CNADNR i-a interzis accesul in sediul central directorului adjunct de investitii la regionala Craiova Alin Goga, in prezent suspendat dupa ce a vorbit despre ilegalitatile din companie, conducerea companiei motivandu-si masura anuntata vineri prin faptul ca Goga ar fi amenintat mai multi angajati, informeaza Mediafax.

"Avand in vedere faptul ca in cursul zilei de astazi, 9 octombrie, juristul Alin Goga a transmis mai multe amenintari la adresa unor salariati ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), atat verbal, cat si prin interpusi sau SMS, aducem la cunostinta opiniei publice ca astfel de actiuni contravin codului de comportament etic prevazut de legislatia in vigoare, preluat de CNADNR obligatoriu pentru toti salariatii companiei", se arata intr-o informare de presa transmisa de CNADNR.

De asemenea, Goga a afirmat ca are cunostinta despre concluziile si constatarile reprezentantilor Corpului de Control, cu toate ca acest control nu a fost inca finalizat si nu a fost intocmit un raport final, mai spune compania.

"Toate aceste actiuni ale domnului Alin Goga au determinat restrictionarea accesului acestuia in incinta companiei. Mentionam ca toate aceste actiuni, declaratii si participari la emisiuni TV nu vor schimba cursul cercetarilor penale efectuate de catre organele abilitate, cercetari in care domnul Alin Goga incearca sa-si schimbe calitatea", mai mentioneaza reprezentantii CNADNR.

Acestia au precizat, pentru Mediafax, ca directorul suspendat nu mai are acces in sediul central din Bucuresti al companiei.

Alin Goga a fost suspendat de CNADNR ca urmare a unei aparitii intr-o emisiune TV in care a reclamat neregulile din institutie. CNADNR si-a motivat sanctiunea prin faptul ca Goga "a furnizat informatii in legatura cu activitatea companiei fara a fi imputernicit sau fara a avea mandat de la conducerea CNADNR".

Acesta a afirmat, la sfarsitul lunii iulie, la Realitatea TV, ca tronsonul de autostrada Sibiu-Orastie ar trebui inchis intrucat circulatia se desfasoara in conditii nesigure, iar singura solutie ramane reconstruirea sa.

"Va spun ca suntem ca la ᅡMesterul Manoleᅡ: ce am construit si am platit: 150 de milioane de euro trebuie sa scoatem tot afara si - am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toata lumea - in conditiile in care am stiut ca receptionam un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o luna de zile am fost la o alta emisiune si dupa patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca maine DNA-ul sa fie la CNADNR. Nu poate sa ramana asa. Paroxismul la care s-a ajuns in CNADNR e departe de orice inchipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 pana in prezent. Sunt bani care s-au dus si pe intretinere, pe investitii, reabilitari si avem o retea care e jalnica pentru ca totul porneste din interior: 6.000 de oameni si 10 la suta sunt ingineri de drumuri si poduri. Acolo doar 10 la suta sunt ingineri de drumuri, intr-o companie eminamente tehnica. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. In conditiile in care am angajat toate specializarile exotice, gasiti papagali de toate culorile. Fiecare director si-a angajat toate rudele. Nu este de astazi, se perpetueaza", a spus atunci Goga.

Suspendat de CNADNR dupa ce a vorbit despre ilegalitatile din companie, el a declarat ulterior intr-un interviu acordat Gandul ca unii directori din Compania de Drumuri si Autostrazi au case mai mari decat palatul Versailles, desi au lucrat toata viata la stat, si au semnat contracte a caror valoare a crescut de zece ori, bazate pe "caiete de sarcini manusa, pentru anumite firme".

"Daca se ia spaga in CNADNR? Sunt directori care au case mai mari decat Versailles-ul si au lucrat toata viata lor la stat. Mai e o problema, au gestionat contracte care si-au marit valoarea de la un milion de euro la 10 milioane de euro, au contracte pe niste caiete de sarcini doar la anumite firme, adica erau facute caiete de sarcini manusa, pentru anumite firme", a spus el.

Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, a cerut la mijlocul lunii august Corpului de Control al institutiei sa faca un control la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), in urma relatarilor din presa ale lui Goga.