​Articol actualizat

Declaratie dura a directorului executiv al Gabriel Resurces intr-un ziar canadian, dezmintita de Rosia Montana Gold Corporation: Vom cere despagubiri de 4 miliarde dolari / Vom face ca eforturile Romaniei de a atrage investitii straine sa sufere foarte mult

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:31 Economie | Companii

Declaratia lui Jonathan Henry pe site-ul The Globe and Mail
Foto: Hotnews
Directorul executiv al Gabriel Resources (actionar majoritar la Rosia Montana Gold Corporation) a fost citat miercuri de ziarul canadian The Globe and Mail cu o declaratie amenintatoare la adresa autoritatilor romane: "Daca parlamentul respinge proiectul, vom merge mai departe cu notificarea formala de litigiu comercial pentru multiple incalcari ale tratatelor internationale de investitii pentru o suma de pana la 4 miliarde de dolari. Cazul nostru este foarte puternic si il vom aduce in atentia publica astfel incat eforturile Romaniei de a atrage investitii straine vor suferi foarte mult". La cateva ore dupa aparitia declaratiilor in ziarul canadian, RMGC a anuntat intr-un comunicat remis presei ca CEO-ul companiei Gabriel Resources nu a facut niciodata acele afirmatii, iar publicatia ar fi corectat articolul. Cu toate acestea, articolul a ramas pe site-ul ziarului canadian in forma initiala. (vezi captura de ecran atasata).

CEO-ul Jonathan Henry a facut o declaratie similara si pentru France Presse, spunind ca, daca Parlamentul respinge proiectul de lege, compania va informa oficial guvernul despre intentia de a cere despagubiri de 4 miliarde de dolari.

Cotidianul canadian anunta, citandu-l pe directorul executiv al Gabriel Resources Ltd., ca actionarul majoritar al RMGC va da in judecata Guvernul Romaniei si va solicita despagubiri de patru miliarde de dolari daca Parlamentul respinge proiectul de lege privind exploatarea miniera de la Rosia Montana.

Declaratia a fost facuta de directorul executiv al Gabriel Resources Ltd., Jonathan Henry, si era citata de The Globe and Mail, un cotidian din Toronto.

"In cazul in camera inferioara (a parlamentului) respinge proiectul, vom merge mai departe cu notificarea formala de litigiu comercial pentru multiple incalcari ale tratatelor internationale de investitii pentru o suma de pana la 4 miliarde de dolari (U.S.)", a afirmat Jonathan Henry, intr-un interviu acordat la Londra, unde locuieste.

"Cazul nostru este foarte puternic si il vom aduce in atentia publica astfel incat eforturile Romaniei de a atrage investitii straine vor suferi foarte mult", a amenintat acesta.

Declaratiile lui Victor Ponta au determinat prabusirea cotatiei actiunilor Gabriel Resources, noteaza cotidianul canadian. Astfel, actiunile Gabriel Resources au inchis marti la 65 de centi canadieni, in conditiile in care in 2010 si 2011, cand compania se astepta la o aprobare iminenta a proiectului, se tranzactionau la maxime de 8 dolari.

Henry, care s-a alaturat acestei companii in urma cu trei ani, a lasat sa se inteleaga ca va demisiona daca se declanseaza un proces impotriva Romaniei. "Sunt un director de exploatare miniera, nu jurist", a spus acesta.

Rosia Montana Gold Corporation a publicat in cursul serii de miercuri o declaratie a lui Jonathan Henry care dezminte integral textul publicat de cotidianul britanic.

Iata mai jos declaratia transmisa de directorul executiv al Gabriel Resources:

"Ca o clarificare a declaratiilor publicate in numele meu in presa internationala, doresc sa subliniez ca nu am declarat niciodata cele citate in forma respectiva si ca declaratiile mele au fost citate gresit. Intre timp, declaratiile au fost corectate de catre publicatia The Globe and Mail. Am cel mai profund respect pentru Romania, pentru cetatenii sai, pentru Guvernul Romaniei si pentru Parlament. Doar romanii si Romania vor decide ce este in interesul tarii. Desi este firesc pentru orice companie sa faca ceea ce este necesar pentru a-si proteja interesele - si nici Gabriel Resources nu face exceptie - vom lua act de orice decizie luata de Guvernul sau Parlamentul Romaniei. Compania va furniza toate informatiile necesare pentru ca oamenii sa poata lua o decizie in deplina cunostinta de cauza. Decizia finala va apartine, fara discutie, Guvernului si Parlamentului Romaniei si, in ultima instanta, cetatenilor Romaniei".






Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Drumuri expres in loc de autostrazi. Cum arata soselele low-cost ce vor fi construite de Ministerul Transporturilor

Schimbare radicala in filozofia de constructie a drumurilor de viteza. Ministerul Transporturilor renunta la o buna parte din autostrazile pe care urma sa le construiasca si le inlocuieste cu drumuri expres. Acestea au doua benzi pe sens, sunt separate prin parapeti si nu trec prin localitati. Sunt insa mai inguste si respectiv mai ieftine.








27993 vizualizari
  • +69 (87 voturi)    
    Doar 4? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:34)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    bine ca nu le-a dat cu virgula. Pot sa ceara si 40. Nu inseamna ca vor si primi ceva. Joaca la cacealma, intimidare si santaj.
    • +46 (58 voturi)    
      io cred ca... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:19)

      scartz [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      la suma asta s-au inteles cu ponta...doar nu o luat plagiatorul spaga fara sa dea ceva la schimb...
      • +39 (49 voturi)    
        4 miliarde $ = 90 tone aur. Escrocherie curata! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:31)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui scartz

        Interesant este faptul ca Jonathan Henry de la Gabriel Resources ameninta Romania cu aceleasi consecinta cu care ne speria Ponta ieri.

        Ce zicea Ponta:
        - Romania va trebui sa plateasca despagubiri de 2 miliarde Euro.
        - Economia judetului Alba va avea de suferit
        - Nu vrem sa speriem investitorii

        Ce zice Jonathan Henry:
        - Romania va trebui sa plateasca 4 miliarde $ despagubiri (90 tone de aur - cantitate aproape cit rezerva tarii)
        - Eforturile Romaniei de a atrage investitii vor avea de suferit mult

        Ponta este in mod sigur inteles cu escrocii de la Gabriel Resources si ii invata ce sa zica. Ponta, Sova si Rovana Plumb acesti aparatori disperati ai proiectului Rosia Montana au luat clar bani (mita), multe milioane de Euro de la compania canadiana. DNA-ul trebuie sa se sesizeze.
        • +19 (27 voturi)    
          exact (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:41)

          andreiu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Bine punctat.
        • +17 (19 voturi)    
          cam tot asa... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:42)

          PopaPius [anonim] i-a raspuns lui dumitrica

          ...zicea si Mircea Ciumara, cind cu fabrica de chibrituri suedeza. Ulterior a transpirat informatia ca avea 2 copii ce studiau pe acolo, la Stockolm sau Upsalla. Ponta de unde-si cumpara cauciucuri la masina de curse???
        • +7 (9 voturi)    
          ce e cu tine? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:05)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          alo, dumitrica, s-a incheiat contractu de postac cu USL si-ai inceput sa le dai in gura?
          • +13 (15 voturi)    
            haos si RMGC (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:14)

            FFF T [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            vad c-au aparut dezmintiri, cica n-au cerut 4 mld. Si-au dat seama ca n-au cu ce sa apara intr-un proces. Doar n-or sa ceara inapoi spagile date!
            • +4 (4 voturi)    
              Romania prostilor! (Joi, 12 septembrie 2013, 11:11)

              MarianEugen [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              Cand prostia ajunge la paroxism, naste...premieri...romani!...:))
            • +3 (3 voturi)    
              profit nerealizat! (Joi, 12 septembrie 2013, 13:48)

              cinic [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              ei vor cere suma pe care au fost IMPIEDICATI sa castige. Tribunalul va decide, nu piata, nu manif, nu postaceala sau zbierete politice.
        • +12 (14 voturi)    
          copy-paste (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:09)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          pai, s-a grabit cu declaratia. A facut copy-paste prea devreme :)))
        • +5 (7 voturi)    
          Capitanul imun(d).... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:41)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Ha,ha,ha..macar m-am ales cu 1/2 din spaga si altul raspunde....
          • +7 (11 voturi)    
            si berceanu (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:14)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            de la berceanu a inceput totul. Acum nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase. S-au dat amandoi la fund si tac chitic. Sigur, nu le convine, ca nu se stie unde se ajunge cu dezvaluirile, probabil ca ar fi avut partea lor in continuare, spaga au luat-o si nu s-au tinut de treaba... nasol.
            • +4 (10 voturi)    
              Berceanu (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:51)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui revo

              Era cumva in guvernarea pesede ?
        • 0 (2 voturi)    
          cine decide? (Joi, 12 septembrie 2013, 13:47)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          ei vor cere in fata unui tribunal care nu e din RO, deci e imun si la manif si la postaci si la politicieni.
          Daca ei capata, platim noi cei din tara. Asta vrem?
      • +14 (18 voturi)    
        Curiozitate... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:32)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui scartz

        Cred ca Ponta s-a referit numai la partea lui din jaful Rosia Montana, de asta or fi dublat astia suma !
      • +8 (8 voturi)    
        MAMA lui SOVA (Joi, 12 septembrie 2013, 7:07)

        apoliticus [utilizator] i-a raspuns lui scartz

        avocata RMGC. Asta spune totul. Mafia din guvernul Romaniei trebuie eradicata!
      • +2 (2 voturi)    
        aha (Joi, 12 septembrie 2013, 13:01)

        ...... [utilizator] i-a raspuns lui scartz

        Pai nici nu-i trebuie... daca rmgc merge-n continuare vin bani la psd (de aici atitudinea lui tonta pro rmgc) pe filiera gabriel resource ghidonati catre psd si au pentru campania electorala din 2014. Daca cade proiectul rmgc, banii se duc la pnl (de aici atitudinea lui cacarau contra rmgc) pe filiera datorie a statului platita la gabriel resource ghidonati catre pnl si au pentru campania electorala din 2014. Oricum populatia plateste - in al doilea caz mai mult... - pentru a fi prostita in campania electorala... ce tunuri!!! trebuie desecretizat urgent contractul cu gabriel resource.... macar pe surse... restul este praf in ochii... populatiei
    • +38 (52 voturi)    
      Ponta, joaca ultima carte! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:19)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      Cred ca Ponta s-a grabit, o astfel de manevra se putea lasa spre sfarsitul mandatului!

      Dar are interesul sa se si spele ...cat-de-cat...pana va fi demis!

      Totusi, prin declaratiile iresponsabile Ponta ne-a pus in acest santaj ordinar pe care un SRL ... conditioneaza votul parlamentului unei tari!

      Foutu-ti m m de rus imputit ce esti Ponta!
      • +13 (17 voturi)    
        PSD instrumentul pradarii Romaniei ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:35)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Si el si partidul lui de bolsevici ai hotiei !
    • +26 (48 voturi)    
      sa ne adunam la ambasada canadei (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:29)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      si s ale lasam niste flori si un flacon cu semnul cap de mort care nu trebuie sa fie cianura, sa simbolizeze asta, cu cat mai multi cu atat statul Canadian s aisi ceara scuze de la Poporul Roman ca nu se lasa pacalit !!!!
      • +18 (24 voturi)    
        Ce treaba are "Statul Canadian" aici? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:36)

        uluit [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Imi pare rau dar, cam bati campii aici, cu "statul Canadian sa-si ceara scuze". Compania Gabriel Resources Ltd. este una PRIVATA si nu are nicio legatura cu Guvernul Canadian.

        Iti recomand a sa citesti urmatorul articol, pentru a intelege mai bine toate itele afacerii:

        "Un cancer al corupţiei: Afacerea Roşia Montană e doar un tun speculativ de exportat bani."

        http://www.contributors.ro/administratie/un-cancer-al-coruptiei-afacerea-rosia-montana-e-doar-un-tun-speculativ-de-exportat-bani/

        Bafta si minte deschisa.
        • -2 (12 voturi)    
          gold corporation (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:49)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui uluit

          are sediul in Rahova sau in Canada ?
          • +13 (15 voturi)    
            Ai citit articolul propus? L-ai inteles? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:08)

            uluit [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Iar esti in eroare... ce treaba are "Sediul" cu actionarii majoritari ai unei companii private?
            Ai citit articolul pe care ti l-am propus?
            Ai observat ca, acolo sunt si romani in actionariatul companiei?

            Daca ai impresia ca, guvernul Canadian este implicat in vre-un fel in aceasta afacere... du-te taica si protesteaza.... da-te cu capu de pereti si rupeti camasa de pe tine... dar, demonstreaza ca esti "capabil" si nu doar "infierbantat".
            • +6 (12 voturi)    
              dar Dvs. ati inteles?? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:06)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui uluit

              Gabriel Resources (care e listata pe bursa) are sediul in Canada. Ea NU este acelasi lucru cu Rosia Montana Gold Corporation, care e constituita dintr-o firma canadiana (GR) si dintr-una a statului roman (MINVEST) si care are sediul in Romania.

              Gabriel Resources NU este RMGC! Iar RMGC NU este listata pe bursa si statul roman NU este actionar la bursa din Canada in NICI UN fel!!
          • +10 (10 voturi)    
            Firma fantoma! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:39)

            valjean [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Nu este o firma de profil minier din Canada.O casuta postala , eventual un sediu si listare la bursa in Canada.Ei n-au actgivitate in domeniu ci au strins bani de pe bursa de acolo.
          • +10 (10 voturi)    
            Gabriel Resources are sediu intr-un paradis fiscal (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:16)

            FFF T [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Din documentele publica azi reiese ca sediul este in insulele Channel, un paradis fiscal. Apropo, de unde a reiesit ca aceasta firma e canadiana? Se pare ca doar actionarii persoanele fizice, o parte dintre ei, sunt canadieni.
            • +4 (4 voturi)    
              insula Jersey (Joi, 12 septembrie 2013, 7:19)

              CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              Pe insula Jersey, in mijlocul Canalului Manecii.
              Asta era una din obiectiile MELE la proiect: in caz de dezastru ecologic, cine plateste? Cum recuperezi miliardele pentru depagubiri internationale de la o casuta postala din Jersey?!
        • +2 (2 voturi)    
          statul Canadian.... (Joi, 12 septembrie 2013, 13:36)

          mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui uluit

          nu are treaba aici decat niste foduri de pensii canadiene care au investit (la risc maxim) in GBU pe bursa din Toronto si acum probabil ca fac lobby. Stiu ca ambasadorul Canadei a avut intalniri cu cativa ministri dar mi-ar place sa cred ca face un lobby in limitele legii si statutului sau de diplomat...
          Adevaratul pericol nu e statul canadian ci investitorul pe bursa Beny Steinmetz, unul din cei mai bogati israelieni...
          Ele proprietarul lui AFI Cotroceni, face afaceri cu Remus Truica, viclean copil de casa a lui Bombo si e unul din cei mai mari specialisti la nivel mondial in negocieri cu guverne corupte din republici bananiere pentru licente miniere (diamante, fier).

          Pentru detalii aveti aici:
          http://www.theguardian.com/world/2013/aug/29/swiss-french-police-raids-linked-beny-steinmetz

          Mai mult, geniile rele care au adus RMGC pe lume au fost Frank Vasile Timis si Ovidiu Tender:
          http://www.publicintegrity.org/2005/01/25/5948/private-interests
        • -1 (1 vot)    
          BA ARE (Vineri, 13 septembrie 2013, 3:10)

          the cricket [utilizator] i-a raspuns lui uluit

          http://www.mediafax.ro/social/ambasadorul-canadei-despre-proiectul-rosia-montana-decizia-sa-fie-luata-intr-un-timp-util-10652981
      • +15 (19 voturi)    
        ce treaba are? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:39)

        kelye [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ce treaba are Canada, ca stat, cu asta?

        Daca statul (oricare ar fi ala) ar trebui sa-si ceara scuze pentru tepele incercate de firmele infiintate pe teritoriul sau ... pai in Romania n-ar mai fi paduri la cata hartie s-ar consuma cu scrisori de scuze.
        • -5 (9 voturi)    
          am raspuns (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:50)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          la unu ii zice "uluit u..nu faceti pe nestiutorii ca acea firma are sediul in Canada..ca rad si curcile lui badea de voi
          • +9 (11 voturi)    
            Da... "Tovarasu - Domn" (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:22)

            uluit [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Sa mergeti... Sa faceti... Sa va adunati si Sa protestati in fata Ambasadei Canadei, fiindca "Poporul Roman" (vorbesti si-n numele meu?) se lasa pacalit de agitatori ca tine...

            Coruptia este la noi in tara, NU la altii!

            PS - Nu am negat nicaieri ca, firma nu-i cu sediul prin Canada (e chiar listata la bursa Canadiana), dar de aici si pana a-mi inventa minciuni, e cale lunga. Din lipsa de argumente, te-ai luat de numele meu de utilizator, care are doar o conotatie simbolica. Daca nu poti mai mult... nu-ti pot cere. Incep sa cred ca, esti una dintre "curcile lui badea" ca sa te citez.
        • +6 (8 voturi)    
          buna intrebare!!! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:16)

          Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui kelye

          exact ce treaba are statul roman cu o tzeapa privata a lui Frank Timis si Benny Steinmetz.
      • -1 (11 voturi)    
        RM et GS (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:22)

        AdrianLupascu [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Scuze Cutezatorii2013: statul Canadian : Nu cred ca are nici o legatura in toata poavestea asta.
        Statul roman prin reprezentantii sai actuali nu stiu si nici nu au dovedid ca stiu sa atraga investitii straine de amploare(proiecte mari), cum are fi acum cu acest proict minier f fiabil si prosper (am postat ma multe texte tehnice mai demult dar nu vreau sa imi pierd vremea inutil, e o vorba, sarac dar curat)
        Lucrez de ceva ani buni in mining (ing. geol) in Canada, unde se lucreaza cu cianuri, e normal, e ok, fara crize publice si isterii de la ONG si veniti si vedeti... e o tara frumoasa, peisaje, lacuri si paduri, e o tara prospera, preocupata pt munca, familie, dezvoltare si conservarea mediului.Are si ea problemele ei (nu e perfecta).
        Deci nu amestecati Canada in proiectul Rosia Montana. Aici exista proiecte cu mult mai mari si ample, sute de mine care ofera joburi si calitatea vietii e alta. Fiecare alege ce vrea, dar nu alungati investitorii...nimeni nu mai vine. E greu sa atragi bani, dar fireste ca e mai usor sa ii imprumuti. Cat despre deseuri si ipocriziile multora, manipulari si exagerari, nu am cuvinte. Uitati-va la gunoiele din jur-atentie unele si musca.
        As fi curios sa stiu cate mine merg si is profitabile in Ro, care e valoarea capex samd...dar.

        Succes celor din turism si sanatate agricultorilor transilvaneni, moldoveni si munteni.
        • +3 (3 voturi)    
          sa nu comparam mere cu pere (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:07)

          PopaPius [anonim] i-a raspuns lui AdrianLupascu

          adica ce si cum face guvernul canadian, cu ceea ce "drege" cel dimbovitean. De aici pornesc toate belelele, atit pe intern cit si pe extern. Nu ca n-ar fi capabili si ai nostri, dar au prea multe interese personale.
          • -2 (4 voturi)    
            rm (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:40)

            AdrianLupascu [anonim] i-a raspuns lui PopaPius

            Capabili in ce sens, sa exploatam fara ajutor extern. (?) Teoretic se poate, practic nu prea vad cum. Un ramp-up de mina e un cols de finante, cash-flow, dobanzi mari, echipamente noi si scumpe etc apoi produsul nu e usor de vandut, la un anumit pret+ riscuri. Trebuie strategii responsabile. Ce sa zic, de expemplu cum este cazul cu cainii...ne mananca de vii si nu avem bani & legi sau resurse sa scapam.... bizar. Cu carabina mea de 22 la 19 $/500 gloante pot lichida 2000/zi si in acest caz tot as avea nevoie de cateva luni.... dar un proiect minier e mare, cei care lucreaza in geology field stiu-dureaza ani si e pt ani, industria grea e durabila.
            Eu, in Canada mi-am pierdut cainele, in doua ore era luat de politie, dus la SPCA, achit amenda+hotelul pt.48h (daca nu by by) si schimb lantul (fiind un husky e bun la evadat) apoi ma rog sa nu scape.
            R. Montana cere experti ca toate minele si a critica o firma fara sa stii ce ingineri si specialisti(sau contacte) are e simplu dar ei sunt cei care muncesc la acest proiect, romaniii nu prea vad ce fac decat Gica contra. Ar fi trebuit mai multa discretie si nu tot publicul dambovitean- ca nu ne priveste pe toti. Pe localnicii afectati i-a intreabat cineva ceva, aici asa se face. (BAPE-http://www.bape.gouv.qc.ca/)

            Va salut si sper sa merga acest proiect excelent, din punct de vedere technic, indiferent cine il conduce (GR poate vinde tot la altul, Barick sau Goldcorp, nu se stie...).
            Mai lasati politica si treceti la treaba.
        • +4 (4 voturi)    
          De asta (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:32)

          cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator] i-a raspuns lui AdrianLupascu

          in Canada se cheltuiesc 1.5 miliarde dolari anual pentru a tine solul inghetat pe toata durata anului si a preveni infiltrarea cianurii in panza freatica?
          • +4 (4 voturi)    
            Crezi ca (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:55)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui cetatean_cu_drept_de_vot

            Geologu stie ? Eu nu cred, sau nu are curaj sa
            Spuna ca la 22' se da stingerea pe strazi, nu non stop, nu umbili noaptea pe strada...o fi communism ?
            • 0 (0 voturi)    
              RM (Joi, 12 septembrie 2013, 16:25)

              AdrianLupascu [anonim] i-a raspuns lui un domn

              22 este calibru de pusca si nu ora 11p.m., si nu era decat o paranteza la subiect si alarma mea la gravitatea unei situatii -cainii, problema care a fost lung timp umbrita (odata un primar voia sa o regleze) si e trista, eu asa acuza de neglijenta si poate crima intr-o forma, moartea unui copil. Nu pot uita campusurile studentesti din Iasi, cei care au traiti stiu necazurile.
              O ignoranta incredibila si imi mai amintesc gardienii publici care se plimbau (mai sunt si azi?,...)
              Aici era in discutie mineritul si viitorul tarii, care sufera (de ce oare?).
              tema Rosia Montana este exagerata si ma intreb ca atunci cand am luat legatura cu guv.(minister) roman pt detalii si info de ce nu au vrut sa coopereze; era vb de dezvoltarea unui proiect in tara (Ro) in parteneriat cu alti canadieni (sceptici de coruptia din RO) pe care cu greu i-am convins ca merita sa facem macar demersuri-o incercare, sa vedem feedbackul, au zis da, dar cei de la minister (Ro) m-au intrebat cu cine am vorbit (stiu pe cineva?), trebuie sa vin sa ma intalnesc cu cineva ca sa vada daca ma pot ajuta, eu scrisem petitii oficiale- cereri, e-mailuri tel etc fara raspuns (zero!)
              Noi nu ceream ajutor, aduceam investitti si containere cu echipament nou via Atlantic-Amsterdam-Ro. In final a cazut si proiectul l-au luat altii interesati.
              Mai demult , la o licitatie la Distrigaz nord Bucuresti mi s-a raspuns la pauza de cafea ca : aici se comisioneaza ... cu garsoniere. ( Am tacut si apoi mi-am luat valiza si am plecat in Canada)
              Cam asta e.
              Dragoste cu sila nu se poate. Succes.
          • 0 (0 voturi)    
            multumesc! (Joi, 12 septembrie 2013, 7:22)

            CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui cetatean_cu_drept_de_vot

            Tocmai vroiam sa ii raspund - da, sunt convins ca este frumos si curat in Canada, intre altele tocmai pentru ca ei exploateza cu cianuri in alte parti!
            • 0 (0 voturi)    
              rm (Joi, 12 septembrie 2013, 16:44)

              AdrianLupascu [anonim] i-a raspuns lui CristioanM

              Da este si asta adevarat, dar sa stiti ca exploateaza si aici cu cianuri, am mai spus-o in alte postari. Probelemele discutate sunt aletele si daca le enumar pot sa va para bizare. Nu e periculos in conditiile in care masurile de securitate sunt f severe.
              Cernavoda (o mandrie CA-RO) e de, poate, 1000 de ori mai periculoasa si...dam inainte sau ramanem medievali.

              RM merge daca convergem la solutii si profesionalismul primeaza politicului. Economic e f bun.

              In rezervorul de la masina est carburant f inflamabil si mergem cu benzina sub fund toata viata, daca poti sa imi spui cate masini au luat foc din cauza asta.

              Sunt f multe mine care au la baza cianurarea (lexivatie cu cinauri pt low grade) ar mai fi si acidul sulfuric, utilizat mai cu seama la uraniu.
    • +38 (42 voturi)    
      RM nu trebuie sa primeasca nimic (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:34)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      Adica cum vine ? ... ne dati aviz de mediu sau va dam in judecata si va cerem 4 mld de dolari...lol. Nici un guvern nu poate fi obligat de o firma privata sa dea aviz de mediu, mai ales la o exploatare cu cianuri si care implica punerea la pamant a unui munte care mai are si vestigii istorice. Avize de mediu sunt necesare si in US si in alte locuri si se dau foarte greu.
      • +22 (24 voturi)    
        la cata spaga a strans psd (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:40)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        in 23 de ani..cam aia e suma..coincidenta ? nu cred...
      • +14 (16 voturi)    
        daune (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:31)

        mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        Depinde ce au semnat guvernantii - si cata spaga au luat. Mare minune sa nu-i gasim pe niscavai state de plata - cu ceva bunici, nepoti si matusi.Mai ales matusi - ca astea lasa in urma mosteniri grase.
        • +4 (4 voturi)    
          inseamna ca vor avea de unde plati :D (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:00)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

          Ma gandesc ca, din salariile alea, le-o mai fi ramas vreun sfantz - sa plateasca despagubirile >:)
        • +7 (7 voturi)    
          Mai mult ca sigur! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:47)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

          Ma uit cu groaza la PSD-isti si tonomatele TV ce propaganda lobbysta infocata fac lua-i-ar gaia de nemernici !
      • +8 (8 voturi)    
        intrebare "interes deosebit" (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:20)

        neintelesul [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        proiectul asta de interes national deosebit ma cam pune pe ganduri. intrebare: la nici 5 ani de la marea revolutie o firma se inffinteaza si se listeaza la bursa cu promisiunea ca va extrage cel mai mare zacamant de aur din europa. la cate 1 an dupa se mai infiinteaza alte 2, etc. toata lumea imi spunea ca batalia globala e pe resurse. nu cumva romania tocmai de aceasta resursa trebuia supta? asta dupa ce in cele 2 razboaie mondiale am pierdut petrolul? ma intreb. cum sa rabzi atata ani si sa investesti chior fara sa ai garantia ca vei fora ceva...de ce nu ne infiintam minele din nou si sa fim tara cu cea mai mare rezerva de aur din europa? poate o vom duce mai bine cu lingourile in bnr? in peru cum e?
        • +2 (4 voturi)    
          rosia montana (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:42)

          AdrianLupascu [anonim] i-a raspuns lui neintelesul

          ne infiintam minele: spunea cineva care ma face sa gandesc mai profund....(aparent suna comic)
          o mina in ziua de azi nu se construieste cu una cu doua, nu e simplu ca daca era ....era
        • +3 (3 voturi)    
          Asasinii economici si slugile lor ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:49)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

          Pai de asta au fost adusi bolsevicii lui Iliescu la putere ,pentru jaf, pentru ce alceva ???
      • +4 (4 voturi)    
        Ciudat?! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:44)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        O fi bagat jegosii aia de avocati vreo clauza de gen Bechtel in contract , ilegala, nula de drept si abuziva.Si i-o fi spus Sova si lui Ponta de asta!
      • +1 (1 vot)    
        mai mult decat atat: (Joi, 12 septembrie 2013, 13:55)

        mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        ONG-urile au casigat procese impotriva RMGC si a Ministerului Culturii (condus de coada de topor acad. Razvan Theodorescu) prin care au anulat certificatul de descarcare arheologica dat pentru zona de exploatare de la Rosia Montana. Ca urmare zona e sub protectia Legii nr. 422/2001 si sunt interzise acolo activitatile antropice (inclusiv mineritul. Pastrand proportiile e ca si cum ai vrea sa construiesti un obiectiv industrial pe Acropole sau la Ulpia Traiana Sarmisegetusa. Acum e in curs un proces la Tribunalul Cluj dosar nr. 789/117/2012 unde se cere anularea unui alt certificat de descarcare pentru muntele Carnic emis hoteste de ministrul Kelemen Hunor cu mana Directiei de Cultura si Patrimoniu Alba. Aici Directia de Cultura ascunde de instanta un raport de expertiza cheie comandat de Ministerul Culturii la institutul de arheologie al Universitatii Oxford.

        In functie de rezultatul acestui proces daca se demonstreaza ca zona a fost tot timpul sub protectia legii monumentelor istorice si e interzis mineritul de ce sa platim 4 miliarde de coco?
        Poate doar dacă de apără Dan Șova, dar atunci e taxa pentru prostie/hotie nicidecum arbitraj castigat pe bune de RMGC.
        2. Dupa cum stiti cu totii ca sa construiesti o casa iti trebuie sa dovedesti la primarie ca ai act de proprietate pe teren sau cel putin ca te lasa proprietarul. Ori in cazul celor de la RMGC cata vreme Eugen David nu le vinde cele 15-20 de ha care le detine impreuna cu familia in zona exploatarii cum demonstreaza ei ca au terenul necesar pentru exploatare? De asta vrea si Ponta sa treaca legea asta mamut ca sa fie expropriati cei care se opun...
    • +4 (4 voturi)    
      HAHA (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:36)

      Dragos.C [anonim] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      Sunt sigur ca o sa ii si vedeti! HAHAHA

      Exploatare fara cianura si cel putin 50% din aur si alte metale rare sau alte resurse. Daca nu chiar 60 - 70% avand in vedere proprietarul resurselor - STATUL ROMAN!

      Mii de locuri de munca si platite bine... nu 200 de locuri!

      Ati fost porci iar noi am reactioinat.

      Sigur ca trebuiesc exploatate resursele de aces gen dar nu in HALU propus!
    • -11 (11 voturi)    
      ti se pare normal? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:57)

      Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      ti se pare normal sa vina niste investitori in tara, sa respecte toate legile, toate conditiile si procedurile, dar totusi statul sa amane orice fel de raspuns ani de zile, de peste 9 ani?
      • +7 (7 voturi)    
        Calinule...Calinule (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:52)

        lyth [utilizator] i-a raspuns lui Calinu.

        esti postac RMCG. Te inteleg, vrei doar sa muncesti... nu inteleg insa de ce nu vrei sa si gandesti?
      • +8 (8 voturi)    
        Soimii patriei... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:56)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui Calinu.

        Mai PSD-istilor aveti tupeu nu gluma ! Care investitorii lui peste prajit ! Astia sint speculatori gen Vintu ! Luati putin istoricul Rosiei Montane !
        Daca aveau forta financiara incepeau exploatarea din 1995 cind au venit cu 37000 lire strlina sa se asocieze cu Regia Mineritul Rosia Montana!
    • -6 (6 voturi)    
      Rosia Montana (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:42)

      redoat [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      Lucrurile sunt mai complicate decat par. Cati stiu cine e RMGC? Stiu ca au obtinut aviz de mediu de la Finlanda pentru o exploatare de 6 ori mai intinsa decat cea de la Rosia Montana? Stiu ca procedura cu cianuri este singura procedura industriala pentru obtinerea aurului? Stiu cat reprezinta si din ce redeventele care revin statului roman?Stiu ca la Baia Mare rusii extrag metale rare, inclusiv aur, cu aceeasi procedura? Este cineva sigur ca peste 50 de ani Transilvania va mai fi a Romaniei? Ce stat normal la cap sufera si in acelasi timp sta pe un morman de aur? Peste 50 de ani alta va fi realitatea si altele vor fi prioritatile. Asa de prosti suntem sa nu ne dam seama de miza strategica uriasa a zacamantului? II vrem pe rusi sau vrem occidentul? De unde stim ca rusii nu ne vor ocupa din nou daca nu jucam cu toata forta cu occidentul, ca acesta sa fie interesat sa ne apere? Sigur, Ponta e un plagiator, un mincinos, un om fara cohones, dar nu e cu rusii. Pe cand Antonescu si toata conducerea actuala a PNL-ului este in mana rusilor. Vor fi multi cu rusii si la PSD, dar acestia nu apar. Se expun cei de la PNL, ingropand partidul istoric. Citesc tot ce se scrie si sunt uimit cu cata timiditate sunt aratati cu degetul cei care sunt in spatele Pietei Universitatii. Ca Ponta e un prost se vede si cum a actionat in aceste zile. Poti sa faci la guvern un proiect de lege si apoi sa spui ca nu-l votezi in Parlament? Poti sa ai un ministru al mediului care sa declare ca da un aviz tehnic dupa cum voteaza parlamentul si sa nu-l zbori imediat? Si uite ca pe prostia lui se catara toata clica pro-rusa din politica romaneasca. Sigur, lucrurile nu s-au terminat aici si sunt sigur ca occidentul va reactiona. Ca ultima soluti ramane referendumul national, pe care il poate declansa presedintele. Pana atunci firma canadiana trebuie sa fie cu toate operatiunile pregatitoare la zi.
    • +3 (3 voturi)    
      perfect corect! (Joi, 12 septembrie 2013, 7:14)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      Sigur ca da, canadienii au tot dreptul sa deschida procesa, si sa ceara despagubiri!
      Nu inseamna ca le vor si primi!
      Porblema este pusa gresit daca se zice "Ponta a oprit proiectul" sau "Parlaentul s-a opus".
      Pur si simplu, in forma ACTUALA, proiectul RMCG nu corespunde legislatiei, nu are toate avizele, asa ca nu este aplicabil.
      Este vina LOR, nu a statului roman!
    • +1 (1 vot)    
      de ce nu ii cumparam daca sunt buni (Joi, 12 septembrie 2013, 12:24)

      cryss01 [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      In ziua in care dl. Antonescu a facut anuntul public, la stiri se spunea ca au scazut pretul actiunilor cu 50% si ca actionarii ar fi pierdut 300 mil $ pe bursa din Tokyo. In aceasta situatie eu inteleg ca capitalizarea bursiera a companiei ar fi de aproximativ 300 mil $, caz in care nu vad de ce nu ar cumpara statul roman aceasta firma si sa ii puna la munca. Cred ca decat sa le platim despagubiri de 2 - 4 mld $ mai bine ii cumparam si ii punem sa munceasca cum dorim noi, asta daca sunt buni de ceva si daca dorim sa exploatam ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      nu e tribunal? (Joi, 12 septembrie 2013, 13:45)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      deci nu tu, nu Rogozanu/Ernu/Mihaiu, nu kkrau stabilesc despagubirea ci un tribunal international unde Pivnicereasa nu are acces.
      Daca tribunalul considera ca i-ai IMPIEDICAT sa obtina un profit de X, atunci cererea poate fi intemeiata.
      In rest, liber la scris scrisori triste si la lozinci cu Jos fascismul corporatist.
      Daca alti investitori se vor feri asta nici tu, nici kkrau, nici Ponta nu puteti sti.
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru Romania! (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 2:59)

      hvlad [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      Sa nu uitam esentialul ;)
      Resursele (tarii) sunt (practic) avantajul si bogatia noastra, potenta noastra din punct de vedere geo-politic. Pana la urma nu am tinut acest "colt" atata vreme doar pentru ai lasa pe alti sa profite!?
  • +45 (47 voturi)    
    Nu-i prost cine cere (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:35)

    Un cititor [utilizator]

    E prost (si corup) cine da.
    Ce forma ieftina de santaj! Santajul e infractiune.
    Nu poti pretinde daune pentru beneficii pe care le-ai fi putut avea. Orice om citit stie asta. Ce intoxicare ieftina!
    • +20 (22 voturi)    
      Ei, na! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:25)

      , RightIsGood [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Plateste sova!
      Doar asa, fara contract, a mai platit si o reziliere cu Bechtel!
      Daca e de plata, sa plateasca ei, eu nu am de ce!
      De 23 de ani de cand platesc oalele sparte ale lor!
      Ei cu greaua mostenire, eu cu cotizatia la platile datoriilor!
  • +48 (52 voturi)    
    Tupeu de borfas! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:35)

    ivasile [utilizator]

    Atat.
    • +10 (10 voturi)    
      Corect. (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:02)

      Droopy1 [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      Daca as putea, ti-as da mai multe thumbs-up la asta!
  • +45 (53 voturi)    
    Si eu si eu!!! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:38)

    loloi [utilizator]

    "Eu, Gicu Niculae, voi da in judecata guvernul Romaniei si voi cere despagubiri de 8 mld dolari daca Parlamentul NU respinge proiectul Rosia Montana".
  • +30 (36 voturi)    
    De ce nu 40 miliarde dolari? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:38)

    office1360674687266 [utilizator]

    De ce nu 40 miliarde dolari?
  • +39 (43 voturi)    
    şpăgi (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:39)

    dan77 [utilizator]

    Aşa aflăm cât însumează şpăgile acordate ;)
  • +39 (41 voturi)    
    nu e cazul (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:40)

    Ana_Bucuresti [utilizator]

    Daca un contract a fost incheiat pe baze ilegale el se poate anula. Chiar putem crede ca nu a luat/cerut nimeni spaga in cazul Rosiei Montane?
  • +40 (42 voturi)    
    Bah, cat sa le cerem fraierilor astora? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:40)

    nellino [utilizator]

    Pai daca prostul ala de oficial a zis ceva de 2 miliarde, eu zic sa le dublam.
    Prost e ala care da, nu ala care cere!
  • +43 (45 voturi)    
    Maine se fac 8 miliarde (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:41)

    un dac [utilizator]

    Santaj penibil facut in lipsa celei mai elementare comunicari cu publicul: desecretizarea contractului.
    Ori este de interes national, cum zice Ponta, ori nu este. Caci, daca este, vrem sa stim si noi de unde ies la iveala aceste cifre. De ce ies la iveala abia acum?
    Pe ce se bazeaza ele?

    Continuati sa ne luati de fraieri si aceasta scanteie din piata poate deveni flacara. Tot pasnic, ca si pana acum.
  • +35 (37 voturi)    
    E perfect asa (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:41)

    Un cititor [utilizator]

    Poate asa vor iesi la suprafata dedesubturile afacerii. sa vedem si noi ce-a investit Gabriel, ce-a primit Victorel si ce contract au ei cu statul roman. Abia astept sa vedem daca suntem o tara sau o colonie.
  • +28 (30 voturi)    
    cine a dat licente sia luat spaga (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:41)

    fane_grija [utilizator]

    Rmgc poate sa ceara cat vor ei. De platit sa plateasca cei ce au semnat pe licentele de exploatare si cei ce au luat spaga. SRI ar avea ceva de spus in cazul asta.
  • +29 (33 voturi)    
    Despagubiri (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:43)

    tzepes [utilizator]

    Sa le dea cine le-a promis , respectiv Ponta !
    La asa o redeventa de c***t mai au si tupeu !
  • +25 (29 voturi)    
    pai mai bine sa ceara 100 (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:43)

    lucadd [utilizator]

    ca sa ii faca pe toti sa le tremure chilotii...tupeu de nesimtiti
  • +36 (38 voturi)    
    nici un şfanţ (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:44)

    FFF T [utilizator]

    - licenta de exploatare a expirat acum 12 ani (spunea Macovei in 2012)
    - RMGC ar fi trebuit sa fie dizolvata in 2009 (spunea avocatul Gh.Piperea)
    - cu ceva dosare penale initiate de DNA pentru a arata ce şpăgi au dat cei de la Gabriel Resources (au dat cu nemiluita) actele semnate de Gabriel Resources vor fi lovite de nulitate.

    Aşa că, nu vă speriaţi de sumele lansate de RMGC, sunt pentru intimidare şi presiuni. Cu o echipă de avocaţi buni şi puţină voinţă politică România nu va plăti nici un şfanţ.
  • +33 (37 voturi)    
    Gabriel Resources (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:44)

    Ed___ [utilizator]

    si-a facut o imagine foarte buna in ROmania, si cu siguranta are "viitorul asigurat" in Romania cu aceasta ocazie !


    As vrea sa aflu de la Avocatul Poporului sau alta institutie a statului roman PE CE BAZA Gabriel Resources pot cere aceste daune ???

    si eventual cine a SEMNAT vreun document cu Gabriel Resources si daca este CONSTITUTIONAL acel posibil document.
    • +24 (26 voturi)    
      !!! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:10)

      Cia-Nuru [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      Eu as vrea sa stiu daca exista vreun precedent de asemenea natura, adica o firma sa santajeze in acest fel un stat. Si nu exemple de tari bananiere.
      • +20 (20 voturi)    
        Stai frate, că taman asta-i PROBLEMA: (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:17)

        TimantiusRaptor [utilizator] i-a raspuns lui Cia-Nuru

        Suntem o țară BA-NA-NI-E-RĂ!!!!!!!!!!
        Așa că-și permit...
    • +6 (12 voturi)    
      nu-ti trebuie avocatul poporului (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:22)

      radul [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      GR cer despagubiri in baza contractului semnat. Ceea ce e perfect legal si valid.

      Cine a semnat, se afla daca desecretizeaza dra*u dosarul ala nenorocit.

      Una peste alta, nu se poate evita despagubirea decat daca se invalideaza contractul, dar pentru asta trebuie demonstrate spagi si toate cele...
    • +6 (6 voturi)    
      Iubire... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:03)

      Droopy1 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      ...fara margini si neconditionata pentru Gabriel! Sper sa reusim sa-i facem sa nu mai calce prin Romania!
  • +26 (28 voturi)    
    Sa-i plateasca Guvernul (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:45)

    alnimanui [utilizator]

    Pentru asta chiar merita iesit in strada si stat acolo pana plateste cine greseste. Nu mai putem ierta toti iresponsabilii care promit marea cu sarea sa ajunga la putere si care apoi se intrec in a arunca pe ferastra banii nostri !
    • +7 (9 voturi)    
      ....meh. (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:23)

      radul [utilizator] i-a raspuns lui alnimanui

      Guvernu' n-are bani, ca-s tot banii nostri platiti din greu sub forma de taxe si impozite. :)

      Da' daca ajungem sa platim, nu iese bine...
  • +27 (29 voturi)    
    despagubiri pentru neacceptarea ilegalitatii? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:46)

    jackalphonse [utilizator]

    este o mare cacialma ce spune rmgc-ul. nu poti sa dai in judecata ca nu s-a acceptat un proiect care nu respecta legislatia unei tari. mai mult, daca acea lege oribila trece, exact atunci se vor creea conditiile in care rmgc poate actiona in judecata.
    nu suntem o colonie americana. hai baieti, ca actiunile scad oricum, nu le puteti creste numai prin declaratii.

    http://www.frontpress.ro/2013/09/marile-minciuni-cu-despagubirile-pentru-rosia-montana-si-procedura-de-urgenta-cum-a-reactionat-bursa-protestele-continua.html#respond
    • +5 (7 voturi)    
      au ster articolul pe care l-am postat (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:13)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      articolul din frontpress.ro da "Database error"", desi pana acum a fost disponibil!
      • +3 (5 voturi)    
        conspiratii (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:19)

        Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Articolul nu cred ca e sters. Tot siteul respectiv are probleme, probabil cu hostingul, vreun server cazut. Posibil sa-si revina in scurt timp.
        • +2 (2 voturi)    
          problemele sunt definitive (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:36)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

          se pare ca problemele sunt definitive, pentru ca nici acum (dupa 3,5 ore) nu mai poate fi accesat. :)))) curand toata presa o sa aibe probleme cu ""hostingul"":))
  • +27 (29 voturi)    
    Uau (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:46)

    Ana Armanca [utilizator]

    Cazul vostru e foarte puternic deşi proiectul a intrat în parlament fără aviz de mediu?!
  • +17 (19 voturi)    
    bine mai rammpampam (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:48)

    mnicku [utilizator]

    da-i bataie .... Da apropo ... cum ai calculat
    tu fix 4 mlrd $ nici mai mult nici mai putin ?
    cit % a fost spaga incompetentilor din guvernele RO ?

    din cea ce stim se pare ca va place pescuitul in ape tulburi iar mai nou amenintarile
    poate iti place si linkul de mai jos ..... pt sosetutze ..... enjoy

    http://www.youtube.com/watch?v=ouZjLYzYsLo
    • +8 (8 voturi)    
      Erata... sosetutze de la madam Sanda Lungu (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:27)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      cea din reclama rmgc
  • +18 (22 voturi)    
    Sa dea! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:52)

    Un_Oarecare [utilizator]

    Sa castige cat au dreptul, posibil mult mai putin, iar banii care-i vor castiga sa fie imputati celor din guvern care au facut contractele in asa fel. Personal. Si sa cada acele capete!
  • +23 (27 voturi)    
    foarte bine! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:52)

    Codruta N [utilizator]

    Sa-i dea in judecata! Ma bag "parte" in proces (de partea guvernului)! Am mai facut-o, in fond - mai greu e prima data, dupa aia te obisnuiesti :P

    MOR de curioasa, de UNDE scot ei alea 4 mld. dolari paguba - cand ei n-au avut NICI UN ban! Si cand n-au bagat la Rosia (si aia din speculatii la bursa) decat vreo 20 milioane! >:)
  • +18 (20 voturi)    
    Dragutz si chiar simpatic. (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:52)

    Lok [utilizator]

    Cine nu intelege nimic din tema articolului poate sa il intrebe direct pe Jonathan pe mailul din ultimul Act constitutiv.
  • +23 (25 voturi)    
    cand te ia gura pe din-ainte (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:53)

    MihneaR [utilizator]

    asta apare cand premierul vorbeste aiurea.
  • +33 (35 voturi)    
    ... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:53)

    adonis84 [utilizator]

    De la spaga am ajuns si la santaj? Ce mai aveti in meniu baieti?
  • +29 (29 voturi)    
    vinovat Ponta (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:54)

    CobraRo [anonim]

    Sa raspunda Ponta si Sova cu mama lui cu tot.....
  • +26 (28 voturi)    
    De ce nu opt miliarde? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:54)

    Johanis [utilizator]

    Asa a fixat mama lu' Sova? Oare cat veti mai viola tarisoara asta cu toate aranjamentele astea? Oare cat va mai inghiti poporul roman din toate hotiile astea?
  • +24 (26 voturi)    
    cer despagubiri mai mari decat castigul estimat (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:55)

    snowflake [utilizator]

    Pai nu aveti decat sa cereti. Nu vad de ce v-ar da cineva banii doar daca poate nu ne-a pus cineva pielea pe bat si a semnat vreun contract total dezavantajos. Dar sa vedem si noi ce e scris in licenta aia de exploatare si apoi mai discutam.
    PS: astia in estimarile lor superoptimiste ne amageau cu venituri directe si indirecte pentru statul roman in cuantum de 2 mld si acum cer despagubiri de 4 mld.
  • +26 (28 voturi)    
    bulșit (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:57)

    un_om_de_cal [utilizator]

    Orice contract este încheiat sub legile de la momentul respectiv. E absurdă ideea că statul ar fi obligat în vreun fel să-și schimbe legislația (cu atât mai mult dacă e vorba de un proiect de lege neconstituțional, cum s-ar părea că e ăsta).

    Declarația individului - ca și a lui Ponta de ieri - trebuie privite ca propagandă și nimic mai mult.
  • +29 (31 voturi)    
    cum?! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:57)

    outside_the_wall [utilizator]

    Atit a ceruta ma-sa lui Sova, ministrul marilor proiecte-esecuri? In caz ca nu stiati, ma-sa e avocatul RMGC. Iata un exemplu de familie nesimtita. Pe banii nostri.
    • +15 (15 voturi)    
      Un exemplu de Mafie ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:25)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      Mama avocatul diavolului, fiu... obliga statul la penalitati!
    • +13 (13 voturi)    
      Erata (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:29)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      E ministrul Marilor Tunuri!
  • +25 (29 voturi)    
    Ponta 3 (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:59)

    Sani [utilizator]

    Ponta_1 = PrimMinistru
    Ponta_2 = Parlamentar
    Ponta_3 = CEO Gabriel Ressources
  • +28 (30 voturi)    
    Hotul striga hotul?Tot ei au tupeul sa ameninte??? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:59)

    lele [utilizator]

    Nu inteleg, adica cine sunt acesti oameni care ameninta ca vor face mult rau Romaniei? Cu ce drept? Si mai ales cu ce anume?
    Nu ei sunt cei care au venit aici si au investit?
    Nu ei sunt cei care au promis si luna de pe cer desi erau manjiti cu toate cele???
    Si acum ei ameninta ca se vor razbuna???
    Se poate oare tupeu mai mare de atat???!?!?!????
    Sa iasa in fata cei care prima data au discutat cu dansii!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +17 (21 voturi)    
    sa vezi distractie (Miercuri, 11 septembrie 2013, 15:59)

    dum_i [utilizator]

    Daca nu iese contractul, sa stai sa vezi dezvaluiri despre cat au luat fiecare, incepand cu ala de la cotroceni, trecand prin victoria si terminand cu piata 'presei libere'.
    • +6 (6 voturi)    
      Rosia Montana (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:23)

      Aprod [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Sigur Bodan Chiriac le stie pe toate!! De ce nu-l intreaba nimeni???
  • +23 (25 voturi)    
    un motiv in plus ... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:00)

    Tymax [utilizator]

    ... sa le dam un sut in fund.
    Orice entitate (om, companie, corporatie) lasa o punte deschisa in spate. Cu chestia asta s-au descalificat total, cel putin in ochii opiniei publice. Probabil banii aia reflecta pe undeva "investitiile" deja facute: repararea catorva case si ceva drumuri in zona, reclama sufocanta din toata media romaneasca de-a lungul anulor si - mai ales - spagile date oficialilor.
    Cu toate acestea eu cred ca Romania nu a incalcat nimic cu nimic. Pur si simplu a decis ca nu merita investitia. Nu ca nu merita strict economic (desi la redeventa negociata, chiar nu merita) dar nu merita acum/deocamdata/inca/in conditiile date... cum vreti s-o luati.
    Pe de alta parte, reflecta inca odata caracteristica de "fundul in doua luntrii", caracterul duplicitar care ne-a caracterizat de-a lungul vremii. Dupa cum istoria a demonstrat, ne-a adus preponderent numai necazuri. Asta e dat de "caracterul" nostru ca populatie (popor - cred eu, inca nu suntem).
  • +21 (23 voturi)    
    Asta e intimidare! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:00)

    Moro01 [utilizator]

    scarbelor!
  • +19 (21 voturi)    
    Declaratie pentru linistirea bursei! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:01)

    LiviuIordache [utilizator]

    Declaratiile sunt pentru linistirea bursei din Toronto, altfel o dadea, la Londra fiind, la The Economist, de pilda, un punct de referinta in materie. Pe de alta parte, putea sa ceara 4 miliarde de dolari si acum 5 ani, 10 ani, daca ar fi avut licenta de exploatare, pentru ca nu o poate folosi, iar afacerea era si atunci excelenta: bagi 2-300 milioane de dolari, in 100 de case loco, publicitate, publicatii chiar, in limba engleza, stiu unii gazetari negri in cerul gurii acum, in "toaletarea" citorva galerii romane, dupa care, fara sa faci nimic, umfli 4 miliarde. Hai ca m-a pufnit risul. Mai departe: pe linga o calmare a bursei, ipotetica, este si o sageata trimisa spaguitilor: "Intr-un proces nu stii ce se poate afla. Daca ni se cer documente, le dam, marturii, le facem, ca sperjurul e dat dracu'". In fine, nu este interesant ca o firma chitita pe mineritul aurifer, argintifer si tot asa, care lucreaza in Romania din 1995, cu licenta din 1997, angajeaza abia in 2010 un specialist in minerit? Pina atunci, a avut doar sefi specializati in bursa?
    • +4 (4 voturi)    
      bravo (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:08)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui LiviuIordache

      ai intuit exact sensul declaratiilor. Vorbim de o "companie" care ieri valora pe bursa, vreo 200 mil de dolari :)) Daca ne fortam, pana poimaine o cumparam noi astia de pe-aici, schimbam CA si retragem orice actiune in justitie. Ce pana mea se discuta baliverne de miliarde....
      • +1 (1 vot)    
        Multumesc si eu, am mai scos 1-2 milioane (Joi, 12 septembrie 2013, 2:05)

        LiviuIordache [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

        Iata, alde cirnatul asta care vede miliardele de dolari ca nimica a dat un comunicat ca nu a fost inteles bine, ca el nu santajeaza, ca una alta! CEO din Romania are, pe acte, 20.000 de dolari pe luna, adica vrajeala obosita, bani de seminte pentru un CEO de la o companie serioasa, care vorbeste de 4 miliarde de dolari ca nimica. Acum, vad ca au mai bagat repede zilele astea 1-2 milioane in presa, s-au rasucit toti (pina si Banciu a fost prima oara miluit si el, ca tot spunea ca nu a luat in viata lui nimic, pai cine e timpit sa-i dea ceva, pence?, acum ne-a umplut de balele sofismelor, cum au protestatarii laptopuri, ceea ce ii da de gol - sunt ai lui Soros, ungurul!). Asa ca intreb: ii pun si pe astia la despagubiri? In vine, stiti care e ghinionul nostru? Ca nu sunt si bani europeni aici, aflam in cel mult un an de toata golania!
  • +19 (23 voturi)    
    romania castiga sigur (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:05)

    dum_i [utilizator]

    ...cu conditia ca
    1. procesul sa nu fie in romania
    2. sa nu ne apere cumva ponta, basescu, antonescu, sova si sleahta de jurnalisti 'onesti'
  • +15 (17 voturi)    
    si inca ceva (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:07)

    dum_i [utilizator]

    Sper sa stie toti manjitii de 'alesi' ca daca Romania va plati fie si un cent din banii publici ai cetatenilor, nu o sa mai fie doar 10000 de oameni pasnici in strada.

    Si vorbesc cu toata seriozitatea.
  • +20 (22 voturi)    
    hai cu postacii (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:07)

    Eugen_ [utilizator]

    Unde sunteti, sustinatorii lu peste ai "proiectului"? Hai, explicati-ne cum de fapt oamenii de acolo vor sa munceasca, explicati-ne si cum rmgc, angajatorii vostri, vor sa ofere locuri de munca si sa ajute economia Romaniei.

    Bre, da' Romania asta nu are si niste oameni capabili care sa actioneze in judecata firma canadiana pentru aceste amenintari? Ca eu asa le vad, amenintari. Iar Ponta ar trebui sa-l trezeasca si pe Antonescu, sa-i dea amandoi un sut undeva lui Sova (pe motiv de conflict de interese, cu mama lui avocatul rmgc) si sa-l puna pe ala de la externe sa actioneze la forurile internationale contra santajistilor de la rmgc.

    In plus, n-am vazut pe nicaieri scris (poate aflam daca se publica licenta, desi slabe sanse) ce mai vor sa extraga rmgc de la Rosia Montana, pe langa aur si argint. Si cam ce valoare ar avea pamanturile rare si metalele respective. Gurile rele vorbesc de o suma uluitoare, inspre 200 MILIARDE dolari.
  • +23 (27 voturi)    
    DNA-ul unde este? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:08)

    Japonezul [utilizator]

    Sa intre DNA-ul pe fir si sa studieze putin mersul acestui contract. Sa vedem atunci pe ce clauze contractuale se bazeaza amenintarea RMCG si care idiot de politician a semnat contractul ... Si ala e VINOVATUL !
  • +20 (22 voturi)    
    bine ma (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:09)

    avalansa [utilizator]

    Hai sa ne dati in judecata mai bine va dam banii astia decat sa-l cheltuim noi cu intretinerea bombei ecologice care o veti lasa in urma. De fapt sa va platesca politicienii pe care i-ati cumparat in ultimii 16 ani.Politicieni de lemn nu va lasati intimidati de acesti mercenari. Mars acasa Gold corporation
  • +12 (14 voturi)    
    santaj (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:10)

    vezina [utilizator]

    cei de la gabriel resources prima data sa ajunga in fata justitiei pentru ca si-au mintit si pacalit investitorii.

    se stie foarte clar ca prin loby-ul dus de ei realizau fluctuatia actiunilor si castiguri imense numai din actiuni.

    la fel si in prezent. de saptamana viitoare actiunile companiei vor reveni iarasi la 10 dolari pentru ca proiectul nu va fi inchis ci doar amanat.

    asta se si vrea de fapt sa se amane pentru ca baietii care au pus la cale aceasta escrocherie sa castige in continuare.

    e o escorcherie pentru ca in ue nu se va accespta niciodata exploatarea cu ceanuri dar sunt o multime de agentii care joaca pe bursa banii din fonul de pensii private si altele ale omului de rand. alea saracele vor fi cu adevarat lovite, pentru ca restul actionarilor si-au luat partea de mult .
  • +9 (9 voturi)    
    DEMISIA! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:17)

    CetateanulRoman [utilizator]

    De 20 de ani criptocomunistii ne-au vindut tara la fier vechi doar,doar nu o sa iesim de sub poala urss. Si acum la fel. Dupa "marile reusite" gen Petrom, IMGB, ARO, Aluminiu Slatina, etc acum Rosia Montana. tonta, tu ar trebui sa lucrezi pentru noi! Sau macar SI pentru noi! Nu complet impotriva noastra. Demonstrati zi de zi ca nu urmariti decit capatuiala rapida. Si zdrobirea complete a oricaror sperante de viitor.
    Si , ce soarta timpita, in eventualitatea ca plecati de la putere nu prea avem pe cine pune. Poate pe Tante Merkel ca tot mai e un pic si devine libera de contract.....
  • +8 (8 voturi)    
    investitorul "SERIOS" (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:20)

    MG [utilizator]

    investitorul "SERIOS" si-a facut o companie de proiect (!), care poate fi desfiintata oricand dupa repatrierea unui profit consistent, si statul roman ramane cu un mare lac cu otrava!!!
  • +9 (11 voturi)    
    4 miliarde (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:23)

    nenumit [utilizator]

    "Henry, care s-a alaturat acestei companii in urma cu trei ani, a lasat sa se inteleaga ca va demisiona daca se declanseaza un proces impotriva Romaniei. "Sunt un director de exploatare miniera, nu jurist", a spus acesta."

    Urmand logica lui Henry, V. Ponta a declarat la randul sau: "eu sunt un jurist deci nu voi demisiona. Explicatia celor 4 miliarde e foarte simpla, trebuie sa fii prost sa nu o deduci: 2 mld conform contractului si pe care eu le-am anuntat in presa si 2 mld retrocedarea comisioanelor primite de mine si de clica mea."

    Demisia Ponta, esti un nesimtit!!
  • +7 (7 voturi)    
    4 mld (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:31)

    xolv [utilizator]

    D-abia au investit cateva sute de milioane si cer 4 miliarde despagubiri ?
  • +7 (7 voturi)    
    tara asta mai are ...CONDUCERE? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:36)

    CristiRu [utilizator]

    Unii ne strica centru capitalei alti ne ameninta de pe la Londra. Iar eu as vrea sa vad ... cum sa ajuns aici si cine sunt vinovatii......
  • +9 (9 voturi)    
    pai si... si cu banii luati? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:36)

    Ref [utilizator]

    Pai nu ne ajunge ca ne dau in judecata pentru 4 mld, bani care sper sa fie platiti de cei care nu si-au tinut gura. Acum trec si la amenintari? Probabil am inteles eu gresit! Vin la pachet datul in judecata cu amenintarea... Este foarte trist cand o tara este vazuta la nivelul unei firme cu care RMGC se poate razboi in piata pentru 3 lei. Dar sa nu ne facem vise ca am putea fi priviti altfel cand suntem condusi de ani buni de politruci cu buzunare largite gata pentru spaga.
  • +7 (7 voturi)    
    Idee (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:38)

    Alex S [utilizator]

    De ce nu interzic astia metoda folosirii cianurii pt extragere? In felul asta nu le blocheaza nimic, sa il extraga prin alte metode care nu lasa in urma lacuri de cianura.
    • +2 (2 voturi)    
      alte metode (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:19)

      boromir [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Pai cica ar fi si o alta metoda dar s-a ales praful de ea ca statul nu a vrut sa investeasca 100.000 Euro, vezi link: http://stiintasitehnica.com/stiinta/rosia-montana-o-alternativa-nepoluanta-la-cianuri/index.html
  • +13 (13 voturi)    
    Amenintari (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:39)

    LaurentiuR [utilizator]

    Oau, ameninta Romania! Nu erau ei sufletele miloase care se ingrijeau de oamenii de la Rosia Montana si le dadeau locuri de munca si Romania era salvata de la saracie?
  • +13 (13 voturi)    
    Cer asa cum Ponta le-a spus (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:40)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Ponta le-a spus sa dea statul in judecata si sa ia 2 Miliarde. Ata a stabilit cu Goe Sova sa ceara mamita in instanta si sa castige. Totul e doar o afacere de "famiglie" pentru prosperitatea lor pe prostia noastra. Si sa nu uit - au pus, din cele 2 miliarde, si ceva maruntis de sute de milioane pentru ceva tonomate si antene ca sa iasa bine (>80%) si la alagerile viitoare. Ca doar mine mai sunt, miliarde de furat inca se mai gasesc. Si la 70-75 % prosti/fraieri/naivi e loc bun pentru hoti.
  • +8 (10 voturi)    
    afacere bananiera (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:45)

    math [utilizator]

    va rog sa analizati cum s-a ajuns in aceasta situatie. Ca si Bechtel, aceasta companie a cheltuit sume uriase ANI DE ZILE. Evident ca nu sunt nebuni ei au beneficiat de sustinere la nivel inalt. De ce nu a existat concurenta cand discutam de resursele de aur ?? Trebuie neaparat concurenta/licitatie/autorizare... rahat... ca sa vinzi de 10,000 Euro la CFR dar aurul se contracteaza fara concurenta prin negociere directa.... Bananieri corupti asta suntem.

    Propunerea mea salvatoare este urmatoarea: campanie de presa si populara (fara gluma) pentru ca RMGC sa dezvaluie cine a fost cointeresat si cine i-a incurajat sa cheltuie milioane de dolari in acesti ani. In contrapartida putem oferi sa ii sustinem pentru a exploata la Rosia Montana dupa studii si negocieri documentate. Sa vedem si noi in ce conditii si prin ce metode se exploateaza industrial in USA, Africa de Sud, Suedia, sa vedem si noi ce alte metale sunt in acele zacaminte. Apoi discutam argumentat.

    Ce parere aveti ?
  • +7 (9 voturi)    
    si batuti si cu banii luati (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:51)

    mirceacr [utilizator]

    multumim guvernelor PSD / USL care au angajat romania in tot felul de "proiecte" deosebite de mare anvergura in care am ramas doar lefteri

    Bechtel
    Rosia Montana
    CFR Marfa
    Tarom

    si cate or mai fi fost !!!!

    Nastase, Mitrea, Ponta, Fenechiu ....lideri de marca !
    • +2 (4 voturi)    
      + (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:22)

      skyradio [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

      Hidroelectrica
      Apa grea Turnu Severin
      Oltchim
      • 0 (2 voturi)    
        posta romana... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:29)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui skyradio

        stai aia a fost falimentata de pdl... nu e mentionata ca asta e situ pdlist....

        fratilor sunteti niste ipocriti....

        usl a furat dar si pdl a furat culmea uitati sa mentionati asta....

        site pdlist si nimic mai mult.... nu aveti nici o treaba cu obiectivitatea
    • +1 (1 vot)    
      wow... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

      nu ca oparte din astea au fost pe vremea pdlului...
      zic si eu....
    • 0 (2 voturi)    
      si berceanu & basescu (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:23)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

      l-ai uitat pe cei mai mari sustinatori ai proiectului. Ei au fost motorul, astia de acum doar se bucura ca le-au stricat afacerea. Si ca o sa aiba parte si de comision gras din despagubirile stabilite de comun acord in famiglia Sova, care face partea din mai marea famiglie USL. Bai, ce pleasca!
  • +6 (6 voturi)    
    Gabriel Resources (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:57)

    Droopy1 [utilizator]

    ai grija, gabriel! ne-ai amenintat destul, pana acum nu am zis nimic! am cerut sa fim respectati si sa nu fim otraviti! nu ne provoca!

    gabriel, ai grija , ca mai e un pas pana sa ne dam seama de ce origine esti si ce faci in lume, ce ai facut in lume in trecut si cum ai fost tratat in trecutul nu foarte indepartat de alte popoare care nu s-au lasat calcate in picioare!

    gabriel, those who laughed in the past do not laugh now, and those who still laugh now very soon will not do so!

    gabriel ,te cunoastem, pe tine si valoarea ta suprema, banul! ai amenintat destul, acum pleaca.incepe proces, fa ce vrei dar inceteaza sa ameninti, gabriel, vei fi responsabil de consecinte!
  • +6 (6 voturi)    
    fix $4mld (Miercuri, 11 septembrie 2013, 16:58)

    strategy [utilizator]

    :))) or visat urat azi noapte. trebuie sa le readucem aminte ca licenta lor de minerit, a cam expirat :))) ar trebui sa citeasca contractele.
  • +5 (5 voturi)    
    Uau (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:12)

    sentenced [utilizator]

    Asadar, dupa reclamele cu mame sarace care croseteaza sosetute, se trece la tactica "bagarea pumnului in gura".
    Acum, mai mult ca niciodata, imi doresc ca aceasta companie meschina sa se care de aici. Afara, Afara!
  • +4 (4 voturi)    
    au mai fost unii (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:12)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    investitori americani pe vremea cedereului care au cumparat otelu rosu si dupa aia au fost scosi in suturi afara si au actionat statul in judecata la washington. noble ventures le spunea...au pierdut: cheltuielile de judecata pe undeva la 8-9 milioane de dolari, departe de cele 40de miliarde visate de niste speculatori financiari. pe primele locuri ca investitori sunt oricum olanda,austria,germania,franta si italia...
  • +6 (6 voturi)    
    "vom face eforturi sa sufere" (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:37)

    Codruta N [utilizator]

    adica: firma face presiuni si ameninta, pentru ca romania sa-si schimbe legile!!!

    asta nu e "tentativa de lovitura de stat"??
  • +7 (7 voturi)    
    Fools Gold (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:42)

    Paesano [utilizator]

    Arestatil pe Frank Timis si pe ceilalti infractori care au aranjat transferul licentei de exploatare de la minvest catre Rosia Montana. Toate faptele sunt foarte bine documentate, numai sa vrea justitia.
  • +7 (7 voturi)    
    Nu or sa castige nimic ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:44)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Proiectul RMGC este impotriva intereselor Romaniei .
    Principalele acuze care se aduc contractului sunt :
    -mediu
    Refuzul RMGC de a da garantii pt folosirea unor solutii tehnice costisitoare de impermeabilizare a lacului de decantare in suprafata de 350ha.De asemenea refuzul RMGC de a modifica proiectul barajului inalt de 190 m pt a nu fi afectat in cazul unui cutremur.Compania RMGC a dat statul roman in judecata in anul 2007 si pierdut in 2011 de companie .
    -interesul comercial al satatului roman
    Redeventa foarte mica obtinuta de stat 6%.De exemplu in UK redeventa plus impozit pe venit ajunge pana la 80% pentru stat!De asemenea la Rosia Montana redeventa va fi obtinuta strict pt. aur si argint ,prin clauza abuziva ca zacamantul devine proprietatea RMGC pe timpul exploatarii! metalele rare care sunt in zacamant sunt evaluate la 50mld. euro,la care nu se va plati nici o redeventa statului.
    -incalcarea dreptului la proprietate a cetatenilor romani
    Compania va putea face expropieri in interes privat ,ceea ce este neconstitutional

    Istoria se repeta : strainii vor sa puna mana pe aurul romanesc!
    In ceea ce priveste un eventual proces ,Romania primeste max 5mld. euro ,din redeventele si impozitul pe venit pt aur si argint,RMGC pleaca cu 50-70 mld.euro, neoferind garantii ca o sa neutralizeze la final iazul.Aveti idee cat ar cere Ungaria daune Romaniei pt un eventual accident ecologic ?!Mult peste amaratii de 5mld .Zacamantul de la Rosia Montana e proprietatea statului compania RMGC doar il exploateaza!
    RMGC nu o sa castige niciodata un proces impotriva Romaniei ,contractul de exploatare ,avand astfel de clauze ilegale si NECONSTITUTIONALE ! E o diversiune!
  • +6 (6 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:48)

    moby dick [utilizator]

    Ce firma mai e si Gabriel Resources daca atunci cand
    rateaza o afacere printre multe altele ( pe care se lauda ca le au ) le scad actiunile in halul asta ?
    Asta se intampla cand fie iti merge prost la nivel
    global, fie cand asta-i cam tot ce ai si daca ratezi, inchizi taraba si dispari din afaceri.
    Si intr-un caz si in altul , firma este departe de
    anvergura pe care pretinde ca o are.
    In concluzie : dragi canadieni, nu mai sunati, iesim noi
    in cand in cand !
    • +5 (5 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:01)

      ivasile [utilizator] i-a raspuns lui moby dick

      Gabriel resources este o firma infiintata intr-un paradis fiscal de catre frank timis, infractor roman condamnat in australia pentru trafic de droguri. Nu are obiect de activitate fiind infiintata special pentru a da tunul cu rosia montana. Dupa ce a capatat licenta de exploatare a aurului cu complicitatea politicienilor din romania, frank timis a listat firma pe bursa in canada, ulterior vanzand toate actiunile. Cam asta este gabriel resources. Nu este cine stie ce mare corporatie internationala ci o firmulita de apartament din Channel Islands
      • +2 (2 voturi)    
        privatizare (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:59)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

        iti spun sigur ca in Romania fiecare firma, care a incercat sa faca afaceri cu Statul (privatizari, explorari, exploatari), a fost verificata d.p.d.v. economic si financiar de un serviciu specializat. Poate ca au fost si alte servicii implicate, nu stiu sigur, dar asa mi s-ar parea normal in cazul investorilor strategici, cel putin. Intotdeauna factorii de decizie au primit un raport care continea date publice, nimic secret, si o evaluare, un rating al firmei stabilit dupa niste indicatori. Asa ca deciziile "grele si grase" s-au luat in deplina cunostinta de cauza, cu valiza pe masa.
        Cat a fost de plina valiza, deh, a depins de cine a avut painea si cutitul in mana in momentul respectiv. De ex. Remes, ala s-a bucurat si la o damigeana cu vin si un carnat.
        • +1 (1 vot)    
          valiza pe masa! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:08)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Pai da, "cu valiza pe masa" :D

          Cat despre "evaluare" (sau cat s-a tinut cont de ea) mai intereseaza-te! Vezi CE "mari investitori" (citeste: chilotzari chinezi) au "investit" in mina (care, de asemenea, contine Au, Ag, wolfram etc.) "de peste deal" de Rosia Montana, in judetul vecin... la Baita... bineinteles, "evaluati" de "serviciul specializat" >:)

          Si mai ales CE au facut "marii investitori" acolo! si in CE hal s-a ajuns!!
        • 0 (0 voturi)    
          Asta oficial (Joi, 12 septembrie 2013, 11:21)

          ivasile [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Neoficial a contat doar grosimea teancului de bani.
          Atentie, frank timis mai are o afacere trasa la indigo : Deva Gold, in care el avea tot 80% si minvest 20%. Intocmai ca la rosia montana, a vandut toate actiunile. Acum s-au apucat de explorari : http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15518953-eldorado-gold-incepe-lucrarile-explorare-perimetrele-brad-deva-muncel.htm

          Asadar a venit in romania falit si cu palma in kur si a plecat miliardar

          http://jurnalul.ro/stiri/observator/viata-secreta-a-lui-vasile-frank-timis-42433.html

          http://www.romaniacurata.ro/ltfont-colorblackgtgabriel-resources-controleaza-in-totalitate-proiect-1742.htm

          http://www.romaniacurata.ro/spaw2/uploads/files/Istoria%20proiectului%20Rosia%20Montana.pdf

          http://glshd.ro/parintele_deva_gold_cel_mai_bogat_roman.html
  • +3 (3 voturi)    
    sa plateasca (Miercuri, 11 septembrie 2013, 17:52)

    radiola [utilizator]

    Ma-sa lui Ponta.
    tot noi o sa platim datorita unui borfas
  • +4 (4 voturi)    
    duca-se (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:05)

    rocknum [utilizator]

    De cand o companie dicteaza politica unei tari?
    Sper sa intre nu in faliment... ci sub el
    Sa dispara cu totul
  • +5 (5 voturi)    
    Santaj (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:09)

    benicio [utilizator]

    Ceva nu e in regula la comunicatul asta. La nivelul la care se pretind ei, sa te dedai la acte de santaj si amenintari, care pot fi in defavoarea lor fiind facute inainte de a declansa o procedura juridica... Dar poate au simtit slabiciunea autoritatilor romane.
    • +4 (4 voturi)    
      nope... nu asta e! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:56)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Au preluat stirea ca atare televizuinile "de stiri" care acum spala creierul boborului ce crede in ceea ce zic ele >:

      Peste TOT zice numai: "statul va plati 4 miliarde despagubiri"!!

      Asta, de fapt, nu era decat un lobby mai complex pentru firma - in caz ca s-ar ajunge la referendum national >:
  • +8 (8 voturi)    
    Sper sa dati faliment! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:25)

    skanda7 [utilizator]

    Cum isi permit oligofrenii astia sa ne ameninte la noi in tara???!!!!
    Cu chestia asta au depasit orice limita. Ce jeguri ...
  • +6 (6 voturi)    
    ultima afirmatie suna a amenintare (Miercuri, 11 septembrie 2013, 18:28)

    RaduMoldovan-Petrut [anonim]

    Cum adica vor face tot posibilul ca eforturile Romaniei de a atrage investitii straine sa aiba mult de suferit?
    • +2 (2 voturi)    
      prioritati (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:26)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui RaduMoldovan-Petrut

      cred ca mai intai trebuie sa-si rezolve celelalte mici probleme cu justitia aia rea, care ii fugareste prin alte tari. De buni, harnici si cinstiti ce sunt.
  • -3 (11 voturi)    
    Muntii nostri aur poarta, noi cersim ... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:09)

    SorinValeriu [anonim]

    Eu cred ca aurul trebuie scos de acolo. Nu exista nici un motiv sa stea pamant, mai ales acum cand aurul e foarte foarte scump.
    De asemeni, problema cu toxicitatea cianurilor e exagerata. Acidul cianhidric se gaseste in natura in diverse forme, inclusiv in semintele de mere sau migdale. Probabil in tara se folosesc cantitati mult mai mari in alte industrii (mase plastice). Este dpdv chimic o substanta relativ simpla, carbon si azot, care poate fi "consumata" de microorganisme si se autoepureaza in 1- 3 ani. Nici nu se compara cu alte toxice care persista sute de ani.
    Intr-adevar, zona aia, prin accidente de deversare, poate deveni arida, fara vegetatie si vietuitoare pentru ceva timp, dar isi revine, se autolimiteaza. Apa se poate contamina local. Minerii isi asuma riscuri. Dar foarte multi dintre noi ne asumam riscuri imense la locul de munca.
    Eu cred ca se merita. Se deterioareaza o arie restransa si reversibil.
    Poate contractele lui Ponta sunt suspicioase, dar si la fel de suspicioase sunt si demersurile impotriva.
    • +3 (3 voturi)    
      pai, CONSUM-O!!! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:55)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui SorinValeriu

      Nu-i obliga si pe altii sa consume!!
      • -3 (3 voturi)    
        M-ai dat pe spate ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:21)

        SorinValeriu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Daca eram sotul tau, da !
        • +3 (3 voturi)    
          n-aveai cum :D (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:25)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui SorinValeriu

          Nu aveai cum sa "consumi cianura" daca erai sotul meu - eu gatesc bio :P

          Si nu aveai cum sa fii sotul meu ORICUM; o data, ca eu nu ma marit cu mercenari, apoi pentru ca... te-ai insurat deja :D

          Cu RMGC! :P
          • -2 (2 voturi)    
            ha ha ! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:53)

            SorinValeriu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

            Probabil la ora asta iti faci unghiile si iti admiri bijuteriile !

            Orice lucru, facut cum trebuie, e "safe". Dar, daca insisti iti dau dreptate.
    • +1 (1 vot)    
      Aveti dreptate (Joi, 12 septembrie 2013, 6:24)

      Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui SorinValeriu

      Domnu' Sorin, aveti dreptate. Ce tot trag dom'le nebunii astia in sus si in jos ca cianurile "ie" daunatoare? Eu cand m-am dus la bai, la Cernobal, stii matale, la Cernobal, colea langa noi... eu cand m-am dus la bai, in fiecare dimineata, pe stomacul gol dadeam gata cate o ceasca cu cianura.

      Dom'le, matale stii cat de bine ma simt? Sanatate curata, jur, moncher. Zau asa. Textul asta l-am scris cu mana care mi-a crescut in ceafa. Nu e fain?

      Asa ca, da-i dom'le dreacu pe toti fraierii care nu stiu ce e aia o cianura buna. Am citit eu ca e buna. Ca am auzit si ca radiatiile "Face" bine. Face bine, dom;le. Ca cercetatorii astia americani, n-or fi prosti.
  • +6 (6 voturi)    
    vezi daca au baut cianura? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:14)

    Gheorghescu [utilizator]

    e posibil sa poata primi ceva (in niciun caz sumele vehiculate sa sperie fraierii), doar daca exista vreo clauza secreta in ce s-a semnat pana acum. Dar atunci cineva va trebui sa faca multa pushkarie din cauza asta. Altfel, e praf in ochi, manipulare ordinara ca tot ce a facut RMGC pana acum.
    Cat priveste imaginea Romaniei in fata investitorilor, aceasta nu are decat de castigat, demonstradu-se ca nu suntem o tara din lumea a treia (vedeti ce au facut nenorocitii astia in Peru si puneti-va in situatia unui investitor serios).
    • +2 (2 voturi)    
      ...ba da Gheorghescule (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:56)

      Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

      ..Romania e o tara din lumea a treia. Peru ...nu !
      Mai citeste carti despre Peru sa vezi cum acolo campesinos s-au batut cu guvernu ca le calcau drepturile !!!!!!! In Romania campesinos s-au emancipat si sint cumparati pe o sticla de bere si un mic .....Asta da lumea a treia !
      • +1 (1 vot)    
        om fi in a patra, daca zici tu, dar... (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:22)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui Jupanu1970

        ...pana una-alta, campesinos aia inghit otrava Goldului lor de-acolo, pe cand la noi tzeparilor RMGC le fuge pamantul de sub picioare si ameninta cu procese. Asa ca merg deocamdata pe mana Romaniei la comparatia cu Peru.
  • +1 (3 voturi)    
    hi hi hi ha ha ha (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:52)

    Jupanu1970 [utilizator]

    Ce frumos se vede de aici din Canada chestiunea asta. Ce slab lider e Ponta asta. ...ba mai mult cred ca e prost sau poatea vrea sa prosteasca prostimea, nu ?
    Mr. Gabriel poate sa declare ce vrea muschiu' lui ...Daca proiectul nu va fi aprobat de PR, el va trebui sa se supuna acestei decizii care e ...mai presus decit un contract semnat pe genuchi la nu stiu ce circiumioara din Bucuresti.. E o decizie a parlamentului !
    Asadar chestiunea cu darea in judecata si cerere de despagubiri e pentru prostime nu pentru juristi. Va trebui sa-si lase sau sa-si ia jucariile si sa plece acasa.
    La munca enoriasilor !
    Ce bine e sa sa fii Jupan in Canada !
  • +4 (4 voturi)    
    acu' v-ati PRINS??? (Miercuri, 11 septembrie 2013, 19:58)

    Codruta N [utilizator]

    ASA ar urma sa faca si in timp ce lucreaza!!

    Daca li s-ar cere sa respecte cutare norma... "ne incetiniti activitatea! o sa va facem sa suferiti"!!!
    Daca li s-ar cere sa plateasca pentru vreo paguba produsa... "ne afectati profitul! o sa va facem sa suferiti"!!!

    Uite, de AIA ma opun lor de 11 ani!!
    Pentru ca sunt niste SANTAJISTI ordinari!!!
  • -2 (4 voturi)    
    dileme (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:01)

    Nea Ilie de la Scularie [utilizator]

    Dragii moșului,
    Eu fiind mai puțin informat cu ce e prin țară am câteva nelămuriri și mi-ar prinde bine dacă unii dintre voi mi-ar explica, așa - cu calm, ce e cu toată buluceala asta.
    1. În primul rând nu mă dumiresc cu cine țineți: cu GR Canadianul, cu Statul Român, cu ardelenii sau cu aurul?
    2. Apoi nu mi-i clar dacă statul român mai deține și alte rezerve de aur în afară de Roșia Montană?!
    3. Și dacă da, ce face cu ele?
    4. Le exploatează?
    5. Dacă țineți cu ardelenii și sunteți îngrijorați de habitatul lor atunci întrebȘ cu ce procedeu exploatează statul român rezervele de aur? Amalgamarea cu mercur sau cianurarea?
    6. Care-o fi mai grav oare din astea două?
    7. Băi, fraților, dar oare cianurile și mercurul ăla, nu se afla tot în mediul înconjurător?
    7. Când au fost extrase cianurile din Munții Rodnei de ce nu v-ați adunat?

    Și la urma urmei, vreau să mă mai dumiriți într-o chestiune: Ponta e prim-ministru? Oare chiar atât de mult am lipsit din țară?
    • 0 (0 voturi)    
      am uitat a număra (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:18)

      Nea Ilie de la Scularie [utilizator] i-a raspuns lui Nea Ilie de la Scularie

      Bag seama că am uitat a număra - am punctat de două ori șapte :)
    • +3 (3 voturi)    
      nu e doar cianura (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:45)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Nea Ilie de la Scularie

      problema este mult mai complexa, ca doar suntem in Romania. Gasesti informatie destula pe internet.
      Cat despre Tonta - nu-mi mai aduce aminte, nici acum nu pot sa accept asa ceva. Este un cosmar in desfasurare. Cel mai rau este ca nu se prefigureaza nimic bun la orizont. Stai acolo unde esti, ca stai bine.
  • +5 (5 voturi)    
    Ponta iar a picat de fazan (Miercuri, 11 septembrie 2013, 20:25)

    buncrestin [utilizator]

    Ponta iar a picat de fazan. Din exces de zel, le-a luat apararea celor de la RMGC mai mult decat trebuia. Acum trebuie sa explice cum dadea el 2 miliarde asa, fara nici macar sa apere tara, cand canadienii nici macar nu ii cereau. Poate le dadea si 4 miliarde, asa, cadou din partea Romaniei ca au creat locuri de munca in firmele de PR ale partidelor si hoardele de postaci platiti.
    • +3 (3 voturi)    
      calcule (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:40)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      nu e fazan deloc. Lucrurile au fost discutate pe indelete, cu calm si chibzuinta cu famiglia Sova si eventual cu ministrul de finante: cat avem disponibil in visterie, cat ne luam partea noastra din despagubire (50%), cat merge la partid(e), cat merge la alesii si baronii locali, cat la mazare - ca are cheltuieli mari cu fetele, cat la presa, cat la televiziuni, cat la latratorii de la televiziuni, cat ii dam lu' Gabita - baiat bun, Gabita, trebuie sa-i dam si lui ceva, ce zici Mami, negociezi tu asa un 10%? Ia vezi, cat se facu? Pai, 2 miliarde. OK, e bine.
  • +4 (4 voturi)    
    PONTOLICI (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:15)

    Moro01 [utilizator]

    Ponta e cel mai slab premier pe care l-am avut pana acuma! Baiatul asta haar nu are ce inseamna sa conduci o tara!
  • +2 (2 voturi)    
    nu v-am zis? MANIPULARE!! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:28)

    Codruta N [utilizator]

    Au dat televizuinile de stiti chestia cu "4 miliarde de dolari" in nestire - cianura mediatica la tot boboru, la greu!!

    Acu', astia zic ca ei n-ar fi spus nimic!

    Dar DACA eu am captura de ecran, cu stirea din Globe and Mail? :P
    • 0 (2 voturi)    
      Photoshop (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:57)

      SorinValeriu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Sau pur si simplu Paint.
      • +2 (2 voturi)    
        mai invata!! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 23:00)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui SorinValeriu

        ORICE prelucrare pe calculator poate fi detectata de orice TI de nivel mediu (nici macar avansat)!!

        Poate Paint e ceea ce foloseste RMGC... pentru creierul tau :P
        • 0 (0 voturi)    
          Mai putin aia a lui Patriciu cu Basescu (Joi, 12 septembrie 2013, 17:37)

          SorinValeriu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          Daca isi mai aminteste creierul tau :P
  • +1 (1 vot)    
    ei acum ce mai ziceti (Miercuri, 11 septembrie 2013, 21:55)

    antitot [utilizator]

    Numai la spalat creiere sunteti buni
  • +3 (3 voturi)    
    pare-se ca baietii se inmoaie! (Miercuri, 11 septembrie 2013, 22:36)

    jbstg01 [utilizator]

    Le e clar ca nu au sanse de castig, sau s-a stabilit taxa de protectie?
  • +3 (3 voturi)    
    Whohooo (Joi, 12 septembrie 2013, 6:15)

    Airwaves [utilizator]

    Acum ies baietii cu amenintari de Ferentari in presa straina! Sa vedeti ce-o sa va facem, ce o sa patiti...

    Bai, RMGC, sa ne **** **** tuturor romanilor! Si voi si restul bandelor de borfasi pe care o sa va alungam cu batele afara din tara. Statul roman nu stie decat de bata.

    Daca treburile in tara asta se vor face corect doar cu bata, atunci cu bata sa fie, mai nene. Nu avem nevoie de "investitori" straini care vin sa ne calce in picioare, sa ne exploateze, sa ne fure si apoi sa isi ia talpasita. Statul roman, in repetate randuri, s-a dovedit incapabil, drept dovada se pare ca a fost si el "privatizat" catre diverse firme de apartament din paradisurile fiscale.

    Sunt si investitori corecti in tara asta care nu au venit sa spoiasca o mana de cladiri si nici sa bage milioane de euro in clipuri induiosatoare si mincinoase pe tv. Sunt investitori straini care sunt corecti. Acestia nu vor fi speriati niciodata de borfasi ca RMGC, insa ar putea fi speriati de spagile pe care le cer baietii smecheri din sistemul romanesc.
  • 0 (0 voturi)    
    foarte bine (Joi, 12 septembrie 2013, 10:43)

    valexandru [utilizator]

    sa-i plateasca Ponta si Antonescu . Neispravenia lor trebuie pedepsita.
  • +1 (1 vot)    
    dear CEO, (Joi, 12 septembrie 2013, 14:16)

    Ponta [utilizator]

    Kiss our behind please. But do it gentle and sustained.
    Please do not become addicted. It will be considered as harassment.

    many thanks in advance,

    Romanian people,
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm (Joi, 12 septembrie 2013, 15:58)

    Cryptos [utilizator]

    Mergeti voi cu exploatarea voastra in Canada si vom vedea apoi cat de mult ne distrugeti vietilor prin oprirea investitiilor straine! ...Pana una alta dati voi faliment ca va vor scadea actiunile la 1 cent bucata...totusi...daca au actiuni asa de mari doar datorita unui proiect minier ...la noi in tara...sa inteleg ca noi v-am hranit pana acuma?
    • 0 (0 voturi)    
      rm (Joi, 12 septembrie 2013, 17:12)

      AdrianLupascu [anonim] i-a raspuns lui Cryptos

      Interesanta atitudinea dvs., nu mai are nevoie de encadrement.

      Dar ma intreb, acolo unde locuiti cum v-ar distruge viata o uzina + o mina. Stiti ce inseamna sa creezi un loc de munca bun. Toti cautam joburi bune, dvs inclusiv.
      Cat despre bursa si actiuni, e mai complicat. Nu le purtati de grija altora, ca is un cent sau nu, e treaba lor. Is mai in tema decat multi dintre noi.

      Uitati-va in jur, admirati si vedeti cum merge treaba dvs.
      Aici in Canada merge f bine.
      Merci.


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri