Carrefour retrage de la comercializare loturi de carne de caine din doua hypermarketuri din China

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 14 iunie 2017, 17:45 Economie | Companii

Carrefour a retras de la comercializare loturi de carne de caine din doua hypermarketuri chinezesti, in urma protestelor asociatiilor de aparare a animalelor, scrie AFP.

Distribuitorul francez, care are peste 200 de puncte de vanzare in China, a promis din 2012 ca nu va mai vine carne de caine, potrivit asociatiei Animals Asia.

Dar o inspectie efectuata in mai de organizatie a relevat prezenta acestui produs, plasat pe rafturile din fata, in doua magazine Carrefour din Xuzhou, in provincia Jiangsu (est). 

De la sediul din Paris, Carrefour spune ca a retras produsele controversate. "Este un caz foarte izolat. E vorba de produse locale vandute doar in doua magazine din Xuzhou", a sustinut grupul.

Consumul de carne de caine sau de pisica este foarte minoritara in China, nuanteaza Irene Feng, de la Animals Asia, care subliniaza ca tinerii si clasa de mijloc resping acest produs.

Pana la 10 milioane de caini sunt ucisi anual in China, pentru consumul de carne, potrivit asociatiei Humane Society, din SUA.













Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

2670 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version