Actualizat acum

Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

(P) Recomandarile Bancii Transilvania pentru clientii companii ai Volksbank Romania in contextul migrarii la BT, pentru activitatile programate pana in 4 ianuarie 2016

de     Smile Media
Marţi, 8 decembrie 2015, 10:19 Economie | Companii

Recomandarile Bancii Transilvania pentru clientii companii ai Volksbank Romania
Foto: Banca Transilvania
​1. Ai cont bancar la BT prin transferarea celui de la VBRO la Banca Transilvania

Recomandarea Băncii Transilvania
: Ia legătura din timp cu partenerii de afaceri pentru a le transmite noul IBAN al companiei. Vor avea nevoie de el începând cu 4 ianuarie 2016 pentru a-ţi face plăţile.

Cum aflați care este noul IBAN? Aveți 3 modalități:

•    online https://www.bancatransilvania.ro/bunvenit/
•    unitățile BT
•    Call Center BT (0800.800.881, btvolksbank@btrl.ro)


2. Cecurile şi biletele la ordin vor fi încasate rapid


Recomandarea Băncii Transilvania: Menţionează noul IBAN BT pe cecurile şi biletele la ordin emise înainte de 31 decembrie 2015, dar cu scadenţă ulterioară, sau pe cele emise începând cu 31 decembrie 2015. Decontarea lor va fi astfel în 4 zile lucrătoare.

3. Creditele pe care le aveai la Volksbank România urmează să fie transferate la BT. Nu te costă nimic şi nu se schimbă nimic

Recomandarea Băncii Transilvania:
Caracteristicile de la  VBRO le vei găsi la BT. Contactează sucursala Băncii Transilvania care ţi-a fost alocată şi vei primi consultanţa necesară.

4. Cardurile BT care vor înlocui cardurile VBRO te așteaptă în unitatea BT alocată

Recomandarea Băncii Transilvania:
Vino la unitatea Băncii Transilvania care ţi-a fost alocată pentru a cunoaşte oferta BT și echipa.

5. Informaţii personalizate pentru clienţii VBRO companii pe microsite-ul 
www.bancatransilvania.ro/bunvenit/, pe baza codului unic de acces

Recomandarea Băncii Transilvania:
Consultă în detaliu informaţiile personalizate pregătite, iar pentru mai multe detalii îţi stăm la dispoziţie fie cu ajutorul echipei sucursalei BT alocate, fie prin Call Center BT.

Ce înseamnă unitate BT dedicată?

•    din unitatea alocată puteți să ridicați cardul/cardurile BT
•    în sediul BT respectiv beneficiați de consultanță din partea unui relationship manager dedicate

Cum aflați care este unitatea BT dedicată? 3 modalități:

•    online, prin microsite-ul www.bancatransilvania.ro/bunvenit/pentru-companii/
•    Call Center BT
•    scrisoarea personalizată primită poștal din partea Băncii Transilvania (Welcome Letter)


Call Center (24h/24, apel gratuit): 0800.800.881 | btvolksbank@btrl.ro | www.bancatransilvania.ro/bunvenit/


3364 vizualizari





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi