KFC: Ii rugam pe locuitorii din Targoviste sa ne accepte scuzele. In niciun moment nu ne-am dorit sa denigram orasul

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 23 iunie 2017, 18:58 Economie | Companii

KFC
Foto: Hotnews
Compania KFC Germania a transmis scuze locuitorilor din Targoviste dupa ce ce primarul orasului a sustinut ca o reclama a lantului de fast-food le-a prejudiciat imaginea.

In reclama apare un pitic dezbracat care sare de pe Turnul Chindiei
, primarul acuzand ca a fost "maculat" unul dintre emblemele orasului.

Spotul are menirea de a fi provocator, dar in niciun fel ofensator pentru orasul Targoviste, locuitorii acestuia sau poporul roman, afirma compania.

Pozitia KFC:

"Nu ne-am imaginat niciodata ca vom aduce ofense locuitorilor din Targoviste si dorim sa le cerem scuze pentru ca am facut-o. Ce s-a intamplat?

Pentru campania noastra publicitara, "Das glaub' ich jetzt nicht!" ("Nu-mi vine sa cred!") am filmat o reclama TV in orasul Targoviste din Romania, pentru a fi ulterior difuzata doar in Germania. Din pacate, acest spot a ofensat si a creat nemultumiri in randul oficialilor orasului si locuitorilor din Targoviste. Ne pare rau pentru acest lucru si regretam situatia creata. In niciun moment nu ne-am dorit sa denigram orasul Targoviste sau Romania.

Din contra: Am ales cu buna stiinta Targoviste ca locatie pentru a filma reclama deoarece orasul se mandreste cu unul dintre cele mai frumoase turnuri din Europa. In plus, echipa de productie a filmat in trecut, de mai multe ori, in diverse locuri din Romania, pentru ca este o tara apreciata de directorii artistici atat pentru locatiile sale fantastice de filmare, cat si pentru echipele locale de productie cu experienta in domeniu.

Ideea spotului nostru a fost "nebunia", in linie cu motto-ul campaniei "Nu-mi vine sa cred!". Am dorit sa prezentam o situatie exagerata, absurda, cum ar fi un barbat gol sarind intr-o galeata mica. Conceptul a fost sa atragem atentia asupra pretului absurd de mic al ofertei noastre. Spotul are menirea de a fi la fel de provocator ca si pretul, doar pentru consumatorii germani, dar in niciun fel ofensator pentru orasul Targoviste, locuitorii acestuia sau poporul roman.

Ii rugam pe locuitorii din Targoviste sa ne accepte scuzele.

Echipa KFC Germania"


Citeste mai multe despre   











[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

4178 vizualizari

  • -5 (13 voturi)    
    baga (Vineri, 23 iunie 2017, 19:01)

    zicsieu [utilizator]

    un kfc in targoviste. cu 20% mai ieftin .... faceti asta? pt copii, smecheri si doctori (obezitatea e banoasa)
  • +6 (12 voturi)    
    problema majora (Vineri, 23 iunie 2017, 20:05)

    vagabond [utilizator]

    zeci de mii de turisti care strangeau bani sa viziteze exotica destinatie Targoviste s-au razgandit acum :)
    • -2 (6 voturi)    
      Nu intelegi. (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 7:57)

      martianu [utilizator] i-a raspuns lui vagabond

      Cate reclame de prost gust ai vazut tu cu palatul Buckingham sau Versailles sau mai stiu eu ce alt simbol al unei case regale (poate demult apuse) sau al orasului?
      Stiu ca e 2017 si toata lumea se ofenseaza pt orice, dar reclama e mai stupida decat mancarea lor si chiar daca Targoviste nu e Londra, reactia autoritatilor romane e corecta.
  • +3 (11 voturi)    
    pai daca (Vineri, 23 iunie 2017, 21:57)

    un revolutionar [utilizator]

    nu s-a vrut ofensator, de pe un simbol secular al unui oraș istoric din România, de ce clipul pentru publicul german nu s-a filmat in Germania si piticul n-a sărit de pe Poarta Brandenburg cu svastica la vedere?
  • +4 (6 voturi)    
    Lecție de PR (Sâmbătă, 24 iunie 2017, 6:45)

    Ovidiu M [utilizator]

    KFC Germania a reacționat foarte bine în acest caz. În încercarea de a nu-și prejudicia imaginea într-o dispută sterilă și stupidă cu un politician pudibond, KFC și-a prezentat rapid scuze și aprecierea pentru orașul Târgoviște și poporul român. Observați că nu au afirmat că intenționează să retragă reclama. Nu că aș considera că ar trebui s-o facă.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu prea (Duminică, 25 iunie 2017, 12:27)

      UpNext [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu M

      o lectie, poate un glitch, pentru ca:
      - .."Nu ne-am imaginat niciodata ca vom aduce ofense locuitorilor din Targoviste" [...]. Neprofesionalism - echipa TREBUIA, in procesul de documentare, sa constientizeze ca Turnul Chindiei este emblematic pentru orasul cu activitate turistica, implicit pentru comunitate, proiectul publicitar prezentand risc de reactie.
      - "Am ales cu buna stiinta Targoviste ca locatie pentru a filma reclama deoarece orasul se mandreste cu unul dintre cele mai frumoase turnuri din Europa" [...] Ineptie - nu faci un spot publicitar provocator-stupid, cu semnificatii interpretabil-depreciative, intr-o locatie pe care o si confirmi ca fiind cunoscuta si aprecuiata in turismul European, mizand pe inertia autotitatilor si a comunitati locale.

      Cel mai probabil, autorii au mizat pe "marginalitatea" mentalitara a localnicilor, gen " da-i naibii, sunt doar niste romani!.."


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version