Adrian Vasilescu, la RFI: In perioada interbelica, ceferistii aveau casa in Primaverii; as vedea CFR Marfa la stat, cu o conducere puternica

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 5 august 2013, 10:58 Economie | Companii

"CFR-ul a fost mandria Romaniei. In perioada interbelica, cine lucra la CFR parca ar fi lucrat la Bursa din New York. CFR ar trebui sa ramana la stat, cu o conducere competitiva". Declaratiile au fost facute, la RFI, de consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu.

In opinia lui Adrian Vasilescu, CFR Marfa ar trebui sa ramana in proprietatea statului: "Eu as vedea CFR Marfa, dar n-are nici o importanta cum il vad eu, dar l-as vedea in sistemul de stat, cu un management foarte puternic. CFR-ul a fost mandria acestei Romanii. In perioada interbelica, cine lucra la CFR parca ar fi lucrat la Bursa din New York. Sunteti tanar, eu sunt mai vechi, stiu ce a insemnat CFR-ul in perioada interbelica. In perioada interbelica, ceferistii isi faceau casa in Primaverii, mecanicii de locomotiva de la CFR".

Presedintele si premierul se contreaza in privinta CFR Marfa. Traian Basescu ii cere lui Victor Ponta sa-si asume privatizarea companiei, in timp ce seful Guvernului cere avizul CSAT.

Continuarea pe www.rfi.ro.













Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

722 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Ciudata opinie venind dinspre BNR. (Luni, 5 august 2013, 12:05)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Absolut corect, dat fiind ca in 20 de ani transportul feroviar marfa si persoane va reprezenta 95% din transport, daca statul roman detine CFR, detine practic controlul asupra unui obiectiv strategic.
    BNR mi s-a parut ca a dus o politica antinationala inca din anii 90 si de aceea ma mira o pozitie atat de nationalista acum. Probabil este doar o pozitie demagogica pentru a spori confuzia in randul oilor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă