eMAG lanseaza joi o noua categorie - "Home&Deco" - cu produse pentru cei care vor sa-si amenajeze locuinta. Principalele sectiuni din categorie sunt Bucatarie si servire, Curatenie si intretinere, Mobilier si Saltele, Decoratiuni. Compania estimeaza vanzari de 30 milioane euro in primul an pe aceasta categorie.

eMAG Home&DecoFoto: eMAG

In sectiune se gasesc articole ale unor marci precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.

Articolele din stocul propriu al eMAG, care cuprinde in prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore. Pentru celelalte articole livrarile se efectueaza in maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.

"Am ales sa lansam aceasta categorie acum din mai multe motive: oamenii revin din concedii cu idei, planuri si bugete noi pentru casa, se finalizeaza si constructiile incepute primavara si incep amenajarea si dotarea locuintelor. Estimam ca in primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei", spune Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv eMAG.

Home&Deco este a patra categorie lansata de eMAG de la inceputul acestui an, dupa Auto, Sport si Activitati in aer liber si Food (Supermarket direct la tine acasa).

eMAG are 900 de angajati, iar pana la finalul anului aceasta va trece pragul de 1.000 de angajati, pe fondul diversificarii categoriilor de produse si al extinderii regionale. eMAG are programate, in acest an, investitii in valoare de 1 milion de euro in dezvoltarea si consolidarea echipei.