Reteaua de retail Carrefour a obtinut, joi, in instanta suspendarea procedurii de intrare in insolventa, au declarat pentru Mediafax surse apropiate companiei, dupa ce in decembrie Tribunalul Bucuresti aprobase cererea unui furnizor care avea de recuperat de la retailer o datorie de 180.000 euro.

Carrefour RomaniaFoto: Agerpres

Procedura de insolventa a fost ceruta de compania GSL Logistic, un distribuitor de scutece si accesorii pentru copii si adulti din Bucuresti, care, potrivit unor surse citate de Ziarul Financiar, avea de incasat de la Carrefour Romania datorii in valoare de circa 800.000 de lei.

La cererea avocatilor, Carrefour a achitat datoria si a cerut suspendarea hotararii de intrare in insolventa.

"Carrefour Romania SA considera ca aceasta hotarire este netemeinica, intrucat situatia financiara a Carriefour Romania SA este extrem de solida, iar pretinsa creanta a societatii comerciale care a declansat aceasta procedura judiciara a fost deja achitata, cererea sa fiind lipsita de obiect. Avocatii nostri au fost mandatati sa initieze toate demersurile legale care se impun pentru atacarea acestei hotarari care inca nu a fost comunicata oficial societatii noastre. Informam pe aceasta cale toti partenerii nostri (furnizori, clienti, consumatori) ca activitatea Carrefour Romania SA se desfasoara in conditii normale, societatea urmand a-si respecta toate obligatiile, potrivit contractelor incheiate", porivit unui comunicat al Carrefour Romania transmis la finele anului trecut.

Retailerul este reprezentat in instanta de casa de avocatura Tuca Zbarcea & Asociatii.

GSL Logistic, o companie cu 8 angajati, a avut in 2012 o cifra de afaceri de 1,7 milioane de lei, in scadere cu 15% fata de anul precedent, si un profit de 12.800 de lei, conform datelor publicate de Ministerul de Finante.

Carrefour Romania, parte a grupului francez Carrefour, opereaza patru formate de magazine, cu un total de 160 unitati, dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 56 magazine de proximitate Express si un magazin online.

Compania a avut anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011, si un profit de 23 milioane euro.