Tarom, despre romanii blocati la Amman: Echipajul a depasit timpul de zbor. Prioritatea este siguranta

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 18 ianuarie 2015, 17:55 Economie | Companii

Reprezentantii companiei Tarom arata, intr-un comunicat, ca aeronava cu care trebuiau sa ajunga la Bucuresti cei 38 de romani blocati pe un aeroport din Amman a decolat fara pasageri din cauza intarzierilor si depasirii timpului de lucru de catre echipaj, prioritatea fiind siguranta calatoriilor.

Incidentul a avut loc dupa ce, cursa Tarom RO187 Bucuresti - Amman, de duminica, a fost redirectioanta catre un alt aeroport, Marka International Airport, din cauza conditiilor meteo nefavorabile de pe aeroportul Queen Alia, Amman, potrivit comunicatului Tarom, citat de Mediafax.

Cei 38 de pasageri care trebuiau sa se intoarca la Bucuresti cu aceeasi aeronava se aflau pe aeroportul Queen Alia cand au fost informati de situatie, de catre agentul de vanzari care reprezinta Tarom pe piata din Iordania.

Avand in vedere timpul de transfer al pasagerilor de la un aeroport la celalalt, precum si procedurile de securitate anvoioase, echipajul TAROM de pe cursa RO 188 a depasit timpul legal de lucru. Din acest motiv aeronava s-a reintors la Bucuresti fara pasageri la bord, arata reprezentantii Tarom.

Compania mai precizeaza ca agentul de vanzari de pe piata locala cu care are contract se ocupa sa redirectioneze pasagerii catre Bucuresti, pe alte zboruri ale altor companii.

"Regretam situatia creata, insa prioritatea companiei Tarom este de a oferi pasagerilor sai calatorii sigure", se mai spune in comunicat.












Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4835 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    hm (Duminică, 18 ianuarie 2015, 17:55)

    Soljenitin [utilizator]

    Fiind implicate conditiile meteo nefavorabile, pasagerii afectati nu vor fi despagubiti in nici un fel, din pacate. :(
  • +1 (3 voturi)    
    tarom (Duminică, 18 ianuarie 2015, 18:47)

    microbistu' [utilizator]

    spune tarom si ...trage apa!
  • +2 (2 voturi)    
    Timp de lucru (Duminică, 18 ianuarie 2015, 20:10)

    DrPepper [utilizator]

    Pai daca au depsit timpul de lucru.. nu trebuiau sa ramana la sol? Cu ce ii afecteaza pe piloti daca au sau nu pasageri ?. Ei trebuie sa zboare la fel de sigur. Faptul ca nu sunt pasageri la bord nu ii "odihneste" pe piloti.
    Ceva este un pic ciudat in povestea asta
    • 0 (0 voturi)    
      ar fi depasit timpul... (Luni, 19 ianuarie 2015, 1:35)

      mihai58 [utilizator] i-a raspuns lui DrPepper

      daca ii asteptau pe pasageri sa ajunga de la celalalt aeroport...
      Cred ca asta vor sa spuna...
      Dar de fapt probabil ca e si mai simplu... Aeronava respectiva avea de facut alte curse in continuare (caci avioanele astea nu prea stau la sol ca devin nerentabile) si nu aveau cu ce suplini cursa din Bucuresti pentru care era asteptata acea aeronava... Lumea habar nu are dar orice mic "deranj" creeat de vreme (o simple redirectionare de avion de la Otopeni la Kogalniceanu, sa zicem) creeaza o reactie in lant greu de imaginat ( ceva gen "principiul dominoului").
      Dar "din tribuna"... toata lumea da GOL!...
  • +2 (2 voturi)    
    Din Aman cu dragoste...de tara (Luni, 19 ianuarie 2015, 10:08)

    Lucian-Grig [utilizator]

    Sunt in grupul care este inca in Aman...

    Comunicatul de presa Tarom este incomplet si plin de bla-bla-uri de PR. Realitatea este ca nimeni nu contesta procedurile in cazul conditiilor meteo nefavorabile insa modul in care ne-au tratat este de o nesimtire "profesionala".

    Zborul era programat la ora 3 noaptea iar informatii despre probleme (avion deviat pe alt aeroport) ne-au parvenit pe la ora 5. Practic avionul care trebuia sa ne preia s-a intors gol pentru ca era programat pentru slte curse, de la Bucuresti. NU S-a luat in calcul transferul nostru la celalalt aeroport...Pana la ora 16, cand am plecat catre un hotel din apropiere, nu am primit nici macar informatii clare sa nu mai spun de apa sau un sendvis...Cei din administratia aeroportului din Amman ne-au spus ca Taromul nu a dorit sa plateasca reemiterea biletelor pe alte curse ci a propus compensare, ceea ce nu a fost acceptat de catre companiile aeriene. Solutia propusa de Tarom fiind sa ramanem 3 zile la hotel pana la urmatorul zbor Tarom...

    In cursul acestei nopti am fost programati sa zburam cu Turkish, prin Istanbul, zborul insa s-a amanat din cauza cetii. Urmeaza sa plecam mai tarziu, cand se va ridica ceata.

    Ideea este ca Tarom a tratat cazul cu mult dezinteres iar asigurarile de rezolvare erau doar amabilitati. In realitate nimeni din Romania nu se ocupa de caz - purtatorul de cuvant avea telefonul inchis, pe numarul de centrala nu raspundea nimeni...Era doar acea duminica eterna cand Romania isi sarbatorea neputinta si statutul de low-cost.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă