Actualizat acum

Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

(P) O noua identitate vizuala: Vascar, suflet de bucatar

de     Smile Media
Marţi, 11 iunie 2013, 10:13 Economie | Companii

Cu o experienta de aproximativ 30 de ani in sectorul alimentar, brandul Vascar vine in intampinarea consumatorilor cu o identitate vizuala creativa si cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse.

Dorinta de reinterpretare si de inovare a brandului Vascar a luat forma in urma unor ample cercetari de piata axate pe nevoile si preferintele consumatorilor. Astfel, pastrand aceleasi standardele de calitate, brandul Vascar devine, sub sloganul "Vascar, suflet de bucatar", un brand umbrela pentru produsele din carne de pui, de porc, de vita si din carne mixta, cat si pentru brandul de mancaruri Moldova in bucate.

De asemenea, conceptul creativ este completat de o noua identitate vizuala. Avand ca sursa de inspiratie domeniul gastronomic, noul logo reafirma promisiunea brandului pentru traditie si totodata reflecta atentia companiei pentru un stil de viata modern.

"Gustul traditional, calitatea ingredientelor si a serviciilor noastre sunt criterii de referinta pentru noi. Aceste valori se afla si la baza brandului Vascar, ritualul prepararii produselor fiind similar cu cel al unui maestru-bucatar.
Mai mult, din dorinta de a veni in intampinarea consumatorilor cu un concept nou, modern si placut, am creat, pentru brandul Vascar o noua identitate vizuala care reflecta foarte bine grija cu care pregatim fiecare produs pentru consumatorii nostri
", apreciaza Vlad Ciuburciu, Director Marketing Vascar SA.

Fiind un brand modern, cu istorie, brandul Vascar functioneaza atat ca brand corporate, cat si ca brand de produs si retail. Mai mult, intelegand rolul important pe care il indeplineste, compania isi respecta angajamentul de a educa consumatorii sa urmeze o dieta echilibrata, care sa includa si produse preparate pe baza de carne.

Despre Vascar

Infintata in Vaslui in anul 1984, Vascar este o companie orientata spre realizarea unui flux de productie optim, incepand cu transarea carnii de porc, vita si oaie si continuand cu prepararea acesteia in mezeluri, pate-uri, carne presata si mancaruri gatite pe baza de carne, in vederea comercializarii acestora la nivel national, catre consumatorii finali si intermediari.

Compania detine 18 magazine proprii si un numar de peste 130 de sortimente de preparate din carne - dintre care 38 sortimente de conserve si 18 produse atestate traditional.

La Vascar, ritualul prepararii carnii este similar cu cel al unui maestru-bucatar: carnea si ingredientele de baza sunt selectate cu mare atentie astfel incat sa fie de cea mai buna calitate si sa contina echilibrul ideal de proteine astfel incat consumatorii sa beneficieze de nivelul necesar de energie si totodata de un gust savuros.

In 2011, compania a obtinut certificatul "Food Safety System Certification", iar in 2013  certificatul de "British Retail Consortium". Prin obtinerea acestor certificari se confirma politica managementului companiei privind securitatea alimentara a produselor fabricate asigurand un nivel  inalt  de transparenta pe intreg fluxul de productie si furnizare.


Citeste mai multe despre   

3497 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică