Adunarea Generala a Actionarilor Societatii Nationale Plafar SA a ales, joi, trei noi membri in Consiliul de Administratie al societatii, se arata intr-un comunicat al Ministerului Economiei. Numirea candidatilor s-a facut la propunerea actionarului, statul roman, prin Ministerul Economiei. Unul dintre noii membri, Bogdan Daniel Spuza, are experienta in marketing mai ales in domeniul bancar. Un alt membru ales, Cornel Danila, detine functia de director general al Covalact, iar al treilea, Radu Pop, este consilier juridic in cadrul Transelectrica.

Cei trei noi membri ai Consiliului de Administratie al Plafar:

  • Bogdan Daniel Spuza are o experienta profesionala de peste 22 de ani in marketing in companii diverse din banking si FMCG: UniCredit Tiriac Bank, BRD Societe Generale, Cetelem/ BNP Paribas, Mondelez, Kraft Foods Romania,  Reckitt Benckiser. In cadrul companiilor in care a activat, a construit si consolidat branduri puternice atat pe piata internationala, cat si pe cea locala. Cunoaste indeaproape retelele de distributie si are experienta in gestionarea multiplelor produse si categorii de produse din punct de vedere financiar.
  • Cornel Danila are o experienta profesionala de peste 20 de ani in domeniul FMCG, comercial, marketing, vanzari, logistica in pozitii de top management la companii precum: Henkel, Danone Group, Mars Romania, Covalact. De cinci ani detine pozitia de Director General al companiei Covalact si a coordonat proiecte de dezvoltare pe o perioada de doi ani in cadrul grupului Danone in tari ca : Mexic, Brazilia, Argentina, Rusia si Polonia. A fost consultant in proiecte de transformare organizationala in Romania, cum a fost cel pentru The Coca-Cola Company.
  • Radu Pop are peste 18 ani de experienta profesionala in domeniul juridic la companii din diverse arii de activitate, cum ar fi: Crucea Rosie Romania, Zzato Corporation (consultanta afaceri si management), CNTEE Transelectrica. A detinut pozitia de Manager Relatii Corporative in cadrul British American Tobacco, Ofiter de relatii publice in cadrul INTERBREW Romania, iar in prezent este consilier juridic si specialist in relatia cu actionarii la C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A.

Procedura de selectie a fost realizata de catre Departamentul pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului in baza OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, in lunile martie ¬ iunie 2016. In perioada urmatoare, dupa acceptarea expresa a mandatului de catre noii administratori se vor derula procedurile legale de inregistrare la Registrul Comertului si de semnare a contractului de mandat de catre administratorii alesi.

Expertii in recrutare au centralizat un numar total de 54 de dosare de aplicatie (in medie 18 per pozitie vacanta) apartinand unor candidati cu experienta, pregatire si competente diferite.

Prioritizarea competentelor cautate la candidati s-a realizat folosindu-se instrumentul TRANSEARCH Orxestraᅡ Method, care ajuta la identificarea elementelor de cultura organizational, leadership, echipa si performanta, oferind astfel o perspectiva unica si complexa asupra profilului candidatului cautat.

Tinand cont de obiectivul principal al Societatii Nationale Plafar S.A., si anume diversificarea canalelor de distributie a produselor proprii in piata de profil, s-a concluzionat ca experienta unui profesionist in domeniul financiar, a unuia in domeniul FMCG, precum si a unuia in domeniul juridic sunt necesare in cadrul Consiliului de Administratie nou format.

In urma interviurilor cu fiecare dintre candidatii participanti la procedura de recrutare, cele doua societati de recrutare au selectat un numar total de 13 candidati, pentru a fi prezentati comisiei formate la nivelul DPAPS. Fiecare dintre acestia au fost ulterior intervievati de comisia formata la nivelul DPAPS, care, in final, a selectat trei candidati, care au fost propusi pentru pozitia de administrator in Consiliul de Administratie al societatii. Cei trei au fost numiti in Consiliul de Administratie al Societatii Nationale Plafar S.A. de Adunarea Generala a Actionarilor in cadrul sedintei ce a avut loc astazi, 20 iulie 2016.