VIDEO Contractul dintre RATB si Metrorex a incetat; Metrorex nu mai comercializeaza biletele unice

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 17 martie 2014, 19:24 Economie | Companii

Biletele unice RATB - Metrorex nu se mai comercializeaza prin punctele de vanzare din reteaua de metrou, in urma incetarii contractului comercial incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti si societatea Metrorex, informeaza Agerpres.

"Avand in vedere incetarea contractului comercial incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti si SC Metrorex SA, compania informeaza publicul calator despre faptul ca, incepand cu data de 14 martie 2014, nu se vor mai comercializa prin punctele de vanzare din reteaua de metrou bilete unice RATB - Metrorex, respectiv Biletul unic 60 minute, Biletul cu 10 calatorii 60 minute si Abonamentul de o zi", precizeaza un comunicat al Metrorex.

De asemenea, Metrorex nu va mai accepta la plata calatoriei cu metroul cardurile ACTIV emise si reincarcate de RATB si nici biletele unice RATB - Metrorex.














Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

6905 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    Dupa ce a cheltuit dezi de milioane de EURO... (Luni, 17 martie 2014, 20:09)

    hrrfhff [utilizator]

    Videanu ar putea sa candideze la primaria Bucurestiului, ca sa semneze un nou contract cu UTI, ce va fi reziliat in 2020...

    Oare cat mai suporta tara asta?
  • +13 (17 voturi)    
    Vorba aia... (Luni, 17 martie 2014, 21:19)

    Confuzu [utilizator]

    de ce sa mergem spre vest (lumea decenta) cand ne putem intoarce in est (comunism)...
    Ma bucurasem cand am auzit ca in sfarsit ajungem si noi in UE cu biletele de transport in comun... 1 bilet e bun si pe metrou si pe autobuz / troileibuz / tramvai si e valabil 60 minute (adica nu trebuie sa platesc 3 bilete ca sa ajung la servici).
    Dar tovarasii vegheaza... ei vor inapoi in URSS... :(
    • +1 (1 vot)    
      Datoria (Luni, 17 martie 2014, 22:07)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Confuzu

      Cu cate milioane e dator RATB-ul lui Oprescu la Metrorex?
  • +11 (11 voturi)    
    mai prozaic (Luni, 17 martie 2014, 22:18)

    hot news [utilizator]

    Comentariile anterioare sunt corecte si au valabilitate mai larga, se refera la cheltuirea banului public si la comoditatea cetateanului ce merge si cu RATB, si cu metroul.
    Cer scuze ca vin cu o problema personala, mai pragmatica: eu ce ma fac?
    Sambata mi-am reinnoit abonamentul lunar, RATB pe toate liniile si pe metrou.
    Am dat o suta de lei, acum aflu ca 50 am platit degeaba, pt ca la metrou nu mai este valabil al meu card Activ.
    Nu ar fi trebuit sa anunte dinainte?
    Este legal sa iei banii pe un serviciu, apoi sa decizi ca nu mai vrei sa il prestezi?!
    • -3 (3 voturi)    
      e valabil (Luni, 17 martie 2014, 23:23)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      pana pe 14 martie
    • -2 (4 voturi)    
      CristioanM (Luni, 17 martie 2014, 23:26)

      alt oarecare [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Welcome in Romania!
      Pleaca daca mai poti!
      • +1 (1 vot)    
        multumesc! (Marţi, 18 martie 2014, 11:46)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui alt oarecare

        mda, specificul national, care mai era atractia daca si la noi puteai sa calatoresti civilizat, cu un singur card fara contact?!
    • +2 (2 voturi)    
      cardul activ (Marţi, 18 martie 2014, 0:58)

      agent_smith [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      e valabil pana pe 14 aprilie, au anuntat in difuzoare la metrou.
      • +1 (1 vot)    
        multumesc! (Marţi, 18 martie 2014, 11:50)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui agent_smith

        OK, am rezolvat problema mea - facusem abonament pe o luna.
        Ce se intampa cu probelma generala?
        De exemplu, din 4 sau 5 porti de acces la metrou, una era echipata cu cititor pt cardul ACTIV.
        Daca acesta nu mai este valabil, inseamna ca numarul de porti de intare se reduce cu un sfert! La orele de varf o sa conteze ...
  • +1 (1 vot)    
    Evident! (Marţi, 18 martie 2014, 7:06)

    Cetateanu [utilizator]

    Politrucii , de la nivel local si de prin MT nu se inteleg la impartirea prazii. Si daca don Oprescu del KK a pus mana pe bani ii va folosi la sosele zburatoare si alte megalomanii paranoice,si nimeni nu poate sa-i zica nimic, ca e independent , NU?. Suntem tara cu un milion de ceausesti mai mici, mai ticalosi mai paranoici.
    • +1 (1 vot)    
      nu chiar un milion! (Marţi, 18 martie 2014, 11:54)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      Din fericire, nu sunt chiar un milion.
      In rest, ai dreptate - pina in Decembrie 1989 aveam un singur dictator paranoic, acum sunt mai multi, fiecare pe feuda lui.
      Macar atunci era unul singur, si nu existau probleme de COMPATIBILITATE in interiorul tarii!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Marţi, 18 martie 2014, 12:52)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Intr-un sens foarte restrans ai dreptate, per ansamblu nu ai (sau poate nici nu ai intentionat sa sustii notiunea de dictatura). Pe vremea comunismului "incompatibilii" mergeau la canal. Iar in '89 "incompatibilii" au fost impuscati la Timisoara si la Bucuresti. Dupa cum vezi, intr-o dictatura cuvantul "incompatibil" are un inteles mai larg decat in "reclama".
        • +1 (1 vot)    
          de acord cu sensul prea larg! (Marţi, 18 martie 2014, 16:52)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui adro

          La Canal a fost si tata, doar trei ani din fericire. In anii 60-80, cit am trait eu in comunism, nu mai mergea nimeni la Canal pentru delict de opinie, cel mult era omorit in bataie de un coleg de celula, precum inginerul Gh. Ursu in 1985.
          Eu am folosit termnul de INCOMPATIBILITATE in sesn strict tehnic, referitor la feudele Metrorex si RATB, care s-au trezit ca sunt incompatibile si cardul meu nu mai este valabila la amindoua ....
          Spuneam ca situatia actuala, de haos, face uneori sa iti fie dor de dictatura!
          Mai rau decat un dictator absolut este sa existe o mie de baroni locali, care nu se inteleg intre ei!
          Macar Pingelica era convins ca peste 20 de ani o sa fie tot el la putere, iar peste 40 de ani, va fi Nicusor, deci nu simtea nevoie sa fure pe rupte, precum pedesereii de acum ...
          • +1 (1 vot)    
            dictatura (Marţi, 25 martie 2014, 12:07)

            adro [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            Eu cred ca e mult mai rea dictatura pentru libertatea si demnitatea umana. Daca as avea de ales intre cele doua as alege situatia de acum, adica raul mai mic. Mai ales ca in ultimii ani se observa imbunatatiri.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică