Tarom nu poate zbura deasupra Rusiei - surse

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 26 iunie 2015, 11:54 Economie | Companii

Avion Tarom
Foto: Agerpres
TAROM solicita Rusiei, de peste un an, drept de survol pentru a putea opera cursa directa Bucuresti-Beijing (China), fara a primi insa avizul oficialilor de la Moscova, au declarat pentru Mediafax surse din compania nationala de transport aerian. 

Fostul vicepremier Liviu Dragnea anunta in luna martie a anului trecut ca TAROM va relua din vara lui 2014 zborurile pe ruta Bucuresti-Beijing-Bucuresti, oprite in 2003 din ratiuni economice.

"Conducerea companiei a incercat de mai multe ori sa obtina drept de survol, a trimis mai multe scrisori guvernului rus pentru a-i solicita acest lucru, a incercat sa ia legatura cu ei si prin Ministerul Transporturilor, si prin Ministerul de Externe. Au existat chiar si cateva intalniri cu ambasadorul Rusiei la Bucuresti, ultima avand loc acum cateva saptamani. Acesta nu a venit cu niciun raspuns de la Moscova", au declarat pentru Mediafax surse din TAROM.  

Din punct de vedere economic, traversarea spatiului aerian al Federatiei Ruse pentru a ajunge la Beijing este cea mai viabila solutie, fiind cea mai scurta distanta si o singura taxa de platit. 

In plus, avioanele TAROM nu pot zbura mai mult de zece ore fara intrerupere.  

TAROM are o flota de 23 de aeronave, din care jumatate au peste 20 de ani vechime.  

Compania va incheia acest an cu pierderi de opt milioane de lei, conform bugetului de venituri si cheltuieli. Veniturile operatorului sunt estimate la 1,53 miliarde lei, iar investitiile planificate se ridica la 92,9 milioane lei.  

TAROM are circa 2.000 de salariati, isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor si este membra a aliantei SkyTeam din anul 2010. 

Compania nationala opereaza peste 50 de destinatii proprii si destinatii deservite de partenerii code share.










8057 vizualizari
  • +10 (16 voturi)    
    Rușii sunt imaturi (Vineri, 26 iunie 2015, 12:07)

    Alui [anonim]

    Vai de țara lor!
  • +3 (15 voturi)    
    Interese economice (Vineri, 26 iunie 2015, 12:20)

    Soljenitin [utilizator]

    Tarom poate survola mujicstan, dovada sta cursa Bucuresti - Moscova. Problema care se pune este interesul economic, anume ca nu trebuie sa apara cineva pozitionat bine (cum este Romania) care sa opereze curse incolo, se produce deranj la operatorii mari gen Lufthansa, KLM, Air France, etc.
    • -4 (8 voturi)    
      chiar ca ... (Vineri, 26 iunie 2015, 14:00)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      mare deranj s-ar produce. la cati oameni pleaca din romania spre china (and back)

      in plus, Tarom nici nu are avioane pt asemenea curse si nu avem nici aeroport care sa primeasca avioane de genul ala
      • +8 (10 voturi)    
        mm... (Vineri, 26 iunie 2015, 15:48)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Reader

        Prietene, esti pe langa subiect.

        Tarom va mai detine pana in 2017 doua aeronave Airbus A310 (YR-LCA "Transilvania" si YR-LCB "Moldova"), apte a zbura segmente de pana la 10.000 km. Dupa 2017 om mai vedea, insa pana atunci este cu ce.

        Apoi, la Otopeni aterizeaza in mod constant C17 Globemaster, Antonov 124. S-a aterizat si se va mai ateriza cu Boeing 747, Airbus A310, Airbus A330, Airbus A340, Boeing 787, Boeing 777, Boeing 767 plus cate altele. Iar unde aterizeaza Boeing 747-400 poate ateriza fara absolut nici o problema si Airbus A380, greutatea per roata este similara iar conditiile necesare pentru aterizare si decolare sunt, cu foarte mici diferente, aceleasi.

        La Constanta la fel, se aterizeaza cu C17, deci se poate ateriza si cu alte aeronave mari si grele.

        La Sibiu au fost acum cateva zile un Boeing 777-200 si un C17.

        Nu este rusine sa nu stii, nimeni nu s-a nascut invatat. Este, insa, rusine sa nu intrebi si sa vorbesti fara sa cunosti.
        • -1 (9 voturi)    
          asa e ... (Vineri, 26 iunie 2015, 16:41)

          Reader [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

          ai perfecta dreptate. pe otopeni pot ateriza / decola avioanele pe care le-ai enumerat cautand pe wikipedia. insa, problemele pe care nu le vezi tu sunt altele (e rusinos sa vorbesti fara sa gandesti)

          1) poate prelua otopeniul un flux de oameni de 2-3 ori mai mare decat acum?

          2) exista infrastructura de la aeroporturile mentionate de tine catre principalele orase? Kogalniceanu (de care zici) e la vreo 30 km de Constanta, iar Otopeni ... poate nu esti din zona, dar tot timpul e aglomeratie la intrarea in Bucuresti pe DN1.

          3) inca nu mi-e clar ce ai vrut sa zici cu interesele economice. crezi ca o companie falimentara cum e Tarom poate pune probleme lu KLM, Lufthansa sau British Airways?! come on ... think a little bit (nu e nicio rusine sa-ti folosesti creierul)

          4) daca are nevoie ponta sa plece in Dubai, inchid astia tot aeroportul (doua zile inainte, 2 zile dupa decolare) unde cazezi atatia oameni?
  • +9 (13 voturi)    
    Reciprocitate. (Vineri, 26 iunie 2015, 12:26)

    I Puscas [anonim]

    Pai, in cazul asta ar trebui ca si autoritatile romane competente in domeniul aeronautic sa nu mai permita survolul aeronavelor svietice peste teritoriul tarii noastre , spre vestul si sud-vestul continentului european si altele eventual.Cam asa se raspunde in dreptul international la asmenea acte inamicale, de rea credinta.
  • +6 (14 voturi)    
    Lasa ca e mai bine asa (Vineri, 26 iunie 2015, 12:36)

    Daniels22026 [utilizator]

    Ar trebui sa incetam orice fel de relatie cu Rusia. Orice vine din Rusia lui Putin este toxic, mafiot, pervers. Nimic bun nu poate veni din Rusia. Iar Europa ar face bine sa renunte definitive la gazelle rusesti. Sa nu ne mai poata santaja cu nimic rusii.
    • +1 (3 voturi)    
      UE (Vineri, 26 iunie 2015, 19:31)

      Thheo [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Scrie-le astora la UE ca ai gasit solutia sa scape de rusi.. Ei nu si-au dat seama cum sa scape de santaj..
      • 0 (2 voturi)    
        Inteli (Vineri, 26 iunie 2015, 21:28)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

        Zi-i asta si lui Viktor Orban, si lui Tsipras, si lui Mateo Renzi.
  • +3 (7 voturi)    
    pai, (Vineri, 26 iunie 2015, 12:48)

    Cezy [utilizator]

    m(u)ojicisme!
  • +11 (13 voturi)    
    Și Ponta cum a putut zbura? (Vineri, 26 iunie 2015, 13:02)

    vali47 [utilizator]

    Când Ponta a fost în China,Kazastan,etc a zburat fără probleme peste spațiul aerian ucrainean(în plin război),rus.Pentru hoțul de Ponta se poate,pentru ceilalți români nu?!
  • +3 (9 voturi)    
    Mai bine (Vineri, 26 iunie 2015, 13:53)

    Stefan85 [utilizator]

    Mai bine nu mai zboara deloc, de fapt nu mai e mult timp si o sa inchida portile.

    Wizz se dezvolta are 110 comenzi de A321 NEO, BlueAir si el ia la SH insa creste, LOT si ala vrea in 5 ani sa isi dubleze flota de lung curier, oricum are Dreamlinere nu A310. Numai Tarom e la coada vacii si se vaita ca vai nu poate zbura peste Rusia. Si de ar putea zbura probabil ca ar face-o ca pana acum cu avionul jumatate gol cu serviciile de 2 bani juma si cu cele 2 avioane de 20 ani pe care le fotografiaza diversi in Europa de V ca nu au mai vazut asa ceva, piese de muzeu :)

    Vrem curse lung curier cand mare aeroport Otopeni nu e in stare sa debarce un A330 la poata, o face direct pe pista... hai sa ne bagam mintile in cap.
    • +3 (5 voturi)    
      Ai partial dreptate (Vineri, 26 iunie 2015, 15:52)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Stefan85

      Ultima afirmatie este eronata - A330 si A310 au fost dezvoltate pe platforme similare, asadar la poarta la care poate sta A310, poate sta si A330. Si chiar si A340, botul este cam la fel.

      In rest, ai dreptate. Chiar daca doare... :-(
  • -2 (6 voturi)    
    eu credeam ca ne sunt datori, pt deveselu (Vineri, 26 iunie 2015, 23:30)

    nu_am [utilizator]

    Nu ne-am aratat noi prietenia fata de ei cu Deveselu? Si ii dam cu batul prin gard toata ziua? Cum e posibil sa ne refuze moftul de a zbura prin tara lor? Practic sunt doar avioane civile NATO.
  • +2 (4 voturi)    
    Vai de companiile noastre (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 9:21)

    marcus [anonim]

    Cum adica????????????...Tarom are 23 de aeronave si 2000 (doua miiiiiii!!!!) de angajati?????????
    Vai de capu meu...si mai vrem si performanta?
  • +3 (5 voturi)    
    Tarom nu zboara la Constanta sau America (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 9:40)

    aviatoru [anonim]

    De ce tre sa zboare Tarom la Chinezi cand nu zboara in America unde sunt sute de mii de romani , la Constanta zboara doar turci, vrei o cursa Constanta Bucuresti , se face da prin Istanbul , E o rusine compania asta nationala care nici macar orasele tarii nu le poate unii, macar sa stim si noi de ce pierde banii. Prostie la patrat , doar pentru ca micky mouse o vrut cursa la chinezi . Romanii vin si merg in america cu sutele pe zii , si nu e bilet sub mia de dolari , da guvernantii de la bucuresti parca sunt batuti in cap ( toti , si stanga si dreapta ) . Avem 1 milion de romani in Italia da Tarom nu poate zbura acolo , nu cumva sa faca concurenta .RUSINE !!!!
    • +1 (1 vot)    
      cine ti-o fi dat plus ? (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 18:58)

      vass [anonim] i-a raspuns lui aviatoru

      @aviatoru - dupa ce ca esti agramat, mai si dezinformezi. Tarom are zboruri catre 12 aeroporturi din Italia. Iar tu vrei zbor intre Bucuresti si Constanta, unde e autostrada ?
  • +2 (2 voturi)    
    Vrem responsabilitati penale (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 15:15)

    Vlad-I [utilizator]

    Parca acum 2 ani avea un manager strin care reusise sa aduca compania pe linia de plutire, USL-ul a schimbat fortat directorul punand un om de paie ca sa poata sa sifoneze banii. Am calatorit acest an cu Taromul si pe langa ca este scump nu oferea o calitate extra.
  • +1 (1 vot)    
    Asa-i mai sigur. (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 18:46)

    Plagarus [utilizator]

    Il '' pensionam " pe Ponta si-l bagam copylot la Tarom sa faca ceva poze prin cabine, pt. Putin si gata se aproba NIET !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică