CNADNR a fost trecuta in subordinea lui Dan Sova, Ministerul Transporturilor se va ocupa doar de drumurile nationale

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 9 ianuarie 2013, 18:30 Economie | Companii

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a fost trecuta in subordinea ministrului delegat pentru proiecte de infrastructura, Dan Sova, urmand ca in perioada imediat urmatoare sa inceapa procedura juridica prin care atributiile companiei sa fie delimitate, a anuntat miercuri, la Palatul Victoria, vicepremierul Liviu Dragnea.

"Ministrul Dan Sova se va ocupa de marile proiecte, inclusiv de autostrazi, iar la Ministerul Transporturilor vor ramane drumurile nationale", a spus Dragnea, citat de Mediafax.

Dan Sova si Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, urmeaza sa se puna de acord care este cea mai buna procedura de separare a CNADNR, a mai spus vicepremierul, potrivit Agerpres.

El a precizat ca separarea atributiilor CNADNR nu va presupune si reacreditarea companiei la nivel european, deoarece autoritatea de management pentru Programul Operational Sectorial Transport va ramane la ministerul de resort.

La finele anului trecut, Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine, coordonat de ministrul delegat Dan Sova, a fost autorizat de Guvern sa ceara in Adunarea Generala a Actionarilor a CNADNR divizarea societatii in doua noi companii nationale, respectiv Compania Nationala de Autostrazi si Compania Nationala de Drumuri.

Compania Nationala de Autostrazi va functiona sub autoritatea acestui nou departament, iar Compania Nationala de Drumuri Nationale va fi organizata sub autoritatea Ministerului Transporturilor.













Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

1956 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    deci.... (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 18:46)

    thebblack [utilizator]

    alti directori, directorasi, vice-chestii, sefi de cabinete cu cabinetele lor, secretare si o liota de altii functionari mai mult sau mai putin anonimi. pentru ca nu-i asa? victor a promis ca o sa creeze locuri de munca.
    • +1 (1 vot)    
      exact (Joi, 10 ianuarie 2013, 8:56)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      in plus fiecare re-organizare a ministerelor si agentiilor inseamna STERGEREA URMELOR !

      sa nu mai poti sa faci o comparatie intre anul acesta si anul trecut, sa vezi daca lucrurile merg mai bine sau mai prost !
      daramite o statistica a guvernarilor pe ceva ani !!

      in SUA au aceleasi agentii (inafara de cele total nou create) vechi de zeci si zeci de ani (desi au o istorie foarte mica) !

      DAR LA NOI ORICE GUVERN schimba, si "reorganizeaza" ca sa faca macel si sa scape de raspundere !
      • 0 (0 voturi)    
        Prima data (Joi, 10 ianuarie 2013, 12:03)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        Este prima data cand drumurile nationale si autostrazile se impart pe criterii politice. Pana acum nimeni nu a avut curaj sa faca asa ceva. Pesemne banii pusi in joc sunt din ce in ce mai multi si partea de furt nu trebuia lasata unui singur partid.
  • +4 (4 voturi)    
    o mare tampenie (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 21:47)

    evoque [utilizator]

    in loc sa faci lucrurile sa mearga, faci departamente si ministere pentru colegii de partid.
  • +2 (2 voturi)    
    normal, cine a latrat mai mult... (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 22:57)

    varu.maftei [utilizator]

    are parte de cascaval mai mult!
  • 0 (0 voturi)    
    Un dezastru (Joi, 10 ianuarie 2013, 12:02)

    vasile78 [utilizator]

    De abia incepuse sa se miste cat de cat zona de transporturi in Romania (vezi 250 de km aproximativ de autostrada inaugurate in ultimii 3-4 ani, alti vreo 300 de km licitati cu succes in majoritatea cazurilor si pe care se lucreaza, vreo 250 de km de cale ferata licitati pentru reabilitare, plus vreo 300 finalizati) ca vin interesele politice de 2 bani si reorganizeaza toata sandramaua. Atat timp cat alegatorii nu vor fi sensibili la miscare haotice de genul asta si nu vor sanctiona, lucrurile vor merge prosti in Romania.
    Pe principiul acesta, nici un lucru care functioneaza cat de cat nu este lasat in pace, ci este refacut din temelii.
    Sa ne gandim la promisiunile facute in ultimii ani de USL, gen Romania puternica. Actiunile de acum sunt in contradictie totala cu ceea ce au promis acesti politicieni.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi