Operatorul online de comandat mancare de la restaurante foodpanda, impreuna cu brandurile afiliate hellofood si Delivery Club, a obtinut o noua runda finantare, in valoare de 60 de milioane de dolari, de la un grup de investitori, printre care se numara Falcon Edge Capital si Rocket Internet AG, a anuntat, luni, la Berlin, platforma de comenzi pe internet.

"Noua investitie va fi alocata pentru extinderea platformei pe pietele in care activeaza, prin semnarea de parteneriate cu si mai multe restaurante din mai multe orase, precum si imbunatatirea serviciilor oferite clientilor. Ne dorim sa devenim lider pe toate pietele in care activam si sa cream cea mai simpla modalitate de a comanda mancare pentru oricine, de oriunde", spune Ralf Wenzel, Global Managing Director foodpanda/hellofood, intr-un comunicat de presa.

In Romania, foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 200 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov si Constanta, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din tara.

foodpanda mai spune ca, impreuna cu brand-urile afiliate hellofood si Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mancare, activ in peste 40 de tari de pe patru continente.

Compania le ofera restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile in mediul online si mobil, punandu-le la dispozitie tehnologii aflate in permaneta evolutie.

Pentru consumatori, grupul foodpanda spune ca ofera un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clientii pot alege utilizand atat platforma online, cat si aplicatia mobila foodpanda.

Din momentul lansarii, in 2012, foodpanda/hellofood a obtinut finantari in valoare de peste 100 milioane de dolari, se arata comuncatul operatorului pe internet.

In 2013, foodpanda a obtinut o finantare de peste 20 milioane de dolari de la fondurile de investitii Phenomen Ventures si Investment AB Kinnevik, si 8 milioane de dolari de la iMENA Holdings. Alte 20 milioane de dolari de la un grup de investitori, printre care si Phenomen Ventures, au fost obtinute in februarie 2014, mentioneaza comunicatul de presa.

Recent, platforma globala de comenzi de mancare a achizitionat concurentul Delivery Club, devenind lider pe piata ruseasca de comenzi de mancare, sustine susa citata.

Potrivit acesteia, platforma online pentru comenzi de mancare ajuta restaurantele sa isi creasca vanzarile prin intermediul site-ului si al aplicatiei, oferindu-le totodata tehnologii si instrumente de analytics performante.

Potrivit companiei, platforma functioneaza astfel: clientii isi pot alege mancarea preferata online, iar foodpanda proceseaza comanda si o trimite direct catre restaurant, care se ocupa de livrare. Compania a lansat recent noua generatie a aplicatiei pentru mobil, disponibila pentru terminalele smart cu cele mai importante sisteme de operare.