Bugetul Companiei de Drumuri si Autostrazi pe 2016, in consultare publica: 2,2 miliarde de lei cheltuieli pentru investitii, 308 de milioane pentru salarii si bonusuri

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 9 februarie 2016, 12:25 Economie | Companii

Constructia de autostrazi in Romania
Foto: CNADNR
Bugetul Companiei de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a fost publicat spre consultare publica de catre Ministerul Transporturilor. Pe 2016, CNADNR estimeaza venituri totale de 5,8 miliarde de lei, iar la finele anului un profit brut de 150 de milioane de lei. Pentru inevstitii sunt alocate circa 2,2 miliarde de lei, in timp ce pentru cheltuieli cu cei peste 6000 de salariati se vor da circa 308 milioane de lei, din care peste 21 de milioane de lei sunt alocati pentru bonsuri.

CNADNR prognozeaza venituri totale in 2016 de 5,83 miliarde de lei, in timp ce cheltuielile totale se ridica la 5,66 milioane de lei. Astfel, profitul brut al companiei prognozat va fi de circa 150 de milioane de lei, din care 78 de miliaone vor reprezenta impozit pe profit catre bugetul de stat. La partea de investitii sunt alocati circa 2,2 miliarde de lei.

Cheltuielile cu angajatii ajung la circa 308 milioane de lei, iar 21 de milioane de lei vor fi acordati ca bonusuri. CNADNR precizeaza intr-un comunicat ca cele 21 de milioane de lei trecute la la "Bonsuri" nu reprezinta prime, ci drepturi ale salariatilor negociate in conformitate cu CCM, astfel:

- tichete de masa: 14,31 mil. lei;

- alte cheltuieli: 7,3 mil lei - aceasta valoare reprezinta in principal ajutoare pentru boli grave sau incurabile, ajutoare pentru inmormantare, ajutoare pentru nastere, tichetele oferite copiilor minori ai salariatilor, etc.



Potrivit proiectului de buget, la acest moment CNADNR are in total 6.182 de angajati, iar salariu mediu ajunge la circa 3.300 de lei. Pana la finalul anului CNADNR estimeaza ca numarul salariatilor va creste la 6.382. De mentionat ca peste jumatate din salariatii CNADNR reprezinta personal tehnic, economic, de specialitate si administrativ (TESA).

Proiectul bugetului CNADNR a fost publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor, iar Anexa poate fi consultata direct aici.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
2091 vizualizari
  • +2 (2 voturi)    
    Bonusuri, pentru ce? (Marţi, 9 februarie 2016, 12:48)

    Johanis [utilizator]

    Bonificatia ma duce cu gandul la rezultate exceptionale.

    La situatia actuala, si dupa rezultate, eu cred ca salariul este mai mult decat suficient.
    Ceva restructurari, pastrati doar doi membrii, nu patru ca acum, ai unei singure familii si veti avea bani de salarii mai mari.
    E valabil pentru tot sistemul bugetar.

    Cand vezi persoane acuzate de te miri ce fapte, in sistemul de stat, cu siguranta sunt doi cu acelasi nume. Sau doi cate doi. Ca, na, minte mai putina, tin toate ouale intr-un singur cos. si cand se sparg, se sparg toate!
  • +2 (2 voturi)    
    RO nu are autostrazi si ei primesc bonusuri? (Marţi, 9 februarie 2016, 12:50)

    mnicku [utilizator]

    pt ce ? pt austostrazi demolate? Astia-s picati din luna ? pe ce lume traiesc?

    Guvernul tehnocrat " habar n-am " ca si inexistent
  • +2 (2 voturi)    
    2,2 miliarde de lei cheltuieli pentru investitii, (Marţi, 9 februarie 2016, 12:51)

    Mustata lui Dragnea [anonim]

    308 de milioane pentru salarii si bonusuri .

    Bonusuri ? Pentru ce bonusuri , pentru autostrăzi demolate ?
  • +3 (3 voturi)    
    salarii (Marţi, 9 februarie 2016, 13:13)

    mr. no comment [utilizator]

    Oameni buni pai hai sa ne uitam putin la salarii. 308 mil lei la 6000 angajati inseamna un venit brut de 51.300 lei cap de vita nesimtita adica putin peste 4000 lei brut pe luna, pentru ce?
    Pentru ce ii platim cu o medie de 2800 lei /luna, ca sa numere gaurile?
    Autostrazi nu sunt, drumuri exprese nu sunt, capitala arata jalnic, dn-urile sunt vai mama lor si noi le dam 2800 de lei pe luna pt ce?
    Eu as propune sa plece lumea de la salariul minim, si bonusate functie de ceea ce fac efectiv, nu ce se presupune ca ar tb sa faca, ca aia nu o fac.
  • +1 (1 vot)    
    De ce nu... (Marţi, 9 februarie 2016, 13:25)

    RolfoGogaie [anonim]

    Avand in vedere ca CNADNR are un departament juridic supradimensionat, care nu face altceva exceptand documente inutile......e normal sa fie platiti cu muulti bani. Atunci cand dai amenzi si nu ai sanse sa vezi banii, ba mai mult, faci apel la sentinta judecatoreasca si pierzi....trebuie sa fii platit. Sa ne gandim un pic: amendatul depund econtestatie in august 2014, este programat procesul in noiembrie si amendatul castiga (ca nu era amenda lui). Tu CNADNR faci apel, si apelul se judeca in ianuarie 2016!!! Si amendatul iar castiga!
    daca facem un calcul scurt sunt aproximativ 17 luni in care cel de la juridic a fost platit, a scrisd acte, a consumat, s-a plimbat, etc, si in cel mai bun caz primeau 250 de lei...ca atata era amenda. Dar au pierdut !!!! deci au consumat 17 luni inutile. Cine plateste ? NOI!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version