Compania Draxlmaier concediaza 800 de oameni la fabrica din Pitesti din cauza pierderii unui client care si-a mutat productia din Europa in Mexic

de Red. Economic     HotNews.ro
Luni, 27 martie 2017, 18:44 Economie | Companii

Sediul Draxlmaier
Foto: Draxlmaier
Draxlmaier a anuntat concedierea a 800 de angajati de la fabrica sa din Pitesti, potrivit unui comunicat al companiei germane citat de ePitesti.ro. Compania a decis inchiderea uzinei Lisa de cabluri din cauza mutarii productiei din Europa in Mexic al unui producator auto spre care mergea mare parte din productia uzinei.

Compania germana isi va pastra in Pitesti Centrul de Dezvoltare Inginerie și IT si va continua sa investeasca in sustinerea invatamantului dual, se mai arata in comunicatul citat.

"Situația este rezultatul unui cumul de factori: pe de-o parte, este vorba de reducerea firească a comenzilor în cazul produselor al cărui ciclu de viață se apropie de final, iar pe de altă parte unul dintre principalii clienți a decis să-și mute producția în Mexic", a declarat Bernd Schmitt, directorul general al Lisa Draxlmaier Autopart, potrivit comunicatului citat.

Compania a anuntat sporirea investitiilor in unitatile de productie din Hunedoara si Brasov.











7248 vizualizari

  • +17 (19 voturi)    
    Multinationalele astea (Luni, 27 martie 2017, 18:46)

    mitg [utilizator]

    Oare ce ne-am face fara ele?

    Vine bombonelul de Tariceanu sa dea el locuri de munca la toata lumea?
  • -12 (20 voturi)    
    ”investitorii stategici” (Luni, 27 martie 2017, 19:13)

    zizin [utilizator]

    Halal ”investitori stategici”! Își iau jucăriile și se cară când li se năzare lor. Cum a făcut și Nokia la Jucu (jud.Cluj) cu 2.200 angajați, acum vreo câțiva ani. Ajutorul de șomaj pentru sute și mii de oameni lăsați cu ochii în soare de acești ”investiori” primiți cu covorul roșu pe plaiul mioritic rămâne în cârca statului român.
    • +11 (13 voturi)    
      ce? (Luni, 27 martie 2017, 20:38)

      student88 [anonim] i-a raspuns lui zizin

      vorbesti in necunostinta de cauza!!! Oricum ai lua-o, Nokia a fost o mina de aur, 2,1 sau 2,4 din pib-ul tarii!!! A ridicat enorm salariile din orasul Cluj, a pus Clujul pe harta investitorilor, cand a plecat a platit cateva salarii compensatorii, si a lasat mana de lucru competenta in urma, plus hala si alte investitii locale, perfecte pentru alti investitori. In urma plecarii au venit 2 investitori, Bosch, care si-a construit o hala noua, si DeLonghi ce a cumparat hala existenta. Asa ca-mi ramane sa-ti spun, doar, ia-o sus, dar ia-o cu carte.
    • +5 (7 voturi)    
      hei (Marţi, 28 martie 2017, 2:34)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      1. O firma privata poate sa faca ce vrea, sa vina sau sa plece cand vrea si unde vrea.
      2. Ajutorul de somaj este o asigurare platita de salariati si angajatorul sau. Cand omul isi pierde locul de munca, primeste ajutor de somaj pentru care a platit dinainte.
  • +11 (15 voturi)    
    Mai intarziati cu Autostrada Sibiu- Pitesti, (Luni, 27 martie 2017, 19:28)

    Susufler0 [utilizator]

    mai cereti salarii marite cu 35 -40% si sa vedeti concedieri la Dacia !

    PS. Nu merge tehnologia 3D si pt autostrazi ? :))
    • +7 (7 voturi)    
      ba da (Luni, 27 martie 2017, 21:51)

      gicutotala [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Olandezii încep săconstruiască drumuri „veșnice” din plastic PrevArticle NextArticle Comparativ cu cele obișnuite, aceste șosele vor fi cu mult mai durabile, vor fi mai puțin expuse eroziunilor și altor deteriorări și, de asemenea, vor fi mai ieftine. În plus,noile autostrăzi vor contribui la purificarea oceanului planetar.„KWSInfra”, cea mai mare companie de construcții rutiere dinOlanda și specialiștii firmei „Volker Wessels” vor începe în curând primul proiect din lume de creare a autostrăzilor din plastic. Drumurile din materiale sintetice reciclate vor apărea inițial în Rotterdam.Autoritățile orașului au acceptat deja acest proiect. Înprezent autorii lui caută parteneri pentru efectuarealucrărilor.Întemeietoriiproiectului afirmă că drumurile „veșnice” nu voravea multe dintre neajunsurile învelișului tradițional.Ele vor deveni mai rezistente la abraziune și schimbările de temperatură — chiar și decât cel mai modern asfalt.Este important și faptul că noile autostrăzi vor contribui la curățarea oceanului planetar de marile cantități de gunoi adunate în el. De fapt, plasticul pentru construcția drumurilor va fi prelucrat anume din deșeurile pescuite de acolo.Montarea șoselelor din plastic va dura câteva săptămâni, spre deosebire de tehnologia tradițională, în cadrul căreia lucrările durează câteva luni. Aceste construcții ușoare și sigure vor fi așezate deasupra nisipului uniformizat.Este interesant și faptul că de-a lungul acestor drumuri nu va fi necesară săparea șanțurilor speciale pentru instalarea comunicațiilor. Respectiv, acest aspect va permite atât economisirea timpului, cât și a banilor.Plăcile de plastic sunt goale pe interior. A fost deja prevăzută posibilitatea utilizării acestor spații pentru instalarea diferitor cabluri și chiar a apeductelor.Pe pagina oficială deFacebook a companiei s-a confirmat că noul tip de pavaj nuva fi predispus formării șanțurilor și gropilor. El va putea suporta diapazonul termic dintre -40 și +80 gradeCelsius, va fi reziste
      • 0 (0 voturi)    
        si aici o explicatie cat se poate de argumentata (Marţi, 28 martie 2017, 10:36)

        SavuSilviu [anonim] i-a raspuns lui gicutotala

        https://www.youtube.com/watch?v=Sj_FZduqblo
  • +14 (18 voturi)    
    Popurul votator poate fi fericit (Luni, 27 martie 2017, 19:48)

    fdaniel [utilizator]

    A scapat de exploatatorul mârșav care-i sugea sângele.

    Acum poate sta liniștit acasă, privește la RTV și-și încaseaza mult-iubitele ajutoare sociale.
    PSC chiar că își respecta romisiunile electorale!
    • -3 (11 voturi)    
      poporul.... (Luni, 27 martie 2017, 20:22)

      CristianSuciu1 [anonim] i-a raspuns lui fdaniel

      Poporul votator e prost ca noaptea fara stele si nu stie ce face, dar voi?
      Sunt satul sa intru aici pe Hotnews si sa vad cata lume ridica in slavi multinationalele. Da, angajeaza 1.000.000 de oameni si DA au ridicat nivelul de trai, dar pana unde mai exact l-au ridicat?
      Suntem asa siguri ca daca ne jucam cartile mai bine prin legislatie si masuri inteligente, corporatiile nu lasau mai mult aici?
      Lor le pasa de noi? nu. Aici produc ieftin si cand gasesc mai ieftin ,isi iau jucariile si pleaca. Noua de ce sa ne pese de ei? Noi de ce sa continuam sa cumparam "Poiana" cand ea se fabrica acum in alta tara? fie si doar atat, sa avem pretentia ca ceea ce mancam sa fie fabricat 90% aici, de multinationale sau anteprenori locali (ideal).
      Stiu ca majoritatea lucrati pentru ele, dar NU sunt cel mai de prtet dar al capitalismului in Romania si trebuia sa-i taxam mai dur. Nu am inteles niciodata ca EI au nevoie de noi ca si clienti si forta de munca. Nu noi de ei.
      Companiile ca asta din articol sunt ok. Au venit sa produca aici si sa exporte. Sa le fie de bine. Dar alea care AICI fac banii, cu angajati romani si clienti romani...alea au tot interesul sa ramana. Alea trebuiesc puse putin la coltz si cercetat, si vazut ce si cum. Nu va pleca nici Kaufland, nici Lidl, nici nimeni. E o piata si o doresc. Pai daca ne doresc, eu zic sa nu ne mai dam asa usor chilotii jos.....THINK A LITTLE.
      • +3 (11 voturi)    
        ti-am dat un vot pozitiv (Luni, 27 martie 2017, 20:44)

        student88 [anonim] i-a raspuns lui CristianSuciu1

        Ei doresc sa investeasca sub anumite reguli, daca nu le convin regulile noastre, pur si simplu nu investesc. THINK A LITTLE.
        Daca nu ai avea ce manca Suciu Cristian, ce repede ti-ai da chilotii jos. Mai umbla prin tara si vezi saracia din zonele neindustrializate, zonele fara multinationale. Iti spun eu, oamenii din zonele respective sunt plecati din tara lor. Vorbeste dupa ce-ti faci temele te rog.
  • +10 (10 voturi)    
    Pitestiul si lectia amara a Detroit-ului (Luni, 27 martie 2017, 21:17)

    motanul_gri [utilizator]

    Zona Pitesti - Mioveni are o economie monoindustriala, - este axata aproape exclusiv pe productia autoturismelor si a componentelor auto.
    Momentan, succesul comercial al brandului Dacia asigura o relativa prosperitate lucratorilor de la uzina si de la firmele satelit care furnizeaza piese.

    Dar, pe termen lung, aceasta concentrare pe o singura ramura industriala constituie o vulnerabilitate majora: orice soc pe piata auto poate trimite brusc mii de muncitori in somaj, cu sanse reduse de reangajare in alte domenii in localitatea de resedinta.

    Pitestiul este singurul oras major din tara in care, din 1989 pana in prezent PSD a fost tot timpul la putere, iar acest lucru se vede, de exemplu, in faptul ca este tot singurul care nu dispune inca de un parc industrial special amenajat pentru atragerea investitiilor straine.

    Orasul Detroit - care din capitala infloritoare candva a industriei auto americane a devenit acum un camp de ruine si cladiri abandonate - ofera un exemplu clasic despre unde se poate ajunge atunci cand administratia locala nu isi face treaba...
    • -1 (9 voturi)    
      hehehehe (Marţi, 28 martie 2017, 2:39)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      Legat de comparatia cu Detroit, o intrebare: care e procentajul de negri in zona Pitesti? La Detroit e peste 80% si explica multe din problemele de acolo.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri