UPDATE Cum isi asuma Victor Ponta raspunderea pentru privatizarea CFR Marfa: Aproba o Hotarare de Guvern si o trimite la CSAT pentru aviz

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 24 iulie 2013, 13:21 Economie | Companii

Premierul Victor Ponta a anuntat ca in sedinta de miercuri Guvernul va aproba proiectul de Hotarare de Guvern privind privatizarea CFR Marfa. "Aprobam HG cu CFR Marfa pentru ca vad ca nu poate sa doarma adversarul politic", a spus Ponta facand referire la acuzatiile recente ale presedintelui Traian Basescu legate de privatizarea companiei feroviare. Ponta spune si ca isi asuma raspunderea asupra privatizarii. Dar ce inseamna asumarea raspunderii in opinia premierului? "Sigur ca-mi asum raspnderea, n-am fugit niciodata de respundere. Aprob HG, o trimit la CSAT (n.red Consiliul Suprem de Aparare a Tarii) spre aviz, ca daca presedintele stie ceva ce noi nu stim, nu trebuie sa ne lase sa gresim, trebuie sa spuna", a declarat Ponta.

"Vad insa ca orice om de afaceri roman care nu se inscrie in Miscarea Populara primeste un dosar penal din 2004, 2006", a adaugat premierul ironic
.


  • UPDATE Anticipand intentia premierului de a trimite Hotararea de Guvern in CSAT, presedintele a spus luni ca " CSAT nu se ocupa de targuieli, ci doar de probleme de securitate nationala. CSAT a solicitat un investitor strategic".  "De aceea, compania a fost si in atentia CSAT si strict pe aceste domenii, nu ce incearca unii politicieni "privatizarea a fost aprobata de CSAT. Nu, CSAT nu se ocupa de targuieli, ci doar de probleme de securitate nationala. CSAT a solicitat un investitor strategic", a spus presedintele.

Ponta a mai spus ca spera "sa se finalizeze cu bine". "Dar, evident, asa cum a fost si la momentul aprobarii inceperii demersurilor, mergem la CSAT, informam. Daca stie presedintele ceva ce noi nu stim, daca s-a uitat prin conturile firmelor, cred ca in CSAT, intr-un cadru legal, ne poate spune si, sigur, mergem mai departe sau, daca e ceva rau, ce noi nu stim, sunt convins ca nu ne va lasa sa perseveram in greseala", a mai afirmat Ponta.

Legat de Hotararea de Guvern, secretarul de stat din Ministerul Transporturilor i-a spus ca sunt  toate avizele necesare pentru aprobare, cu exceptia celui de la Ministerul Justitiei. Ponta l-a asigurat ca exista si avizul de la Justitie.

Privatizarea CFR Marfa a mai fost discutata in CSAT si in februarie 2013. Atunci, a fost aprobata strategia privind privatizarea companiei CFR Marfa a fost aprobata in sedinta de marti a CSAT.

Reamintim ca presedintele Traian Basescu a ridicat luni o serie de semne de intrebare legate de privatizarea CFR Marfa, proces castigat de controversatul om de afaceri Gruia Stoica, si i-a cerut premierului Victor Ponta sa asigure interimatul la Ministerul Transporturilor pana va semna contractul de privatizare sau il va respinge.

Seful statului a afirmat ca Gruia Stoica, care a castigat procesul de privatizare al CFR Marfa, pentru care s-a angajat sa plateasca 202 milioane euro, "cauta cu oarecare disperare bani la banci" pentru a-si onora angajamentele. In aceste conditii, primul ministru, care a "laudat" public procesul de privatizare, ar trebui sa-si asume responsabilitatea politica in acest caz si sa ramana la conducerea ministerului, in calitate de interimar, pana la semnarea sau respingerea contractului de privatizare, a argumentat Traian Basescu, precizand ca nu vrea sa vada un ministru proaspat desemnat "ca devine tapul ispasitor pentru o operatiune de privatizare, eventual, de tipul Oltchim".


Grupul Feroviar Roman, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, a fost declarat castigator al licitatiei pentru privatizarea CFR Marfa in urma cu o luna, pe 20 iunie. De atunci, nu s-a mai intamplat nimic in vederea finalizarii procesului de privatizare. Nici macar Hotararea de Guvern privind privatizarea nu a fost aprobata pana astazi. Mai departe, contractul de privatizare nu va fi semnat pana nu va fi aprobat in Guvern un proiect de hotarare privind privatizarea CFR Marfa.

Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, spunea la sfarsitul lunii iunie ca intr-o saptamana va fi semnat contractul de privatizare. Nu a fost semnat, iar intre timp Fenechiu a fost revocat din functie ca urmare a condamnarii sale in dosarul "Transformatorul". Chiar daca finalizarea intregului proces este incerta, Victor Ponta prezenta privatizarea CFR Marfa ca pe un succes. "Guvernul si-a facut bine treaba si ministrul Fenechiu si-a facut bine treaba si il felicit pentru asta", a spus Ponta chiar in ziua in care GFR a fost declarat castigatorul licitatiei.

Insa, finalizarea privatizarii CFR Marfa a devenit incerta, mai ales ca au aparut si informatii privind posibila implicarea a omului de afaceri Gruia Stoica intr-un dosar penal. Acesta a fost audiat in urma cu doua saptamani la DIICOT in dosarul privatizarii TVM (Transbordare Vagoane Marfa), dosar care ar fi fost inchis in 2006 prin neinceperea urmaririi penale (NUP). Gruia Stoica a confirmat ca a fost "invitat" in urma cu doua saptamani la DIICOT.

Pe de alta parte, grup Feroviar Roman/Grampet isi mentine angajamentul de a plati suma ofertata in privatizarea CFR Marfa si isi exprima speranta ca declaratiile politice "sa nu afecteze nici procesul de privatizare, nici discutiile (...) cu finantatorii", la o zi dupa ce presedintele Traian Basescu a ridicat o serie de semne de intrebare legate de privatizarea CFR Marfa.

Fostul ministru al transporturilor, Relu Fenechiu, spunea in ziua in care a fost desemnat castigatorul ca plata integrala a sumei de 202 milioane de euro trebuie facuta in maxim 60 de zile de la semnarea contractului. Insa, proiectul de Hotarare de Guvern vine cu o modificare in acest sens, astfel incat GFR sa poata face plata in termen de cel mult 10 zile lucratoare de la obtinerea avizului din partea Consiliului Concurentei, dar nu mai mult de 150 de zile de la semnarea contractului. Consiliul Concurentei poate da un aviz in termen de maxim 6 luni din momentul in care primeste notificare oficiala din partea cumparatorului. Pana in prezent, acesta nu a transmis nicio notificare.

Grupul Feroviar Roman a fost declarat pe 20 iunie castigatorul licitatiei in cadrul procesului de privatizare a CFR Marfa, pentru care a oferit suma de 202 milioane euro si s-a angajat sa investeasca alte 900 milioane lei. GFR ceruse initial posibilitatea de a plati in rate suma angajata, dar, la capatul negocierilor, reprezentantii companiei "au fost de acord si si-au asumat in scris ca renunta la solicitarea plata in rate".


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

7557 vizualizari

  • +45 (49 voturi)    
    Pai e legal? (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:28)

    abisala [utilizator]

    Si daca da, atunci de ce nu trimiteti toate hotararile la CSAT? S-ar bucura si Base, asa ar conduce Romania fara sa mai deranjeze somnul unuia, sau periplul cinematografic al celuilalt :)).
    • +29 (31 voturi)    
      legal? (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:25)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui abisala

      ce inseamna legal pt ponta? cand i-a interesat pe ei sa fie legal?
      in plus, o data se plange ca base nu poate sa doarma de grija lor, iar la final spune ca presedintele nu trebuie sa-i lase sa greseasca si de aceea trimite in csat HG-ul.
      omul asta este un iresponsabil in adevaratul sens al cuvantului.
      si pe final, si el face parte din csat iar hotararile se iau in unanimitate acolo. votul lui este egal cu votul lui base.
      • -13 (17 voturi)    
        Ponta a invatat stilul basescu :) (Miercuri, 24 iulie 2013, 15:28)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Incet, incet, Ponta aplica ce a invatat, pe pielea lui de la basescu: smecherie de baiat de cartier care te "face" pe dupa blocuri.
        Cu Basescu nu poti sa joci normal, serios.....trebuie sa te cobori la nivelul lui.
        Pacat ca avem, din cauza asta, o viata politica jenanta....
        Daca CFR marfa este de importanta NATO....de el depind miscarile de trupe....etc. (si noi credem tot), atunci este obligatoriu avizul CSAT.
        Basescu va avea posibilitatea sa spuna ce stie el despre Gruia.....sau sa taca.
        • +9 (11 voturi)    
          iar face pe plagiatorul? (Miercuri, 24 iulie 2013, 16:06)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          omul asta nu are si el nimic original?:)))
          intrebarea era retorica.
          in alta ordine de idei, nu compara contrle lui base cu cele ale lui ponta. cfr marfa este de inportanta NATO, dar nu este atributia CSAT-ului sa decida cat costa sau cui se vinde.
          eu va inteleg ca logica vostra este elementara, dar avizul csat inseamna cu totul altceva decat vanzarea in sine.
          avizul csat s-a dat cu mentiunea ca in contractul de vanzare trebuie specificat ca CFR marfa va pune la dispozitie trenuri si vagoane ori de cate ori statul roman ii cere si tine de siguranta nationala. nu cat costa sau daca ala de a castigat licitatia are bani. asta este responsabilitatea guvernului.
          Basescu despre gruia a spus deja ce stie... stie ca acesta cauta bani ca sa plateasca datoria catre guvernul roman. daca tu nu crezi ca este anormal sa intri intr-o licitatie de o asemenea anvergura si sa nu ai surse de finantare deja asigurate atunci nu stiu despre ce discutam. este un alt oltchim unde DD a castigat licitatia si nu a putut face rost de bani.
          asta nu tine de csat oricat ati incerca voi s-o dati cotita. basescu a spus clar ce hotarare s-a luat in csat si de ce are nelinisti fata de gruia. nu mai este altceva de spus.
          ponta fraierul, a simtit cartoful fierbinte in mana si acum vrea sa-l arunce. tarziu.
          de ce nu a facut asta imediat dupa ce s-a terminat licitatia? de ce a asteptat sa fie fenechiu condamnat si base sa-i atraga atentia? nu cumva este sunet de catuse in toata povestea asta?
          ponta n-a invatat nimic. copiaza, copiaza si iar copiaza. a copiat programul de guvernare a lui boc si n-a facut nimic, a copiat strategia proiecelor cu finantare europeana si i l-au intors de doua ori aia de la ue, acum il copiaza pe base ca se face ca contraataca si el total pe langa subiect. si tot asa.
          asta nici politica nu stie sa faca, dar sa mai conduca o tara :)
        • +9 (11 voturi)    
          A invatat pe dracu (Miercuri, 24 iulie 2013, 16:06)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Face ce a facut intotdeauna. Fuge de raspundere. Asa a facut si cu taxele locale. Le-a majorat apoi a zis ca primarii vor hotara daca le maresc sau nu. Minciuni. E singurul lucru la care se pricepe.
          Daca invata stilul lui Basescu isi asuma raspunderea pentru privatizarea CFR.
        • +2 (2 voturi)    
          pentru Vrajitor (Joi, 25 iulie 2013, 9:38)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Tu chiar crezi ca in CSAT s-a discutat CUI SE VA VINDE??
    • -8 (12 voturi)    
      foarte bine ca se privatizeaza (Miercuri, 24 iulie 2013, 15:14)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui abisala

      acum fooooarte multi ani in urma UK a facut acelasi lucru si sunt depaaaaaaaaarte,

      acum muuulti ani in urma au facut-o Polonia si sunt depaaaarte


      noi nu suntem acolo pentru ca nu le-am facut, pentru ca "nu ne vindem tara" (lasam politicienii sa o fure, roada, capuseze, etc)
      • +1 (3 voturi)    
        E adevarat ce spui (Miercuri, 24 iulie 2013, 16:09)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        Oare cine te-a votat?
      • +3 (3 voturi)    
        nu pot sa cred ca trebuie facuta aceasta precizare (Miercuri, 24 iulie 2013, 17:19)

        verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        Oare aceia dati ca exemplu au facut privatizari tot pe modelul Oltchim sau CFR ? Ma refer la licitatii cu circ, caiete de sarcini facute la misto sau cu dedicatie, descurajarea pretendentilor si castigatori dubiosi.
  • +53 (53 voturi)    
    Populitianism USL (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:35)

    un dac [utilizator]

    O miscare "populitica" buna, doar ca Ponta nu intelege exact ce inseamna sa-ti asumi raspunderea. Inseamna sa creezi conditii corecte pentru privatizare. Inseamna sa nu permiti in mandatul tau schimbarea regulilor in timpul privatizarii. Inseamna sa demiti instant ministrul care a facut asta (caz concret CFR Marfa). Inseamna sa te asiguri ca o companie pe care vrei s-o privatizezi este cat de cat decapusata (tine de tine, nu de manageri, ca tu ii protejezi pe capusari, nu mama sau basescu). Inseamna ca in vizitele tale prin tari straine sa vezi ce se intampla in domeniile care sunt privatizabile in Romania, sa inveti, sa pui intrebari, sa incerci sa atragi investitori puternici.

    Si sa fie clar pentru toti prostii, inclusiv pentru Ponta:
    Problema cu Gruia Stoica nu este nici ca e roman, nici ca e tigan, nici ca e martian. CI CA NU ARE BANII. Nu v-ati saturat de privatizari in care unul mic cumpara ceva mare doar pentru ca e o pleasca oferita aproape gratis de politicieni?
    • +29 (31 voturi)    
      eheee... (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:58)

      V44 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Stim cu totii ca cei de aici ne-am saturat.. dar se pare ca majoriatea votantilor din tarisoara asta mai vor...
      Masochisti..... ce sa le facem?
    • -11 (15 voturi)    
      banii (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:11)

      MARTORUL [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Dar strainii crezi ca au bani, dar cumpara-cumpara... si daca ramane CFR la stat ce afacere avem cu totii? Ne tot schimbam romanii, cand asa- cand asa! E un dosar de licitatii, se respecta. Din pacate, politrucii distrug economia, nu au competente in asa ceva, organizator este oficiul ala al statului, guvernoiu doar aproba strategia cu AVIZUL CSAT!
      Plateste Sefu daca se opreste procedura, nu l-am auzit sa garanteze asa, oprirea procedurii inseamna prejudicii pentru licitator, asa ca sa respectam legea, cum zicea Base, suntem stat de DREPTI!
  • +34 (34 voturi)    
    Astia-s oameni de afaceri ?! (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:35)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Daca ies in fata si se imbogatesc doar hotii, ce sa facem, sa-i declaram "oameni de afaceri onesti" ?
    • -8 (14 voturi)    
      Sunt multe metode, in afara de hotie, (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:51)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      prin care ma pot imbogati. Insa toate au un lucru comun: se bazeaza pe munca altora nu pe munca mea.
      • +8 (8 voturi)    
        Da, pe munca altora care nu-si asuma riscuri. (Miercuri, 24 iulie 2013, 15:06)

        Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Asta e greu de inteles. Sunt destule afaceri in Romania dezvoltate pe baza unor idei si dezvoltarea unor produse noi sau imbunatatirea unora existente.
        Da, patronii se imbogatesc iar salariatii se plang de salarii mici. Dar patronul e cu ideea si cu riscurile. Angajatul nu risca nimic, in caz de faliment ramane fara serviciu si atat.
        Asta e greu de inteles de catre votantii din tara asta.
        • 0 (0 voturi)    
          Ca angajatii sa inteleaga (Joi, 25 iulie 2013, 8:39)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

          patronul ar trebui sa le dezvaluie la angajare riscurile afacerii lui. Cu cat salariu e mai mare cu atat riscul sa mearga treaba prost e mai mare.
  • +35 (37 voturi)    
    tiriflici (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:36)

    corvus coraX [utilizator]

    Specimenul Ponta în afară de faptul că conduce doar după ureche (şi aia afoană rău), tratează totul personal. Dacă nu fuge de răspundere ce mai trage o HG (ce folos dacă deja decizia de privatizare s-a luat deja)?!! Şi dacă e atât de convins că totul este OK, ce mai trebuie CSAT?! Aham pentru că discuţiile şi deciziile CSAT sunt secrete, astfel că poate iarăşi să bată câmpii cu graţie (ca şi în cazul Hazssam) fără să-l calce nimeni pe bombeul minţii! Ce iresponsabil, mai bine rămânea Franţa să doarmă-n gară!!...
  • +9 (19 voturi)    
    de ce cu disperare? (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:39)

    hot news [utilizator]

    De ce se spune ca Gruia cauta "cu disperare" banii?

    Ca doar Dan Diaconescu Direct a "castigat" licitatia pt Olthcim, cu toate ca nu avea banii, si nu l-a dernjat nimeni!
    iar faza cu dosar penal este de-a dreptul ridicola, pin inRomania contemporna niemni nu te ia in serios ca om de afacerisau parlamentar daca nu ai mai multe dosare penale, preferabil finalizate cu cu NUP ci cu ceva pushcarie cu executare!
    • +17 (21 voturi)    
      Mda,,, (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:07)

      Van_the_Man [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Ok, pacaliciul Dan Diaconescu n-avea banii, dar nu fost lasat sa incerce sa-i gaseasca timp de o luna stimabile.
      Mai degraba pe dl. Gruia Stoica poti spune ca nu-l deranjeaza nimeni.
      Ce ramane insa indubitabil este al doilea esec in privatizare al guvernului Ponta.
      Cat despre "oamenii de afaceri" romani majoritatea sunt nishte "tunari" care vor bani multi si repede cu investitii minime.
      In occident sunt afaceri de familie de zeci de ani ce nu ajung la cifre de afaceri realizate de ai nostri ca brazii in cativa ani.
  • +25 (25 voturi)    
    increderea in guvern...mare, mare... (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:47)

    elwis [utilizator]

    'imi asum raspunderea'...inseamna ca-si da demisia pentru ca a girat si laudat un...esec ?( cum ar fi trebuit sa faca in cazul vopsitorului de transformatoare ..l-a girat, l-a sustinut cu pretul unui raport MCV prost pentru tara si...gata...!).e ...de coma... remarca cu privire la increderea populatiei in guvern...era sa treaca de 100%...
  • +18 (18 voturi)    
    iaca si solutia ! (Miercuri, 24 iulie 2013, 13:52)

    nash pandelica [utilizator]

    "Vad insa ca orice om de afaceri roman care nu se inscrie in Miscarea Populara primeste un dosar penal din 2004, 2006",
    ...................
    deci, ca sa scape de base, dottore trebuie sa se inscrie in pmp.
  • -27 (29 voturi)    
    ha ha ha (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:19)

    antitot [utilizator]

    Sah mat domnule Basescu!!
    • +11 (13 voturi)    
      La ce?! (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:30)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      La fuga de raspundere?!
      Daca toate privatizarile se faceau cu HG, as mai fi zis, asa... papagalul comunist nu dovedeste numai ca este incompetent; mai este si las!
      Tipic unui comunist sadea.
      Iar tu, un umil si docil mirositor de urme ale celor pe care ii admiri!
    • +8 (10 voturi)    
      Razi devreme... (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:36)

      Van_the_Man [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      prea devreme...
      • +2 (2 voturi)    
        Cine rade la urma . . . (Miercuri, 24 iulie 2013, 16:15)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Van_the_Man

        Hotararea lui Ponta de azi are si rolul de a-l absolvi pe patronul GFR de orice plata daca nu face rost de bani pentru privatizarea CFR.
    • +17 (19 voturi)    
      Sah Mat la poporul roman ... (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:42)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      "Bravo" Ponta esti jmecher,faci bascalie pe spinarea cetatenilor romani ! O intrebare: De ce oare Ponta si Fenechiu(care a preferat sa riste inchisoarea decat sa plece de la butoanele privatizarii CFR Marfa) vor sa vanda pe nimic ,unui individ fara bani ,cum e Gruia Stoica , CFR Marfa?! Nu cumva pt. ca primesc un procent gras ?!
    • +8 (10 voturi)    
      ? (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:47)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      tu ai citit pe diagonala?
    • +11 (13 voturi)    
      sah mat la ce? (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:55)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Este ca si cum trimiti aceasta aprobare la primarie care se ocupa cu totul si cu totul de alte lucruri. Victor Ponta demonstreaza prin aceasta manevra de "sah mat" inca odata ca este un mare incompetent. Dupa ce se va refuza aceasta solicitare stupida, sunt curios daca afla cu ce se ocupa CSAT.
    • +4 (6 voturi)    
      Ha-Ha (Miercuri, 24 iulie 2013, 15:40)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Ceva ma face sa cred ca Ponta o sa-si ia din nou palme peste ceafa de la Basescu! Asa s-a intamplat de fiecare data; niciodata psicutul nu l-a dovedit pe marinar!
      Vrei sa pun pariu cu tine pe 1000 de euro?
    • +3 (5 voturi)    
      Mai Antidot, (Miercuri, 24 iulie 2013, 15:46)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Tu la ce meci te uiti?
      Vezi ca aici e meci de box, iar ala cu care tii tu e KO !
      Adica e la podea si te asigur ca nu e Basescu!
  • +26 (26 voturi)    
    e clar (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:25)

    rezis [utilizator]

    asumarea raspunderii inseamna demisia in caz de esec! mai trebuie doar asumarea demisiei!
  • +11 (13 voturi)    
    se pare ca.... (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:41)

    nedumeritu [utilizator]

    ponta ne arata, cu fiecare zi trecuta, ca este " tamaie " in domeniul in care este plasat : acela de prim ministru. incearca sa faca slalom printre probleme dar nu face decat sa se acoperere de ridicol . cat de grandoman ( ca sa nu zic alt termen mult mai dur ) sa fii , sa nu-ti dai seama ca nu esti facut pentru ce faci, ca nu ai viitor politic , ca esti numai o spoiala de cultura, generala si politica, ca aroganta si obraznicia nu ajuta la conducerea unei tari , ca poate pacali babele dintr-un catun pentru o legislatura dar nu pentru totdeauna ? ponta, da-ti da demisia cat mai poti iesi cu fruntea sus si cu demnitate.
  • +6 (8 voturi)    
    Are cineva vreo solutie, vreun raspuns?! (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:46)

    father nicky [utilizator]

    Privatizarea CFR Marfa a fost(este) una din "temele" principale date Guvernului Romaniei de catre Fondul Monetar International! A fost(este) o preconditie pentru finalizarea negocierilor in vederea acordarii unui nou imprumut de tip "preventiv"(precautionary)! Cu mare greutate s-au gasit doi ofertanti, unul s-a retras si a ramas doar GFR - Grupul Feroviar Roman! Presedintele Basescu se pare ca nu are o parere prea buna despre "castigator" si nu agreeaza aceasta formula de privatizare! Raman mai multe intrebari fara raspuns! In cazul blocarii intr-un fel sau altul a procesului de prvatizare(partiala), ce se va intampla cu "firma" si cu angajatii ei?I Ce se va intampla cu acordul si imprumutul negociat cu FMI?! Ce impact va avea asupra creditorilor(bancilor) de la care Romania este obligata sa se imprumute, in 2013, cu cca.500 de euro pe secunda! Cum vor evolua dobanzile?! "EXECUTIVII" nostri sunt "trecatori", au fost schimbati si vor putea fii schimbati, dar problemele si intrebarile sunt si vor ramane! Are cineva vreo solutie, vreun raspuns?!
  • +15 (17 voturi)    
    Curioasa insistenta a lui Ponta (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:48)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Curioasa insistenta lui Ponta sa ofere pe tava compania CFR Marfa ,omului de "afaceri" Gruia Stoica.Chiar daca nu e un investitor strategic ,Stoica stie sa dea spaga .De aici e teama lui Ponta ,de dosare penale!Incearca sa faca si el un ban impreuna cu Kkrau ,doar la avut mentor pe Bombonel .
  • +15 (15 voturi)    
    ce inseamna "imi asum raspunderea"? (Miercuri, 24 iulie 2013, 14:49)

    yoyosm [utilizator]

    Exista vreo lege care e clarifica misterul ce i se intampla lui copy-paste daca privatizarea se dovedeste a fi solutia gresita? sau "imi asum raspunderea" este noua gaselnita politica de aruncat praf in ochii populatiei cum ca politicienii isi fac treaba bine si aleg cele mai bune decizii pt tara si nu pt buzunarele lor... hai sictir cu raspunderea ta cu tot copy-paste
  • +13 (15 voturi)    
    Hahalera-cabotinul Ponta (Miercuri, 24 iulie 2013, 15:13)

    hotnewsfil [utilizator]

    Hahalera iar a luat-o pe aratura : pune cornul in pamant si-o tine pe-a lui, in smecheria baietilor de coltul blocului.
    Ca sa fie sigur ca Traian Basescu nu-i va mai gasi nod in papura (dupa o sumara si rapida cautare), ii va trimite 'dezastrului Romaniei', la aprobare, toate HG , ca sa vada poporul cine este franarul dezvoltarii tarii.
    Ca dovada de transparenta totala, va trimite, in acelas timp, toate HG, spre aprobare, si la Curtea Constitutionala, la CSM, la DNA, la toate ONG, la Felix, la domnul Gadea-Antena3, la domnii Hrebenciuc , Gigi Becali, la antrenorii echipelor sportive nationale, la Sinodul de la Patriarhie, la ACR (Automobil Clubul Roman), la fiecare cetatean al Romaniei, ce face parte din cei 74%.
    Va publica legile in Monitorul Oficial numai dupa primirea tuturor avizelor pozitive.
    Na! Sa mai zica Basescu ceva!.
  • +10 (12 voturi)    
    Asta-i cam asa: (Miercuri, 24 iulie 2013, 15:27)

    Nicolas et la biche [utilizator]

    Imi asum eu raspunderea da' raspunzi tu. Curat curaj, stimabile!
  • +2 (2 voturi)    
    Marlanie.... (Miercuri, 24 iulie 2013, 16:08)

    polonyca [utilizator]

    ...... Ponta e numele tau !!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Eu as vrea un prim ministru responsabil si serios (Joi, 25 iulie 2013, 10:47)

    abel [utilizator]

    Mai stiu eu ca atunci cand se tranzactioneaza mari companii , se tine cont si de profilul viitorului cumparator, sa fie om sau companie serioasa, sa fie in domeniu, eu personal nu as fi vandut cuiva care a facut comert cu fier vechi o companie de anvergura CFR marfa, cel mult l-as fi luat in considerare pentru Rebu, alte firme de reciclare. Deja prevad ca o mare parte din vagoane vor fi casate ( nu poate sa le vanda direct statul la fier vechi?????) si personalul redus la minim . Asa ca va creste rata somajului. Demult , parca nu oricine avea bani putea sa-si cumpere si un Rolls Royce, iti mai trebuia si altceva :)))).... As cauta o companie constructiva . Si daca nimeni nu imi este pe plac, nu as vinde-o, nu orice este de vanzare si cumparare. Si nu exista si o alternativa? As imprumuta o echipa manageriala de la germani sau japonezi din domeniul transporturilor , i-as plati la fel de bine ca in tarile lor si as face compania profitabila, sa fie cotata la bursa si atunci cred ca ar aparea cumparatorii seriosi singuri. La fel as face si pentru alte companii importante. Dumnezeule, mai draga politicieni,ganditi-va si la tara, nu o sa mai fie mult de supt.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă