Articol webPR

Premiile PIATA: Mega Image a castigat Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din Romania

de     HotNews.ro
Vineri, 8 noiembrie 2013, 14:49 Economie | Companii

Catalina Aldea, director comercial Mega Image
Foto: webPR.ro
Reteaua de supermarketuri Mega Image a castigat Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant, iar Coca Cola HBC a obtinut Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor la editia a VIII-a a Galei Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment desfasurata in seara de 7 noiembrie 2013, organizat de revista Piata si sustinut mediatic de Hotnews.

In total, 20 de companii din industria FMCG si-au impartit cele 41 de trofee oferite in cadrul Premiilor PIATA editia 2013, din cele peste 100 de companii care au depus candidaturi la una sau mai multe sectiuni.

Compania de produse lactate Albalact si-a mentinut titlul de cel mai bun furnizor roman, iar lantul comercial valcean Annabella a fost votat cel mai bun comerciant roman. Carrefour Romania a obtinut premiul pentru cea mai buna campanie de responsabilizare sociala cu programul „Carrefour sustine producatorii romani”.

La categoria cel mai puternic brand, premiile au fost acordate pe categorii de produse. Brandul Cris Tim a castigat titlul pentru produse din carne, Zuzu(produs de Albalact) a fost cel mai puternic brand de lactate in timp ce Milka si Jacobs – ambele produse din portofoliul Mondelez Romania - au castigat acest titlu la categoriile ciocolata, respectiv cafea. Cel mai puternic brand de bere a fost desemnat Timisoreana.

Pentru stabilirea castigatorilor Premiilor Piata au votat 681 de electori, dintre care 567 reprezentanti ai retailului traditional, 15 directori de achizitii din cele mai importante 20 de retele de retail modern, 54 de directori de vanzari ai furnizorilor si 45 de directori de marketing din cele mai mari 100 de companii din FMCG. Fiecare elector a avut un numar de voturi proportional cu cota lui de piata.













Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1057 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    :))) (Vineri, 8 noiembrie 2013, 14:57)

    dandra [utilizator]

    s-au adeverit misto urile:
    mega image si bisericile: cea mai mare expansiune agresiva de marketing:)
  • 0 (0 voturi)    
    Trase de par... (Luni, 11 noiembrie 2013, 9:56)

    dekar [utilizator]

    ...sunt ,dupa parerea mea si brandurile Cris Tim si Timisoreana care ,ambele,au concurenti de o tinuta si calitate remarcabile ce le pot surclasa oricand.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri