PSD vrea sa restranga dreptul cetatenilor de a-si deschide firme: o persoana nu va mai putea infiinta o societate pentru cativa ani dupa 2 insolvente

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 29 iunie 2017, 12:58 Economie | Companii

Afaceri
Foto: Hotnews
Guvernul PSD - ALDE vrea sa restranga dreptul cetatenilor de a infiinta societati comerciale. In programul de guvernare al guvernului Tudose depus joi la Parlament apare prevederea urmatoare: "Legea 31 / 1990 o vom modifica astfel incat o persoana sa nu mai poata infiinta o societate un anumit numar de ani dupa 2 insolvente".

Formularea este foarte vaga, nefiind clar in ce calitate (asociat, administrator) ar urma sa fie pedepsiti cetatenii cu doua insolvente la activ. De asemenea, nu e specificata clar perioada de timp pe care va opera interdictia.

Tot in programul de guvernare se arata ca va fi modificata legea insolventei "cel tarziu pana la 1 noiembrie 2017 a.i. o firma sa nu poata ramane in faliment mai mult de 2 ani sau daca nu-si respecta planul de conformare pe o perioada mai mare de 6 luni".













Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation: Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de cei 200.000 lei disponibili prin programul StartUp Nation si pentru a-ti dezvolta afacerea

Ai primit un acord de acceptare in programul StartUp Nation. Care sunt urmatorii pasi? Cu ce costuri te vei confrunta pentru a te putea folosi de acesti bani? Mai intai trebuie sa pui in practica ideea de business castigatoare, iar apoi sa iti cresti afacerea. Pentru asta ai nevoie, in primul rand, de clienti noi, strategii adaptate la nevoile pietei si de un ochi atintit permanent asupra propriei afaceri si asupra pozitionarii tale in cadrul unei oferte adesea variate.

6604 vizualizari

  • +21 (31 voturi)    
    cu o derogare (Joi, 29 iunie 2017, 13:03)

    Francisc 1 [utilizator]

    pentru membrii de partid cu cotizatia la zi
    • -10 (24 voturi)    
      Sunt curios (Joi, 29 iunie 2017, 13:17)

      munuc [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cat incasezi pentru asemenea comentarii?
      • +4 (4 voturi)    
        Doar satisfactie (Joi, 29 iunie 2017, 13:53)

        Petru ValentinOprea [anonim] i-a raspuns lui munuc

        Incaseaza satisfactie ce vine odata cu rostirea adevarului!
  • +7 (15 voturi)    
    bun (Joi, 29 iunie 2017, 13:12)

    bobyrou [utilizator]

    asta e o decizie buna pentru ca cei care intra in insolventa fac cu un scop - spalarea banilor.
    • +7 (7 voturi)    
      99% (Joi, 29 iunie 2017, 14:13)

      diasporescu [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      din start-up-urile din silicon valley sunt falimentare. propun sa interzicem start-up-uri!
  • +5 (7 voturi)    
    cu exceptia celor cu actiuni la purtator (Joi, 29 iunie 2017, 13:15)

    tropotaru [utilizator]

    si a celor cu actionari paravan, impotriva caruia PSD-ul nu a gasit inca nicio metoda antihemoragica
  • +15 (17 voturi)    
    Tara e plina de pungasi (Joi, 29 iunie 2017, 13:16)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    Daca in mod repetat ajungi in insolventa, cu datorii nenumarate, iar peste cateva saptamani infiintezi o noua firma, inseamna ca esti:
    1) escroc sau 2) idiot

    In ambele cazuri e recomandabil sa-ti traga cineva frana de mana.
  • +9 (13 voturi)    
    Asaa... (Joi, 29 iunie 2017, 13:16)

    munuc [utilizator]

    Foarte bine. O masura buna.
  • +7 (15 voturi)    
    ... (Joi, 29 iunie 2017, 13:17)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Ar trebui sa nu mai poata deschide niciodata firme.
    Si nici rudele lor.
    Da, stiu, suna aiurea, dar sunt atatia tepari care isi deschid firme peste firme si nu mai platesc furnizorii pe unele dintre firme, trec activitatea pe celelalte si tot asa.
    • 0 (2 voturi)    
      ti-am dat "down" pentru "si nici rudele lor" (Joi, 29 iunie 2017, 13:58)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

      nu poti interzice unei persoane sa-si faca firma pentru ca tatal sau fiul sau fratele a dat niste tepe.
      in rest sunt de acord cu interdictia si o consider binevenita
      • +1 (1 vot)    
        Stiu (Joi, 29 iunie 2017, 14:43)

        Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        Dar foarte multi dintre cei care falimenteaza firme sau isi declara insolventa fac firme pe numele sotiilor, parintilor, etc...
    • 0 (2 voturi)    
      sper ca (Joi, 29 iunie 2017, 14:24)

      diasporescu [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

      comentariul tau este unul ironic. pentru ca altfel ar fi fascist...
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Joi, 29 iunie 2017, 14:43)

        Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui diasporescu

        Initial am vrut sa scriu "nazist" in loc de "suna aiurea".
        :D
  • +10 (12 voturi)    
    Vorbind serios... (Joi, 29 iunie 2017, 13:25)

    Io1234 [utilizator]

    ...e o idee f.buna pt mediul de afaceri...dispar tzeparii...
  • +3 (5 voturi)    
    Mi se pare corect (Joi, 29 iunie 2017, 13:27)

    CezarN [utilizator]

    Dincolo de taxarea excesiva a muncii( daca vrei multa munca, atunci taxeaz-o cat mai putin, la fel ca la porci sau rosii, dle Dragnea) si incurajarea lenei prin ajutoare sociale in exces, PSD are niste idei bune de reglementare economica.
    Pacat ca ei se axeaza pe faultarea justitiei si salvarea fundului lui Dragnea si altora ca el.
  • +1 (11 voturi)    
    normal (Joi, 29 iunie 2017, 13:27)

    gigifisiune [utilizator]

    ca intri in insolventa daca nu ai pile si nu poti face contracte cu statul.

    Cat mai multe societati p$d, d-ale primariei lu' firea, si altele, care traiesc exclusiv pe contracte cu statul si dau gauri in buget.

    In schimb, aia care se chinuie sa faca o societate si s-o tina pe roti, in schimbul nervilor si a depresiei, isi mai iau un pumn in dinti daca intra in insolventa. Insolventa nu e sufiecienta, trebuie sa fii si pedepsit.

    Misto!!

    Cand te gandesti ca, de fapt, toti banii din tara asta sunt facuti pe carca celor ca vor fi pedepsiti daca intra in insolventa te apuca si rasul.
  • +3 (9 voturi)    
    insolventa (Joi, 29 iunie 2017, 13:29)

    Ohara [utilizator]

    Si de ce vi se pare un lucru rau ? Eu as da interdictie dupa prima insolventa. Din experienta mea, majoritatea insolventelor sunt de fapt tepe premeditate.
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Joi, 29 iunie 2017, 13:58)

      Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui Ohara

      Ai dreptate....

      Multi isi iau tepe deschizand firme in tara lui Dragnea.:):):)
    • 0 (4 voturi)    
      pentru ca e propus de psd-alde (Joi, 29 iunie 2017, 13:59)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Ohara

      orice e propus de psd-alde pe hotnews e prezentat ca ceva negativ, inclusiv scaderile de taxe :)
  • +5 (7 voturi)    
    Aberatii PSD-ALDE-iste (Joi, 29 iunie 2017, 14:00)

    Andradda [utilizator]

    Nu cred ca mai exista in lume, (intr-un stat democratic) interdictia de a infiinta o noua firma, pe motiv ca ai mai avut doua (sau zece) firme care au intrat in insolventa sau au dat faliment.
    Sigur, bancile pot sa refuze sa te mai finanteze sau ti se poate refuza accesul la fonduri europene samd. Dar sa interzici prin lege unei persoane sa infiinteze o noua firma, mi se pare de-a dreptul aberant.
    Eu zic ca, mai intai, trebuie sa dati o lege care sa interzica firmelor sa intre in insolventa sau sa dea faliment si apoi poate dati si o lege care sa interzica romanilor sa fie prosti!

    Ca la cat va duce capul.....
  • -1 (5 voturi)    
    Buna decizia (Joi, 29 iunie 2017, 14:09)

    JohnR [utilizator]

    Subscriu.
    • 0 (2 voturi)    
      mdea, tipic romanesc (Joi, 29 iunie 2017, 16:24)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      dam o lege si interzicem, fara sa avem habar cum e in practica... In loc sa inasprim legea insolventei astfel incit sa nu mai fie asha usor de tras teapa si intrat in insolventa, dam o lege si interzicem infiintarea de noi firme. De parca smenarul care trage tepe cu metoda insolventelor ar avea mustrari de constiinta sa-si faca o firma pe varu' sandel sau bunica floarea.

      Cind dai o lege ar trebui sa ai o consultare publica, sa vezi care e aplicabilitatea, sai faci niste simulari, etc. Nu sa bagi chestii din astea din burta, de azi pe miine, doar ca sa te dai destept.
  • 0 (8 voturi)    
    mare smecherie (Joi, 29 iunie 2017, 14:10)

    bogdan1477 [utilizator]

    In cei citiva ani firma va functiona pe numele nevestei, a amantei, a nepotului sandel sau a bunicii aglaia. Asta e greu, sa faci firma pe numele unei rude timp de citiva ani.Astea-s masuri cretine luate de oameni slab pregatiti intr-un moment relativ disperat, cind deja incepe sa se cracaneze din ce in ce mai tare gaura de la buget.
  • +1 (1 vot)    
    Sa se dea o lege... (Joi, 29 iunie 2017, 20:51)

    Stef_and [utilizator]

    Care sa intezica plata la termen.
    Daca nu platesti nu mananci, nu faci afaceri.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi