Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din Romania, anunta ca suporta transferul contributiilor sociale. Salariul net va creste in medie cu 1,5%. Premierul Mihai Tudose lauda initiativa

de N.O.     HotNews.ro
Joi, 9 noiembrie 2017, 20:02 Economie | Companii

Interior Kaufland
Foto: Kaufland
Retailerul Kaufland Romania, unul dintre cei mai mari angajatori din Romania, a anuntat joi seara ca preia contributiile aferente angajatorului in salariul brut al angajatului, ca urmare a modificarilor legislative, incepand cu data de 1 ianuarie 2018, astfel incat angajatii vor avea un salariu net mai mare, in medie cu 1,5%, relateaza News.ro. Premierul Mihai Tudose a postat joi pe Facebook ca apreciaza faptul ca oamenii de buna-credinta si liderii de sindicat nu s-au lasat pacaliti de liderul cartel Alfa, Bogdan Hossu. 


"Compania intelege astfel sa linisteasca ingrijorarile salariatilor si familiilor acestora si ii asigura ca, dincolo de schimbarile legislative, firma face toate eforturile, cu fapte, pentru siguranta lor salariala", a declarat Laura Iancu, director de Resurse umane, Kaufland Romania.

Oficialii companiei spun ca le ofera salariatilor si tichete de masa si asigurarea voluntara de sanatate, dar si mai multe zile de concediu de odihna anual care, in functie de vechimea in companie, pot ajunge pana la 27 de zile pe an.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine in sapte tari si o retea de 115 magazine in Romania.

Guvernul a adoptat miercuri prin Ordonanta de Urgenta mai multe masuri de modificare a Codului Fiscal, sustinand ca acestea au un "impact benefic atat economic, cat si social".

In domeniul contributiilor sociale obligatorii, modificarile vizeaza atat reducerea cotelor cumulate ale contributiilor sociale obligatorii, per total cu 2 puncte procentuale, de la 39,25% la 37,25%, cat si reducerea numarului contributiilor sociale de la de la 9 (angajat si angajator), la 3, dupa cum urmeaza: 

- contributia de asigurari sociale (CAS), platita pentru salariat;  

- contributia de asigurari sociale de sanatate (CASS), platita pentru salariat;

- contributia asiguratorie pentru munca, suportata de angajator.

Se stabileste transferul sarcinii fiscale a obligatiilor privind contributiile sociale obligatorii datorate de angajator la angajat in cazul veniturilor din salarii si asimilate salariilor, astfel:

- CAS si CASS se datoreaza de catre persoanele fizice, respectiv de catre angajati, inclusiv in cazul contractelor individuale de munca cu norma intreaga sau cu timp partial, pentru care CAS si CASS datorate nu pot fi mai mici decat nivelul contributiilor sociale aferente salariului minim brut pe tara in vigoare in luna pentru care se datoreaza acestea, corespunzator numarului zilelor lucratoare din luna in care contractul a fost active.

Masurile de modificare a Codului fiscal sunt insa contestate atat de sindicate, cat si de patronate.

Premierul Mihai Tudose a postat joi pe Facebook ca apreciaza faptul ca oamenii de buna-credinta si liderii de sindicat nu s-au lasat pacaliti de liderul cartel Alfa, Bogdan Hossu.

"Apreciem faptul ca oamenii de buna-credinta si liderii de sindicat nu s-au lasat pacaliti de "fostul" lor coleg, Bogdan Hossu. Acesta, mai nou, s-a transformat in liderul de sindicat al bancherilor si al unor oameni de afaceri, care vor sa scoata bani din tara, fara sa plateasca impozite statului roman, adica noua, romanilor, pentru sanatate, educatie, infrastructura".


Citeste mai multe despre   












Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

6882 vizualizari

  • -36 (58 voturi)    
    Kaufland e pro rus (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:09)

    galeo [utilizator]

    Stai ca o sa iasa acum liberopatii sa spunca ca cei de la Kaufland sunt rusofili :)))))
    • +25 (41 voturi)    
      Exact! (Joi, 9 noiembrie 2017, 22:45)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Kaufland, si nu numai, o sa creasca instant preturile cu 5-10%, asa ca la revedere crestere de salarii.
      • -14 (26 voturi)    
        de ce ar creste preturile ??? nu este adevarat (Vineri, 10 noiembrie 2017, 1:23)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        De ce ar creste preturile ??? nu este adevarat !!

        Lasand la o parte costul adminsitrativ consistent, ei au luat decizia (clara si normala) de a spune... bine .. bine.. OUG este data.. decizia clar politica este ca vor da si legea.. .si vor urma si celelalte legi.. . a salarizarii unitare bugetare ... de a aduce maririle... de brut.. la sanatate.. etc..

        da.. .este stupid.. se castiga doar 3-4 lei... sau in procente 4-5% pentru cei din sanatate.. .procent deja stins de inflatie si cursul valutar... adica.. da.. nu se castiga NIMIC... de fapt.. de romani..

        dar Kaufland si-au dat seama ca... este o masura guvernamentala care NU va fi anulata.. si deja au trecut la MARIREA BRUTULUI pastrand ACELASI TOTAL COST ANGAJAT.

        Kaufland sunt doar foarte eficienti si orientati in a face trecerea cat mai repede, mai ales ca fiind cel mai mare angajator, timpu sa faca aceasta implementare este foarte mare si timpul ramas pana 1/1/2018 este foarte mic (vine si Craciunul si liberele 30/11-01/12 !) !

        Deci Kaufland nu au nici-o influente ruseasca... sau politica.. pur si simplu.. nu au timp de vorbe ci au trecut la actiune.

        Bravo lor, pana la urma, decat sa speri la ceva sa nu se intample pentru ca NU iti PLACE, este o copilarie.

        Ca si protestele in strada, dar fara sa te duci la vot !!

        Nu ?

        Pai...
        • +6 (8 voturi)    
          Cum vine asta? (Vineri, 10 noiembrie 2017, 5:19)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

          "MARIREA BRUTULUI pastrand ACELASI TOTAL COST ANGAJAT"

          Daca inainte avea sa zicem 2000 lei brutul, adic total cost angajat, acum trebuie sa mai adauge inca vreo 30 de lei, adica va fi 2030 lei, deci total cost angajat nu se pastreaza
          • -1 (5 voturi)    
            calcul (Vineri, 10 noiembrie 2017, 7:41)

            Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui cladob

            @Claudob, total cost angajat il pastrezi identic si calculezi celelalte

            Daca in 2017 avem

            Total cost salariat 4910
            CAS 10 % 480
            Asigurări de sănătate 25 % 1201
            Impozit pe salariu 312
            Salariul net 2809
            Contributia asiguratorie pentru munca 2.25 % 108

            in 2018

            Total cost angajat 4910
            Salariul brut 3991
            Reţineri angajat CAS 10.5 % 419
            Şomaj 0.5 % 20
            Asigurări de sănătate 5.5 % 220
            Impozit pe salariu 533
            Salariul net 2799
            CASS angajator 5.2 % 208
            Şomaj angajator 0.5 % 20
            CAS Conditii normale 15.8% 631
            FNUASS 0.85 % 34
            Fond de risc si accidente 0.4 % 16
            Fond creanţe salariale 0.25 % 10

            Problema este ca aceste contributii fiind calculate in mod normal din salariul brut (si cele angajat si cele angajator) nu o sa gasesti cu usurinta un document excel care sa includa calculul in modul in care introduci total cost angajat si iti calculeaza direct brutul si netul echivalent :-)))

            bine, cine se pricepe il poate face si cu functii excel
        • -4 (8 voturi)    
          inainte sa fim emotionali sa ne pastram (Vineri, 10 noiembrie 2017, 7:51)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

          inainte sa fim emotionali sa ne pastram totusi si ratiunea !

          ca mesaj pentru toti cei care au votat negativ
          inteleg votul si libertatea de a vota, de a nu fi de accord dar cand nu esti de accord cu fapte si realitati doar pentru ca nu ne place... nu inseamna ca este si normal !

          Tu daca esti firma Kaufland, sau alta foarte mare, ce faci ??
          Vezi ca, in pofida presiunii strazii, ei au luat aceasta decizie (guvernul) atunci incepi si treci la munca si faci trecerile de rigoare ca sa nu coste nici angajatorul nici angajatul (ca bani, pentru ca si implementare te costa oameni munca!!) pentru ca

          1) esti cel mai mare angajator ca numar de angajati si este un efort mare
          2) trimiti acest mesaj... NU pentru cei contra sau pentru guvern, ci mesajul este pentru PROPRII ANGAJATI la care sa le spuna, stati linistiti, nu intrati in panica o sa facem sa fie bine - pentru ca si asa salariile sunt mici si nu vor sa isi piarda angajatii , mai ales in conditiile pietei de azi in care iese la lumina ca angajatii romani sunt platiti foarte prost DESI SUNT ENORM DE MULTI BANI !

          Exemplele sunt deja doua:
          - benzinarii de la top companii petroliere platesc angajatii romani mult mai prost ca anumite tari din UE, unde pot avea si salarii nete de peste 1000 euro - desi benzinaria din Romania cu acelasi nr de angajati are aceleasi vanzari !!!!
          - lanturi de supermarketuri platesc angajatii romani mult mai prost ca anumite tari din UE, unde pot avea salarii nete de peste 1000 euro - desi aici vanzarile sunt MAI MARI decat vanzarile din supermaketul din Vest cu acelasi nr de angajati !!!!

          LUCRU TOTAL INACCEPTABIL !

          Acesti actori care au bani, si nu ii dau, inca sunt in epoca de piatra, si NU VOR sa inteleaga ca trebuie sa imparta cota salariala cu angajatul roman mai ales ca il costa mai putin decat un angajat din anumite tari dezvoltate UE !!

          Dar asta e piata muncii, sper sa mai plece inca 2 milioane de romani si sa ii loveasca crunt pe cei care au bani si nu vor sa ii dea
          • +1 (9 voturi)    
            Postaci (Vineri, 10 noiembrie 2017, 10:53)

            Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            Se pare ca postacii IT-isti ai guvernului au primit sarcina de serviciu sa posteze aici si sa ne serveasca aceleasi discursuri comunistoide ale sefului lor indreptate impotriva capitalistilor. Si ce sa vezi, aproape toti si-au luat nickuri occidentale: Ed, miss sloane, HP, lovercraft etc. Le este rusine cu originea lor ruseasca, probabil si pentru derutarea oponentului. Nu are rost sa intrati in polemica cu ei, noi muncim nu gandim.
            • 0 (6 voturi)    
              Asa-i, nu munciti, nu ganditi, sunteti #rezist (Vineri, 10 noiembrie 2017, 15:04)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

              Asa-i, nu munciti, nu ganditi.

              Te-ai scremut juma de pagina sa injuri cu manie proletara preopinentul ce vorbea la subiect, dar despre problema in sine ai spus fix NIMIC.

              Asa-i, voi, #rezistii nu munciti si nu ganditi.
              • +2 (6 voturi)    
                Altu (Vineri, 10 noiembrie 2017, 16:27)

                Radub1000 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Subiectu' era postaci comunisti cu nickuri englezesti de la guvern si tu te incadrezi in subiect. QED!
          • +3 (5 voturi)    
            oare (Vineri, 10 noiembrie 2017, 12:02)

            mano74 [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            asa sa fie?! adica nu puteau altfel sa-si anunte angajatii decat printr-un comunicat de presa apreciat de primul Sinistru?! ma indoiesc sincer... iar din calculele tale, la acelasi cost angajat, net-ul scade in 2018. de ce as fi eu obligat ca angajator sa maresc costurile?!
            poate nu vreau sa fiu "om de buna-credinta"...
          • 0 (6 voturi)    
            In mod normal nu am avea (Vineri, 10 noiembrie 2017, 13:49)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

            nimic cu Kaufland, dar una e sa faci ce stii tu mai bine in "bucataria" ta ca sa-ti pastrezi / multumesti angajatii si alta e sa "trambitezi" chestia asta ca o vuvuzela (apropo duminica seara cat mai multe , va rog frumos) prin "targ"
            "Miroase" a "cumetrie" de la o posta, asa ca eu zic sa-si mai puna pofta-n cui - cel putin eu o perioada nu mai cumpar de la ei - chit ca vine, doamne fereste, marea foamete.
            • -3 (3 voturi)    
              este (Vineri, 10 noiembrie 2017, 19:04)

              miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

              ca va ofticati?
        • +5 (7 voturi)    
          De ce?!?!? (Vineri, 10 noiembrie 2017, 8:41)

          Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

          De ce preturile la pompa au crescut nu numai cu valoarea accizei? Au crescut si cu adaosul pe acciza adica in loc de 15-20 de bani cu 50-60 de bani.
          Chiar azi ma uitam- 5.35 motorina adica aproape 1.2€ iar saptamina trecuta in Austria am alimentat motorina la 1.05€ adica cu vreo 60 de bani mai ieftina- 4.8lei.
          Asa va fi si la Kaufland si pe tot locul.
          Asa se creaza falsa imagine a cresterii veniturilor, cresterii economice, de fapt ne afundam intr-o prapastie.
        • +1 (1 vot)    
          Preturile deja au crescut pt ca...inflatia (Sâmbătă, 11 noiembrie 2017, 14:12)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

          toate preturile au crescut deja pt ca PSD a crescut acciza la carburanti, a crescut pretul la electricitate,etc
          • +1 (1 vot)    
            ma refeream la PRETURILE DIN KAUFLAND ! (Luni, 13 noiembrie 2017, 20:21)

            Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Boham

            am facut poate o greseala de exprimare... ma refeream la preturile din Kaufland !!

            Adica pastrarea net-ului nu ar avea nici-un impact in preturile produselor din Kaufland si astea relativ la celelalte supermarketuri care inca nu au facut masura trecerii (ca decizie, pentru ca efectiv va fi din 1 ianuarie 2018)

            imi cer scuze pentru confuzie, deci nu faceam referire la preturile datorita inflatiei sau cursului valutar
      • +11 (11 voturi)    
        preturile au crescut deja (Vineri, 10 noiembrie 2017, 7:02)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        du-te prin magazine sa te convingi
      • +10 (14 voturi)    
        Rusinos Kaufland (Vineri, 10 noiembrie 2017, 8:47)

        marsur [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        Un vanzator se implica politic ? Sigur pt el e simplu sa faca ce vrea , creste , mareste din preturile si manipuleaza clientii . Dar intr-o fabrica care produce sil ivreaza marfa la Kaufland cum va fi ??? Voi ocoli acest brand . Marketingule da-ti demisia .
    • +19 (23 voturi)    
      MULTINATIONALELE sunt bune astazi? (Joi, 9 noiembrie 2017, 23:16)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      pt PSD-ei multinationalele sunt bune astazi
      • -17 (25 voturi)    
        cele cu un comportament etic sunt bune mereu (Joi, 9 noiembrie 2017, 23:23)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        asta nu pricepeti voi, psd critica comportamentul celor unora dintre multinationale, nu prezenta tuturor in romania
        • +5 (9 voturi)    
          1.Ii ataca pe cei care nu cotizeaza ! (Vineri, 10 noiembrie 2017, 2:51)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          2. Ii ataca pentru ca da bine la prostime !
          3.Ii ataca pentru ca sunt buni de "cal de bataie", daca si cand iese prost !!
        • +1 (3 voturi)    
          Se vede ca "mediul otravit" (Vineri, 10 noiembrie 2017, 13:57)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          v-a afectat grav ratiunea.
          Apropo, cand va "otraveau", va otraveau doar mintea .... sau si sufletul?
        • +2 (2 voturi)    
          PSD spune multinationalele...deci toate (Sâmbătă, 11 noiembrie 2017, 14:13)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          PSD nu face diferenta pt ca ei vor sa asmuta asistatii social impotriva strainilor, e propaganda anti occidentala
    • +4 (4 voturi)    
      Kauflande,te-a inspirat asta? (Vineri, 10 noiembrie 2017, 6:45)

      intruderul [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Încă până la domnia lui Constantin Mavrocordat o parte de ţărani se “închinau” boierilor cu slujbe. În schimbul unui număr de zile de muncă sporit, aceşti ţărani erau scutiţi de a presta dări către stat. În anul 1742 domnul Constantin Mavrocordat a legiferat printr-un aşezământ special această categorie de ţărani, limitându-le totodată numărul. El a stabilit pentru fiecare reprezentant al ierarhiei boiereşti, precum şi pentru clerul înalt un număr fix de ţărani – “scutelnici”, eliberaţi de la plata impozitelor pentru stat (câte 80, 60, 50, 20, 16, 10 şi 5 oameni), care, în schimbul dărilor către stat, erau obligaţi să îndeplinească prestaţii în favoarea acestor persoane
    • +4 (6 voturi)    
      hei (Vineri, 10 noiembrie 2017, 9:07)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Ia-ti si tu o slujba sa ai din ce trai, ca ai si cate 200 de comentarii pe zi doar pe Hotnews. De cand l-au matrasit pe mazeta numai gura ta se aude pe aici la orice articol.
  • +20 (28 voturi)    
    Olario ! Cresc salariile si explodeaza preturile (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:13)

    Plagarus [utilizator]

    Leul in groapa, importurile mai scumpe ca niciodata si noi cu 1,5 % mai "grasi " ???
    • +9 (21 voturi)    
      Cat e net-ul la Kaufland? 1.200 RON (Joi, 9 noiembrie 2017, 23:19)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      daca mai scazi si inflatia si pretul carburantilor plus cheltuielile de la intretinere eu cred ca iesi pe minus
      • -11 (19 voturi)    
        mai mare ca minimul (Joi, 9 noiembrie 2017, 23:24)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        asa ca n-ai de ce sa-i injuri
  • +23 (33 voturi)    
    Gunoaie (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:20)

    Klaus_CT [utilizator]

    Ce fac aceste gunoaie de guvernanți este un șantaj la adresa privatilor!
    Sacrifica totul pentru Dragnea!
  • +13 (17 voturi)    
    pai sigur ca lauda (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:22)

    moka [utilizator]

    dar premierul nu spune de ce salariile nu au crescut cu 25% asa cum au promis in campanie si cum e inscris in programul de guvernare.
    • -9 (17 voturi)    
      lol (Vineri, 10 noiembrie 2017, 1:24)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Daca cresteau salariile cu 25% pe net - Opozitia (PNL, USR, strada, etc.) - ar fi fost de acord sau nu ?

      Ca nu inteleg - nu cresc salariile, Opozitia nu e de acord. Daca ar fi crescut, Opozitia tot nu ar fi fost de acord.

      Deci, cum ar fi fost mai bine ? Sa ramana totul cum era pana acum ?
      • +4 (8 voturi)    
        Nu trebuie sa intelegi. (Vineri, 10 noiembrie 2017, 3:39)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Important e ca "lol".
  • +8 (14 voturi)    
    Hai sa ne prostituam (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:26)

    rov [utilizator]

    si sa blocam K
  • +16 (24 voturi)    
    daca am ajuns.... (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:30)

    liviu_ [utilizator]

    sa laudam o chestie care nu s-ar fi intamplat daca guvernu nu ar face tampenii e grav...\
    apropos... la 2000 in mana marirea e de 30 de lei!!! o sa isi ia toti angajatii kaufland mertzane de marirea asta!
  • +7 (19 voturi)    
    Au o combinatie cu statul hot si pungas (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:30)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Ca altfel ....
    • +15 (23 voturi)    
      Kaufland isi face reclama gratis (Joi, 9 noiembrie 2017, 23:17)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Kaufland a gandit ca e bine sa spuna asta public acum inainte de cumparaturile de sezon pt ca e o reclama gratuita sa te laude primul ministru si sa se vorbeasca despre tine peste tot
  • +10 (26 voturi)    
    Ciuma Rosie (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:31)

    Radub1000 [utilizator]

    Mi-e scarba! 1,5%. Mama ce crestere, numai cand inflatia oficiala va depasi 4 la suta. Oamenii muncii vor huzuri cu aceste cresteri de salariu. Cred ca la anul va urma falimentul total al ciumei rosii in Romania.
    • +6 (8 voturi)    
      In februarie 2018 ! (Vineri, 10 noiembrie 2017, 2:53)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Radub1000

      Numai ca ei isi rezolva problemele facand praf justitia pana atunci si transformand DNA dintr-o institutie intr-o cladire ! Dupa model ANI, CCR, Av pop, CNA....
  • +10 (22 voturi)    
    Mare marire !! (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:32)

    Piratu64 [utilizator]

    Kaufland ,se stie ca plateste cu salariul minim pe economie,asa ca angajatii pot face ceva pe ea de marire !
  • +11 (19 voturi)    
    Va suporta (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:33)

    CoralMS [utilizator]

    in parte cel putin prin cresterea preturilor si mai putin prin reducerea in prima faza a profitului! Deci de fapt... nu Kaufland o sa suporte magariile lui Tudose, Dragnea and co. ci clientii Kaufland!
    • -3 (5 voturi)    
      THINK (Vineri, 10 noiembrie 2017, 8:30)

      Anonym [utilizator] i-a raspuns lui CoralMS

      Garantat nu vor creste preturile din aceasta cauza.
      Nu va mai spuneti aberatii, matematica e f simpla, pana si Misa a reusit sa o explice in prezentarea lui.

      Toate firmele mari (exceptand IT !) vor proceda la fel. TOATE!
      • +2 (2 voturi)    
        mda, nu de aia (Vineri, 10 noiembrie 2017, 11:26)

        sabz [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

        Nu, preturile vor creste din cauza cresterii costului carburantilor si al cursului euro - care e cauzat tot de acest haos.

        De ce esti atat de sigur ca toate firmele vor face la fel?
        Firmele IT sunt mult mai dependente de angajatii decat Kaufland. E mult mai greu sa inlocuiesti un programator decat un casier.
  • -3 (23 voturi)    
    Pai cum? (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:36)

    t4v1 [utilizator]

    Nu scad!?
    • +3 (5 voturi)    
      Daca nu fac nimic (Vineri, 10 noiembrie 2017, 4:58)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

      Scad. Daca le maresc cu 1% e o marire dar to scadere este. Unde mai pui si inflatia, leul devenit leut. Oare ce va face Antenuta 3?

      Mai bine punea totul la angajator
  • +17 (27 voturi)    
    HAI SA NE FACEM PUTINA PUBLICITATE! (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:48)

    schroedinger [utilizator]

    Nu-i asa Kaufland!
    Scarba!
    Puteati sa o faceti fara sa bateti toba.
    Asteptam comunicatul de la LIDL.
    • -7 (15 voturi)    
      Lasa ca le facem publicitate si teparilor (Joi, 9 noiembrie 2017, 22:33)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Lasa ca le facem publicitate si patronilor tepari care isi vor bate joc de angajati.
  • -10 (22 voturi)    
    Vrajeala (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:54)

    cenzuratul [utilizator]

    Cum se poate ca salariile nete sa creasca cu 1,5% si in acelasi timp angajatorul sa nu piarda nimic, dupa aceste masuri primite de Dragnea intr-o scrisoare direct de la diavol, asa cum am citit eu pe toate site-urile de propaganda anti-PSD?
    • 0 (2 voturi)    
      De banii astia 1,5% (Vineri, 10 noiembrie 2017, 5:02)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Kaufland putea sa angajeze peste 100 de oameni, in schimb da bani la stat :)

      Si daca e asa de buna credinta de ce nu mareste acolo cu un 3%?
  • +12 (22 voturi)    
    isi (Joi, 9 noiembrie 2017, 20:58)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    vor scoate imediat banii din cresterile de preturi care deja sint consistente la multe produse.
    Cind il auzi si il vezi pe slugoiul GIO tudose ti se face o greata infinita. Impozite ''platite noua romanilor, pentru sanatate, educatie, infrastructura", care noua, ba, nu va e rusine, voua ba, sa aveti voi ce fura, scirbe ceausiste infecte.
    Poate se sparge in sfirsit buboiul asta care supureaza de treizeci de ani.
    • -10 (24 voturi)    
      Ia lămâie, ia pastile (Joi, 9 noiembrie 2017, 22:50)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      mai ales nu uita pastilele. Inclusiv alea de ficat.
  • -12 (28 voturi)    
    propagandistii, dans! (Joi, 9 noiembrie 2017, 21:24)

    miss sloane [utilizator]

    cum era cu scaderea salariilor?
    cum era cu " kaufland, dati liber angajatilor sa vina la proteste"?
    • +3 (3 voturi)    
      "dati liber" (Vineri, 10 noiembrie 2017, 12:45)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

      ti se spune tie, potaie in lanturi. esti liber doar cand ti se ordona si cred ca si atunci vomiti cand gusti libertatea. Nu e pentru tine, la tine lantul tine loc de aer, apa, paine si laba.
      pentru voi, shleata de postaci de partid gaozari in sosete, libera decizie si gandirea proprie nu exista, oamenii trebuie sa fie trimisi, manipulati, "scosi de multinationale", "platiti de Soros".
      kkti cu ochi sunteti, daca tara asta ar avea servicii publice cum trebuie, ati fi spalati de masinile primariei noaptea.
      vi s-a urcat DEMOCRATIA si alegerile democratice la cap, va hraniti din umilinta ca cioara din starvuri, si existati pt ca doar in tara asta de 18% retarzi cu drept de vot puteti exista...
  • +16 (24 voturi)    
    astia platesc salariu minim, adica au 1450 brut (Joi, 9 noiembrie 2017, 21:45)

    SarbaLUIGhitza [utilizator]

    sun obligati sa treaca pe cartea de munca 1900lei, din 2018. Restul e cancan!
    • -5 (15 voturi)    
      Treci mai bine cu hartia igienica in Pta Victoriei (Joi, 9 noiembrie 2017, 22:54)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui SarbaLUIGhitza

      http://www.economica.net/kaufland-romania-creste-salariul-minim-brut-la-2-000-lei-toti-angajatii-vor-avea-o-zi-de-concediu-de-odihna-in-plus_129065.html
      • +5 (13 voturi)    
        NET-ul conteaza, nu brut-ul (Joi, 9 noiembrie 2017, 23:18)

        Boham [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        creste la 2.000 dar NET ramane la 1.200 RON
  • -7 (21 voturi)    
    Doar in Romania patronii nu au scrupule (Joi, 9 noiembrie 2017, 22:41)

    galeo [utilizator]

    Doar in Romania patronii sunt in stare sa se faca de cacat fata de angajati si alti parteneri de afeceri ciordind practic contributiile angajatului.
    In tarile cu apa calda, prestigiul companiei si respectul fata de angajati primeaza.
    • +16 (18 voturi)    
      zici tu (Joi, 9 noiembrie 2017, 23:27)

      Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      si in cate companii din afara ai lucrat sa vezi ca respectul fata de angajat primeaza?
    • +14 (16 voturi)    
      ... (Vineri, 10 noiembrie 2017, 0:55)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Nu-s contributiile angajatului, nu mai manca ciuperci.
      Nu-s nici banii angajatului. Totul e cost salarial suportat de angajator. Nu e ca si cum ii ia angajatorul de la om si nu-i mai vireaza la stat. Totul e pe hartie. Se negociaza netul si nu brutul. De zeci de ani. Angajatul nu vede niciodata banii care-s virati pentru el la stat si il mai si doare undeva de cat plateste angajatorul ala nenorocit si rau pentru el si in contul lui la stat. Angajatii cred ca toti patronii sunt niste nemercii, Angajatorii cred ca toti salariatii sunt niste natarai care habar nu au pe ce lume traiesc si nimeni nu-si da seama ca statul fura cu toate mainile si ne mai si cearta ca nu ii dam tot ce avem.
      • -3 (13 voturi)    
        exact, totul este pe hârtie (Vineri, 10 noiembrie 2017, 1:53)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Atât azi când contribuţiile de partea angajatorului cât şi contribuţiile angajatului sunt plătite de firmă către stat

        La fel şi anul viitor contribuţiile angajat şi acel 2,25% de angajator vor fi plătite de firmă către stat

        La total cost angajat constant practic firma va face (cu foarte mici diferențe) aceleaşi plată către stat (ca suma totală, nu specific clar CAS,CASS,...) şi
        (cu foarte mici diferențe) aceiaşi plată către angajat
  • 0 (12 voturi)    
    costurile per angajat sunt aceleasi (Vineri, 10 noiembrie 2017, 1:36)

    matematics89 [utilizator]

    stai putin, dar costurile per angajat sunt aceleasi, deci Kaufland nu face nimic deosebit, cei de la Auchan au marit salariile cu 150 Ron, e o simpla polishare de imagine ieftina...Kaufland are produse bunicele, nu cred ca trebuia sa iasa cu mesajul asta pentru animale. Ba dimpotriva, ma simt jignit, cand imi vinzi in fata cifra zero...Oricum, daca nu ar fi facut asta, pleca toata lumea, si asa au probleme sa gaseasca personal. Apropo: nu mai munciti sub 1000,- de euro net la aceste multinationale, de aceea ne considera animale de tip vita! In Germania iau 2000 de euro si au vanzari mai mici si preturi la fel...
    • +1 (1 vot)    
      Cerere si oferta (Vineri, 10 noiembrie 2017, 10:47)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui matematics89

      In Germania nu gasesti om sub 2000E. In Romania daca dai 1000E la casieri iti vin mii de candidati pe post.
  • +3 (9 voturi)    
    xxxxl (Vineri, 10 noiembrie 2017, 2:43)

    vorbeste lumea [utilizator]

    kaufland va mari preturile finale la vanzare - in speta
    se vor miscora cantitatile pentru acelasi pret - si-si va acoperi scurt diferenta cedata angajatilor. nicaieri o firma de genu' asta nu face chestii pentru bunastarea de asemenea factura. cu atat mai putin kaufland. si va mai si face parada de implicarea sociala.
  • +4 (4 voturi)    
    THINK (Vineri, 10 noiembrie 2017, 8:28)

    Anonym [utilizator]

    Ce face Kaufland e doar logic si la fel vor face toate firmele mari.
    Daca maresc cu 20% brutul, atunci si netul si total impozit/contributii raman aproximativ la fel! Daca nu maresc sau cresc cu mai putin ( de ex 10%) atunci scade si netul si totalul impozitului/contributiilor. Din pdv rational si common sense, de ce ca firma mi-as pune in cap si angajatii si statul ?!?!

    THINK PEOPLE!!!
    Nu stati in bula si capcana de persuasiune aruncata de PSD si va faceti sange rau aiurea, pastrativa energia pt iesit in strada atunci cand va conta!! Nu la capcane trollice PSDiste unde au logica de partea lor
    THINK!!

    PS:
    Cel mai nasol pe de alta parte este la segmentul IT. Aici nu au gandit-o prea bine la PSD. Un scenariu serios aici pot fi anunturi de reducere a investitiilor si angajarilor din partea marilor firme de IT.
  • -1 (9 voturi)    
    nu pleaca ursul de la miere.... (Vineri, 10 noiembrie 2017, 8:37)

    king david hotel [utilizator]

    cum spuneam!

    Spre ciuda unor comentatori de pe aici....
  • +1 (3 voturi)    
    Mda (Vineri, 10 noiembrie 2017, 9:07)

    Jan2016 [utilizator]

    Si prin sectorul automotive firme mari si -au informat salariatii ca suporta acest transfer. Nu prea au incotro, ca ii pierd altfel si nu prea isi permit.
  • -3 (7 voturi)    
    pana ieri era holocaust.... (Vineri, 10 noiembrie 2017, 9:24)

    king david hotel [utilizator]

    bubuia netul de "vestea" ca pleaca investitorii, ca ramanem fara Coca Cola si Continental, ca ne transformam in Coreea si alte bau-bau-uri.

    Iata ca nu se intampla nimic.
    • +3 (3 voturi)    
      iata ce? cand? (Vineri, 10 noiembrie 2017, 12:50)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      au trecut 2 zile postacila de la miercurea neagra. Ce concluzii vrei sa tragi?
      - ratingul Romaniei SCADE cand ai crestere economica!
      - Ai ajuns sub Kazahstan in top "doing business"
      - Esti in tara cea mai parasita de poporul ei pe timp de pace DIN LUME !! Daca nu era razboi in Siria erai pe primul loc
      - Costrin Stefanescu exista si are functie publica intr-o tara din Europa!! DUMNEZEULE, DA! este Romanica lu' idiotu de king david

      BOULE, postac idiot si prost, fa-ti temele ca sa-ti castigi cele 2 ruble de comentariu!
      • -1 (1 vot)    
        raspuns elegant (Vineri, 10 noiembrie 2017, 15:33)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        - da, scade. Se intampla si asta, nu suntem singurii din lume.
        - da, dar nu suntem fixati acolo. Poate vom urca, poate vom scade, cine stie?
        - Codrin S ma lasa rece. E un om politic cu care nu am nicio relatie.

        In rest, la injuraturile tale nu raspund. Ele te caracterizeaza mai bine decat ai scris la obiect si denota o atitudine deloc constructiva. Spor!
        • +1 (1 vot)    
          ce constructiv BAI postacila !? (Vineri, 10 noiembrie 2017, 17:29)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          cand esti prima tara din lume parasita pe timp de pace de poporul ei?! ce constructie mai vrei, ce atitudine cauti??? ai ajuns la "fundul sacului" ca demnitate nationala postacila !!
          Soarecii parasesc corabia care se scufunda din cauza parazitilor racolati care au in fisa postului sa puna frana la tot in tara asta, iar tu ii lauzi si-i aperi. Indirect, atacandu-i pe "ceilalti" sau facand in 2 tabere. Ai lor si ai lor.
          Asta faci de cand existi pe aici, asta e rolul tau trollist.

          Nu exista 2 tabere bai baiatule, scoate-ti antenismele astea proaste din cap. Exista doar RAUL pur (de sorginte oligarhica, neocomunista - tip pas-alde) si reactia defensiva a societatii in fara RAULUI. Daca tie iti intra un violator in casa, nu inseamna ca faci 2 tabere - tu si el - si vezi care tabara e mai buna....
  • +3 (3 voturi)    
    a (Vineri, 10 noiembrie 2017, 9:49)

    adrian67 [utilizator]

    Oricum erau platiti la salariul minim pe economie si erau OBLIGATI sa creasca. Preturile au crescum in mod constant si sustinut incepand din august la toate produsele alimentare si industriale, asa ca in curand vom trai binefacerile guvernarii psd-iste.
  • -2 (6 voturi)    
    Normalitate (Vineri, 10 noiembrie 2017, 9:55)

    stos [utilizator]

    Unde să se mai ducă cu furatul? România este ultima frontieră a hoților europeni.
  • 0 (0 voturi)    
    HaHaHa (Vineri, 10 noiembrie 2017, 14:22)

    Godsave [utilizator]

    90% din salariații Kaufland, dar și restul retailerilor români sau multunaționali, au salariul minim pe economie :-) ))))))))))))
    Adică îl fac și prost pe Toader :-)))))))0
  • 0 (0 voturi)    
    Interes personal ... (Vineri, 10 noiembrie 2017, 16:21)

    Lupull [utilizator]

    O mica concluzie...
    Este Kaufland direct interesat ca veniturile populatiei sa nu scada?
    Trebuia sa dea un exemplu personal ca acest lucru sa nu se intample?
    Dpmdv, Kaufland si-a urmarit doar interesul personal. Venituri mai mici ale populatiei = consum mai mic = clienti mai putini in magazin.
    Spor!
  • +1 (1 vot)    
    inflatie 3%, crestere de salarii 1.5%. (Marţi, 14 noiembrie 2017, 16:20)

    g01an [utilizator]

    fix pix. inflatie 3%, crestere de salarii 1.5%.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă