Compania Groupon, unul dintre cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniul cupoanelor de reduceri, si-a anuntat partenerii de afaceri ca se retrage din Romania deoarece nu a reusit sa gaseasca o piata suficient dezvoltata, a anuntat vicepresedintele regional al companiei pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa, Luke Massery, scrie Techcrunch.com.

Informatia este confirmata si pe site-ul groupon.ro

"Regretam sa va aducem la cunostinta ca Groupon a luat decizia de a-si inceta operatiunile de afaceri din Romania, incepand cu data de 03.09.2014. Nu am luat cu usurinta aceasta decizie. Dar, dupa o analiza riguroasa a pietei din Romania, am hotarat sa ne incetam operatiunile in aceasta tara, cu incepere din 03.09.2014. Regretam sa va aducem la cunostinta ca nu va vom putea oferi noi promotii in viitor. Printre altele, rata redusa de utilizare a internetului din Romania a determinat o profitabilitate sub asteptari, ceea ce a dus, in cele din urma, la aceasta decizie. Deoarece nu se intrevede posibilitatea de a realiza profituri in Romania in viitorul apropiat, am luat decizia de a inceta imediat serviciile noastre. Pentru dumneavoastra, in calitate de clienti, acest lucru inseamna ca nu va vom mai oferi promotii si nu veti mai putea sa achizitionati cupoane de reduceri de la noi", este explicatia companiei privind retargerea de pe piata romaneasca.