Afacerile firmei de curierat DPD au crescut cu 14% la peste 75,5 milioane lei in 2014, impulsionate de comertul online: Vanzarile de Black Friday si planurile pentru 2015

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 18 martie 2015, 19:22 Economie | Companii

Lucian Aldescu
Foto: DPD
 documente
(18 Mar 2015) PDF, 2MB
DPD Romania, firma de curierat detinuta de grupul GeoPost, subsidiara La Poste, a inregistrat anul trecut venituri de peste 75,5 milioane lei si un profit de 3,7 milioane lei, in crestere cu 14%, si respectiv 27% fata de 2013. Frima a livrat anul trecut 4,8 milioane de colete, cu 27% mai mult decat in 2013, cresterea volumelor datorandu-se in principal comertului online. Pentru acest an, DPD estimeaza afaceri de peste 100 milioane lei. Comertul online are o rata de crestere anuala de 30%, iar anul trecut 50% dintre clienti au venit din zona de comert online, arata datele firmei de curierat (vezi documentul atasat).

Volumul de colete livrate de Black Friday in 2014 a crescut cu 25%. Astfel, compania a livrat in luna noiembrie 2014, cand a avut loc aceasta campanie, 511.000 colete, in timp ce in aceeasi luna din 2013 a livrat 409.000 colete.

Pentru 2015 DPD estimeaza afaceri de peste 100 milioane lei, in crestere cu peste 30% fata de 2014. Obiectivele ambitioase sunt sustinute de planul investitional in valoare de 15 milioane de euro, demarat in 2014, care seteaza ca tinta pentru 2020 pozitia de lider pe piata de curierat in zona Balcanilor.

  • "2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice si un start bun pentru urmatorii 5 ani, in care DPD Romania urmeaza sa joace un rol important in aceasta regiune. Cresterile inregistrate anul trecut la nivel de venituri, volume si profit se datoreaza in primul rand sprijinului si suportului grupului DPD", a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.

Compania de curierat a mai anuntat miercuri ca are un nou nume pentru DPD in Europa: DPDgroup care va avea o noua strategie de pozitionare si comunicare cu partenerii si clientii sai. DPDgroup abordeaza o identitate vizuala dinamica si simpla in acelasi timp, prin care transmite atributele brandului: siguranta, apropiere de client, profesionalism si incredere. DPDgroup se identifica, de astazi, sub noul slogan:  DPD - your delivery experts.

DPD Romania este parte a DPDgroup, lider european in curieratul rutier. In Romania DPD se afla in top 3 companii de curierat. Cu o echipa de peste 500 de angajati si francizori, si avand acces la o retea europeana de 16.000 de sedii Pickup, DPD Romania livreaza anual 4,8 milioane de colete.

DPDgroup este reteaua de livrare colete a GeoPost, care a inregistrat vanzari de 4,9 miliarde euro in 2014. GeoPost este holding-ul detinut de Grupul francez La Poste.


Citeste mai multe despre   












Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

828 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică