Producatorul indian de medicamente Glenmark Pharmaceuticals a intrat pe piata de profil din Romania, tara noastra fiind a treia tara din Europa in care compania desfasoara operatiuni, dupa Cehia si Slovacia. Potrivit unui comunicat al companiei, Glenmark doreste sa obtina, in Romania, venituri nete de pana la 50 milioane de dolari in urmatorii cinci ani.

Pentru a atinge acest obiectiv, producatorul de medicamente a desemnat-o drept country manager pe Mariana Wencz, cea care a contribuit la pozitionarea Zentiva Romania ca lider al pietei de produse farmaceutice generice, inainte de se alatura echipei Glenmark, la sfarsitul anului 2007.

“Romania este o piata foarte atractiva, lucru usor de observat daca analizam investitiile facute de alte companii de profil pentru a patrunde pe aceasta piata. Glenmark a ales sa se bazeze pe talentul si experienta fortei de munca locale si intentioneaza sa investeasca atat in dezvoltarea si lansarea de noi produse cat si in infrastructura necesara realizarii acestui obiectiv”, a declarat Guy Clark, presedintele Glenmark Europa.

Glenmark Pharmceuticals este prezenta in peste 80 de tari din intreaga lume. Produsele companiei sunt destinate mai multor segmente, printre care dermatologie, medicina interna, pediatrie, ginecologie, cardiologie, diabet si oncologie.