Producatorul de dulciuri Alka Grup a consemnat anul trecut vanzari de 37 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul 2006, se arata intr-un comunicat al companiei. De asemenea, in 2007, compania a realizat investitii in valoare de peste 1,5 milioane de euro in dezvoltarea capacitatilor de productie, cercetarea si dezvoltarea de noi produse.

Evolutia buna a companiei de anul trecut a fost sustinuta, in principal, prin acoperirea mai eficienta a pietei locale traditionale cat si prin extinderea exporturilor.

Pe parcursul anului 2007, Alka a intrat pe noi piete din spatiul european, printre care Anglia, Croatia, Grecia si Polonia, venitul din exporturi triplandu-se fata de anul anterior. Pe langa acestea, producatorul de dulciuri mai este prezenta in Bulgaria, Irlanda, Italia, Ungaria, Spania, Moldova, Turcia.

Tot anul trecut, Alka si-a deschis in Ungaria prima entitate a grupului din afara teritoriului Romaniei.

Pe plan intern, cresterile au fost sustinute prin performanta mai buna a distributiei numerice pe piata traditionala, intensificarea colaborarii cu lanturile de retail, precum si prin noi campanii de comunicare.

Alka Grup este unul dintre cei mai importanti producatorilor de dulciuri din Romania. Compania produce, ambaleaza si distribuie napolitane, prajituri, biscuiti, cafea si o gama de fructe uscate, iar in prezent are in portofoliu sapte marci.