Un grup de piloti Tarom cere explicatii directorului general al companiei: Tarom-ul e in vrie. Nu mai vrem manageri fara responsabilitati, ascunzandu-se dupa teancuri de acte si semnaturi, comitete si comisii. Tarom are nevoie urgenta de un lider si, cu tot respectul, acel lider nu sunteti dumneavoastra

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 1 martie 2015, 16:21 Economie | Companii

Avion Tarom
Foto: Agerpres
Un grup de piloti Tarom a transmis o scrisoare deschisa Directorului General al companiei, Christian Heinzmann, in care isi manifesta preocuparea fata de situatia actuala a companiei, aratand ca problemele care o afecteaza, de la intretinerea defectuoasa a aeronavelor, lipsa de pasageri, pierderile de personal bine pregatit pentru slujbe mai bine platite si conditii decente, la "directori si manageri bine platiti dar cu nimic altceva de facut decat sa complice o deja prea incarcata birocratie, preocupati doar de taieri de costuri dar incapabili sa produca venituri", sunt semne ale faptului ca "Tarom-ul e in vrie".

Pilotii cer directorului general explicatii si actiuni pentru salvarea Tarom, acuzand faptul ca "Ce se intampla acum sub conducerea dumneavoastra nu e nici macar o palida umbra a ceea ce a fost Tarom."

"Va cerem explicatii, va cerem actiune, daca nu e deja prea tarziu. Vrem sa stim ce anume faceti dumneavoastra si echipa dumneavoastra pentru salariile pe care le primiti. Este obligatia dumneavoastra sa ne explicati ce ati facut in ultimul an, deoarece nu vedem nicio imbunatatire a situatiei companiei", arata semnatarii scrisorii.

"Tarom are nevoie de conducere, de directori care sa isi asume raspunderea, avem nevoie de actiune acum! In opinia noastra a trecut vremea cuvintelor frumoase, mobilizatoare, de propaganda. Avem nevoie de raspunsuri si actiune, Tarom are nevoie urgenta de un lider si cu tot respectul, acel lider nu sunteti dumneavoastra. Cu cateva exceptii, nu aveti manageri adevarati in echipa, inactivitatea lor dovedeste asta", sustin angajatii Tarom.

Scrisoarea deschisa a fost publicata de Emil G. Dobrovolschi (Instructor Examinator Airbus 320&Airbus 310) pe contul sau de Facebook.

  • Citeste mai jos scrisoarea integrala
Domnului Heinzmann, Directorul General Tarom,

Suntem un grup de piloti, unii dintre cei mai vechi si experimentati din compania Tarom, care am decis sa nu mai fim simpli spectatori la ce sa intampla, preocupati de felul in care dvs si unii din echipa dvs conduceti Tarom-ul. In ultimele 12 luni am vazut plecand pentru slujbe mai bune unii dintre cei mai buni piloti ai nostri, altii urmand sa plece in curand, piloti si insotitori de bord zburand zilnic cu uniforme incomplete, vechi de cinci ani, proces de degradare a disciplinei la aproape toate nivelurile, intretinere defectuoasa a aeronavelor si cunostinte nesatisfacatoare la aproape toate nivelurile din Directia Tehnica, marketing ca in anii 70, incompetent sa umple avioanele pe care le detinem si de aceea venind cu ideea sa cumparam avioane mai mici (dar folosind regulat Airbus-ul 310, avion lung curier cu capacitate de 209 locuri, pentru zboruri scurte cum ar fi Timisoara, dar cu pasageri cat sa umpli un ATR 42, avion cu capacitate maxima de 48 de pasageri), directori si manageri bine platiti dar cu nimic altceva de facut decat sa complice o deja prea incarcata birocratie, preocupati doar de taieri de costuri dar incapabili sa produca venituri, departament de strategie care nu produce nici o strategie sau care nu a adus vreo solutie viabila in ani, directie financiara care nu are nici un fel de cunostinte despre industria aeronautica sau fara putere de decizie in a aplica masuri de redresare financiara, departament de chartere care nu vinde chartere, fara site pe internet cu adevarat functional, sute de salariati care isi primesc salariul fara sa produca ceva si multe alte asemenea discrepante care ne arata ca Tarom-ul e in vrie.
Este o imagine trista a unei foste mari companii aeriene, bine cunoscuta in intreaga lume pentru pilotii ei performanti si indemanatici, pentru avioanele moderne, pentru stewardese frumoase si bine pregatite, pentru inginerii si mecanicii indemanatici si inventivi, pentru profesionisti de marketing care aduceau profit si aveau planuri de viitor.
Noi, Tarom, cu pilotii si avioanele noastre am format si lansat mari companii aeriene in vest (Ryanair, Lauda Air), noi am fost printre pionierii aviatiei de transport, cu realizari la care alte companii aeriene nici nu visau. Sa fii angajat al Companiei Tarom, sa fii pilot aici era visul si incununarea unei cariere. Astazi ne pleaca pilotii si nu numai la companii straine ci si la companii romanesti, pentru venituri mai mari si pentru ca si-au pierdut speranta ca Tarom mai poate fi salvata.
Ce se intampla acum sub conducerea dumneavoastra nu e nici macar o palida umbra a ceea ce a fost Tarom. Va cerem explicatii, va cerem actiune, daca nu e deja prea tarziu. Vrem sa stim ce anume faceti dumneavoastra si echipa dumneavoastra pentru salariile pe care le primiti. Este obligatia dumneavoastra sa ne explicati ce ati facut in ultimul an, deoarece nu vedem nicio imbunatatire a situatiei companiei.
Suntem singura companie aeriana care zboara cu avioanele goale si vrem sa stim de ce.
Manageri si oficiali ai companiei fac declaratii de presa alarmante si vrem sa stim de ce.
Avioanele stau la sol din cauza intretinerii deficitare si nu se ia nicio masura, vrem sa stim de ce.
Solicitam raspunsuri urgente, suntem in al doisprezecelea ceas, atmosfera generala de lucru se depreciaza zi de zi, nu mai vrem manageri fara responsabilitati, ascunzandu-se dupa teancuri de acte si semnaturi, comitete si comisii.
Sperantele noastre au fost mari atunci cand ati venit, domnule Heinzmann. Primul Director General occidental din istoria Tarom. V-am sprijinit atunci cand ati avut cea mai mare nevoie, am facut eforturi sa suportam lipsa de respect aratata de catre management reprezentantilor nostri legali (atunci cand ati incercat sa incheiati Contractul Colectiv de Munca fara piloti si insotitori de bord), am acceptat sa zburam maximul legal de ore si sa ne cumparam uniformele de unde am putut fiecare, ne mentinem nivelul de cunostinte tehnice si de indemanare in asa fel incat sa ne putem angaja oriunde in cazul in care Tarom-ul da faliment, dar acum gradul de stres in companie e atat de mare incat ne temem de consecinte mult mai grave.
Tarom are nevoie de conducere, de directori care sa isi asume raspunderea, avem nevoie de actiune acum! In opinia noastra a trecut vremea cuvintelor frumoase, mobilizatoare, de propaganda. Avem nevoie de raspunsuri si actiune, Tarom are nevoie urgenta de un lider si cu tot respectul, acel lider nu sunteti dumneavoastra. Cu cateva exceptii, nu aveti manageri adevarati in echipa, inactivitatea lor dovedeste asta.

Asteptand raspunsurile dumneavoastra:

- Emil G. Dobrovolschi ( Instructor Examinator Airbus 320&Airbus 310 )
- Augustin F. Niculescu ( Comandant Airbus 320& Airbus 310)
- Liviu Ijacu (Instructor Examinator Airbus 320)
- Emil I. Jitariu ( Instructor Airbus 310)
- Cristian Dona ( Instructor Airbus, 320&Airbus 310)
- Adrian Dinca(Instructor Examinator ATR42/72)
- Mihai Balan ( Instructor Boeing 737)
- Alfred Ghergan ( Comandant Airbus 320/310)














VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

8120 vizualizari

  • +7 (13 voturi)    
    Păi nu înțeleg ce se așteaptă ăștia ... (Duminică, 1 martie 2015, 16:42)

    Lomecuza [utilizator]

    ... de la un așa-zis manager (fie el român sai străin). Marea majoritate sînt niște tembeli cu diplomă (un MBA cît mai occidental) și care aplică mereu fix aceleași rețete tembele indiferent că gestionează o companie aeriană, o firmă de software, un mare distribuitor de medicamente, sau o fabrică de asamblare a autotvehiculelor. â

    (Nu am înșiruit aleatoriu aceste tipuri de firmăș chiar ma cunoscut un astfel de specimen ... firește, a zburat planat din aceste posturi imediat cum s-au prins șefii ce bou este).
  • +7 (11 voturi)    
    marketing? (Duminică, 1 martie 2015, 17:07)

    andimi [utilizator]

    Comic: ”pentru profesionisti de marketing care aduceau profit si aveau planuri de viitor”. Hai sa o lasam mai moale, Tarom nu a stat bine niciodata la cap. marketing, si ii stiu de 15 ani. Am zburat des cu ei pt ca a fost parte a categoriei ”public capcana”, neavind alte alternative. Acum am si nu pot decit sa observ ca Tarom nu stie sa se adapteze!
  • +6 (8 voturi)    
    un manager vs. un Consiliu de Administratie ! (Duminică, 1 martie 2015, 17:48)

    mirceacr [anonim]

    o fi sau nu vina lui Haizzeman ..poate da, poate nu !

    el este insa unul singur, ori Tarom are o armata de manageri care raspund pentru performanta si rezultate, au sarcini si responsabilitati :

    TOTI raspund in fata unui CONSILIU DE ADMINISTRATIE !

    Poate sa aiba Managerul General cele mai proaste , respectiv cele mai bune actiuni si planuri ! Daca nu le avizeaza si nu este sustinut de Consiliul de Administratie ...degeaba !

    ...iar buba cea mare acolo este ! suspiciunea mea este ca aceia sunt incompetentii , toti sunt cumparati si corupti !
    • +1 (1 vot)    
      aveti dreptate (Duminică, 1 martie 2015, 23:25)

      alex [anonim] i-a raspuns lui mirceacr

      E ciudat ca ajung pilotii sa scrie in presa, cand lucrurile astea se discuta in CA.
  • +1 (7 voturi)    
    Tarom, niciodata! (Duminică, 1 martie 2015, 18:08)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    Calatoresc cu avionul destul de mult, cu diverse firme si pe diverse rute. Cu Taromul nu mai zburasem de foarte multi ani. Acum cateva luni insa, fiind nevoit sa plec urgent intr-o tara asiatica, am fost nevoit sa apelez la o cursa Tarom pana la Istanbul. Compania la care lucrez imi cumparase biletul ptr. doua bagaje de cala, pana la 40kg impreuna. Intamplarea a facut sa nu am decat unul singur de nici 30kg. Insa nu mica mi-a fost surprinderea la check-in Tarom cand mi s-a spus ca trebuie sa platesc 100 Euro taxa de bagaj. Am incercat stupefiat sa aflu de ce trebuie sa platesc 100 de Euro in plus ptr un bagaj pe care nu-l am, pretul biletului in sine pana la Istanbul fiind aproximativ la fel. Asta e politica companiei, mi s-a spus. Din moment ce pe bilet am trecute 2 bagaje, trebuia sa fie doua. Chiar mi s-a sugerat (zambind cu subanteles) ca este cineva pe-acolo care mi-ar putea vinde o geanta goala cu 50 de euro, si sa imi impart lucrurile in doua bagaje, conform biletului. Nu-mi venea a crede ce auzeam!!! Desigur, le-am platit cei 100 de euro si mi-am jurat sa nu mai aud de Tarom niciodata. Ca si concluzie, compania cu care am zburat mai departe din Istanbul (nu Tarom, desigur ci o companie adevarata) nu a avut absolut nici o problema cu bagajul meu, desi zburam pe o distanta de zeci de ori mai mare. Concluziile sa le traga fiecare...Eu am tras una singura: Tarom, niciodata!
    • -3 (3 voturi)    
      ei las ca nici chiar asa (Duminică, 1 martie 2015, 19:59)

      adyQ [anonim] i-a raspuns lui 370H-SSV-0773H

      asta nu o cred.
    • 0 (2 voturi)    
      e ciudata regula de care spui tu (Duminică, 1 martie 2015, 20:18)

      gog [anonim] i-a raspuns lui 370H-SSV-0773H

      eu zbor mereu cu Tarom si am fost tot timpul multumit. Ar trebui evident sa-si innoiasca putin flota si sa plateasca mai bine angajatii fiindca biletele nu sunt cu mult mai ieftine decat in strainatate.
    • +1 (3 voturi)    
      Suprabagaj (Duminică, 1 martie 2015, 21:57)

      catt [anonim] i-a raspuns lui 370H-SSV-0773H

      cineva trebuie sa care(manipuleze) suprabagajul tau si pentru asta tre sa platesti la orice companie.
      cineva cu experienta in calatorii cu avionul, asa cum pretinzi, si-ar fi pus o intrebare pertinenta inainte de a pleca la aeroport si orice om normal care are un dubiu suna si se intereseaza.
      niciodata nu suntem noi vinovati, ci altii.
      cum competenta e joasa la counter la OTP(din proprie experienta), ma gandesc ca nu ai inteles de fapt despre ce e vorba.
      • +1 (1 vot)    
        Suprabagaj (Duminică, 1 martie 2015, 23:15)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui catt

        Fara suparare, la Tarom bagajele sunt pana la 32 kg / piesa, unul inclus in bilet si daca esti si membru flying blue poti sa mai primesti unul, de cand s-au facut 2x20?
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Duminică, 1 martie 2015, 23:32)

        alex [anonim] i-a raspuns lui catt

        Tind sa cred ca ai dreptate si e vorba de suprataxa de manipulare a bagajelor cu greutate peste 23kg.

        https://www.tarom.ro/en/passenger-information/baggage/extra-baggage.html

        Extra piece weighing > 23 kg

        Between 23 kg (50.5 lbs) - max 32 kg (70.5 lbs)
        100 EUR
      • -1 (1 vot)    
        te insseli amarnic (Luni, 2 martie 2015, 1:32)

        mirceacr [anonim] i-a raspuns lui catt

        Anul trecut am avut 80 de zboruri ! iar anul acesta 6. Toate cu Tarom. Perfect multumit, cu remarca ca doar avioanele sunt un pic cam vechiutze. In rest, nici o plangere, o placere.

        Am incercat 2 zboruri cu Lufthansa si mi-am jurat ca atata vreme cat voi avea alternativa Tarom, o voi folosi cu prioritate, Luftansa fiind in optiunea ultima. Doar avioanele, intr-adevar mult mai noi. In rest, prefer omleta calda servita de fetele noastre.

        La majoritatea companiilor aeriene, limita este de 23 kg / bagaj; daca esti Frequent Flyer ai in plus 5 kg.

        politica de suprataxa la bagaj si de limitare a grautatii bagajului la cala ..este vecheeeeeeeeeee ; nimic nou !

        idem la AirFrance, kLM, British ...

        in plus , aceste conditii sunt foarte clare, pe site, pe rezervarea electronica, la checkin .

        Nu te-ai informat si se vede ca inca reuzi s-o faci si dupa intamplarea neplacuta pe care sustii ca ai avut-o !
        • 0 (0 voturi)    
          interesant criteriu de selectie (Luni, 2 martie 2015, 6:54)

          370H-SSV-0773H [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

          Daca ptr tine "omleta calda servita de fetele noastre" e mai important decat vechimea avionului cu care zbori, atunci se pare ai niste criterii destul de ciudate in alegerea companiei. Sau poate ca lucrezi la Tarom (PR ceva?!)si nu ai prea multe optiuni...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Luni, 2 martie 2015, 14:58)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui 370H-SSV-0773H

      Biletul e valabil cu bagaje de max 23 kg fiecare. Asa scrie pe bilet. Daca apoi ati zburat lung curier, acea companie poate avea alta politica. DIn nou trecuta pe bilet. Pur si simplu era un contract pe care nimeni nu l-a citit si apoi v-ati suparat degeaba.
      Alta companie poate avea 22, 30, 25.3.
    • 0 (0 voturi)    
      Un angajat tzepar (Luni, 2 martie 2015, 18:19)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui 370H-SSV-0773H

      Daca ati fi avut prezenta de spirit sa cereti sa vorbiti cu un manager ati fi aflat ca nu exista o asemenea politica / regula. Acela era un angajat corupt, un escroc mai pe sleau. Din pacate, fiind in Romania, angajatii sunt in mare parte romani. Exista oricand sansa, in orice domeniu, sa dati peste asa ceva si nu este neaparat vina companiei. Daca pasagerii nu depun reclamatii vis-a-vis de aceste abuzuri nici nu se va schimba nimic.
  • +5 (7 voturi)    
    Bravo! Luati atitudine (Duminică, 1 martie 2015, 18:14)

    sile [anonim]

    Pacat ca n-ati aratat curajul asta si pe vremea cand Tarom-ul era condus de (parca) verisoara lui Nastase si chiar mai era ceva de salvat.
  • +5 (7 voturi)    
    asta-i adresata Directorului TAROM?! (Duminică, 1 martie 2015, 18:16)

    lili [anonim]

    Credeam ca lui Ponta!
    I se potriveste de minune!!(asa arata si Ministerele din subordinea lui Ponta si in general din subordinea Premierului Romaniei, oricine ar fi acesta!!)
    Ma mira numai faptul ca Directorul general TAROM nu e un politruc de-al nostru, Heinzmann este un belgian cu o mare experienta in managementul din industria aviatica si totusi un Raport al Corpului de Control al Ministerului Transporturilor facut in 2013, cu Heinzmann in functie, confirma managementul dezastruos si arata modul in care el a risipit banii, confirmand practic preocuparea pilotilor !
    Numai ca MT nu a luat nici o masura dupa acel Raport al CC al MT iar Heizmann e bine mersi, desi fosta Ministra a Transporturilor Ramona Manescu a vorbit despre Raportul acesta, dar in final NU s-a schimbat nimic inca, dar DNA a intrat pe fir.... la fel si Dl Ioan Rus, actualul Ministru al T. a trimis si el Corpul de Control al MT la TAROM in septembrie 2014.
    Chiar ma mir ca pilotii nu fac referire la acel Raport al CC al MT din vremea R Manescu.
    Ca-n Romania, in companiile de stat, unde in AGA si in tot felul de functii banoase zac politruciii veseli care iau banii cu lopata.

    http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/managerul-belgian-christian-heinzmann-a-prabusit-compania-tarom-151138
  • -2 (2 voturi)    
    pai simplu (Duminică, 1 martie 2015, 19:32)

    Adrian_1234 [utilizator]

    pentru ca vor sa o falimenteze ... crezi ca degeaba zboara la 3 noaptea spre orice destinatie ? nu mai zbor cu taromul ca e are niste ore incredibile 2-5 dimineata de te miri ce draq vor de la oameni.
    Adevarul ca DNA ar trebui sa se uite un pic si la asta. O asemenea falimentare trebuie trasa la raspundere nu doar incasam salariul si apoi plecam.
  • -3 (5 voturi)    
    respect pentru curaj (Duminică, 1 martie 2015, 19:33)

    lilianal [anonim]

    Tot respectul pentru curajul pilotilor de la Tarom de a lua atitudine fata de neregulile de la Tarom, cred ca am putea ft. bine sa zicem "jaful " de la Tarom.
    Oamenii acestia isi risca slujbele pentru ca asta se practica in companiile de stat: esti incomod si dai din gura , esti inlaturat.
    Am zburat cu Tarom si calitatea serviciilor si a personalului este ft buna; spre exemplu Tarom este net superior Luftansha care are servicii proaste si personal de bord nesimtit. Mai multe persoane care aveam chek-in -ul facut online am fost lasati in aeroport ptr ca ei ( Lufthansa) vindusera mai multe bilete decit locuri !
    Si ne-au tratat cu dispret pina am chemat televiziunile !
    Cu un management dedicat si profesional Taromul ar putea deveni o companie profitabila.Mai ales ca profesionismul pilotilor romani e bine cunoscut.
    Felicitari pilotilor , cind vad astfel de oameni integri, care iau atitudine, ma gindesc ca inca nu e totul pierdut in tara asta !
    • +3 (3 voturi)    
      Lufthansa (Duminică, 1 martie 2015, 21:07)

      nimrod [utilizator] i-a raspuns lui lilianal

      "Servicii proaste şi personal nesimţit"? Sigur era Lufthansa?
      • 0 (0 voturi)    
        luhansa 2en class citizens (Duminică, 1 martie 2015, 23:01)

        iratiu [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

        sigur era Lufthansa.
        Daca eto roman esti cu o calsa mai jos.
        Daca vede ca sti germana urci.
        Asta inseamna rasism si lipsa de respect
        stiu ca pot face ce vor vu romanii ca nu fac scandal.
        E iata ca acuma e la trecut "nu faceau scandal."
      • 0 (0 voturi)    
        Lufthansa ne-a umilit (Duminică, 1 martie 2015, 23:25)

        lilianal [anonim] i-a raspuns lui nimrod

        Foarte sigur.Am fost unul dintre pasagerii umiliti de Lufthansa in propria mea tara.
        http://www.tribuna.ro/stiri/actualitate/scandal-pe-aeroportul-din-sibiu-93278.html
        Alta data am primit la micul dejun un mar stricat.Sa ne intelegem : asta a fost tot micul dejun ! I l-am aratat stewardesei care mi-a intors spatele !
        Iar stewardesele , pe linga ca sint urite , nu stiu sa zimbeasca. Mai mult, iti servesc o mutra acra cind te aud vorbind romaneste.
        La Tarom problema sint preturile mari.
        Si orele de zbor care sint aiurea citeodata.
        Stewardesele sint dragute , amabile si cred ca frumusetea romancelor e binecunoscuta. Iar mincarea a fost intotdeauna de calitate.
        • 0 (0 voturi)    
          confirm 100% (Luni, 2 martie 2015, 1:46)

          mirceacr [anonim] i-a raspuns lui lilianal

          Lufthansa ... perfect reprezentativa pentru Germania:

          Avioane curate, noi, scaune confortabile. moderne, silentioase.

          - Preturi mari,
          - Greve spontane frevent
          - Curse anulate pentru ca ploua sau fulguieste
          - Mancare mizerabila
          - Echipaj de bord scarbos si needucat, infumurat
      • 0 (0 voturi)    
        Da, confirm si eu, ... Lufthansa execrabila ! (Luni, 2 martie 2015, 1:41)

        mirceacr [anonim] i-a raspuns lui nimrod

        DAAA, Lufthansa prietene. Confirm intocmai.

        Am zburat anul trecut de 2 ori cu Lufthansa si alte 80 cu Tarom. Anul acesta 6, tot cu Tarom, pe aceeasi ruta pe care zboara si Lufthansa:

        - Iarna cum apar cativa fulgi de zapada prin aer, Lufthansa anuleaza zborul.
        Tarom, decoleaza ceas si aterizeaza mai devreme chiar.

        - in cel putin 10 zboruri, la imbarcare cu Tarom, lasand in aeroport pasagerii Lufthnasa aflata in greva spontana.

        - preturile la Lufthansa sunt mult mai mari decat la Tarom.
  • +4 (4 voturi)    
    Tarom (Duminică, 1 martie 2015, 19:45)

    nimrod [utilizator]

    Personal îi compătimesc pe cei care, dintr-un motiv sau altul, ajung să zboare cu această companie. Când se vorbeşte cu nostalgie proletară de Tarom-ul "de altă dată" se omite să se amintească şi de subvenţionarea la greu din anii comunismului. Mai mult, ca şi în cazul CFR, politica de cadre a creat şi la Tarom o anumită mentalitate care s-a perpetuat peste decenii. Un lucru e clar: românii au un deficit de înţelegere a priorităţilor şi în domeniul sistemelor de transport, recte, nu e mai întâi salariul...
    • 0 (0 voturi)    
      bati campii (Luni, 2 martie 2015, 1:48)

      mirceacr [anonim] i-a raspuns lui nimrod

      Dintre optiunile de zbor, este cea mai potrivita,din perspectiva pret / calitate.
      • +1 (1 vot)    
        perspectiva (Luni, 2 martie 2015, 8:27)

        nimrod [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

        Atunci, zbor bun cu Tarom!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi