semnificative in aceasta zi care de atunci marcheaza deschiderea sezonului de shopping pentru sarbatorile de iarna, o perioada fasta pentru comercianti.

In SUA, Vinerea Neagra este un fenomen si se fac vanzari totale de miliarde de dolari.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

4921 vizualizari

  • -3 (7 voturi)    
    mare criza! (Luni, 26 noiembrie 2012, 13:44)

    Crup [utilizator]

    Stirea asta demonstreaza, inca o data, ce mare criza economica e in Romania! "Vanzari peste asteptari", cica. Mare, mare criza ne-a lovit!
    Iubitii si inteligentii mei concetateni, criza de-anumea incepe in 2013! Pana acum, a fost un necajit de preludiu, atata tot! Am urlat degeaba, ca "orgasmul" crizei urmeaza anii ce vin. Ne tavaleste de ne ia dracu' ce urmeaza! Si 25% din ce urmeaza va fi datorat vremurilor dificile in care Europa intra, iar 75% se va datora inteligentei voastre, dragi romani. Inteligenta poporului roman de a vota USL-ul in 9 decembrie, astfel incat acesta va avea leger peste 50%. Nu degeava la inceputul paragrafului m-am adresat cu "intelgineti" concetateni! Ne ia dracu' din 2013, si numai si numai din cauza poporului roman care va alege USL!
    Nu-i nevoie sa ma contraziceti, nu-i nevoie sa urlati ca nu e asa: doar asteptati un picut, cateva luni. Si atunci vezi zice si voi ce am zis eu mai sus, inclusv partea cu USL-ul. Uitati, haideti sa facem un exercitiu! Repetati dupa mine, in cor: "ne ia dracu'". Asa... inca o data! OK, bravo! Iar acum pregatiti-va costumul, spalati-l, calcati-l, apretati-l, pentru votul din 9 decemrbie, cand veti vota masiv USL. Nu te duci sa nenorocesti tara asa cu votul tau, in haine obisnuite: trebuie sa fii imbracat/a elegant/a!
    Inchei, repetandu-ma: nu-mi raspundeti la comentariu, doar asteptati cateva luni de zile! Atunci imi veti da dreptate.
    • -1 (1 vot)    
      Esti cumva pe dinafara. (Luni, 26 noiembrie 2012, 14:31)

      pestisorul_auriu [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Stirea se refera la cu totul altceva. Nu ca multi nu ti-ar intelege frustrarea si pesimismul, dar este vorba despre cu totul altceva aici.
  • 0 (0 voturi)    
    curiozitate... (Luni, 26 noiembrie 2012, 13:46)

    hot news [utilizator]

    nu s-au gandit magazinele online ca avand in vedere aceste vanzari record, se prea poate ca multi cumparatori "normali" sa fi achizitionat acum ceea ce aveau nevoie?
  • -1 (1 vot)    
    ... (Luni, 26 noiembrie 2012, 14:02)

    sictireanu [utilizator]

    Poate reusesc sa si livreze comenzile...candva. Am primit mail de la emag ca imi va fi livrata comanda pe 24.11 iar pe mobil am primit sms ca va fi livrata pe 25.11. Ghiciti...n-a venit inca.
    • 0 (2 voturi)    
      black friday / emag (Luni, 26 noiembrie 2012, 16:29)

      mihaidf [utilizator] i-a raspuns lui sictireanu

      Idem. am primit email de la emag ca va fi livrata comanda pe 25.11. Bineinteles ca n-a fost livrata, nu m-au cautat ieri. In schimb, comanda apare ca finalizata pe site-ul lor. Am sunat azi la emag. Imi spun ca vor livra pe 30.
      Am alta comanda la flanco, plasata vineri. Se angajeaza sa livreze in maxim 72 ore, adica cel tarziu maine. Astept sa vad daca se tin de cuvant.
      Oricum e mai bine decat ceea ce au patit altii care au postat aici, cu pcgarage, koyos, sigmanet. Culmea, sa platesti cu cardul, produsul tau apare in continuare pe stoc, dar ei anuleaza comanda.
  • +1 (3 voturi)    
    Mare teapa! (Luni, 26 noiembrie 2012, 14:30)

    Andy500 [utilizator]

    Eu am facut comanda la pcgarage un aparat foto. Am platit cu cardul si m-am trezit ca mi-au ANULAT comanda.
    Desi dupa ce am facut eu comanda, produsul inca era disponibil pe site pentru a fi comandat.

    La fel s-a intamplat si cu sigmanet, care mi-au anulat comanda pe motiv ca am facut mai multe comenzi, desi in regulile lor scrie clar ca se face comanda de 1 produs de acelasi fel per comanda si nu per client.

    Deci unii comercianti au inteles sa-si bata joc de clienti!
    • +2 (2 voturi)    
      Magarie (Luni, 26 noiembrie 2012, 14:39)

      Delicatu [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Eu am facut comanda pe koyos.ro un laptop si mi-ai trimis mesaj ca ne pare rau, am reusit cu furnizorul nostru sa acoperim 85% din comenzi, dar comanda dvs. a fost anulata. La fel si pe PCGarage, comanda mi-a fost anulata.
      Au oare dreptul sa anuleze acea comanda atata timp cat in momentul comenzii stocul era suficient? Ca stocul este online!
      Sutn super nervos si vreau sa le demonstrez cine sutn eu: Cetatean European :) Am sa ma lupt cu amandoua firme!
      • 0 (0 voturi)    
        koyos=coios (Luni, 26 noiembrie 2012, 15:20)

        c_o_d [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

        fac ce vor c... lor :( si eu sunt in aceeasi situatie cu acel faimos laptop la 1200 lei. Pe langa faptul ca stoc EPUIZAT a aparut la cateva ore dupa ce am dat eu comanda, acel laptop se poate comanda si acum la pret intreg. Deci nu era si nu e o pb de stoc. A fost un produs capcana care intr-adevar a fost la un pret f bun. Din pacate pt noi suntem multi cu buzele iar ei cu conturile umflate :( Cred ca OPC-ul ar putea sa intre putin pe fir si sa reglementeze daca nu e deja, comertul online in ceea ce priveste OBLIGATIVITATEA onorarii comenzilor.
        • 0 (0 voturi)    
          Poti face o plangere! Act on it! (Luni, 26 noiembrie 2012, 15:52)

          Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui c_o_d

          Una dintre problemele romanilor e ca desi au probleme , nu prea incearca sa faca nimic in privinta asta.
          Daca mai multi avem probleme, ar trebui sa trimitem fiecare o plangere oficiala la OPC.
          • 0 (0 voturi)    
            Plangere (Luni, 26 noiembrie 2012, 16:02)

            Delicatu [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

            Am facut, dar mai intai magazinului Koyos , respectiv PCgarage. Astept acum 30 de zile. Dupa aceea am dreptul sa ma adresez OPC. Intai trebuie sa incerc sa rezolv pe cale amiabila cu ei. Ceea ce nus e va intampla. Andy500, tins a mentionez ca sunt "un luptator inrait" cu "baietii destepti" de tot felul.
            • +1 (1 vot)    
              Bun. (Luni, 26 noiembrie 2012, 16:20)

              Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

              Eu deja am primit raspunsul de la magazine. Urmeaza OPC.
              In sensul ca pcgarage mi-a anulat plata pentru produsul comandat dupa 3 zile. Totusi ei mi-au tinut banii blocati timp de 3 zile aiurea.
              Daca magazinul e ONLINE, ei nu puteau sa-si dea seama ca nu mai au stoc si sa nu-mi a banii in momentul comenzii?
              Sau dupa ce primesc comenzile e un nene cu abacul care se plimba prin depozit si vede ce mai e?! Pe ce lume traim?
              Cei de la sigmanet au o problema de interpretare a regulilor scrise chiar de ei.
              Un produs pe comanda nu inseamna un produs pe client. E o mica deosebire, dar care s-ar putea sa coste.
              • 0 (0 voturi)    
                ma gandeam sa le fac plangere penala la PC GARAGE (Luni, 26 noiembrie 2012, 23:18)

                subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

                mi-au zis ca nu mai au produsul pe stoc, insa era la vanzare la pret umflat. deci au mintit.
                cu banii nostri tinuti 3 zile, au facut niste overnight-uri la banca de toaa frumusetea.
      • +1 (1 vot)    
        Exact (Luni, 26 noiembrie 2012, 15:21)

        Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

        Faptul ca promiti ca vinzi un produs necesita o oarecare obligatie a vanzatorului fata de cumparator.
        E o chestie de incredere cel putin.
        E ca si cum eu promit ca vand ceva si apoi ma razgandesc.
        O sa vad ce parere au si cei de la OPC cu aceasta situatie.
        • 0 (0 voturi)    
          Fair play (Luni, 26 noiembrie 2012, 15:36)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

          Daca situl respectiv va permite sa anulati comanda Dvs, in calitate de client, cred ca este fair sa aiba si el posibilitatea sa anuleze comanda in calitate de furnizor. Evident, in anumite conditii. Eu unul am anulat la viata mea zeci de comenzi online din diverse motive si nu ma supar daca si furnizorul anuleaza o comanda pe care nu o poate onora. Daca pt o anulare s-ar percepe un comision de 10% din valoarea produsului cred ca in primul rand ar pierde clientul (avand mai putini bani decat furnizorul). Deci daca o anulare e gratuita trebuie sa fie de ambele parti gratuita.
          • 0 (0 voturi)    
            Cu o mica precizare. (Luni, 26 noiembrie 2012, 15:50)

            Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

            Daca eu stiam ca ei pot anula comanda pt ca ploua in Paris, eu comandam la altii.
            Problema tine de o constrangere numita timp, si anume perioada Black Friday.
            Daca ei initial mi-au trimis comanda spre procesare si mi-au anulat-o a doua zi, cand nu mai puteam comanda de la altii, atunci avem o problema. Ei mi-au cauzat un prejudiciu indirect.
            Daca rezervi o camera la hotel sau un bilet de avion si apoi te razgandesti in ultima clipa, compania iti ia banu sau o parte din bani cel putin.
            In plus firma care isi anuleaza comenzile, pierde la capitolul imagine.

            Desi nu sunt neaprat fan, anul trecut eMag nu mi-a confirmat comanda imediat, dar totusi mi-a trimis produsele dupa cateva zile.
            Anul asta nu a avut nimic interesant pentru mine si stocurile au fost infime.
            • 0 (0 voturi)    
              NIMENI (Luni, 26 noiembrie 2012, 18:22)

              Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

              Nu va plateste pentru daune colaterale, cu extrem de mici exceptii. Daca dvs mergeti la o intalnire de afaceri la care urmeaza sa semnati contractul vietii insa avionul are intarziere, nu puteti cere companiei aviatice sa va dea miliardul de koko pe care l-ati pierdut. Daca va luati de la firma X un HDD pe care puneti toate documentele firmei si el moare dupa 24 h cu tot cu documentele firmei, nu puteti sa va duceti nici la magazin si nici la producator sa cereti despagubire pt documente. Si culmea, daca le vreti recuperate tot Dvs veti plati recuperarea lor.

              E bine, e rau? Nu stiu. Asa merge lumea asta in care traim. Daca voiati siguranta comandati la 5 distribuitori dupa care va anulati Dvs comanda cand primeati confirmare sigura de la unul din ei. :) Tot gratuita anularea, ca ei nu ramaneau pe stoc. Ah, nu puteati pe 5 situri in paralel? Va plateati inca 4 prieteni cu o bere.
              • 0 (0 voturi)    
                Ideea e alta (Marţi, 27 noiembrie 2012, 0:15)

                Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

                Eu am in depozit 5 cutiute. Vine primul guster ia o cutiuta, vine al doilea mai ia o cutiuta si tot asa pana la 5.
                La a 5-a comanda, aplicatia online zice stop: stoc epuizat.
                Ei, la mine aplicatia inca mai arata pe stoc cutiute si totusi dupa terminarea distractiei, primesc apel de la firma nu sa confirm comanda, ci ca a fost anulata.
                In cazul in care eu ziceam ca nu mai vreau produsul, ei aveau timp sa puna inapoi cutiuta pentru ca nu se terminase Black Friday.
                Ce zici tu sa fac comanda de la 5 furnizori, denota lipsa de fair play. Deci 4 furnizori, daca sunt de incredere, vor pierde.
                Partea buna din comentariile noastre e ca lumea o sa vada cat de incredere sunt diverse firme, si, daca OPC decide sa dea si ceva amenzi, o sa fie si mai bine. Astfel se curata piata de tepari. E simplu.
                P.S: Daca un cumparator renunta la un produs luat la oferta, poate fi chiar bine pentru comerciant, care il vinde la pret intreg. Dar daca unui cumparator i se anuleaza comanda (platita deja!!!!), atunci se cheama ca vanzatorul i-a tras teapa si nu e frumos!
                • 0 (0 voturi)    
                  Intrebare (Marţi, 27 noiembrie 2012, 11:04)

                  Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

                  Legata de functionarea unui sistem informatic. Avem o pagina web www.cutiuta.com. Ca sa vada utilizatorul cate cutiute sunt in stoc php-ul sau asp-ul sau cine mai stie cine se uita intr-o baza de date (stocul). Intra utilizatorul X si se uita la stoc si vede ca exista cel putin o cutiuta in stoc (de fapt exista doar una in realitate). Da click pe "cumpara" si incepe sa completeze datele personale. In acelasi timp intra pe net utilizatorul Y. Cate cutiute vede in stoc? X a cumparat sau a rezervat cutiuta cand a dat click pe "cumpara"? Vede deci tot una. Y scrie mult la tastatura si completeaza cererea catre magazin mai repede ca X. Cand X termina de introdus nr cardului ce ii va spune calculatorul: ca mai sunt sau nu cutiute pe stoc? Dar stati un pic: X a platit cutiuta chiar cand a dat pe portalul bancii click pe "cumpara".

                  Concluzie: dvs ca utilizator trebuie sa aratati in reclamatie ca nu a fost vorba de "o eroare de sistem". Si asta fara sa stiti cum functioneaza, cum este gestionat si ce date contine, cat de des se actualizeaza, etc. Iar firma Tz, proprietara sistemului informatic ARE toate aceste date. Este ca si cum va vine pe factura de mobil o convorbire de 10 min cu Parisul si dvs trebuie sa aratati ca nu ati vorbit. Daca era un milion de minute e usor de aratat, dar 10 este practic imposibil iar compania de mobil va castiga orice proces intrucat nu au obligatia sa va arate cum functioneaza sistemul lor de tarifare.
          • 0 (0 voturi)    
            cititi va rog legislatia privind comertul online (Luni, 26 noiembrie 2012, 23:19)

            subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

            si veti vedea ca asa ceva nu se poate. mai ales daca ai si platit
            • 0 (0 voturi)    
              Intrebare (Marţi, 27 noiembrie 2012, 11:08)

              Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

              Daca exista un singur produs pe stoc si doi utilizatori vor sa il cumpere simultan cum functioneaza? Ambii va dprodusul. Ambii dau click pe "plateste", ambii intra pe portalul (gate-ul) bancii (care nu stie cate produse sunt pe stoc, fiind altceva), ambii completeaza numarul de card si ambii dau click pe "plateste". Unul da insa click cu o secunda mai devreme. Cum procedam?

              1. Obligam firma sa mai aduca inca un produs?
              2. Dam produsul la unul si ii anulam tranzactia la celalalt?
              3. Anulam ambele tranzactii?

              Dvs ce parere aveti?
      • 0 (0 voturi)    
        Se prea poate (Luni, 26 noiembrie 2012, 15:28)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

        Insa va sfatuiesc inainte sa cititi foarte bine "Conditiile" acelea pe care trebuie sa dati "accept" inainte de orice comanda. Daca in conditii scrie ca ei pot anula comanda daca nu e pe stoc, daca ploua la Paris sau daca presedintele Chinei se scarpina, atunci in toate aceste situatii va pot anula comanda iar dvs veti avea doar de pierdut timp cu ei.

        Daca in Conditii scrie ca ei nu pot anula comanda, atunci puteti sa va luptati. Daca in Conditii nu scrie nimic, inarmati-va cu un avocat bun. Iar daca in conditii scrie ca oricare parte poate anula comanda, iar ati pierdut.

        Nu tin sub nici o forma cu magazinul ci doar va mai scutesc de niste nervi in plus. Nu lucrez la nici un magazin insa stiu cam ce contine si ce se poate face cu un astfel de "acord" si in general vanzatorul e mai acoperit decat banuiti. Eu unul nu fac cumparaturi de Black Friday tocmai pt ca nervii mei sunt mai scumpi decat reducerile.
        • +1 (1 vot)    
          Nu sunt de acord (Luni, 26 noiembrie 2012, 16:06)

          Delicatu [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          1. Daca am putut face comanda inseamna ca era pe stoc.
          2. Ei mi-a trimis mesaj ca nu mai aveau stoc
          3. Magazinele onlien au stocul direct pe site
          Concluzie: Inseamna ca ei nu imi onoreaza o comanda, chiar daca are stoc si dau altcuiva marfa. Asta inseamna vanzare preferentiala si implicit discriminare.
          • 0 (0 voturi)    
            Sunt perfect de acord cu Dvs (Luni, 26 noiembrie 2012, 18:15)

            Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

            Insa intr-o instanta trebuie sa dovediti acest lucru. Cum? Magazinul poate spune ca pagina web are o intarziere de X minute in actualizare. Dvs ce veti spune (X il pot alege ei suficient de mare cat sa scape, 560 minute). Aveti vreun contract cu ei unde ei spun ca pagina se va actualiza in cel mult 3 minute?

            Da, ceea ce spuneti dvs e magarie din partea lor. Insa sfatul meu sau opinia mea e ca nu o puteti dovedi.
          • 0 (0 voturi)    
            Inca ceva (Luni, 26 noiembrie 2012, 18:17)

            Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

            Ei pot spune ca intre dvs si pagina lor exista un web cache transparent, un proxy. Puteti arata ca in momentul acela nu era?

            Daca ajungeti la proces cu ei trebuie sa fiti BETON armat cu raspunsuri care sa ii blocheze. Ori pana una alta lista (logica de altfel) nu va ajuta prea mult.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca (Luni, 26 noiembrie 2012, 15:30)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Daca in documentul "termeni si conditii" este scris ca o comanda poate fi anulata, atunci asa e: isi bat joc de clienti insa clientii accepta asta inainte de a cumpara.
    • 0 (0 voturi)    
      teapa PC GARAGE (Luni, 26 noiembrie 2012, 23:12)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      si mie mi-au anulat comanda. genul de atitudine care iti intareste impresia ca Romania nu are absolut nici o sansa sa se civilizeze. tara de smenari
  • 0 (0 voturi)    
    flanco si emag (Luni, 26 noiembrie 2012, 14:52)

    nellino [utilizator]

    am urmarit acelasi produs in oferta flanco si emag.

    site-ul flanco a trecut prin cele mai multe stari de agregare si culoare. maximul a fost atins la un moment dat cand afisa intreaga oferta de balck friday, fiecare articol cu un mare buton Comanda pe care daca apasai te trimitea intr-un fisier pdf. Pe care trebuia sa il printezi si sa il impaturasti sub forba de avion probabil.
    cand dupa 3 ore au facut update la site, articolul meu disparuse. pana data viitoare promit sa ma prind cum sa comand un articol din interiorul unui PDF.

    site-ul emag a avut o nota lugubra care bantuie executiile cu scaunul electric din SUA, doar ca aici se electrocuta o pisica. am pierdut site-ul din ochi intre 8 si 8:40 pentru ca trebuia sa ajung la birou. cand am ajuns din nou in fata ecranului calculatorului, produsul meu avea stampila galbena pe frunte.
    dar vai! asta nu este tot! in urmatoarele 6 ore, pagina de promotie care continea produsul respectiv ba il afisa disponibil, ba indisponibil. totusi cand il afisa disponibil si intram sa comand imi aparea implacabilul Stoc epuizat.

    dezamagirea mea a fost maxima. sa ai 20 de bulioane de aruncat si sa ramai cu ele in cont este frustrant uneori.
    • 0 (0 voturi)    
      black friday (Luni, 26 noiembrie 2012, 16:35)

      mihaidf [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Unul din motivele pentru care au deschis site-ul la 8.05-8.10 este ca stiau ca majoritatea clientilor potentiali vor fi intre 8.00 si 9.00 in drum spre servici. Astfel, s-au asigurat ca nu li se blocheaza site-ul la deschidere.
      Pe de alta parte, chiar daca ai fi fost acasa cand ai deschis site-ul, te asigur ca nu ai pierdut nimic.
      Eu, in momentul cand au deschis site-ul, m-am logat pe contul emag. In momentul logarii, produsul care voiam sa-l cumpar aparea pe stoc. Cand am dat click pentru finalizarea comenzii (dupa maxim 2 minute) produsul deja nu mai era pe stoc si nu am putut finaliza comanda. M-am multumim cu alte produse care ar fi trebuit sa mi se livreze pe 25.11 dar, bineinteles, asta nu s-a intamplat. M-au amanat pentru 30.11


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică