Tarom va inchiria anul acesta si doua avioane lung-curier pentru zboruri spre SUA si China - ministrul Transporturilor

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 24 mai 2017, 12:26 Economie | Companii

Aeronava Boeing 737-800 NG inchiriata de Tarom
Foto: Hotnews
In Flota Tarom vor intra anul acesta cateva noi avioane pe langa cele doua Boeing 737-800, inclusiv doua aeronave lung-curier (care pot opera zboruri intre 6-12 ore) cu care compania aeriana vrea sa faca zboruri pe rute spre SUA si China, a anuntat miercuri ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, pe pista Aeroportului Henri Coanda.

Cuc a mai spus ca pretul pentru aeronave e confidential, dar a precizat ca va fi la nivelul pietei. Reamintim ca cele doua avioane Boeing 737 anuntate deja sunt inchiriate in regim de dry-lease, pe zece ani, la finalul careia Tarom poate decide sa cumpere aeronavele sau sa inchirieze noi aeronave. Leasingul e de la compania Air Lease.

Astazi, Tarom si-a prezentat pe Aeroportul Henri Coanda prima aeronava Boeing 737-800, iar urmatorul Boeing va ajunge in tara sapt viitoare. Tarom nu a anuntat valoarea contractului, dar surse din piata sustin ca va plati o chirie lunara de 300.000 - 400.000 de euro, timp de zece ani.

Cuc nu a precizat ce tip de aeronave long-curier va achizitiona sau inchiria si daca vor fi sau nu tot Boeing.











10527 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    pai abandonasera cursa directa in SUA (Miercuri, 24 mai 2017, 12:34)

    zaboo [utilizator]

    ca nu e rentabila, nu pentru ca nu aveau cu ce... cine minte? apoi o preluase Delta si au renuntat si ei
    • 0 (16 voturi)    
      China (Miercuri, 24 mai 2017, 13:04)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Iar ideea cu zborurile spre China este o tampenie cat casa pentru ca:

      1) Nu concurezi cu Turkish pe partea asta;
      2) Nu s-a primit permisiune de survol de la rusi;
      3) Daca ar fi fost cerere, atunci AirChina era, deja, aici.
      • +9 (11 voturi)    
        Turkish? (Miercuri, 24 mai 2017, 14:48)

        minos [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Dimpotriva, cred ca situatia politica din Turcia este o oportunitate pentru TAROM de a deschide rute spre Asia. Foarte multi occidentali evita Turkish in aceste momente, chiar cunosc personal cativa.
      • +1 (1 vot)    
        survol (Miercuri, 24 mai 2017, 19:37)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Nu-i chiar asa mare bai daca nu survolezi Rusia. E drept ca o linie geodezica trece peste Rusia, dar daca o iei peste Marea Neagra si Georgia sau Turcia si apoi toate Stan-urile, nu e un ocol prea mare.
    • +8 (8 voturi)    
      au abandonat (Miercuri, 24 mai 2017, 13:58)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      ca aveau datorii mari pe jfk airport, taxele de aeroport sunt mari. chiar si pt. delta n'a mers. ar putea sa incerce pe aeroportul din atlanta, ar fi mai multi romani interesati, caci de acolo sunt legaturi bune cu alte parti ale americii.
      tarom este in alianta cu delta, iar delta are hub si in atlanta.
  • +8 (8 voturi)    
    do your job (Miercuri, 24 mai 2017, 12:42)

    cristihan [utilizator]

    De ce nu va faceti treaba pana la capat? Cautati numarul de inregistrare al avionului abia inchiriat (YR-BGJ) si vedeti cum de au gasit asa repede un avion - in mod normal comenzile se fac cu mult timp inainte pentru avioane noi, nu te gandesti azi si il cumperi maine de la magazin. Avionul era pregatit de fapt pentru Pegasus Airline (din Turcia), fusese si vopsit ca atare si inregistrat in Turcia sub indicativul TC-CRC. Probabil s-au razgandit insa si l-au cedat, dar... verificati, vedeti ce si cum. https://www.jetphotos.com/photo/8590838
    https://tykesaeroblog.blogspot.ro/2017/05/tarom-737-yr-bgj-reg-applied-at-boeing.html
    • -6 (6 voturi)    
      care e problema? (Miercuri, 24 mai 2017, 14:20)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui cristihan

      si ma rog care e problema? f. bine ca l-au gasit asa repede, bravo lor!
      • +5 (5 voturi)    
        Nici o problema (Miercuri, 24 mai 2017, 14:52)

        cristihan [utilizator] i-a raspuns lui andimi

        Daca nu as sti cu cine avem de-a face. Putem sa asteptam 5-10 ani si sa ne miram apoi cand se deschide dosarul penal sau putem sa investigam inca de pe acum.
  • +8 (10 voturi)    
    de ce e pretul atat de confidential???? (Miercuri, 24 mai 2017, 13:32)

    moka [utilizator]

    Doar fiindca-i de stat si contribuabilii nu au dreptul sa stie?
    De ce atata secret daca pretul e bun?
  • -8 (18 voturi)    
    Se misca ceva, ceva la Tarom, pe vremea (Miercuri, 24 mai 2017, 13:56)

    xrogo [utilizator]

    lui nea Ciolos s-a miscat..din urechi!
    • +1 (11 voturi)    
      sa sa stii si tu.... (Miercuri, 24 mai 2017, 14:52)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ...pe vremea lui nea Ciolos, in CA TAROM, tot niste pesedisti erau. Dar Ciolos a fost prm minstru un an. Anii dinainte cu Ponta mare premier nu-i consideri? Faptul ca tehnocratii au guvernat cu un Parlament dominat de PSD-isti si uslasi?
    • +2 (2 voturi)    
      Daca eram Ciolos privatizam tarom-ul (Miercuri, 24 mai 2017, 16:17)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Oricum e de rahat compania. Mergi si tu cu KLM-ul si imediat cu Tarom-ul, iti strica ziua atitudinea si fetele acre ale stewardeselor.
  • +6 (8 voturi)    
    nu vad popii cu busuiocul (Miercuri, 24 mai 2017, 14:01)

    om simplu din multime [utilizator]

    :-))

    sa nu uitam ca dupa istorica(!) vizita a lui nicu dracnea in china, nicu facuse o promisiune despre reluarea zborurilor spre china. deci, chestie de onoare, onoarea obliga.
  • +8 (12 voturi)    
    TAROM (Miercuri, 24 mai 2017, 14:39)

    BibiAfricanul [utilizator]

    are o singura directive - falimentul.
    Aiurelile astea cu lung curier si avioane noi nu au nicio relevanta in contextual in care nu exista si nici nu se mai poate face o strategie comerciala.
    Asta trebuia facuta acum 15 ani si ar fi trebuit sa cuprinda si infrastructura aeroportuara, daca s-ar fi dorit ceva sustenabil.
    Intre timp, companii din zona, cum ar fi Austrian, Turkish, ca sa nu mai vorbim de cele din Golf, au acoperit deja liniie spre est, pentru ca cele spre vest sunt deja dominate de Lufthansa, KLM, British samd.
    Tarom poate avea soarta Malev, daca nu ar fi interese personale ale tuturor politicienilor si slujbasilor din MT.
    Oameni buni, nu asa se fac transporturi aeriene.
    Cele doua Boeing-uri vin in leasing si nu fac altceva deca sa acopere cat de cat golurile in operare.
    Daca ati mai calatorit cu Tarom in ultima vreme, ati vazut ca 7 zboruri din 10 intarzie sau se consolideaza/anuleaza, in detrimenul calatorului.
    Un fost director la Regia Huilei si ministrul Cuc nu au habar despre ce se discuta.
    Si noi platim din banii nostri aceste experiente nereusite.
    Faliment!
    • -4 (4 voturi)    
      da (Miercuri, 24 mai 2017, 15:12)

      e.o. [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

      Cu cât mai repede cu atât mai bine pentru toți.
  • +1 (1 vot)    
    Leasing, băăă.. (Joi, 25 mai 2017, 10:45)

    stos [utilizator]

    Leasing, fraierilor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version