Gabriel Resources Ltd ameninta ca va concedia 80% din angajatii din Romania

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 13 martie 2014, 16:19 Economie | Companii

Gabriel Resources Ltd ar putea concedia circa 80% din muncitorii filialei din Romania, respectiv 400 de oameni, daca nu se imbunatatesc perspectivele pentru proiectul aurifer Rosia Montana, a anuntat joi compania canadiana, citata de Reuters.

Gabriel, care incearca sa obtina aprobarea pentru Rosia Montana (si care ar deveni astfel cea mai mare mina deschisa de aur din Europa) spune ca a dat deja muncitorilor avize de concediere iar contractele ar putea fi inchise la 1 mai.

"Ramanem deplin angajati pentru construirea si operarea minei de la Rosia Montana dar avem nevoie sa vedem un angajament similar din partea Romaniei", a precizat directorul executiv Jonathan Henry, citat in comunicat.

In urma protestelor din intreaga tara, o comisie parlamentara a respins in noiembrie un proiect de lege care ar fi permis derularea proiectului. O a doua incercare de a promova proiectul, printr-o noua lege a minelor, a avut aceeasi soarta in decembrie.

Gabriel Resources a precizat ca nu poate oferi nicio indicatie legata de momentul in care guvernul ar putea acorda autorizatiile de mediu.













Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

4410 vizualizari

  • +20 (34 voturi)    
    Mi-ati facut ziua frumoasa!!! (Joi, 13 martie 2014, 16:28)

    skanda7 [utilizator]

    La un faliment cat mai rasunator!
    • -13 (17 voturi)    
      realizezi oare ce zici? (Joi, 13 martie 2014, 17:29)

      Danndyklein [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      ca daca intra aia in faliment, rosia montana are sanse sub 0 sa se mai ridice?
      • +9 (13 voturi)    
        tristul adevar este ca... (Joi, 13 martie 2014, 18:07)

        un om [utilizator] i-a raspuns lui Danndyklein

        toti asasinii economici gen rmcg, cu postaci ca tine reusesc sa ingenunchieze un popor!
    • -5 (9 voturi)    
      te aplaud! (Joi, 13 martie 2014, 19:34)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      daca imi spui cu ce vor trai oamenii din zona? Ai organizat vreo colecta? da-mi si mie nr. de cont, desi nu cred ca ii pot intretine luna de luna [presupun ca tu poti].
    • +1 (5 voturi)    
      in tara (Joi, 13 martie 2014, 23:58)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

      somaj si saracie sunt din plin in tara asta. mai greu cu masurile si investitiile. desi le avem la dispozitie, nu le aprobam si e pacat
  • +16 (30 voturi)    
    duca-se invartindu-se! (Joi, 13 martie 2014, 16:35)

    un om [utilizator]

    mare investitor, exploateaza resursele tarilor in curs de dezvoltare corupand guverne. Locurile de munca create erau pe termen scurt, iar efectele nefaste asupra oamenilor, naturii si economiei pe termen lung. Pentru cateva sute de milioane de euro, pierdeam rezerve naturale de cateva miliarde de euro, cum e asta? chiar tara din lumea a treia e Romania, asta, a noastra?
    • -1 (5 voturi)    
      intrebari fara raspuns (Vineri, 14 martie 2014, 9:33)

      AlinaElena1 [anonim] i-a raspuns lui un om

      noi nu ne permitem sa exploatam resursele financiar vorbind si conform celor mai noi norme, dar deja noi am poluat masiv zona aceea si nici de ecologizare nu ne-am ocupat. Rmgc a inceput ecologizarea printr-o statie de epurare. Ce am facut noi? Ce au facut ecologistii? Ce a facut statul?
  • +15 (29 voturi)    
    normal! (Joi, 13 martie 2014, 16:36)

    Daniel_007bis [utilizator]

    pai unde-i 'amenintarea', nu-i normal sa-si incheie treburile pe aici?! Ceilalti 20% ce mai fac, lobby? Pa!
    • -13 (15 voturi)    
      Sa mai ai cateva sute de someri (Joi, 13 martie 2014, 17:42)

      theondeon [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_007bis

      Nu este o amenintare??
      • +2 (4 voturi)    
        sute ? (Joi, 13 martie 2014, 20:15)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui theondeon

        de unde sute ?
    • 0 (2 voturi)    
      suntem bogati? (Vineri, 14 martie 2014, 14:09)

      nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_007bis

      de ce sa-si incheie treburile cand inca mai pot investi mult in Romania? chiar suntem atat de bogati incat n-avem nevoie de bani,ne descurcam singuri, ne inchidem granitele?
  • +13 (27 voturi)    
    Sa vina postacii (Joi, 13 martie 2014, 16:36)

    BobMuller [utilizator]

    USL/USD-ului care ameninta cu apocalipsa daca pleaca acesti corbi de la Gabriel Resources. Ati pierdut speculantilor, mergeti acasa, la Rosia Montana nu va mai fi o a doua Yanacocha. I-ati distrus pe oamenii aceia, dar nu veti face acelasi lucru si la noi.
    • -13 (15 voturi)    
      uita-te in oglinda (Joi, 13 martie 2014, 17:29)

      Danndyklein [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      uita-te in oglinda de doua ori.
      • +2 (6 voturi)    
        Merci (Joi, 13 martie 2014, 18:17)

        BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Danndyklein

        de raspuns, stiam ca unul dintre postaci va raspunde mai devreme sau mai tarziu.
      • +4 (8 voturi)    
        Iar dumneata... (Joi, 13 martie 2014, 19:29)

        Cia-Nuru [utilizator] i-a raspuns lui Danndyklein

        ...pe card, de două ori: au intrat bănuţii pentru ultimele postări? Că şi zilele trecute aţi troll-at la greu, dragi postaci pro-RMGC.
    • -1 (3 voturi)    
      intrebare (Vineri, 14 martie 2014, 14:08)

      nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      cum i-au distrus daca o parte din ei scapasera de somaj si propun in continuare pastrarea traditiei zonei, mineritul?
  • +18 (30 voturi)    
    Drum bun spre Canada si sa nu mai apareti vreodata (Joi, 13 martie 2014, 16:41)

    alex4321 [utilizator]

    1. Drum bun spre Canada si sa nu mai apareti vreodata

    pe-aici...smecherilor hoti, caci 6% redeventa din 100%

    aurul nostru e Furt pe Fata..


    2. Apoi, Statul ar trebui sa preia imediat resursele

    naturale concesionate prin incalcarea legii si sa

    inceapa sa le exploateze fara cianuri

    deschizand astfel mii de locuri de munca

    Din pacate Statul lobbistilor nu va face acest lucru..
    • -2 (6 voturi)    
      in schimb? (Joi, 13 martie 2014, 19:36)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      ce solutii ai? Va creste Mircea Toma zmeura? va avea Claudiu Craciun o ferma de vaci?
      Vei duce tu si o agentie de turism MII de turisti in zona?
  • +16 (30 voturi)    
    tragedie (Joi, 13 martie 2014, 16:54)

    Adrian_. [utilizator]

    valeu, ce tragedie.
    sute de jurnalisti, avocati si parlamentari vor avea venituri mai mici.

    Sa dea Ponta o OG, dictata direct in MO, prin care sa dea o mana de ajutor acestor persoane.
    • -9 (13 voturi)    
      Ai mult tupeu si nesimtire in tine (Joi, 13 martie 2014, 17:10)

      Adriana_009 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Banuiesc ca e ok sa-ti bati joc de cei care abia castiga un ban in tara asta. Nu uita ca apoi somerii din taxele tale vor fi intretinuti.
      • +5 (7 voturi)    
        ha ha ha (Joi, 13 martie 2014, 20:16)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Adriana_009

        astept sa ma anuntati cand nu mai este ZONA MONOINDUSTRIALA. Voi merge eu in zona si voi angaja mai multi decat voi, marea corporatie existenta doar in imaginatie si pe bursa din banii fraierilor prostiti de un lobby agresiv.
      • +1 (3 voturi)    
        ti-ai luat diurna Goldista? (Joi, 13 martie 2014, 21:48)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Adriana_009

        ti-ai luat diurna Goldista?
    • +7 (9 voturi)    
      blogeri (Joi, 13 martie 2014, 18:26)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Şi blogeri, o mulţime de blogeri vor plânge după veniturile de la RMGC.
  • +11 (23 voturi)    
    contract (Joi, 13 martie 2014, 16:57)

    V44 [utilizator]

    Cand vor deveni liber de contract, poate ne vor spune si noua cu cat erau platiti per manifastatie.
    • -7 (9 voturi)    
      Nu stii unde sa intrebi? (Joi, 13 martie 2014, 17:16)

      MarcociFl [utilizator] i-a raspuns lui V44

      Intreaba-l pe Eugen David, ala era paltit pentru minifestatii.
  • -15 (29 voturi)    
    Nasol (Joi, 13 martie 2014, 17:00)

    rebe_ka [utilizator]

    Atunci chiar o sa fie rau in Rosia Montana. Daca pana acum cativa inca isi mai castigau painea nu stiu ce o sa faca de acum.
    • +12 (14 voturi)    
      serios (Joi, 13 martie 2014, 17:52)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui rebe_ka

      Primul lucru pe care il pot face este sa militeze intens pt ecologizarea zonei ( fonduri europene din belsug). al doilea promovat turismul. Al treilea sa inceteze a stea ca milogi si sa inceapa a produce ceva.
      • -1 (5 voturi)    
        turism? (Joi, 13 martie 2014, 19:39)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        intai trebuie ecologizata zona. NU va dura trei zile. Intre timp cu ce traiesc oamenii de acolo?
        Garantezi TU ca vor veni turisti? Cati?
        sau e doar wishful thinking?
        PS. a durat ecologizarea ZECE ANI in Wales [dupa inchiderea minelor] si a costat SAISPREZECE MILIARDE de lire sterline. Avem sume similare pe undeva?
        Restul e doar prajeala in tigaie [palavre!!!!]
    • +4 (6 voturi)    
      Io stiu! (Joi, 13 martie 2014, 19:16)

      Bunicutza [utilizator] i-a raspuns lui rebe_ka

      O sa trebuiasca sa-si vanda Audi-urile si ghiulurile si o sa trebuiasca sa puie mana pa coasa si pa sapa, nu sa steie tata ziua platiti dejeaba de companie.
      De d-na Sanda nu mi-i grija, ca stie sa tricoteze ciorapi.
    • +2 (4 voturi)    
      cati ? (Joi, 13 martie 2014, 20:17)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui rebe_ka

      ia spune cu cifre, cati isi castigau painea ? cat au fost impozitele platite catre stat in luna februarie 2014 ? Concret !
  • -11 (25 voturi)    
    :( (Joi, 13 martie 2014, 17:02)

    indianuldd [utilizator]

    n-ai cu cine discuta in tara asta. sa sarbatorim, acum avem mai multi someri. ce noroc pe noi, nu stiu ce ne faceam daca aveam si noi mai multe joburi ca si restul Europei.
    • -9 (11 voturi)    
      Mai multi someri (Joi, 13 martie 2014, 17:24)

      liviuseu [utilizator] i-a raspuns lui indianuldd

      nu e un motiv de sarbatorire. Sper ca era sarcasm
    • -11 (13 voturi)    
      o sa fie de kko (Joi, 13 martie 2014, 17:30)

      Danndyklein [utilizator] i-a raspuns lui indianuldd

      daca raman si astia someri, rosia montana o sa fie cel mai bun exemplu de cum se bucura romanul de necazul altuia. culmea, tot romani.
    • +11 (13 voturi)    
      dupa logica ta (Joi, 13 martie 2014, 17:54)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui indianuldd

      hai sa avem multi angajati indiferent de costuri ( costuri ma refer la cele pe termen lung rezultate din poluare si platite de 5 generatii )
      • +6 (8 voturi)    
        Aaa (Joi, 13 martie 2014, 18:18)

        BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        dar postacii pro-RMGC nu gandesc pana acolo, ei se gandesc la propriul stomac.
  • +17 (27 voturi)    
    da si?! (Joi, 13 martie 2014, 17:03)

    corvus coraX [utilizator]

    Sa-i concedieze si asa au fost angajati ca masa de manevra. majoritatea banilor s-au dus pe "sponsorizari" grase, reclame, cumparat de....case si muult lobby...
    • -12 (14 voturi)    
      Sunt convins (Joi, 13 martie 2014, 17:24)

      liviuseu [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ca tu chiar crezi ceea ce spui. si e grav rau daca da! Ai senzatia ca Romania duce lipsa de oameni fara locuri de munca si someri? De-aia pleaca asa multi in afara?
      • +7 (9 voturi)    
        lasa, mãi... (Joi, 13 martie 2014, 18:18)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui liviuseu

        ca pe "logica" asta nu trebuiau nici cei care gazau oameni in lagerele de concentrare sa fie concediati - ca... naaa... Hitler, saracu' crease MII de "locuri de munca" >:)
      • +5 (7 voturi)    
        Nu (Joi, 13 martie 2014, 18:19)

        BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui liviuseu

        Oamenii pleaca din Romania ca sa scape de coruptie, de statul care da resursele tarii pe aproape nimic.
    • -10 (10 voturi)    
      Sa iti fie rusine (Joi, 13 martie 2014, 17:43)

      theondeon [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Conspiratiile tale sunt penibile in situatia data.
  • +16 (28 voturi)    
    Soferii de basculanta? (Joi, 13 martie 2014, 17:06)

    pedepsitorul [utilizator]

    Oricum numarul de angajati este 0 fata de impactul ecologic devastator in urma proiectului RM!
    • -11 (13 voturi)    
      Ciudat (Joi, 13 martie 2014, 17:11)

      Adriana_009 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Parca proiectul nici nu a inceput. De unde stii tu care va fi impactul?
    • -11 (13 voturi)    
      Din contra (Joi, 13 martie 2014, 17:18)

      MarcociFl [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      la cate mii de hectare de paduri se vor planta inainte si dupa proiect, impactul ecologic pozitiv va fi mai mare decat daca nu se face nimic. Sa se vine iar cu argumentul ca raman atatia taietori de lemne si hoti fara locuri de munca?
      • +2 (4 voturi)    
        Riscurile cancerigene raman in sol ! (Vineri, 14 martie 2014, 8:51)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui MarcociFl

        Cu ce o sa ne incalzeasca o padure cand stim ca nimeni nu sa mai sape vreodata o fantana in acea zona!

        Apa de acolo nu va mai fi buna nici pentru agricultura, nici pentru animale cu atat mai putin pentru oameni!

        Toate astea pentru 6%... Nu merci, mai bine luam roaba, cu roaba pamantul acelr dealuri si-l tratam ecologic , aurul la BNR iar salariile platite roamnilor ... nu bani dati la combinatele chimice canadiene pe substante toxice!
    • -12 (14 voturi)    
      impact? (Joi, 13 martie 2014, 17:31)

      Danndyklein [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      de la ce? sa nu zici si tu ca pica barajul la cutremur. :)))
      • +3 (5 voturi)    
        Ai vazut vreodata un baraj de acumulare! (Vineri, 14 martie 2014, 8:57)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Danndyklein

        Chiar trebuie sa ajungem ca in povestea aia cu drobul de sare care risca sa cada dupa soba?

        Nu putem gandi pe termen lung, si sa facem o treaba ecologica si economica complet avantajoasa pentru tara asta, pe care bunicii nostrii au aparat-o inghetand in transee?

        Repede sa vindem...sa semnam... ca o sa vina bogatia... in 3 ani se termina proiectul si ramanem cu case' consolidate dar pe care o sa le paraseasca toti locuitorii din Rosia Montana!

        Locuitori ca isi atribuie aurul de acolo, de parca eu au fost proprietarii zacamantului si doar aurul i-a tinut sa nu plece in alta parte!

        Doar natura ne tine pe plaiurile natale, cianura ne va goni!
  • +9 (11 voturi)    
    Societatea civila (Joi, 13 martie 2014, 17:15)

    bocristi [utilizator]

    Deci marsurile noastre au avut impact! Bine ca stim!
  • +10 (12 voturi)    
    ...plus rambursarea spagilor ?! (Joi, 13 martie 2014, 17:24)

    mirceacr [utilizator]

    si ca situatia sa completa, sa cereti si rambursarea spagilor, comisioanelor, "studiilor" si "cerfiticatelor"

    puteti initia si procedura de lichidare a firmei !

    apoi stingeti lumina si suitzi-v ain avion cu bilet de dus cu tot !
  • +8 (10 voturi)    
    cu-n sut in fund (Joi, 13 martie 2014, 17:29)

    Un cititor [utilizator]

    sa plecati
  • -7 (11 voturi)    
    Bun (Joi, 13 martie 2014, 17:44)

    theondeon [utilizator]

    Si acum ce? Ce facem? Guvernul are de gand sa faca ceva pentru oamenii aia sau e stire azi si maine ne doare-n cot pe toti? Mi-e sila de tara asta! Daca politicianul ar avea salariul minim sau mediu pe economie pun pariu ca treburile s-ar schimba instant!
    • +2 (4 voturi)    
      Bun... (Joi, 13 martie 2014, 19:22)

      Bunicutza [utilizator] i-a raspuns lui theondeon

      Guvernul nu face nimic bun nici pentru mine, nici pentru tine. Si eu as vrea ca guvernul as faca ceva bun in primul rand pentru noi doi. Nu-mi bat capul cu "minerii" de la Rosia si nic griji prea mari nu-mi fac pentru ei. Pentru mine insa, da.
  • +9 (11 voturi)    
    si postacii? (Joi, 13 martie 2014, 17:48)

    dum_i [utilizator]

    Ce o sa faca titus, cristi, ioana, maria, catalin samd?
    Cum o sa mai faca ei bani de-o bere?

    Eu astept lista cu numele lor reale, aia ar fi interesant de vazut.
    • +6 (8 voturi)    
      Hmm (Joi, 13 martie 2014, 18:20)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Ce as vrea sa stiu este ce scoli au facut. Ce scoala i-a invatat sa fie slugi si sa nu gandeasca pentru ei. Poate Academia Stefan Gheorghiu ?
  • +6 (8 voturi)    
    sunteti prea multi (Joi, 13 martie 2014, 20:24)

    liviusmaximus [utilizator]

    dragi postaci RMGC. Sunteti prea deshi. Va raspund in grup: daca va este foame si doriti sa faceti o munca CINSTITA si ONORABILA, va rog lasati-va datele de contact aici. Va invit la un interviu. In caz contrar, daca va simtiti bine in pielea voastra facand o munca decadenta, cautati-va noi orizonturi. RMGC-ul asta nici macar NU A EXISTAT vreodata. Este un fals, care a reusit sa prinda si sa stranga ceva bani pe bursa, urmat de un tavalug de lobby desantat. Punct. De fapt, nu... Va incepe si ancheta in SUA, referitoare la modul in care s-a listat pe burse, fara a avea licenta ! Dar, conditiile din inchisorile din SUA si Canada sunt ok, nu-i problema....
  • +2 (2 voturi)    
    Auzisem de diete disociate, dar de nici (Joi, 13 martie 2014, 21:07)

    __alex__ [utilizator]

    una exclusiv cu rahat.
    Mai postacilor, chiar nu puteti/vreti/stiti sa faceti altceva in viata?
    Nu va e greatza cind va vedeti mecla dimineata in oglinda?
  • 0 (4 voturi)    
    Cat se va mai fura din Romania?... (Joi, 13 martie 2014, 21:20)

    Leo_Z [utilizator]

    Un titlu de articol gen OTV care de fapt nu rezolva problema:
    In continuare in Romania tradatorii si vanzatorii de tara fura fara jena la lumina zilei:
    - Bancorex...cine e vinovat si cum a fost recuperat prejudiciul???
    - Autostrada Bechtel cum a fost recuperat prejudiciul si cine e vinovat ???
    - Privatizare Petrom firma de 30000 ANGAJATI cumparata pe doi lei, pentru redevente modice ce trebuiau negociate in 2014 de firma cu 5000 angajati cu cifra de afaceri < initial decat a Petromului ca asa a vrut "ue si pantofi gauriti"...
    - Rosia Montana afacere cu care mintile luminate ale Romaniei : Academia Romana si Institutul Geologic Roman nu sunt de acord din motive bine intemeiate dar niste politicieni populisti vanzatori de tara vor cu tot dinadisul sa o faca spre propriul interes pentru mult trambitatul tel al crearii locurilor de munca si de dragul crearii locurilor de munca ....
    DESTEAPTA-TE ROMANE !!!...
  • -1 (7 voturi)    
    hm (Joi, 13 martie 2014, 23:56)

    inavero73 [utilizator]

    cu amanarile n-am facut decat sa inrautatim situatia in zona si sa-i lasam si fara locurile de munca pe care le obtinusera
  • -1 (5 voturi)    
    500 pana la 3000, se poate (Vineri, 14 martie 2014, 13:12)

    cosmina.vladescu [utilizator]

    sigur daca se va da aviz pozitiv proiectul se vor angaja nu 500 de oameni, ci peste 3000! si nu doar in minerit, ci si in resurse umane, transporturi, energie, materii prime, constructii s.a.
  • 0 (4 voturi)    
    lasa ca-i angajeaza chevron (Vineri, 14 martie 2014, 13:40)

    unadelatara [utilizator]

    ...
    • -1 (3 voturi)    
      incredere (Vineri, 14 martie 2014, 14:07)

      nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui unadelatara

      din cate stiu eu, Chevron n-a investit inca in Romania mai nimic, Rmgc deja a bagat vreo 500 milioane de dolari. Eu am mai mare incredere in cineva care deja a demonstrat ca ii pasa si se tine de treaba
      • 0 (2 voturi)    
        glumeam... (Vineri, 14 martie 2014, 14:47)

        unadelatara [utilizator] i-a raspuns lui nicupanait

        decat cu asa investitori, mai bine raman la coada vacii....
  • +1 (3 voturi)    
    Mintea romanului (Vineri, 14 martie 2014, 14:09)

    Coddy [utilizator]

    Problema romanilor este ca ei asteapta (ieri daca se putea) sa se imbogateasca brusc. Toti vor sa castige cat mai multi bani intr-un timp extrem de scurt. Putini romani gandesc pe termen lung, iar si mai putini se gandesc la consecintele actiunilor lor. De aceea coruptia e in floare, putine afaceri romanesti sunt cu adevarat de succes, putine si-au creat un nume prin serviciile de calitate, si la fel, putini oameni au fost dispusi sa riste si sa munceasca din greu pentru pasiunile lor.

    Da, sunt de acord ca in principiu suna ciudat sa te bucuri ca oamenii vor ramane fara loc de munca, dar ar trebui sa fim mai constienti de consecintele si rezultatele actiunilor pe termen lung. Ideea e ca oricum au cam dat cu bata-n balta GR si RMGC atunci cand prea plini de ei au considerat ca le va merge afacerea "ca unsa".


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version