Reteaua de magazine Diverta a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 46,5 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de anul 2006, potrivit unui comunicat al companiei. Pentru acest an, compania are programate investitii de opt milioane de euro in deschiderea a zece noi magazine in orasele mari.

“Cresterea se datoreaza politicii de dezvoltare si prezentei brandului in locatii de tip galerie sau centru comercial, care ne-au permis deschiderea unor magazine cu suprafata mare de vanzare; cinci din cele opt magazine noi deschise in 2007 sunt amplasate in locatii strategice Am consolidat si relatia cu publicul nostru, pentru care am organizat, anul trecut, peste 80 evenimente: lansari de produse noi, sesiuni de autografe, ateliere de lectura pentru copii”, a declarat Dan Rosu, director executiv Diverta.

Anul trecut, cartea si produsele de papetarie au avut cele mai mari ponderi in rulajul companiei, aducand fiecare cate 25 procente din veniturile retelei, se mai arata in comunicat. Vanzarile de carte au crescut fata de anul precedent cu 39%, iar gama de papetarie cu 28%. Vanzarile produselor media au urcat cu 35%, acestea reprezentand 15% din rulaj.

Produsele IT au crescut cu 14% fata de 2006, si reprezinta 20% din vanzarile totale de anul trecut.

Pentru acest an, Diverta estimeaza o cifra de afaceri de peste 56 milioane de euro.

Reteaua Diverta este prezenta in 41 de orase din Romania. Compania comercializeaza o gama de peste 50.000 produse de tip carte, media, IT, dar si produse de papetarie si birotica.