Biroul de Reprezentare din Romania al Companiei Brother International a demarat in aceasta toamna o ampla campanie de promovare a noilor tehnologii Brother si a celor mai recente familii de produse laser color si inkjet. Conferinta „Point of Japan Quality” organizata in Bucuresti in 25 Septembrie, a constituit un preambul la acest roadshow, anuntand mai multe premiere Brother pentru piata din Romania si bucurandu-se de un real succes din partea celor peste 150 de participanti, parteneri de distributie, dealeri, reprezentanti ai presei de business si de specialitate.

Prima manifestare din cadrul Roadshow-ului s-a desfasurat pe 16 octombrie la Craiova, in ambianta distinsa a cladirii istorice unde functioneaza in prezent Casa Universitarilor si a constituit un bun prilej de a dialoga direct cu partenerii de distributie si resellerii din Craiova si judetele invecinate. Partenerii Brother au avut prilejul sa vada la lucru si sa testeze cele mai recente tehnologii de printare inkjet si laser color, precum si noile familii de imprimante si multifunctionale care incorporeaza aceste inovatii.

A doua locatie in care s-a deplasat caravana Point of Japan Quality Roadshow a fost orasul Bacau, unde pe 1 noiembrie galeria principala a Muzeului de Arta „Iulian Antonescu” a oferit un cadru deosebit pentru expunerea echipamentelor Brother de ultima generatie. Showroomul Brother a fost vizitat de parteneri din Bacau si judete apropiate precum Iasi, Vrancea si Neamt.

Ultima etapa a Roadshow-ului s-a derulat pe 16 noiembrie la Cluj, unde sala mare a Muzeului Etnografic a constituit un ambient plin de semnificatii istorice, in care tehnologia japoneza s-a armonizat deplin cu traditiile populare romanesti. intalnirea cu partenerii din Cluj s-a bucurat, de asemenea, de un real succes, fiind un bun prilej pentru acestia de a se familiariza cu intreg portofoliul de produse Brother, de la echipamentele multifunctionale inkjet si laser color, la imprimantele laser mono si color si dispozitivele de etichetat P-touch. si la Cluj, ca si in celelalte locatii, vedeta showroom-ului Brother a fost mutifunctionalul DCP770CW, primul echipament wireless adus de Brother pe piata din Romania.

„Acest Roadshow reprezinta o reflectare a dorintei noastre de a fi cat mai aproape de dealerii din intreaga tara, intalnirile si dialogurile directe cu partenerii fiind deosebit de utile pentru acestia, iar pentru noi o buna ocazie de exemplificare a devizei ,” afirma Radu Crahmaliuc, Country Manager Brother International Representative Office Romania. „Succesul acestei initiative si reactia pozitiva a tuturor partenerilor cu care am intrat in contact ne determina sa reluam acest program incepand cu primavara anului viitor, prin demararea unui nou Roadshow care va viza cat mai multe orase.”

Toti dealerii care au vizitat showroom-urile Brother din Craiova, Bacau si Cluj au avut posibilitatea sa vada la lucru si sa testeze cele mai reprezentative echipamente comercializate astazi pe piata din Romania, precum si sa discute cu membrii echipei Brother Romania aspecte legate de productivitatea echipamentelor prezentate si alte avantaje de business pe care acestea le ofera utilizatorilor. Astazi cand timpul inseamna mai mult ca niciodata un factor de succes, Roadshow-ul Point of Japan Quality a constituit un bun prilej de cunoastere si de interactiune cu partenerii din intreaga tara.

Un punct important pe agenda fiecarei intalniri a fost noul program de parteneriat demarat in aceasta vara de Brother impreuna si in sprijinul partenerilor. Dealerii au avut ocazia sa afle detalii despre instrumentele si beneficiile prin care Brother sprijina dezvoltarea vanzarilor si cresterea profitului partenerilor, printre care: training-uri de produs si de vanzari, acces preferential la informatii, activitati de co-marketing, suport in proiecte speciale, echipamente demo la preturi preferentiale, materiale promotionale, kit-uri de mercantizare etc. Mai mult, Brother pune la dispozitia dealerilor ce se inscriu in acest program actiuni si programe personalizate, in functie de specificul zonei, tipologia clientilor sau obiectivele pe care le vizeaza fiecare partener in parte.

De la prima imprimanta dot-matrix lansata in anul 1971 pana in prezent, Brother s-a afirmat ca unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata echipamentelor pentru office. Portofoliul de astazi include o larga gama de familii si echipamente de la imprimantele laser si multifunctionalele laser si inkjet alb-negru si color, la masini fax cu transfer termic si solutii de etichetat.

Beneficiind de o bogata experienta de piata a corporatiei Brother, de tehnologiile inovatoare si de o larga gama de produse, biroul de reprezentanta Brother din Romania actioneaza in acord cu misiunea companiei, bazata pe permanenta preocupare de a oferi clientilor si partenerilor cele mai bune produse si solutii, asa cum reiese din motto-ul: "Brother, At Your Side".

Ager Press