Santierul naval Daewoo din Mangalia, vandut catre olandezii de la Damen care mai detin si santierul naval din Galati
"Odata cu achizitionarea cotei majoritare in santierul naval din Mangalia, Damen face urmatorul pas in consolidarea activitatilor sale internationale de constructii navale si reparatii navale", se arata in comunicat, informeaza Mediafax.
Santierul naval Mangalia, situat pe coasta de est a Marii Negre, are o suprafata de 980.000 de metri patrati, are trei uscatoare cu o lungime totala de 982 de metri si un spatiu de prindere de 1,6 kilometri. "Docurile, cu o latime cuprinsa intre 48 si 60 de metri, vor asigura Damen capacitatea de a satisface cele mai mari nave si structuri maritime. Ca atare, aceasta miscare reprezinta o completare strategica a portofoliului actual al santierului naval al Damen", mentioneaza compania.
Damen detine deja un santier naval in Romania, la Galati - in prezent, cea mai mare unitate grupului. "Odata cu aderarea la Damen in 1999, aceasta platforma s-a dezvoltat intr-o unitate foarte eficienta, cu o productie semnificativa de ordinul sutelor de nave si structuri. Expertiza in constructii navale si lantul de aprovizionare gestionat indeaproape au fost in spatele unora dintre cele mai importante livrari ale Damen pana in prezent, reprezentand pe deplin portofoliul de produse diversificat al grupului. Cu santierul naval Mangalia, Damen va avea cele doua mari santiere navale in imediata vecinatate", mai arata compania.
- -8 (10 voturi)ne mananca (Vineri, 10 noiembrie 2017, 18:07) bobyff [utilizator]vai de capul nostru, daca au reusit olandezii sa ne preia portul o sa fim mereu la mana lor.raspunde trimite
- +4 (6 voturi)Ne ia inteligenta (Vineri, 10 noiembrie 2017, 18:31) micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui bobyffNu e PORT e SANTIER, sunt nave si intr-o parte si in alta da e o mare diferenta intre ele, avand acces la net poti sa studiezi care e diferenta intre ele. Succes!raspunde trimite
-
- +7 (7 voturi)Halal traducere (Vineri, 10 noiembrie 2017, 19:16) Notorius [utilizator]Coasta de est a Marii Negre este in Georgia. Mangalia, cu tot cu Romania este in Vestul Marii Negre. Uscatoarele sunt de fapt dry docks = docuri uscate, iar spatiul de prindere este de fapt berthing docks, dane de acostare. Altcumfel, bine ca au preluat controlul olandezii de la sud coreeni, in afara de Andre Rieu si ridichi, nu preau s-au inghesuit in Romania cu alte produse (inteligentia y compris). Sa speram ca-i lasa Tudorel sa construiasca corvetele pana nu ne invadeaza niscaiva buccaneers.raspunde trimite
- +1 (1 vot)Buccaneers? (Sâmbătă, 11 noiembrie 2017, 10:53) Spiky [utilizator] i-a raspuns lui NotoriusNu este vorba de Flibusta, ci de Frăția Coastei Crâmlene (Crâm-vechiul nume românesc al Crimeei).raspunde trimite
-

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină