Volvo recheama in Romania 30 de masini pentru probleme la pompele de combustibil

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 5 februarie 2008, 14:46 Economie | Companii

EIT Forum Auto, importatorul masinilor suedeze Volvo in Romania, a inceput rechemarea in service a 30 de masini modelele S40 si V50 pentru inlocuirea modulelor electronice ale pompelor de combustibil, parte dintr-un recall mai mare pe plan mondial.

Reprezentantii companiei au spus ca operatiunea a inceput acum cateva zile, iar pana in prezent au ajuns in service circa un sfert dintre masini. Importatorul a subliniat ca operatiunea este una preventiva, iar modulele vor fi schimbate indiferent daca sunt sau nu cu probleme.

Operatiunea de rechemare in service e parte a unui recall pe plan mondial anuntat de Volvo, recall care include in jur de 82.000 de masini modelele S40 si V50, produse intre 2004 si 2006.

''Este o problema cu modulele electronice ce comanda pompa de combustibil (...) Acestea pot fi expuse la apa, pe timp de ploaie, si la sare, pe zapada. Exista risc de coroziune'', a declarat pentru AFP un reprezentant al Volvo.

Pietele mentionate ca avand cel mai important numar de masini implicate sunt SUA, Suedia, Germania, Japonia, Canada, Olanda, Rusia, China si Franta,

Volvo mai rechemase si in noiembrie 56.000 de masini pentru posibile probleme la airbag-uri si motoare.

Rechemarea in service, cunoscuta si sub numele de recall, este o operatiune efectuata des pe pietele auto de traditie, fiind o dovada ca producatorii se gandesc la siguranta soferilor. Recall nu inseamna neaparat masini stricate, si nici retragerea de pe piata a unor automobile. Sunt cazuri in care mai putin de 1% dintre masinile chemate au un defect. Cele mai cunoscute recall-uri de pe piata romaneasca au fost cele efectuate de Automobile Dacia.

Anul trecut, in Romania s-au vandut 824 de masini Volvo, dintre care 205 masini au fost S40, iar aproape 70 au fost V50.













Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1413 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Recall (Marţi, 5 februarie 2008, 15:06)

    Stefan [anonim]

    Asta dovedeste ca isi respecta clientii; intradevar recall-ul e ceva normal in State unde sunt chemate anual cateva milioane de masini.
    • 0 (0 voturi)    
      30 masini la recall (Marţi, 5 februarie 2008, 15:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      mama ce cifra de vanzari au astia, daca au chemat 30 masini. cum se vor descurca oare in service? le fac programare cu 2 luni inainte?
    • 0 (0 voturi)    
      daca le rechema Dacia (Miercuri, 6 februarie 2008, 14:14)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      tipa toata lumea ca uite ce masini de 2 lei fac astia :)
  • 0 (0 voturi)    
    respect (Marţi, 5 februarie 2008, 15:21)

    vlad [anonim]

    de acord cu Stefan...e vorba de un brand care se respecta
  • 0 (0 voturi)    
    pe cand la VW? (Marţi, 5 februarie 2008, 15:46)

    Gogu Pintenogu [anonim]

    Pompele de motorina montate pe vw passat 2.0tdi pica una dupa alta. VW si-a schimbat furnizorul de pompe, dar niciun recall. Cine are "bafta" sa ii pice in garantie bine, cine nu..scoate 1000 ron din buzunar. Si in plus coada de asteptare pt piesa e de 2 luni.
    Rusine VW si porsche romania!
    • +1 (1 vot)    
      Alta e cauza (Marţi, 5 februarie 2008, 16:16)

      Stoewer [anonim] i-a raspuns lui Gogu Pintenogu

      Cauza pentru defectarea pompelor la VW este alta: calitatea proasta a combustibilului consumat. Passat-ul este cumparat de foarte multi indivizi pentru care imaginea primeaza si care practic nu aveau posibilitati financiare pentru asa masina. De aceea, ei economiscsc cumparand motorina ieftina, de proasta calitate. Service-uile din nordul tarii sunt pline de Passat-uri defectate din cauza motorinei din Ucraina.
      • 0 (0 voturi)    
        BRAVO! (Marţi, 5 februarie 2008, 17:00)

        FLORIN [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

        I-a o japoneza fraiere si nu o sa ai nici o problema!
        • 0 (0 voturi)    
          pune tu motorina cu apa la japoneze :P (Marţi, 5 februarie 2008, 22:55)

          Nautilus [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

          Cine zice ala e fraier

          ~Nautilus
      • 0 (0 voturi)    
        zau? (Miercuri, 6 februarie 2008, 10:25)

        Gogu Pintenogu [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

        Zau matale?
        Cunosc cel putin 20 de persoane cu venituri peste medie care nu baga in passaturi decat motorina de calitate si care au avut aceasta problema. Una doua tup cu motorina proasta. Am si eu o intrebare..la passatul model vechi (5) de ce nu se defectau pompele de motorina? Nu era aceeasi motorina proasta? Si repet ca poate nu ai inteles: VWAG a schimbat furnizorul de pompe de motorina pe motiv ca alea puse deja SUNT PROASTE! Problema mea e ca daca stie ca sunt proaste de ce nu face recall si ne lasa sa le platim ca prostii?
      • 0 (0 voturi)    
        VW (Marţi, 12 februarie 2008, 15:05)

        ducu [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

        Nu este adevarat! Si in Franta au aceleasi probleme cu pompele! Si aici nu sint considerate masini scumpe. Ca si in Romania aceste defecte nu sint recunoscute oficial de catre VW!
  • 0 (0 voturi)    
    Volvo nu mai e ce a fost... (Marţi, 5 februarie 2008, 18:06)

    UnCapsunarCanadian [anonim]

    De cand a fost cumparata de Ford, Volvo s-a dus de rapa...
    Un CFO (chief financial officer - un fel de director economic din Romania) de la o companie la care am lucrat mi-a aratat ca circula cu o cheie cu care desfacea cablul de la baterie al Volvo-ului pe care-l avea. Masina avea un scurt circuit si daca o lasa mai mult de doua zile nu putea sa o mai porneasca. Fusese de nenumarate ori in service, dar "baietii" nu fusesera in stare sa-i gaseasca hiba. Omul se consolase... In plus la orice "vizita" in service nota de plata nu era mai mica de 500 CDN.

    In schimb CFO mai avea un SUV, o Toyota de care era foarte multumit.

    numai bine
    UnCapsunarCanadian
    • 0 (0 voturi)    
      Rusine (Miercuri, 6 februarie 2008, 11:27)

      George [anonim] i-a raspuns lui UnCapsunarCanadian

      Cumparati-va japoneze si chinezesti si o sa va duceti in asia la cules de capsuni. Daca omul nu a gasit in canada persoane calificate nu inseamna ca trebuie generalizat. Singurele modele care au ceva in comun cu ford sunt S40 si V50, restul nimic.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri