VIDEO Victor Ponta, despre decizia Curtii Constitutionale privind Rompetrol: Ma tem pentru locurile de munca. Compania ar putea intra in insolventa

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:36 Economie | Companii

Victor Ponta
Foto: Agerpres
Premierul Victor Ponta s-a declarat nedumerit, vineri, de decizia Curtii Constitutionale privind Memorandumul incheiat de guvern cu compania kazaha Rompetrol, afirmand ca societatea ar putea intra in insolventa.

Acesta a afirmat, intr-o conferinta de presa sustinuta la Palatul Victoria, ca locurile de munca si veniturile la buget platite de companie "sunt puse in pericol de o batalie politica pe care Traian Basescu o da cu guvernul si cu Parlamentul".

Intrebat de un ziarist daca ii este teama de aceasta posibilitate, Ponta a raspuns: "Da, evident ca chiar mi-e teama".

Ziaristul a revenit si a intrebat daca a avut discutii cu reprezentati ai companiei in cadrul carora s-a invocat posibilitatea relocarii societatii.

"Mai grav, sa intre in insolventa", a raspuns acesta.



Reporterul HotNews.ro l-a intrebat pe primul ministru daca este adevarat ca ministrul delegat pentru Energie Constantin Nita si Remus Borza s-au deplasat recent in Kazahstan, pentru a discuta despre intrarea in insolventa a Rompetrol, premierul a precizat ca "habar nu" are. "Dar sunt convins că veţi afla, la Hotnews, stenograma discuţiei. Eu nu ştiu de chestia asta. Da!?", a adaugat Ponta.

Victor Ponta a afirmat ca The Rompetrol Group NV "este una din marile companii care activeaza in Romania" si a platit in 2012 catre bugetul de stat 4, 6 miliarde lei, respectiv peste un miliard de euro, in contul impozitelor si taxelor. In primul trimestru din 2013 Rompetrol a platit "230 milioane dolari taxe si impozite".

"Este unul din marii contribuabili, are un litigiu cu statul roman, a castigat in fata justitiei, guvernul a solutionat prin vanzarea unei parti de actiuni si obligatia garantata de a plati 200 milioane dolari pentru o parte din actiuni plus crearea unui fond de investitii de un miliarde de dolari", a continuat Ponta, sustinand ca exista "garantii trecute in acord, iar legea a fost aprobata de doua ori in Parlament". Traian Basescu acuza tocmai lipsa acestor garantii.

"Curtea Constitutionala in vara a spus ca legea e constitutionala, ieri a zis ca nu mai e. Care e seriozitatea si credibilitatea pe care o putem garanta investitorilor straini cand aceiasi judecatori decid altceva in noiembrie decat in iunie", s-a intrebat primul ministru.



Primul ministru s-a referit la decizia Curtii din iunie, cand judecatorii au spus ca legea privind Memorandumul de intelegere incheiat intre statul roman si Grupul Rompetrol este constitutionala in raport de motivele invocate.

Atunci, legea fusese atacata de PDL, care considera un motiv de neconstitutionalitate prevederile unei clauze din memorandum care spune ca "toate procesele aflate pe rolul instantelor judecatoresti care sunt legate, direct sau indirect de litigiu (inclusiv litigiul), sa fie stinse in mod irevocabil, fara judecarea pe fond si imediat ulterior stingerii acestor litigii". De asemenea, democrat-liberalii au reclamat sechestrul instituit de Autoritatea Nationala pentru Administrarea Fiscala asupra activelor RRC si titlul de executare silita din data de 17 noiembrie 2010, cerand sa fie revocate si ridicate.

Ulterior, a fost atacata la Curte si de presedintele Traian Basescu, care a contestat insa faptul ca legea "are un caracter individual, ea fiind conceputa nu pentru aplicarea ei la un numar nedeterminat de cazuri concrete, ci intr-un singur caz prestabilit expres pentru realizarea tranzactiei cu The Rompetrol Group N.V., o societate cu sediul in Strawinskylaan 807, Amsterdam, Olanda".

Curtea Constitutionala a admis joi contestarea sefului statului
, stabilind ca este neconstitutionala Legea privind aprobarea Memorandumului de intelegere incheiat intre statul roman si The Rompetrol Group NV.

Acum, Victor Ponta spune ca nu stie ce a decis Curtea, in conditiile in care "avem doar un anunt de presa".

"Cred ca nici curtea nu stie ce a decis, trebuie sa aflam", a mai comentat acesta.

Intrebat cui a apartinut decizia politica de a se renunta la procesul cu Rompetrol, premierul a raspuns: "Guvernul si Rompetrol, conform codului de procedura civila, cele doua parti pot cere suspendarea daca exista un acord".













Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

11916 vizualizari

  • +71 (79 voturi)    
    câtă grijă părintească!! (Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:42)

    corvus coraX [utilizator]

    și io credeam că e îngrijorat că odată picat memorandumu nu mai vine nici șpaga drept recunoștință...
    • +65 (71 voturi)    
      Musai sa ia lecitina ! Macar sa stie ce minte ! (Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:49)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Intai zice ca statul trebuie sa plateasca despagubiri catre Rompetrol de 1,2 miliarde eur iar apoi spune ca Rompetrol ar putea intra in insolventa ! Musai lecitina intensiv !
      • +53 (57 voturi)    
        Daca vreti sa vedeti un premier facut KO! (Vineri, 22 noiembrie 2013, 18:51)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        Pentru cei care vor sa vada conferinta de presa in care Ponta a fost facut KO de jurnalisti, va dau link-ul mai jos cu emisiunea "Butonul de panica" de astazi, care a cuprins acest moment istoric! Atata prostie intr-un corp n-am vazut toata viata mea, cu atat mai mult la un premier, fie el si al Romaniei! :)

        Uitati-va, nici nu stiti ce pierdeti!...:)
        http://inregistrari.b1.ro/view-butonul_de_panic%C4%83_-108.html
      • -51 (55 voturi)    
        Basescu plateste comentatori anti Ponta (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:37)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        Comentariile de pe Hotnews abunda in cuvintul "plagiatorul" si "mincinos" cu referire la Ponta, cuvinte foarte des folosite de Basescu, de unde rezulta clar ca oameni platiti de presedinte posteaza aceste comentarii.
        • +48 (54 voturi)    
          eu cred ca e invers (Vineri, 22 noiembrie 2013, 20:01)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          noi il platim pe basescu sa protejeze statul de infractori...
        • +40 (44 voturi)    
          saaau (Vineri, 22 noiembrie 2013, 20:05)

          ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          ca oameni platiti de Pontanocchio incearca sa-i fabrice o imagine de victima, astfel incat sa primeasca voturi din compasiune =))
        • +33 (41 voturi)    
          Si mai mult decat atat: (Vineri, 22 noiembrie 2013, 20:46)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Unii comentatori de pe Hotnews, folosec cuvantu "Ponta" atunci cand se refera la PM al Romaniei, de unde deducem logic ca USL-ul plateste anumiti comentarori, caci s-a observat in limbajul acestora de multe ori exprimarea "Ponta a facut, a dres etc".

          Totodata, Poanta plateste anumiti comentatori de pe Hotnews, pe cei care folosesc cuvantul "basisti", caci asa cum bine a observat toa'su dumitrica, cuvantul "basisti" este folosit in limbajul lui Poanta, hence si ... logica.

          Bravo ba! Bravo! Sa nu faci copii, te rugam.
          • 0 (2 voturi)    
            si cum... (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 18:32)

            dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            ai vrea sa ma adresez?
            Sa ma adresez cu Domnul (Tovarasul) Prim Ministru al Romaniei Excelenta Sa Victor Viorel Ponta?
            Nu,ba ca nu este demn de un asemenea apelativ !
        • +34 (38 voturi)    
          eu il numesc (Vineri, 22 noiembrie 2013, 21:03)

          ws [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          borfas, capul mafiei, pericol public si altele.

          deci e clar ca eu nu sunt platit de basescu.

          stie cineva cum pot sa iau legatura cu basescu sa ma plateasca si pe mine?

          si cam cat se plateste?

          ws
        • +15 (19 voturi)    
          vezi minciunile aici (Vineri, 22 noiembrie 2013, 23:13)

          timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2013-05-8-14766539-0-08-05-2013-memorandum-incheiat-intre-statul-roman-rompetrol.pdf
          daca vrei sa vezi si tu cat de miniunos e PM tau, asta daca nu esti spalat pe ceier la latrinile lui felix
          sunt interesante articolele cu cei 200 milioane. pel pct 1 cu fondul de investitii de doar 150 mil, la 2.5 de modul cum se imparte profitul la 3.1, despre inchiderea tuturor proceselor la pct 6
        • +6 (8 voturi)    
          Tonta (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 8:33)

          vidoc [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Lumea ii zice dupa cea ce este.Daca i se spunea Varanul,bombonel,Cacarau,Prostanacul sau Ilici era mai bine?
        • +7 (9 voturi)    
          pai (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 9:03)

          naica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          nu-i adevarat?N-a plagiat,nu minte continuu,este competent?
        • +7 (9 voturi)    
          nu cumva abunda tocmai pentru ca este adevarat? (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 9:51)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Daca o mie de oameni spun un lucru, nu este absolut sigur ca e si adevarat, insa exista o probabilitate mare in acest sens!
          Daca eu spun "ziua se face lumina" nu cumva chiar asa este, nu inseamna neaparat ca m-a platit Presedintele?
        • +2 (4 voturi)    
          Nu zau.. (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 18:26)

          dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Tu chiar ma jignesti!
          Eu postez de la mama dracului de la vreo 5000Km de Ro si crezi ca imi place ce se intampla in tara?
          Crezi ca, daca o sa mai tineti tot asa, /// ,o sa ne zica ,,pa!" UE si cand se vor intoarce toti de prin Europa +magraonii o sa vedeti voi ce o sa iasa.
          Asa ca actiunile tovarasilor tai ma scoate din tatani si am sa postez impotriva gasti USL pana se vor da pe brazda.
          Si ma rog de unde are Basescu bani de plata a postacilor sai?
          -editat de HotNews.ro
    • +31 (33 voturi)    
      Mona Pivniceru e vinovata pt decizie deci tot USL (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:23)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Mona Pivniceru, unul din oamenii USL de la CCR, a spsu inca de la prima sesizare ca legea e neconstitutionala
      • +8 (12 voturi)    
        De acord cu ce spui. (Vineri, 22 noiembrie 2013, 22:55)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Doar ca trebuia sa scrii "vinovata" pentru ca a luat o decizie corecta inca de la prima sesizare.
    • +27 (29 voturi)    
      Ponta a mai folosit scenariul asta ... (Vineri, 22 noiembrie 2013, 22:46)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      in cazul Rosia Montana cand le sugera "canadienilor" cu cipilica ce despagubiri sa ceara daca nu se aproba proiectul. Un individ mai ticalos decat acesta rar mi-a fost dat sa vad in politica romaneasca. Parca tot timpul se adreseaza doar imbecililor folosind cele mai primitive argumente asa cum face si in cazul legii bugetului sau regionalizarii.
    • +14 (16 voturi)    
      cititi si dati nota minciunosului (Vineri, 22 noiembrie 2013, 23:11)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2013-05-8-14766539-0-08-05-2013-memorandum-incheiat-intre-statul-roman-rompetrol.pdf
      sunt interesante articolele cu cei 200 milioane. pel pct 1 cu fondul de investitii de doar 150 mil de la 2.5
      de modul cum se imparte profitul la 3.1,
      despre inchiderea tuturor proceselor la pct 6
    • +9 (11 voturi)    
      DAR ACCIZA? (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 0:47)

      MihneaR [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      sa spuna cat din cele 4,6 mld lei reprezinta accizele
  • +46 (50 voturi)    
    Nici nu stiti ce-ati pierdut! (Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:44)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Rar mi-a fost sa vad atata prostie intr-un corp omenesc ca la Victor Ponta. Cu atat mai mult ca e premierul Romaniei. A fost facut praf de aproape toti jurnalistii, care l-au lovit din toate partile, pe toate subiectele, lasandu-l fara grai!!!
    Felicitari jurnalistilor! Va rog sa cautati aceasta conferinta de presa, va ramane in istorie. Prostia conduce Romania!
  • +22 (26 voturi)    
    acum pe bune (Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:48)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    ce mai conteaza inca niste oameni iesiti in strada de nervi? si asa nu conteaza ce vor
    • +1 (3 voturi)    
      conteaza daca ies in strada si stiu ce vor (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 11:54)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      eu vreau sa desfiintez usl si pdl penru ca unii sunt hoti si criminali si altii sunt hoti si prosti; in locul lor voi pune indivizi care au demonstrat ca au facut ceva cu viata lor; uite la Tiriac; isi aduce omul echipa, informatizam toata structura administrativa (cu ocazia asta mai facem locuri de munca pentru bugetarii disponibilizati); ii dau lui Tiriac cati bani vrea, singura pretentie performanta si profit...
      ///
      deci, sa isi in strada numai sa te faci de ras in fata Europei, vezi exemplul Cotroceni cu dansul pinguinului, mai bine te gandesti solid si te apuci de treaba...asa face un om inteligent; si faptul ca usl a castigat cu 68% se datoreaza supararii omului pe pdl-isti si migratiei politice; de asta sunt asa disperati usl-istii sa acapereze ACUM toata puterea; ei stiu foarte bine ca nu vor castiga o competitie corecta si tot din aceasta cauza si-au facut pragul de 30%, adica sa castige cu propriul electorat; si din astia 30% usl poate ramane cu maxim 20%; oricum, pnl va fi absorbit de psd; insa, eu zic sa ramanem la prima varianta: desfiintam usl pt ca este urmasul PCR, adica slugile comunistilor din prima linie, desfiintam pdl pt ca a taiat pensii(noi numim guvernanti sa ne mareasca salariile si pensiile, nu sa taie din ele) si punem oameni valorosi; in felul acesta, vom avea si noi salariul nemtilor...
      p.s. deciziile luate la suparare sunt cele mai proaste posibile; deci, hai sa fim inteligenti, nu de alta insa pamantul e plin de prosti.
      -editat de HotNews.ro
  • +29 (31 voturi)    
    The Rompetrol Group NV??? (Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:49)

    Luc2012 [utilizator]

    Ma intreb si eu retoric, oare de ce si astia trebuie sa aiba sediul central in Olanda? Oare exploateaza ceva zacaminte pe acolo sau e doar o metoda de a plati taxe si impozite mai mici in romania?
    • +2 (4 voturi)    
      ei si tu acuma! (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 10:00)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Luc2012

      Ai dreptate, probabil ca urmaresc diminuarea taxelor si a impozitelor platite aici.
      Insa nu despre asta era vorba - stim ca investitorii vin ca sa faca profit, nu sunt organizatii caritabile - ci de faptul ca noile taxe si impozite risca sa sufoce ORICE activitate economica ce inca merge la noi in tara ...
      TOCMAI, eu nu de mila lui OMV pling, ei pot oricand sa isi "reloce" activitatea in alta parte, dar ce vom face noi fara investiii functionale?!
      Ca doar nu sunt prea multe ...
    • +1 (3 voturi)    
      The Rompetrol Group NV??? (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 10:30)

      iimm [utilizator] i-a raspuns lui Luc2012

      unul din motive , fie si cel mai neinsemnat este ca legislatia si fiscalitatea in olanda este predictibila , probabil se gandesc acum sa-l importe pe ministrul Nita sau Sova sa le arate cum se face >
  • +40 (44 voturi)    
    derbedeul furios (Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:55)

    timp tamp [utilizator]

    derbedeul furios a dat in balbaiala. trebuie sa raspunda penal pentru sistarea proceselor pentru recuperarea jumatate miliard de euro

    appi a
  • +36 (40 voturi)    
    s.a dat de gol (Vineri, 22 noiembrie 2013, 17:58)

    timp tamp [utilizator]

    cei 7 centi sunt pentru pudculita de partid nu pentru drumuri. nici nu se regasesc in buget, probabil vor intra direct in buzunarele derbedeilor bolsevici
  • +42 (46 voturi)    
    Nu zau? (Vineri, 22 noiembrie 2013, 18:00)

    Andradda [utilizator]

    Plagiatorul promitea un milion de locuri de munca.
    Acum, cand somajul a crescut, acest Plagiator da vina pe CCR.
    Adica, dupa mintea lui creata, CCR ar trebui sa inchida ochii la Constitutie si legalitate, si sa aprobe orice lege USL-amista, ca vezi Doamne, aduce bani la buget!
    Da' de ce mama zmeului nu esti in stare, bai Plagiatorule, sa faci locuri de munca fara sa incalci legea?
    Ca asa ai promis!
    In campania electorala n-ai pomenit de CCR.
    Acum, iaca pricina.
    CCR nu admite ilegalitati, iar tu incerci sa te speli pe maini ca daca CCR nu te lasa sa incalci Constitutia, nu ai cum sa aduci lapte si miere pe potecile Romaniei!

  • +31 (35 voturi)    
    scopul scuza mijloacele? (Vineri, 22 noiembrie 2013, 18:02)

    goto [utilizator]

    ponta crede ca scopul scuza mijloacele si de aceea totul trebuie sa ii fie permis. adica printr-o ilegalitate are voie sa semneze orice ca o companie straina sa nu piarda profit. acelasi ponta care la anuntarea maririlor de taxe a spus ca nu ii pasa daca firmele straina nu mai vor sa investeasca la noi.
    chiar daca au platit un miliard taxe, nuinseamna ca trebuie sa le stam la picioare. daca au platit acele taxe le-au platit asa cum orice firma trebuie sa le plateasca. poate ne spun si care a fost profitul real. si poate ponta ii controleaza un pic sa vada daca nu cumva au facut si fraude.
    totusi cand se va gandi si la binele tarii?
    • +19 (21 voturi)    
      Corect! (Vineri, 22 noiembrie 2013, 21:43)

      MVM [utilizator] i-a raspuns lui goto

      Plata taxelor nu este un act de eroism, ci de normalitate.
      Rompetrol a beneficiat de favoruri cum nu a mai avut nicio firmă din România - jumătate de miliard de euro amânați la plată timp de 7 ani și pe care acum guvernul vrea să îi șteargă de tot. ”Înțelegerea” cu Rompetrol este o caricatură de acord, în care kazahii se ”obligă” să creeze un fond de investiții - la care mai adaugă bani și Statul - care o să investească numai în...Rompetrol! Adică, ”fondul de investiții” cuprinde exact sumele pe care kazahii trebuiau să le întoarcă în România, pentru a menține Petromidia funcțională. Curat fond de investiții, coane Ponta!
      Deci, după atâtea favoruri, prețuri la combustibil în creștere, ca și profitul exportat masiv în Kazahstan, de ce ar intra Rompetrol în insolvență?
      • 0 (2 voturi)    
        ne! (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 11:42)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui MVM

        fondul de investitii e juma-juma, adica RO trebuie sa mai bage bani ca sa se dezvolte STATUL KAZAH!!!
    • -1 (1 vot)    
      usor cu vorba! (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 11:41)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui goto

      Rompetrol plateste PUTINE taxe: TVA colecteaza de la noi IN NUMELE statului (e deci casier, ce strange varsa mai departe), accizele IDEM.
      Profit face daca vinde! in insolventa nu plateste din urma, dar plateste la zi (iar Rompetrol nu are datorii la fisc din urma - a zis-o Ponta).
      Iar daca pleaca kazahii, iau si rafinaria cu ei?
  • +40 (44 voturi)    
    Presa trebuia sa plece dupa 15 minute! (Vineri, 22 noiembrie 2013, 18:13)

    LiviuIordache [utilizator]

    Pentru mine a fost socant ca presa mai era acolo dupa 38 de minute intirziere, dovada de proasta crestere, de nesimtire chiar! Nici la o amanta nu astepti atit! Iar cavalcada de minciuni (in cazul Rompetrol e hotarire definitiva si irevocabila, ba nu, e suspendata la Curtea de Apel Constanta, juristul plagiator nu se dezminte) putea fi evitata prin plecarea tuturor, stringerea cablurilor. Totusi, a meritat, zic acum, pentru ca s-a vazut ca baiatul spin nu stie absolut nimic, vorbete incontinent, nu se pricepe la absolut nimic, invata ca papagalul 10 fraze (usor, ca are punct de reper: Basescu, de la care se brodeaza) si se face de ris din ce in ce mai pe intelesul tuturor. Iar scena cu alde purtatorul de cuvint "lasati, ca le explic eu", adica "esti prost, ii imbrobodesc eu, ti-ai pierdut reflexele, fraiere, te spun patronului meu si al tau, Voiculescu, sa ne gindim la alta goarna", asadar scena asta a meritat toti banii! Encore une fois, cu ar fi zis chiar imberbul, acum 24 de ani, la Paris...
  • +38 (42 voturi)    
    intrebare (Vineri, 22 noiembrie 2013, 18:18)

    mircearh [utilizator]

    Numai mie mi s-a parut ca l-au facut ziaristii pe Ponta de cacao ?
    Mai putin ala de la A3, probabil l-o fi intrebat cat face 2+2 , nici n-am fost atent. Proabil Ponta ar fi raspuns tot " basescu " .
    • +5 (7 voturi)    
      a3 nu mai e presa de mult (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 10:13)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      e doar un instrument abject de manipulare politica
  • +24 (26 voturi)    
    ca de obicei ... (Vineri, 22 noiembrie 2013, 18:49)

    uzu [utilizator]

    ... ponta e ingrijorat.
    cum e cu canadienii aia cu aurul, ne-au mai dat in judecata sa ne ceara 5 miliarde de euro despagubiri, asa cum ne avertiza, cu ingrijorare, ponta, ca se va intampla daca nu ii lasam sa ne toarne cianuri in cap ?
  • +26 (28 voturi)    
    numai salariatii de la Rompetrol? (Vineri, 22 noiembrie 2013, 18:51)

    monaana58 [utilizator]

    dupa cum se vede nu este preocupat de situatia salariatilor de la alte firme, care vor fi nevoite sa traga obloanele din cauza cresterii cheltuielilor datorate de majorarea accizelor din combustibili precum si de cresterile de preturi care vor afecta intreaga populatie.
    Sa ai noroc Ponto!(cat iti doresc eu .......)
  • +34 (36 voturi)    
    Felicitari presei (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:06)

    SanduCatalin Daniel [anonim]

    Nu-mi vine sa cred ce presa nesimtita, cum si-a permis sa il umileasca in ultimul hal pe acest dobitoc cu nume de tont, FELICITATI JURNALISTILOR, ASTA DA PRESA , asa trebuie luati la intrebari toti, inclusiv in talk-show-uri nu-i mai lasati sa ne calce in picioare, sa ne creada ultimii prosti, inca o data FELICITARI, sunt mandru ca am vazut aceasta conferinta suuuperbaa!!!
  • +23 (25 voturi)    
    Grav (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:26)

    Encounter [utilizator]

    E si mai grav ca inceacra sa puna presiune pe Curtea Constitutionala folosindu-se de viitoarele pierderi de locuri de munca. E doar treaba lui sa se asigure ca economia merge bine si ca locurile de munca vor fi pastrate sau chiar ca numarul lor va creste. Aruncand acum vina asupra CC incearca sa faca oamenii sa creada ca el si-a facut treaba iar vinovatii sunt cei care spun ca nu si-a facut-o legal. E ca si cum un departament de productie face rebuturi iar cel concediat e cel de la calitate pentru ca nu da voie sa fie vandute piesele defecte!
  • +23 (27 voturi)    
    De ce se teme Dottore pt joburi? (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:27)

    Wanheda [utilizator]

    Doar are 1 000 000 de locuri de munca pregatite.
  • +26 (28 voturi)    
    minciuni (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:44)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Ponta se teme ca se afla cat a fost spaga...Poate explica de ce in loc a ceara imperios cei 400 mioane de dolari..a suspendat procesul cu Kazahii...Ce a cautat in vizita acolo inainte de a face cadou acesti bani...si de ce nu nationalizeaza firma daca aia sunt de rea credinta si de atata timp nu platesc....Prietenul lui Ponta, Hollande l-a chemat pe Mital care vroia sa inchida un combinat in Franta si I-a spus ori se potoleste ori nationalizeaza
    .AFCEREA PUTE SI TREBUIA DE MULT SESIZATA PROCURATURA
  • +19 (21 voturi)    
    Conferinta (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:46)

    Lucian P. [utilizator]

    Conferinta de presa poate fi vazuta aici : http://stiri.tvr.ro/premierul-ponta-daca-bugetul-va-fi-respins-de-presedinte-toti-cetatenii-sa-stie-care-sunt-efectele_37471_video.html#view In sfarsit s-a vazut faptul ca presa atunci cand nu e deservita patronilor poate face o diferenta. Bravo jurnalistilor!
  • +25 (27 voturi)    
    se teme pt locurile de munca? (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:52)

    sorin3 [utilizator]

    Dar pentru cele de la Olchim? dar pt cele de la CFR Marfa, dar cele de la sutele de firme private care au intrat in faliment din cauza arieratelor statului?
  • +25 (27 voturi)    
    omul e avocat al clientilor Kazmunai, RMGC si alti (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:57)

    mirceacr [utilizator]

    Omul e avocatul acestor companii, nu intelegeti ?!
    Le reprezinta interesele si poate sa o faca foarte bine prin calitate de prim ministru ...legal...daca poate intoarce legea ca sa fie legale toate ineptiile
  • +32 (34 voturi)    
    Mincinos patologic (Vineri, 22 noiembrie 2013, 19:59)

    EMP [utilizator]

    Domnule Ponta, esti praf. Cum te scoate cineva din tunelul "luptam impotriva diktatorului Basescu" ai pierdut directia.
    De doi ani de zile conduci Romania si n-ai facut absolut nimic pentru economie. Nu te gandesti decat la cum ai putea sa iei mai multe impozite si taxe de la cei care muncesc, pentru a le putea distribui votantilor dumitale.
    Ce sa mai zic de faptul ca un presupus jurist face confuzii atat de grosolane cu privire la deciziile unei instante de judecata? Daca ai veni la un interviu la firma unde lucrez, n-ai reusi sa fii angajat nici pe post de magazioner.
  • +24 (26 voturi)    
    despre insolventa... (Vineri, 22 noiembrie 2013, 20:00)

    minus [utilizator]

    Declaratie Victor Ponta, 10 Aprilie 2013:

    "Trebuie modificata legea insolventei pentru a impiedica anumite companii sa intra in insolventa doar pentru a evita plata obligatiilor.".

    Pai parca ati modificat legea, nu?
  • +21 (23 voturi)    
    sensibil (Vineri, 22 noiembrie 2013, 21:18)

    liviusmaximus [utilizator]

    Te temi pt 33 de "mineri" si pt un offshore olandez. Dar pt oltchim, cfr, renault, ford si mii de firme romanesti , nu ?
  • +18 (20 voturi)    
    Ponta bobineaza in gol (Vineri, 22 noiembrie 2013, 22:38)

    Clop [utilizator]

    "O aveti cumva... circulara?" intreaba Ponta presa la ora 17 si ceva fix. Ca el n-a citit-o, dar cred ca multi au citit articole de presa referitoare la ingrijorarile UE si zilele trecute si azi. So, circulara aia de la Bruxelles a facut presa de nisa zilele acestea, dar el se preface ca nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase. ABSOLUT JENANT!!! IAR OMUL ESTE PRIM MINISTRUL UNEI TARI AFLATE IN U.E.

    Mai exista ceea ce a spus ieri MRU despre pregatirea vizitei chineze in Ro.
    --------------------------------------------------------------------
    Altfel, link-urile de mai jos arata stadiul in care ne aflam ca popor intre popoare, daca ar fi sa fie si vizitele extraterestilor. :-)

    http://www.diacaf.com/economic/cand-va-ajunge-romania-la-standardele-de-viata-occidentale_889809.html

    http://www.mediafax.ro/economic/berd-vechile-granite-imperiale-influenteaza-tranzitia-europei-de-est-catre-standardele-occidentale-11710584
  • +14 (16 voturi)    
    grija Plagiatorului e sa faca scandal si sa (Vineri, 22 noiembrie 2013, 23:44)

    visio [utilizator]

    concedieze oamenii din CFR, asta in timp ce directorii feratilor au directori de zeci de mii de euro; pe bune? intr-o tara unde salariul minim pe economie este de 150 eur, salariul directorului CFR este de 20000 euro?
    sincer nu inteleg de ce Plagiatorul se vaita de Basescu, atata vreme cat guvernarea efectiva este in mana lui...
    uite scenariu care va deveni real, pornind dela timpul prezent:
    1. Ponta Plagiator este prim-ministru si decide economia Romaniei; concret, plagiatorul este incompetent si da vina pe cineva
    2. presupunand, prin absurd, ca Plagiatorul va guverna si dupa epoca basescu, cineva va trebui sa fie tapul ispasitor pt traiul prost al romanului; intre noi fie vorba, chiar credeti ca veti trai mai bine dupa ce pleaca basescu? ati trait bine pe vremea guvernarii psd cand dobanda la banci era 120%? sau cand Leul s-a devalorizat in 3 ore atat de mult incat unii smecheri sa isi faca bani de televiziuni? sau ati uitat de teapa pe care v-a dat-o SOV? daca voi credeti ca veti trai mai bine, va inselati; maturizati-va, omul corect stie sa munceasca si hotul stie sa fure?
    ce vreau sa va spun este simplu: mai sunt 39 de zile si vom spune "La multi ani 1990".
    Maturizati-va pentru ca voi veti plati imprumuturile luate de Plagiatori, Blaguti, Boculeti, Vociulesti, etc.
    Cu banii pe care astia i-au luat in numele vostru, ati putea sa va faceti o afacere, sa va faceti concedii omenesti; fiti oameni si renuntati la mentalitatea de sclavi...nu de alta, insa sclavia a fost abolita acu vreo 200 de ani; de ce vreti sa demonstrati contrariul? asa nu veti castiga...totusi, daca va place sa veti numai o bere pe zi, nu e bai; trebuie sa ne spuneti si noua, astora care vrem sa traim omeneste, sa va luam dreptul la vot; nu de alta, insa prostia voastra ne afecteaza familia; noua nu ne convine sa fim guvernati de Plagiatori, Turnatori si Criminali...
  • +16 (18 voturi)    
    sugestii de comisii, unui ambuscat : (Vineri, 22 noiembrie 2013, 23:55)

    fosta zoezoe [utilizator]

    -o comisie care sa "cerceteze"marimea
    desagii primite de la kazahi de grija salariatilor,
    -alta sa ne explice de ce suflii cu atata sarg unde nu trebuie chinezilor (ca investitorii adevarati nu vin doar daca le pui presul rosu sau daca te faci pres)
    -alta comisie sa ne spuna ce e de fapt chestia aia careia ii spune "purtator de cuvant "
    -alta comisie sa cerceteze (la microscop) metrii de autostrada realizati trimestrial din taxa fenechiu
    -alta comisie sa arate unde a disparut doctoratul (lui ponta) din cv
    -o comisie sa ne arate unde au disparut promisiunile usl, daca la guvernare sunt cumva si laberali si in general ce sunt chestiile alea din cladirea guvernului
    -o comisie care sa garanteze sanatatea mintala a celorlaltor comisii
    -si tot asa ...........
  • +16 (18 voturi)    
    Mascarici (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 0:17)

    Airwaves [utilizator]

    Un mascarici. Noapte buna.
  • +7 (9 voturi)    
    Logica de premier (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 7:07)

    catalin72 [utilizator]

    Asaltat de ziaristi (bah da ce l-au tavalit :) ) primul mincinios a zis ca a hotarit sa se renunte la recursul impotriva Rompetrol deoarece oricum pierdusem in prima instanta ,ce rost avea sa continuam ?? Deci ,in logica lu ponta ,voiculescu ar trebui sa se prezinte la puscarie ,ca doar a fost condamnat ,nu ?
  • +6 (8 voturi)    
    Mentorul congolez si micul P.M. (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 8:12)

    Plagarus [utilizator]

    " Doctorul " Viorel Plagarus a ratat violul intereselor statului roman si acum i-l scoate in fata pe vinovatul de serviciu Basescu Traian , mancatorul pensiilor celor vii sau de ce nu si al mortilor lui Dragnea !
  • +7 (9 voturi)    
    dumitrica (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 9:25)

    hmara [utilizator]

    unde- ti sant tovarasii de aberatii ? Ai ramas singur iar?
    Ai naibii basistii astia, au toti alta parere decat a ta.
    Pardon, a voastra, a mazetelor cu creiere lucioase de atata spalat.
  • +7 (9 voturi)    
    cretinitate (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 10:12)

    vali2 [utilizator]

    Cum se poate asa ceva? Taxa asta nu tine cont de veniturile firmei.. Astefl ca, toate firmele in special cele mici o sa fie foarte puternic afectate.

    Asta e boul sustinut de o gramada de oameni??
    • +1 (3 voturi)    
      Pink Floyd ,pt.Che Mickey (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 12:32)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui vali2

      Dark side of the Moon : Banii sunt o crima; Imparte-i cum vrei,dar nu lua din ai mei;Se spune ca banii se afla la originea tuturor relelor;DACA CERI INSA MAI MULTI;NU ESTE NICI O SURPRIZA CA NU ITI DA NIMENI NIMIC !!!
  • +7 (9 voturi)    
    lui ponta (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 10:31)

    HoriaBradu [anonim]

    acest prim ministru care se vrea si presedinte,sa fie ingrijorat la ce se intimpla la combinatul de la Galati,Oltchim,celelalte firme mici,medii care vor inchide,la Ford,sa se mai uite,sintem pedepsiti sa ne lasam condusi de astia carenu ne vor binele
  • +5 (7 voturi)    
    intrebare pentru domnul Ponta (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 10:54)

    CetateanAnonim [utilizator]

    As avea o intrebare, daca o companie este in pierdere atat de mare incat nu se poate sustine ani la rand, credeti ca mai merita sa o mentineti pe linia de plutire?cu bani de la contribuabili???nu mai suntem in comunism sa tinem o companie in picioare pentru ca e pt interesul national...Au cazut colosi mai mari si nu au fost atat de mari repercursiunile, mai ales ca locurile de munca sunt dispersate prin toata tara, nu este o foarte mare dificultate in a gasi locuri de munca cum e in zonele miniere, unde toti 10-20k, poate mai mult, sunt in aceeasi regiune...sau o tineti in picioare pentru clientii politici?...
  • +1 (3 voturi)    
    de ce? (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 12:56)

    razaino [utilizator]

    nu reusiti sa respectati ce ati promis pentru romanii care v-au votat? (aia 70% din cei 40% cei care si-au miscat fundurile la vot?)
    de ce nu creati locuri de munca?
    de ce nu reduceti bugetarii intutili?
    de ce nu starpiti coruptia?
    de ce nu denuntati clientela politica?
    de ce nu ajutati in mod real sanatatea, invatamantul, cercetarea,aparara?
    de ce nu stirpiti coruptia din politie care a ajuns colectoare de fonduri la pusculita de partid, dand amenzi si sanctiuni in mod samavolnic?
    de ce tineti in carca atitia asistati, din care unii ar fi buni de munca in folosul comunitatii?
    de ce nu puneti la punct minoritarii care au infiltrat toate institutiile statului si care au devenit stapanii romanilor?
    de ce nu terminati odata cu fumigenele si nu va apucati sa guvernatii in folosul romanilor , nu al vostru personal si al papusarilor care va conduc?
    de ce.......?
  • +1 (1 vot)    
    Salvezi toate locurile de munca (Sâmbătă, 23 noiembrie 2013, 16:59)

    hic sunt leones [utilizator]

    prin aprobarea memorandumului in Guvern, mare branza.
  • 0 (2 voturi)    
    Vezi ca puteeeeeeeeeeeeee (Duminică, 24 noiembrie 2013, 7:23)

    andreesanu [utilizator]

    De cind il freaca grija de kazahi pe Ponta ???,ca de romani s-a vazut ca nu-i pasa pe ei pune dari !!!.
    Rompetrolul n-a prezentat bilantul pe 2013 dar deja Ponta stie tot !!!,poate o fi in CEO si noi navem habar.
    Unde -o fi gasit moaca asta de spasit ???,
  • 0 (2 voturi)    
    Ponta adolescent (Duminică, 24 noiembrie 2013, 23:26)

    Alistar44 [utilizator]

    Are dreptate Băse când spune că Ponta e ca un adolescent nepriceput la prima întâlnire. P. încearcă că dreagă o minciună cu alta. Vai de doctoratu' lui !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi