Dacia Logan sedan restilizat - poze spion

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 7 februarie 2008, 18:54 Economie | Companii

Galerie foto Dacia Logan restilizata
Site-ul WorldCarsFans, unul din cele mai urmarite site-uri internationale de imagini cu noi modele auto si poze spion, a publicat imagini cu o noua versiune Logan sedan ce ar trebui sa apara anul acesta, desi data este incerta. Pe pagina web sunt publicate patru fotografii, dintre care una modificata pe calculator si trei poze spion de la testele din judetul Arges.

Site-ul noteaza ca era evident ca dupa inceperea productiiei modelului Sandero in Brazilia, masina care sub o forma asemanatoare va fi produsa si la noi anul acesta, grupul Renault va face si ceva schimbari la sedan. Sursa noteaza ca grupul a luat aceasta decizie deoarece Logan sedan nu e considerata o masina frumoasa, ci una "patratoasa, dar buna".

Site-ul mai noteaza ca look-ul actualului sedan este singurul lucru care-l impiedica sa aiba vanzari si mai bune, in special in afara Europei. Noul sedan va avea elemente de design comune cu Sandero, hatchback care deja se produce in Brazilia, dar va fi lansat si la noi anul acesta. Dacia nu a comunicat momentul lansarii si nici numele sub care va fi vanduta masina in doua volume derivata din Sandero.

Facelift-ul nu este primul pe care Dacia il face la Logan berlina. In 2006, producatorul a lansat "Noua Colectie Logan", versiune cu elemente de caroserie schimbate, precum stopurile, oglinzile laterale sau butonul de deschidere a portbagajului. E de asteptat ca noul facelift sa fie cu mult mai consistent.

La anul ar trebui sa apara si o varianta crossover - SUV de Dacie, lansare pe care nu o excludea nici Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault - Nissan, in declaratiile facute in 2006 la salonul de la Paris.

Gama Logan, care in prezent are trei modele, sedan, break si furgoneta, isi va adauga luna aceasta al patrulea model, noul pick-up, urmasul celebrului "papuc" care va fi lansat oficial luna aceasta.

Apoi, al cincilea model va fi Sandero, iar al saselea ar putea fi SUV-ul. Grupul Renault spune ca gama Logan se va opri la sase modele, insa presa franceza a scris ca producatorul vrea s-o extinda, poate chiar pana la zece modele, pe parcursul a inca patru ani. 












Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

42080 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    unde e dulapul? (Joi, 7 februarie 2008, 19:30)

    Alin [anonim]

    unde e dulapul? Nu inteleg marii ganditori (designeri) de la Dacia, pardon Renault, au scos capul pe geam si au vazut ca masina aia arata ca un dulap si s-au gandit sa ii mai rotunjeasca colturile.
    Vorba aia vine Fix Or Repair Daily in Romania si cine stie poate si Mercedes si se ingroasa gluma concurentei.
    :)
    • 0 (0 voturi)    
      Alin, esti un vizionar! (Vineri, 8 februarie 2008, 8:07)

      Catelu [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Ca mare dreptate ai! Daca vine Mercedes la Cluj toata lumea va renunta la Logan in favoarea noului E klasse. E mult mai frumos si are 5 stele la siguranta. Numai avantaje!
      • 0 (0 voturi)    
        Logan vs Mercedes (Duminică, 10 februarie 2008, 13:47)

        Narcis [anonim] i-a raspuns lui Catelu

        Catelu..? ce salariu ai tata.. ?
        Crezi ca Mercedes o sa-ti vanda tie masina de 7000 de Euroi ? hmm .. ?
    • 0 (0 voturi)    
      pt alin (Vineri, 8 februarie 2008, 9:30)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Alin

      draga aline, privind ultima fotografie a ceea ce a mai ramas din "dacia" (doar numele) intrebarea pe care ti-o pui mi-o pun si eu dar nu pentru francezi ci pentru noi, cu amarata aia de "dacie 1300" pe care zeci de ani am fabricat-o in acelas tipar, exceptie farurile si cateva ornamente... si cand ma gandesc ca la inceputul anilor 90' romanii cumparau de ocazie daciile vandute in ungaria, care erau ceva mai bune decat cele oferite pe piata interna... ce a mai ramas din toate?
    • 0 (0 voturi)    
      Fix Or Repair Daily (Vineri, 8 februarie 2008, 11:30)

      paulica [anonim] i-a raspuns lui Alin

      DACIA = Daca Ai Cap Ia-ti Alta
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns!!!! (Sâmbătă, 9 februarie 2008, 19:04)

        C.C [anonim] i-a raspuns lui paulica

        veci nu o sa mai vedeti masina ca Dacia , cu o surubelnita si un ciocan toata lumea o repara si nu raminea pe marginea drumului sa astepte servicele sa vina si mai ales pt. drumurile din tatra asdta era cea mai bujna masina de teren!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Restilizat din nou? (Joi, 7 februarie 2008, 20:16)

    Monica [anonim]

    Masina o fi ea mai rotunjita, dar gramatica e colturoasa rau..
  • 0 (0 voturi)    
    Restilizat din nou??? (Joi, 7 februarie 2008, 20:56)

    aLeX [anonim]

    Ca sa nu fiu (prea) rau, ma voi referi mai mult la continutul articolului, decat la limbaj...

    Nu vi se pare ca seamana cam mult cu un model de la Nissan (Almera parca)?
    • 0 (0 voturi)    
      Ba cu Mazda 3! (Vineri, 8 februarie 2008, 10:13)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui aLeX

      Bineinteles ca seamana, doar poza e modificata pe calculator, trebuiau si ei sa ia spatele de undeva, nu?
  • 0 (0 voturi)    
    Renault (Joi, 7 februarie 2008, 21:52)

    Marcel [anonim]

    Din ce vad io ascuns sub prelatele alea sigla radiatorului e clar de Renault. Eu zic sa mai asteptam. Am mai avut si Steppe....
  • 0 (0 voturi)    
    imi place! (Joi, 7 februarie 2008, 22:00)

    valentin [anonim]

    modelul descoperit arata frumos....acum sa vedem daca asa o sa fie si in realitate si daca pretul o sa difere!
  • 0 (0 voturi)    
    @monica (Joi, 7 februarie 2008, 22:03)

    CrownOfNegativity [utilizator]

    da, restilizat din nou, pentru ca loganul a mai primit un facelift. restilizat atunci, restilizat din nou acum. ce stiu femeile despre masini???
  • 0 (0 voturi)    
    paint shop neinspirat (Joi, 7 februarie 2008, 22:38)

    Zodrac [anonim]

    Se vede de la o posta ca masina este o laguna3 la care au pus un bot de sandero, si au mai schimbat si jantele.
    Daca cauti putin pe net gasesti si poza originala cu Laguna 3.
    Au camuflat aia de la Dacia masina bine si unii chiar au pus botu.
  • 0 (0 voturi)    
    forma noua (Joi, 7 februarie 2008, 23:31)

    the [anonim]

    a lui Logan este exact silueta veche de Megane
    tot un Renault da' din secolul trecut ...
    asta, poate ca sa treaca neobservata in Franta sau ca sa nu se mai vânda cu succesul actual ... :)
  • 0 (0 voturi)    
    arata mai rau ca inainte! (Vineri, 8 februarie 2008, 0:30)

    Andrei [anonim]

    ar trebui sa'ntelegem ca asta ar trebui sa "sperie vestul"? in afara de faptul ca e mult mai urata fata de Loganul anterior (model 2006), parca prea seamana a corcitura intre Laguna 3 si Skoda Octavia II, asemanare care se poate observa foarte bine in partea din spate a masinii. eu unul m-as lasa de meseria de "spion" daca as fi pus sa fotografiez o masina de spalat pe roti! :))
    • 0 (0 voturi)    
      comentarii inutile (Vineri, 8 februarie 2008, 9:21)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Observ ca s-au gasit toti criticii acizi sa posteze aici, cu mici exceptii. Voi vedeti numai partea goala a paharului. Si ce daca profilul masinii aduce a Laguna sau Octavia? De ce va este rusine ca avem si noi o masina care are cautare in vest si vanzari bune la noi? Dacia a obtinut exact ce a vrut cu aceasta masina: destul de ieftina si suficient de buna. Nu mai faceti comparatii genul Mercedes, Audi, Vw, BMW, Octavia VS. Dacia pentru ca nu obtineti nimic. Dacia Logan se adreseaza unui alt public tinta.
      Si, am eu impresia, ori cei care posteaza aici au Golfuri sau Vectre de 6-10 ani vechime si nu s-au urcat in niciun Logan, ori au Logan si nu mai vor sa aiba si altii ca ei :). PS: Sunt posesor de Mercedes.
      • 0 (0 voturi)    
        :)) (Vineri, 8 februarie 2008, 13:37)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        De cand e o masina de 6 ani uzata, pana si Loganul tine mai mult :D

        ~Nautilus
    • 0 (0 voturi)    
      serios? (Vineri, 8 februarie 2008, 9:38)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Andrei, lasa-ma sa ghicesc. ai un Logan model 2006 acasa.
  • 0 (0 voturi)    
    Photoshop (Vineri, 8 februarie 2008, 6:31)

    worker [anonim]

    Photoshop!
  • 0 (0 voturi)    
    ofi nu o fi! (Vineri, 8 februarie 2008, 8:43)

    daniel [anonim]

    o fi , nu o fi , este un pas important pentru dacia .de cand am vazut Steppe am zis ca aia este o masina care merita atentia.toata atentia.daca o sa apara la nu o sa fiu unul dintre clienti , pentru ca o sa fie cel mai permisiv cross-over 4x4 care o sa fie pe piata.o sa fie imbatabil.o sa fie cu probleme , mai mult ca sigur , dar oricum nu-mi cumpar masina in primele 6 luni de la lansare ;).va salut.si sa vedem , sa vedem.
  • 0 (0 voturi)    
    Vise (Vineri, 8 februarie 2008, 9:03)

    DreamMaster [anonim]

    E la fel de Logan Laguna3 din imagine cum era Logan VW Bora din 2004, in AMS.
  • 0 (0 voturi)    
    loganu (Vineri, 8 februarie 2008, 9:09)

    unu [anonim]

    Acelasi mod de promovare a unei masini ... ascundem masina sub prelata si lasam lumea sa faca supozitii ... apoi o aratam cat e de frumoasa. Dinnou se pune botul ... e bine. Ce am putea gasi la ea nou ? Forma ca mecanica e aceeasi, muncitorii sunt aceeasi, greierii traiesc bine inauntru si se inmultesc ....
  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 8 februarie 2008, 9:34)

    Eu [anonim]

    E hada ...

    Cum ai dao', tot frigider este.
  • 0 (0 voturi)    
    LOGAN (Vineri, 8 februarie 2008, 9:40)

    goa [anonim]

    Logan = uratenie intruchipata, prostie de motor, inconfortabila totalmente, dulap pe roti, consuma cat o vaca, etc.
    Ca si Clio Symbol de altfel!
    Si, vorbesc pentru ca am avut Logan, si am si Clio, dar am si SEAT. Comparatia este directa si fara echivoc. Pentru cei care nu au condus in viata lor alta masina decat Dacia si Renault, este non-sens ceea ce spun.
  • 0 (0 voturi)    
    continut explicit! (Vineri, 8 februarie 2008, 9:43)

    AL [anonim]

    pana una-alta, prin Bucuresti circula modelul acesta: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=1627432228 c are pare sa fie varianta Sandero destinata pietelor sudamericane
  • 0 (0 voturi)    
    sedan sau HB ? (Vineri, 8 februarie 2008, 9:59)

    m [anonim]

    sedan parca insemna 3 volume, de unde le-a iesit lor un hatchback in Photoshop? ...doar pentru ca s-a umflat prelata aia alba la vant? ultima poza, din spate, imi indica acelasi portbagaj de SEDAN pe care il are si acum....cred ca n-o sa aiba decat "restilizari" la bot / faruri, stopuri si manerele usilor....din care oricum gasesti prin obor deja! dar nu-i un lucru rau, orice primenire a binevenita, mai schimba fata oraselor din Ro...
  • +1 (1 vot)    
    e fake fratilor (Vineri, 8 februarie 2008, 10:34)

    Vlad [anonim]

    E fake 100% prima poza.
    Daca va uitati bine, botu' nu seamana in poza 1 si poza 2 [cea acoperita], nici jantele (sunt mai dese in poza 2).
    Poza 1 e alta masina. De altfel, de ce ar fi camuflat noul model (pozele 2-4) si ar fi lasat sa se scurga pe net "splendoare" de poza descoperita si clara? (1)
    Concluzie: Logan nu va arata ca in prima poza, masina aia e prea marfa. :)
    • 0 (0 voturi)    
      citeşte (Vineri, 8 februarie 2008, 11:42)

      blad [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      "Pe pagina web sunt publicate patru fotografii, dintre care una modificata pe calculator si trei poze spion de la testele din judetul Arges."

      scrie clar în articol ca poza este modificată pe calculator... citeşte cu atenţie :)
  • 0 (0 voturi)    
    Tradatori (Vineri, 8 februarie 2008, 10:47)

    Radu [anonim]

    Vad ca sunt multi care vorbesc de Dacie parca ar fi un .... Luati-va voi opel si bmw rulate in germania, le faceti alora ii scutiti de rable si veniti aici si va dati mari cu troacele nemtilor, si aici nu aveti nici bani de plecute de frana. Vorbiti de masini......habar nu aveti cum se face o masina si ce ce inseamna o masina, vorbiti din auzite, unii cred ca nu aveti nici carnet de conducere......
    Bravo DACIA!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Noua Dacie Logan (Sâmbătă, 9 februarie 2008, 15:47)

      bucur [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Dar ati vazut ce preturi la piese are Renault-ul si Dacia Logan? Ati avut ocazia sa platiti manopera si spaga la Logan in service-urile romanesti? Te rup! Cred ca au service-urile cele mai scumpe din toata gama de marci existenta pe teritoriul tarii!

      Mai ganditi-va cand sustineti brand-ul acesta romanesc. Este pretul mai mic, este masina noua cand o iei, dar te-ncovoaie reparatia, spaga!
      Cu tot sentimentul national, pana la urma marimea salariilor din tara asta dicteaza viata!

      Nu vreti s-o lasam mai moale cu tradarea?!
    • 0 (0 voturi)    
      Logan Sedan (Duminică, 17 februarie 2008, 20:12)

      Mada [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Asa asa bravo Dacia. Masina care se vede clar si cica e modificata pe calculator arata beton la design. Daca asa va arata si modelul Sedan facelift in realitate cu siguranta voi cumpara unul in loc de vechiul logan...
  • 0 (0 voturi)    
    Poze (Vineri, 8 februarie 2008, 12:34)

    Liviu [anonim]

    Pozele prezentate nu au nici o legatura cu realitatea (ex: in prima poaza apare Laguna3).
    Noul Logan va avea parte de un "face-lift" mult asteptat cat despre noul model puteti sa vedeti o poza reala la link-ul

    http://www.autof1.ro/dacia-hatchback-surprins-in-romania/

    Iar cei care se declara cunoscatori (dar nu au masina ca sa nu mai pomenim de carnet de conducere) si le place sa arunce vorbe urate in necunostinta de cauza sa stiti ca si pe piata auto exista anumite diferentieri intre modelele de masini nu poti compara o masina cu alta fiecare satisface cerintele "segmentului" de piata urmarit, asta face si Dacia, iar daca nu iti place LOGAN-ul i-ati frate ce iti place si ce iti permiti.
    Iar daca vrei sa vezi cui ii merge bine intra pe link-ul de mai jos (de cultura generala sa stiti ca DACIA e pe locul 2 ca venituri dupa PETROM ).
    http://www.autof1.ro/o-dacia-pe-minut/

    Iar pt cei care stiu ce inseamna fiabilitate verificati link-ul:
    http://www.autof1.ro/dacia-locul-1-la-fiabilitate-in-franta/
  • 0 (0 voturi)    
    100% (Vineri, 8 februarie 2008, 12:48)

    crys [anonim]

    Prima poza nu are nici o legatura cu urmatoarele trei. Posibil ca ultimele trei sa fie Logan dar prima e sigur Laguna!
  • 0 (0 voturi)    
    Spirite incinse (Vineri, 8 februarie 2008, 13:05)

    Stoewer [anonim]

    Ca de obicei, la orice discutie Logan vs. masina, spiritele se incing, lipsind argumentele rationale, mai ales ale fanilor Dacia.

    Pentru ca nu vorbesc in necunostinta de cauza, privat am o masina germana adusa SH (probleme minore, piese schimb la pret de Dacie daca nu cumperi de la reprezentanta), iar la slujba folosesc printre alte si Dacia Logan.

    Circuli si te convingi. No comment ! Dacia e la nivel de anii 90, in cel mai bun caz. Facelift-urile nu pot decat sa-i faca bine. Momentan e net inferioara si unui Clio Symbol, masina care momentan o folosesc cel mai frecvent
    • 0 (0 voturi)    
      la nivel de anii 90 (Vineri, 8 februarie 2008, 13:52)

      outlaw [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      O fi la nivel de anii 90, dar este tot ce trebuie la drumurile de nivelul anilor '30 din romania (intentionat cu r mic). Masina e asa cum a fost gandita: sa reziste la drumurile romanesti (majoritatea PROASTE) si sa ofere un confort decent (lucru de care se achita onorabil - am vazut si mai rau, la marci de renume, dar si mai bine, la marci nu foarte populare).
      PS: sunt posesor de Hyundai Tucson.
  • 0 (0 voturi)    
    comentarii (Vineri, 8 februarie 2008, 14:09)

    westbam [anonim]

    Cistesc comentariile de la acest articol si ma amuz copios...Nu inteleg de unde atata verva de la cei care sunt pro masini sh din germania. Care e problema, tata? Va opreste cineva sa va aduceti audi-uri si mercedes-uri de 10 ani din germania? Pentru cultura voastra generala dacia logan nu se situeaza in aceeasi clasa cu audi, bmw, mercedes sau mai stiu eu ce marci premium, deci nu suporta comparatie!
    Nu detin logan, nu mi-am adus masina sh din germania si nici nu o voi face...
    PS: Am condus si masini premium si logan, chiar si matiz si tico sau damas. dacia logan e o masina corecta pentru pretul de 6000-7000 euro si pentru clasa din care face parte.
  • 0 (0 voturi)    
    bine ca nu apar gropi in poze (Vineri, 8 februarie 2008, 14:15)

    alex [anonim]

    bine ca au ales o bucata buna de drum si nu se vad gropile mioritice in poze.
  • 0 (0 voturi)    
    arata ca pula (Vineri, 8 februarie 2008, 14:29)

    eu [anonim]

    cea mai cretina masina produsa vreodata in romanika. nenorocitii de francezi nu stiu sa faca masini. nemtii insa sunt tatici!!!
  • 0 (0 voturi)    
    pretul ? (Vineri, 8 februarie 2008, 14:36)

    Catalin [anonim]

    Sa speram ca o sa fie la acelasi pret cu masina actuala. Altfel ce sa facem cu ea daca o s-o vanda la pret de Megane.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 8 februarie 2008, 15:27)

    Cris [anonim]

    In loc sa ne bucuram ca are si Romania un model de masina, destul de bine vandut si nu numai in tara incepem si aruncam cu noroi. Si marcile straine au gunoaiele lor.. dar ce mai conteaza cand sunt straine.
  • 0 (0 voturi)    
    logan (Vineri, 8 februarie 2008, 16:21)

    dan [anonim]

    Acum, ce sa spun, exista evident o gramada de carcotasi! Sa nu uitam ca acest brand doar cu ceva ani in urma s-a pus in miscare si nu ar trebui sa existe comparatii cu marci vechi de cand lumea! Era mai bine oare ca Dacia sa arate ca Dacia parintilor vostrii care a rezistat 35 de ani, forjata la maxim? Sa fim seriosi, daca dacile alea de dinainte de 89 rezistau 50 de ani, nu ma tem de calitatea acestora, asta doar in conditile in care as face ca si unii dintre voi, nu-mi permit nimic, dar sa fiu al dracului de-mi iau Dacia, asa doar ca daca tot am o masina sa fie ia cat de coapta si folosita, dar daca e de la Germania...e hehe! Sunteti doar o gasca de ingamfati, fara un ban in buzunar ce stati in carca parintilor ca niste capuse si comentati de pomana!
  • 0 (0 voturi)    
    arata chiar bine (Vineri, 8 februarie 2008, 16:30)

    geaniy [anonim]

    noul model chiar imi place, arata super bine, cred ca mi l-as cumpara
  • 0 (0 voturi)    
    arata chiar bine (Vineri, 8 februarie 2008, 16:30)

    geaniy [anonim]

    noul model chiar imi place, arata super bine, cred ca mi l-as cumpara
  • 0 (0 voturi)    
    Numai ca nu-i asta (Vineri, 8 februarie 2008, 16:51)

    MC [anonim]

    Sigur, masina din fotografie nu are legatura cu celelalte poze, dar ce mai conteaza.
  • 0 (0 voturi)    
    Logan (Vineri, 8 februarie 2008, 17:56)

    bc [anonim]

    Nu fiti rai , nu criticati fara rost. Renault face o treaba buna in romania. Ar fi bine ca toate firmele jucatoare din ro sa faca la fel si sunt sigur ca ar fi alt-ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    nicio legatura (Vineri, 8 februarie 2008, 18:07)

    unqbran [anonim]

    Ma joc de vreo 15 ani cu poze pe calculator si cred ca-s destul de autorizat sa spun ca nu vad vreo legatura intre poza "lucrata" si celelalte 3. Poate doar culoarea... asfaltului. Cele cu prelata chiar par a fi Logan, ailalta doar o Laguna.
  • 0 (0 voturi)    
    iluzie optica (Vineri, 8 februarie 2008, 19:03)

    st [anonim]

    varianta facuta pe calculator nu seamana cu cea acoperita cu prelata!!! Uitati-va la forma geamurilor laterale si la partea din fata (radiator, faruri).
  • 0 (0 voturi)    
    parere... (Vineri, 8 februarie 2008, 19:56)

    marius [anonim]

    pareri..pro si contra.dar adevarul o spun vanzarile! asa ca fratilor nu exista concurenta pe piata auto...eu persona am un logan,si sunt super multumit.aud des parerea ...logan,mmm...haideti sa nu fim snobi cum din pacate multi dintre noi romani suntem,daca aveam bani imi luam bmw si crd ca asta a spus totul.pretentiile nu sunt oare prea mari de la saracutul logan?! cat priveste viitorul model 2008 arata cool.
  • 0 (0 voturi)    
    Logan/Laguna - masina de lux a romanilor (Vineri, 8 februarie 2008, 22:03)

    Don Adriano [anonim]

    Se vede ca designerii duc lipsa de inspiratie.
    Noul Logan restilizat este de fapt Renaul Laguna 3.
    Pentru cine se mai indoieste si spune ca este o coincidenta, rog sa analizeze pozele de mai jos:

    1. Dacia Logan restilizata:
    http://media.hotnews.ro/media_server1//IMAGE/JPG/2008/02/7/2310900/Dacia_Logan_1_42.jpg

    2. Renaul Laguna 3:
    http://img209.imageshack.us/img209/8837/200820renault20laguna20dc3.jpg

    Concluziile sa le trageti fiecare !

    PS: Macar pretul noului Logan sa fie la fel cu cel actual. Astfel, ne luam un nou Logan cu 7-8000 de EUR si ne putem lauda ca avem o masina la fel de tare ca francezul (sau nu numai) care si-a luat Laguna 3 cu 20-30000 de EUR. Deci, va fi bine. Nu ?!
    • 0 (0 voturi)    
      Mai usor cu reclama! (Sâmbătă, 9 februarie 2008, 16:03)

      bucur [anonim] i-a raspuns lui Don Adriano

      "......un nou Logan cu 7-8000 de EUR".....
      Ei, pe dracu'! De unde-ati scos pretul asta si de cand este? A fost vorba de 5000 euro, pe urma a mai urcat cu inca 1000 euro si acum, ca sa ai o masina care sa mearga bine si cu niste utilitati, trebuie sa cotizezi 10-12000 euro!

      De ce nu sunteti realist. Si, v-am mai spus, te rupe service-ul si spaga tipic romaneasca.
      Sa nu uitam ca aceasta masina are numai 3-4 ani (parca septembrie 2004 prima masina, tot asa ascunsa de nastase prin nu stiu ce garaje pana s-o arate publicului fomist!)! Ce ne-om face dupa alti cativa ani? Oare n-o sa curga tablele de pe ea? Oare n-o sa fie tractata de pe soselele patriei noastre pline de gropi (pentru ca are motor cu constructie non-clasica!)?

      Hai, contraziceti-ma! Cica tabla-i pregatita anti-rugina. Ca si a Daciei din anii '70, primele erau caroserii aduse din Franta, nu mai putin motoarele, au mers pana acum cand s-a dat "Rabla", asa cred c-o sa fie si cu Loganul sau cu asta restilizata.
      In prezent nu mai am masina si habar nu am ce sa aleg, dar sunt cu ochii pe o clasa medie de la asiatici. Sa zicem o Toyota cu D4-D.
  • 0 (0 voturi)    
    bv dacia (Vineri, 8 februarie 2008, 22:21)

    logandci [anonim]

    ma bucu ca dacia evolueaza impreuna cu tendintele pietei si ale tehnologiei. bv dacia inca odata
  • 0 (0 voturi)    
    :)) (Marţi, 12 februarie 2008, 21:10)

    Sergiu [anonim]

    Ce prosti sunt uni frate..de exemplu marcel ala zice k se vede sigla de renault la poza..uitatziva mai bn sa vedetzi k este sigla de la Dacia....si mai e un prost care zice k lumeao sa cumpere E class...:)) plm ala e mai scump draq dekt logan..nu totzi au bani de e class....si in plus modelu nu semana deloc cu laguna 3....
  • 0 (0 voturi)    
    Chiorii (Marţi, 1 iulie 2008, 14:12)

    RX [anonim]

    daca designerul e handicapat si ceilalti din jurul sau sunt si mai handicapati si prosti si chiori... nu zic ca nu arata bine... da la mintea lor ingusta cat o pasta de pix s-au gandit sa-i faca modifiacri majore acolo unde are nevoie... in fata... ca spatele oricum arata demential (porbagaj stopuri... etc) nu?
  • 0 (0 voturi)    
    sandero (Joi, 3 iulie 2008, 11:01)

    oare [anonim]

    pun pariu ca nici in 10 ani nu produce dacia masina asta. e super. desi designul apartine cam anilor 2000-2002 e cu mult peste tot ce se produce acum la dacia-chiar sandero sau logan facelift lansat ieri
  • 0 (0 voturi)    
    sandero (Miercuri, 9 iulie 2008, 19:04)

    marius [anonim]

    nu vedetzi si voi ca e laguna 3 credetzi ca o sa iasa chiar asa loganu' asta ....aaa sau poate o sa semene la rotzi ca la caroserie va spun eu ca tot patrat il va face


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă