Ministrul Transporturilor anunta restructurari si disponibilizari la CFR

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 25 ianuarie 2009, 18:42 Economie | Companii

Radu Berceanu
Foto: AGERPRES
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a anuntat, duminica, cu prilejul unei inspectii in Gara Craiova, ca in perioada urmatoare va fi adoptat un plan de restructurari si disponibilizari la SNCFR, dupa ce s-a constatat ca un procent important din venituri este dirijat spre salariile angajatilor.

Ministrul Transporturilor a facut o inspectie la Gara Craiova, care, de aproximativ trei ani, se afla intr-un proces de reabilitare si modernizare. "Am vrut sa fac o vizita mai generala, sa vad conditiile de lucru, cladirile, alte utilitati decat gara. Lucrurile stau foarte rau in general, bineinteles din lipsa de bani si posibilitati de a repara, dar si din cauza ca incasarile, asa cum stie toata lumea, sunt foarte mici", a declarat Radu Berceanu, citat de Mediafax.

El a apreciat ca ar trebui schimbata legislatia, in sensul inaspririi sanctiunilor care pot fi aplicate controlorilor de pe trenuri, pentru ca "fenomenul nasilor" sa se atenueze.

Potrivit acestuia, structurile care compun Societatea Nationala a Cailor Ferate Romane (SNCFR), respectiv CFR Marfa, CFR Calatori si CFR Infrastructura, vor face obiectul unor analize, in conditiile in care exista si probleme organizatorice foarte multe.

"O sa facem un program pentru ca lucrurile nu se pot schimba cu bagheta magica de pe o zi pe alta. O sa facem un program de care sa ne si tinem. De exemplu, o sa facem un program prin care eventual sa-i dam afara pe cei care nu reusesc sa faca programul de incasari", a mai spus Berceanu.

Ministrul Transporturilor sustine ca multe dintre pierderile societatii se contabilizeaza in partea de salarii, peste 93 la suta din veniturile generate de taxa de utilizare a infrastructurii (TUI) ducandu-se in salarii. Conform acestuia, in perioada urmatoare va fi adoptat un program de restructurari si disponibilizari la SNCFR, mai ales in conditiile in care numarul de angajati a crescut cu 700-800 in ultimul an si jumatate.













Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

8912 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    Reduceri de personal "pilotate" ? (Duminică, 25 ianuarie 2009, 18:59)

    STEFAN A. [utilizator]

    Ca in comunism , primii dati afara vor fi din personalul de intretinere si reparatii !!!
    Sefii vor ramine bine mersii pe fotolii ,vor primii si prime de productivitate.
    Stai sa vezi ce scandal va iesi cind vor incepe sa deraieze trenurile sau sa se strice .
    Acum , din pacate , nu mai avem dusmanii poporului pe care sa dam vina !
    Sefii CFR, vor inventa ceva ca sa salveze fotolile si veniturile grase !
    • +1 (3 voturi)    
      Berceanu e penibil!!! (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:23)

      John Romano [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Berceanu e penibil !!! Pai el vorbeste ... a fost de doua ori ministru si nu a facut decat sa isi mareasca averea ... Poate justifica banditul asta de unde are atatia bani! Dar restul banditilor din tara asta!?
      • 0 (0 voturi)    
        Adevarat ai grait coane Romano (Luni, 26 ianuarie 2009, 22:19)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui John Romano

        Ca sa nu mai zic cit e de papagal dand pe goarna ce vrea sa faca cand stim cu totii ca pana la urma nu va face nimic si va ramane cu declaratiile pentru ca trepadusii care isi iau salariu pentru asi bea cafeaua la serviciu au sigur spatele asigurat si pe cei care muncesc nu pot sa-i de afara decit asa simbolic fiindca nu va avea cine sa le faca treaba .
        Ce pacat ca prostia nu doare .
        Ar fi un urlet fara oprire la Parlament, Guvern si Presedentie acompaniat de urletele noastre intermitente .
        Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    • +1 (3 voturi)    
      mai multe companii feroviare de pasageri (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:40)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      parerea mea ar fi ca CFR-ul ar trebui sa aiba concurenta. Nu stiu cum se poate realiza dar ar fi net mai bine daca nu ar exista acest monopol in domeniul transportatorilor feroviari. Atata vreme cat ramane un singur operator serviciile vor fi de proasta calitate si preturile enorme. Daca ar exista transportatori de pasageri concurenti care sa foloseasca caile ferate totul s-ar schimba. La fel cum e cu companiile aeriene, exista Delta, US Airways, Tarom, etc. de ce nu se poate acelasi lucru pentru trenuri?
      • 0 (0 voturi)    
        Va fi (Duminică, 25 ianuarie 2009, 22:18)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui atreus

        La calatori piata se va liberaliza peste vreo 3 ani.
        • 0 (0 voturi)    
          Exista deja transportatori (Luni, 26 ianuarie 2009, 11:09)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui soferul

          Adevarul este ca exista de cativa ani transportatori de calatori la un nivel regional, din ce stiu eu: brasov-zarnesti, brasov-bucuresti, dar motivul nr 1 este costul foarte ridicat, cost care in prezent pentru cfr calatori este destul de mult subventionat de veniturile sncfr. Uitati-va la marfa ca piata e plina de alti operatori, si este plina pentru ca este destul de profitabila, mai ales cand flota ferioviara si-o construiesc ca oriunde in romania, luand de la stat pe preturi derizorii.
          Nu cred totusi ca va doriti preturi la calatori fara subventii deoarece aceste s-ar cam dubla.
      • 0 (0 voturi)    
        mai ai de aspteptat (Duminică, 25 ianuarie 2009, 22:38)

        pehash [anonim] i-a raspuns lui atreus

        de fapt suntem obligati de UE sa deschidem inclusiv piata de transport feroviar, dar din cate am inteles au reusit astia de la CFR sa obtina o derogare pana prin 2013.
      • -1 (1 vot)    
        la mintea cocosului (Duminică, 25 ianuarie 2009, 22:47)

        make21 [anonim] i-a raspuns lui atreus

        Pt ca e nerentabil
      • 0 (0 voturi)    
        Concurenta (Luni, 26 ianuarie 2009, 14:19)

        Ioan [anonim] i-a raspuns lui atreus

        Sunt societati care concureaza cu CFR Calatori si merg bine. Uita-te in Mersul Trenurilor si vei vedea ca sunt destule trenuri particulare, precum si sectii inchiriate de particulari (tr. particulare sunt cele care au nr. format din 5 cifre)
      • 0 (0 voturi)    
        berceanu (Luni, 26 ianuarie 2009, 17:08)

        gica [anonim] i-a raspuns lui atreus

        Nu sunt mai multi angajati la CFR de la plecarea in martie 2007 a lui Berceanu .
        Astea sunt valuri politice.
        Acum sunt mai putini.
        Daca populatia ar stii ce mica importanta se da acum sigurantei circulatiei pe calea ferata , ca liniile si instalatiile de automatizare cf se fac cu un sfert din salariatii necesari, nu ar mai calatorii pe calea ferata. Daca se intampla un incident feroviar , ministrul va gasi vinovati, dar de fapt el e cel mai vinovat.
        Zilnic sunt incidente feroviare mai mari sau mai mici , dar nu ajung la urechile populatiei.
        In ce priveste NASII e adevarat si oricine circula cu trenul ii vede cu mana intinsa. Bani care ajung pana sus la minister.
        In ce priveste alti operatori pe calea ferata sunt destui , atat la marfa cat si la calatori ceea ce in Franta si Germania nu prea vezi operatori privati de transport persoane pe calea ferata. La noi taxa de utilixare a infrastructurii e prea mica subventiile pt calatori de asemenea mici.
        S-a dat mai mare importanta drumurilor ca acolo se poate fura mai mult.
        Faci un drum in ani de zile , trece o iarna si o iei de la capat cu acelasi tronson.
      • 0 (0 voturi)    
        x (Luni, 24 august 2009, 16:27)

        ik [anonim] i-a raspuns lui atreus

        Poate te informezi s-a vezi si tu care sunt pierderile de la Tarom si CFR Marfa a avut profit de la infiintare pana anul trecut!! de ce oare????????????dintr-o data Marfa a devenit nerentabila???????????????
  • +1 (5 voturi)    
    minte scurta... (Duminică, 25 ianuarie 2009, 19:32)

    nu conteaza [anonim]

    auzi bre, nea bercene, ai uitat cine a "spart" la propriu cfr-ul in '98 ?

    ce sila mi-e de d'alde astia...

    si cu cit zici ca a crescut personalul la cfr in ultimul an ? cu 700 - 800 ? esti penibil...

    iauite ce zice o analiza a cfr despre starea infrastructurii: "...directorul CFR Infrastructura Constantin Manea a emis o nota interna in care se arata faptul ca pe intreaga retea de cai ferate, adica 13.760 de kilometri, exista peste 1.000 de puncte periculoase, din care 319 sunt de categoria I. Aproape jumatate din punctele foarte periculoase se afla pe magistrale principale si determina circularea cu viteza redusa pe mai multe linii feroviare."

    http://www.zf.ro/eveniment/trenul-deraiat-la-valea-calugareasca-arata-ca-cfr-nu-mai-poate-functiona-cu-carpeli-3093547/

    http://www.google.com/search?q=starea+infrastructurii+cfr&rls=com.microsoft:ro:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_ro

    auzi bre, da' de sfii, sefutii, sefuletii din birouri, cu masini ultimul model nu zici nimic ? p'aia nu ii dai afara ?
    • +2 (2 voturi)    
      mda (Luni, 26 ianuarie 2009, 0:21)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

      pai ce sa faci lac alea ferata...care sincer cred ca e singura institutie din tara care inca e comunista si unde nepotismul si spaga fac angajarile...e o mafie prea mare pentru a se putea face ceva, deci domnule berceanu daca vrei sa restructurezi...da tata afara la sefi ca sunt cu duiumu si aia au salarii mari...nu manevrantu de rand :) si ca sa nu mai zicem de ce cfr nu e profitabil...e simplu este fenomenul MITREA...care a luat bani de la CFR marfa...companie cu profit simtitor...anual...si ce a facut domnul mitrea.....domnul mitrea a facut ANL`uri :) si asa ca Marfa tine in spate restul companiilor ...deci...lasati ca domnul berceanu face putin fum....
  • 0 (2 voturi)    
    brambureala reducerilor de personal (Duminică, 25 ianuarie 2009, 19:50)

    nepriceputu [anonim]

    Deocamdata se fad masuri pompierstice de reducere de personal(bineinteles se va reduce 20% din numarul de personal,nu din fondul de salarizare,femeile de serviciu vor fi primele date afara).
    Ce masuri nu am vazut pana acum(sau nu am fost pe faza) mai simple pentru reducerea costurilor si anume:
    1) reducerea comisioanelor la diverse lucrari cu 50 %(cred ca numai aceasta masura ar lasa cu serviciu pe cei 20 %);
    2) reducerea furturilor de materiale de la lucrari;
    3) marirea timpului de munca pe santiere de la o ora pe zi la 4 ore;
    4) receptia tuturor lucrarilor de specialisti germani.

    si altele pe care le stiti domnilor guvernanti dar nu se aude decat de disponibilizari fundamentate prin formule matematice.
    • +2 (2 voturi)    
      Despre valorile contractelor nimic?? (Duminică, 25 ianuarie 2009, 21:41)

      kfr-istu [anonim] i-a raspuns lui nepriceputu

      Pai femeile de serviciu au fost date de mult afara si ghiciti cine face acum curat? Firme speciale de curatenie pe tarife prestari servicii de care nu mai discutam! Si aveti dreptate: in afara de masura reducerii salariilor sau datului afara nimic despre valorile de contracte super umflate si comisioane! Nimeni nu se intreaba de ce costa un km de drum 4, 5 sau chiar 10 mil euro sau unul de Cale ferata vreo 5 mil euro?? Au nevoie de economii pentru a avea ce licita pt firmele partidelor! Sa fim seriosi!
      • +1 (1 vot)    
        cele 8 miliarde de ron (Duminică, 25 ianuarie 2009, 22:01)

        nepriceputu [anonim] i-a raspuns lui kfr-istu

        Pana acum au dat si ei ceva bani - 8 miliarde ron(2 miliarde euro) reprezentand lucrari executate(cum?) de firme (clientelare?) pentru
        a putea sa faca lucrari in continuare?
        Cat din 2 miliarde euro sunt costuri reale ale lucrarilor,cat comisioane?
  • +2 (2 voturi)    
    reduceri da personal (Duminică, 25 ianuarie 2009, 19:55)

    nicu [anonim]

    da,e adevarat in ultimii ani s-au facut angajari,dar majoritatea la birouri toti inginerasii lui peste,fiul,nepotul,fiica sau mai stiu eu pe ce criterii toate neortodoxe care nu mai au loc prin birouri,orice gara mai mare are si sef si sef adjunct si alte si alte functii mai mult sau mai putin necesare si cu toate astea incasarile scad pt ca managementul nu functioneaza toti dau vina pe nasi dar nimeni nu cauta solutii pt ca cei ce calatoresc cu trenul sa fie atrasi sa li se ofere conditii, facilitati de fidelitate,sa faca astfel incit sa -si cumpere toti calatorii bilete.
    • 0 (0 voturi)    
      sefi (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 19:24)

      buratino [anonim] i-a raspuns lui nicu

      mai intereseaza-te de sefi si sefi adjuncti etc. de fapt, la nivel operativ, e lipsa de personal
  • +2 (4 voturi)    
    face pe economistul justitiar (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:02)

    cristi [anonim]

    Berceanu nu a facut nimic in acest minister ,in mandatul trecut iar acum urla numai despre restructurari reduceri etc.Nu cauta solutii ,nu analizeaza ci doar se gandeste sa arunce oamenii in strada.Sefii se vor descurca si vor ramane iar cei mici vor zbura afara.este un tampit care nu stie ce sa faca sa iasa in evidenta.
  • +2 (2 voturi)    
    reduceri personal (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:15)

    dan [anonim]

    tot cfr-ul se ascunde dupa fenomenul nasul dar nimeni nu spune ca aveti serviciu control trenuri cu salarii grase, comisioane din incasari si cu toate astea cind vine supra...controlul nasul emite mai putine bilete.ghici de ce....sa coboare supra....multumit...pt ca altfel aplica sanctiunea stabilita de domnul ministru si apropo supra vine in special in zonele cunoscute cu rata mare de calatori fraudulosi sa vinda si ceva bilete sa zica sefii lor ca ei sunt eficienti.asta ca sa nu mai vorbim ca atunci cind vine supra vine si politia si toti coboara multumiti iar problemele cu furturi si tilharii au crescut pe trenuri pt ca politia se duce acolo unde e lume multa fara bilet ca e mai....interesant???............dar nu-i asa pt toate relele nasul e de vina domnule ministru??bravoo,a-ti gasit rezolvarea.v-ati interesat domnule ca procent cit din incasari reprezinta incasarile aduse de ,,nas",desi ei mai au si alte sarcini decit incasarile pe cind supra controlul nu cred ca incaseaza mai mult decit au salariile,dar ce conteaza avem control de stat.asta da management performant domnule ministru nu-i asa.dar ce sa-i faci de unde nu e nici dumnezeu nu cere
  • +4 (4 voturi)    
    PCR (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:21)

    Acarul Paun [anonim]

    Birourile sunt pline de tineri angajati ai caror parinti au fost shtabi la CFR, obiectul lor de activitate este joaca pe calculator si vorbitul la mobil, intr-un cuvant frecatul mentei. Nu ei vor fi dati afara ci oamenii cu vechime si experienta care ii tin in carca pe acesti trantori.
  • +3 (3 voturi)    
    Sange proaspat sau demagogie! (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:22)

    Tom Degetel [anonim]

    La SNTCF intradevar trebuie sange proaspat in conducere si nu numai.
    Stim cu totii ca sunt puncte periculoase in infrastructura dar priviti un mers al trenurilor si o sa vedeti ca sunt multe trenuri puse aiurea, la intamplare iar pe tronsoane de cale ferata in lucru sunt mai multe decat in vechiul mers..
    Cum sa se faca planul la incasari cand trenurile circula la intamplare, haotic fara sa se identifice nevoia reala a calatorilor si traficului.
    D-le Ministru daca aveti curiozitatea sa vedeti aceste randuri solicitati o analiza la conducerea SNTCF numai pentru tronsonul Ploiesti -Bucuresti.
    O sa vedeti urmatoarele:
    - pe tronsonul Ploiesti Vest -Bucuresti sunt 5 trenuri in 24 ore mai mult decat in vechiul mers in conditiile in care orice tren intarzie 30 minute.
    - pe tronsonul Ploiesti Sud -Buc. sunt mai putine trenuri, unele s-au suspendat anulat.
    Toate acestea in conditiile in care zilnic 2000- 3000 de oameni fac naveta
    Oficialii SNTCF au anulat , au desfiintat trenuri de naveta de pe Sud (Ploiesti) pentru ca au interese sa deplaseze publicul calator la microbuse.
    Au omorat naveta cu trenul ca sa favorizeze mersul din plin la microbuse.
    Au renuntat de bunavoie la incasari la calea ferata ca sa-si creasca profiturile la companiile de transport pe unde sunt actionari.
    De ce sa mearga trenul sa aduca incasari ?
    De ce sa punem trenuri la dispozitia calatorilor navetisti pentru ca acestea aduc incasari sigure si permanente?
    De ce sa nu aglomeram traficul pe DN 1?
    Pentru ca daca faci naveta si nu ai tren in gara de Sud pleci cu maxi taxi.
    Care este al cuiva din conducerea SNTCF!
  • 0 (0 voturi)    
    Autoturisme FORD (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:25)

    Gica franarul [anonim]

    Domnul ministru, poate va interesati si cine a facut o achizitie de autoturisme FORD la o societate falimentara din cadrul SNCFR!!!!
  • +1 (1 vot)    
    chiar mie sila de obrazniciile guvernantilor ! (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:37)

    ionica fonosch [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=fAXSOtx_Lnw
  • +5 (5 voturi)    
    berceanu (Duminică, 25 ianuarie 2009, 20:44)

    j [anonim]

    desi a fost de doua ori ministru al transp.unde nu a lasat nimic in urma care sa-i dovedeasca capacitatea ,nu stiu de ce dar mi se pare ca el are o anumita vendeta cu cei pe care-i pastoreste,de cand a pus din nou mana pe putere nu face altceva decat sa se ocupe de datul afara in rest nimic despre ce masuri ar trebui luate pt.a face macar un sector eficient.
  • +1 (1 vot)    
    in regiile autonome este dezastru (Duminică, 25 ianuarie 2009, 21:21)

    constantin [anonim]

    Sa vedeti ce este la RADET.... dezastru!!!! Stat in stat. Se freaca menta in stil mare se chiuleste la greu.Sunt oameni platiti care nu apar decat in statele de plata... si asta pe bani publici!! Aici ar trebui luate masuri imediate daca nu sunt inamovibili.
    • 0 (0 voturi)    
      regii autonome (Duminică, 24 mai 2009, 14:00)

      eu [anonim] i-a raspuns lui constantin

      Auzi??? Puiuleashca ...
      Da tu astai acasa cu dosul in pat noaptea iti tii fomeia in brate ... De Paste , de Craciun sau alte sarbatori lenevesti ca deh te freaca grija ca fura altii mai mult ca tine...
      Ptr. linistea ta de sifonar, afla ca la RADET sunt cele mai mici salarii.
      Dar mai bine ia tu o masura mai prompta si da-te o lecutza cu capul de pereti , ca si tu freci duda pe NET in timpul programului de lucru.
  • 0 (2 voturi)    
    Totusi.......... (Duminică, 25 ianuarie 2009, 22:30)

    Cleo [anonim]

    Gara Galati jos palaria! Frumoasa si dotata la standarde. Totusi..... plecam dimineata la 5.00 cu Intercity spre Bucuresti. La una bucata garnitura de tren cu 5 vagoane avem trei controlori de bilete la patru statii mari si late: Galati, Braila, Faurei, Bucuresti. Unul din ei composteaza bilete, altul vine si pune ziare gratuit pe scaunele goale si nicidecum nu le da la calatori iar altul vine si verifica temperatura din vagoane! Oare nu sunt cam multi??
  • +2 (2 voturi)    
    Vreti CFR-ul pe branci (Duminică, 25 ianuarie 2009, 23:04)

    Liviu [anonim]

    Managementul il duce de rapa.Vreti sa faceti bani fara sa schimbati nimic.Cateva idei de la un calator,acum cand drumurile sunt ticsite de masini si aveti o sansa mare sa faceti omul sa circule cu trenul daca>1Adaptati mersul la nevoile oamenilor,opriri si orar.2Daca la trenuri de noapte aveti cusete la preturi decente.3Daca aveti promotii la bilete vandute online sau pachete de weekend.4Bilete se vand si in tren cu un spor la pret.3Siguranta si curatenie,camere video.Este o rusine sa fiti faliti,asta va fii viitorul in transporturi,vedeti japonezii care au inteles demult ca numai trenurile ii salveaza de aglomeratia sufocanta.
  • +3 (3 voturi)    
    haideti sa haidem! (Luni, 26 ianuarie 2009, 0:40)

    Dedalus [anonim]

    "O sa facem un program de care sa ne si tinem. De exemplu, o sa facem un program prin care eventual sa-i dam afara pe cei care nu reusesc sa faca programul de incasari"

    Eu cred ca si-a facut deja un program de circ. De care se si tine.
  • 0 (0 voturi)    
    Disponilizari? (Luni, 26 ianuarie 2009, 7:47)

    Anonimus [anonim]

    As propune ca acel "nas" prins cu calatori sa fie pasibil la o pedeapsa cu privare de libertate pentru FUR DIN AVUTUL STATULUI. Dar trebuie avut in vedere si "nasii" mai mari care se complac in aceasta situatie si primul lucru care-l fac cand se urca in tren asteapta ca "nasul mic" sa-i puna in plama "birul". Si atunci nu mai este necesar sa dai afara profesionistii care au grije de buna functionare a instalatiilor de siguranta a circulatiei trenurilor.
  • 0 (0 voturi)    
    CFailentaR (Luni, 26 ianuarie 2009, 8:05)

    Sergiu [anonim]

    Sunt pui de CFR-isti; bunicul, tata si mama au lucrat la CFR. Eu am terminat liceul CFR. Dar nu am mai circulat cu trenul de foarte multa vreme. E mult mai ieftin cu masina personala. Recent am fost insa cu trenul din cauza unor defectiuni la masina. Conditii bunicele - la rapid - dar fara calatori. Intr-un vagon am fost 4 calatori si in tot trenul au fost cred 10 calatori. Era un tren de dimineata care ar fi trebuit sa fie plin de oameni de afaceri (parerea mea) care sa calatoreasca in interes de afaceri. Pe ruta pe care mergeam trenul - rapid - scoate un timp mai bun decat autoturismul (asta daca nu sofezi ca nebunu'). Dar firmele prefera sa plateasca 100 de lei pe benzina dus/intors pentru 5 persoane, dacat 140 pentru 2. Conditii ar fi, dar pretul nu justifica decat faptul ca managementul este falimentar.
    Asta este o analiza "la mintea cocosului" d-le Berceanu. Dar sunt sigur ca nu vei citii astfel de analize ...
    • 0 (0 voturi)    
      CARE TIMPI BUNI? (Luni, 26 ianuarie 2009, 10:43)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Sergiu

      pana la Constanta trenul face 6 ore? E posibil asa ceva? De 3-4 ani "reabiliteaza" Bucuresti-Constanta si NU EXISTA NICI UN TERMEN DE FINALIZARE, macar finalizau un fir. O incompetenta clara.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Luni, 26 ianuarie 2009, 8:19)

    emil [anonim]

    Boc: vom proteja locurile de munca!
    Berceanu: vom disponibiliza personalul!
  • 0 (0 voturi)    
    GEICA (Luni, 26 ianuarie 2009, 9:50)

    gigel [anonim]

    trebuie sa existe o lege unica pentru sistemul pensiilor de stat (grupa i si grupa ii) platite din bugetul asigurarilor sociale. trebuie sa fie abrogate legile speciale - capusele bugetului de stat. cine vrea mai mult sa contribuie la sistemele private de pensii, contributiile sunt deductibile, conform codului fiscal. de ce nu sunt si nu vor fi bani la bugetul de stat, pe ce se cheltuie: pe pensii de serviciu ca ale unui smecher de romania ca geica florea care a obtinut venituri cumuland functia de director general si presedinte al consiliului de administratie la autoritatea aeronautica civila romana cu cea de consilier al directorului general la autoritatea aeronautica civila romana fiind in acelasi timp si inspector de pilotaj. de ce nu sunt facute publice concluziile raportele corpurilor de control: al primului-ministru calin popescu-tariceanu, al ministrului ludovic orban, ale ministrului mariana campeanu, al inspectiei muncii-itm bucuresti, al ani. a iesit la pensie cu pensie de serviciu si in prezent este consiler la autoritatea aeronautica civila romana si inspector de pilotaj, cumuleaza o superpensie cu supersalariu si supersporuri. diferenta dintre cuantumul pensiei de serviciu calculat conform legii nr.223/2007 si cel al pensiei din sistemul public conform legii nr.19/2000 grupa i, se suporta din bugetul de stat, prin bugetul ministerului muncii, familiei si egalitatii de sanse. pensia de serviciu se actualizeaza in luna martie fiecarui an, prin indexare cu procentul care sa acopere integral rata inflatiei din anul precedent. ordinul ministrului transporturilor nr.1064/2007 a aprobat normelor metodologice de aplicare a prevederilor legii nr. 223/2007 privind statutul personalului aeronautic civil navigant profesionist din aviatia civila din romania (m. of. nr. 726/2007). normele metodologice-omt nr.1064/2007 art.4 nu respecta prevederile legii nr.223/2007 art.42. ei solicita pensionarea!!!
  • 0 (0 voturi)    
    trenuri (Luni, 26 ianuarie 2009, 9:50)

    mos [anonim]

    trebuie date cat mai multe amenzi, iar nasii sa le dea impreuna cu jandarmi ca sa nu-i atace pe controlorii (poate chiar oprite trenurile in camp).
    la cfr sunt mai multi angajatii decat ar fi necesar, mai ales in conditiile traficului actual de pasagerii si marfa.
  • 0 (0 voturi)    
    berceanu si UE (Luni, 26 ianuarie 2009, 14:19)

    Train(er) [anonim]

    istetul de berceanu a afirmat din primele zile ale mandatului ca se va consulta cu ministrii UE.
    ar avea ce invata daca ar merge cu o echipa competenta.
    exemplul francez pentru reactivitate la reparatii, organizarea atelierelor, modernizarea continua, informatizare, managementul de criza si coordonare pe timp de greve, blocaje generate de catastrofe naturale ...
    si nu in ultimul rindul TGV-ul.
    exemplu german de munca serioasa, hyper-organizata., punctualitate, gari moderne si civilizatie ...si lista e lunga .

    ce va realiza Berceanu din toate acestea ?
    a mai avut o sansa !!!
  • 0 (0 voturi)    
    salvarea (Luni, 26 ianuarie 2009, 14:50)

    radu [anonim]

    Trebuie inceputa marea curatenie .Garile arata rau peroanele murdare trenurile asa cum le stim ,dar pana cand?Sa ne inspiram din experienta tarilor civilizate.
  • 0 (0 voturi)    
    berceanu (Luni, 26 ianuarie 2009, 17:09)

    gica [anonim]

    Nu sunt mai multi angajati la CFR de la plecarea in martie 2007 a lui Berceanu .
    Astea sunt valuri politice.
    Acum sunt mai putini.
    Daca populatia ar stii ce mica importanta se da acum sigurantei circulatiei pe calea ferata , ca liniile si instalatiile de automatizare cf se fac cu un sfert din salariatii necesari, nu ar mai calatorii pe calea ferata. Daca se intampla un incident feroviar , ministrul va gasi vinovati, dar de fapt el e cel mai vinovat.
    Zilnic sunt incidente feroviare mai mari sau mai mici , dar nu ajung la urechile populatiei.
    In ce priveste NASII e adevarat si oricine circula cu trenul ii vede cu mana intinsa. Bani care ajung pana sus la minister.
    In ce priveste alti operatori pe calea ferata sunt destui , atat la marfa cat si la calatori ceea ce in Franta si Germania nu prea vezi operatori privati de transport persoane pe calea ferata. La noi taxa de utilixare a infrastructurii e prea mica subventiile pt calatori de asemenea mici.
    S-a dat mai mare importanta drumurilor ,ca acolo se poate fura mai mult.
    Faci un drum in ani de zile , trece o iarna si o iei de la capat cu acelasi tronson.
  • 0 (0 voturi)    
    resructurarile (Luni, 26 ianuarie 2009, 19:24)

    Gabriel [anonim]

    Restructurarea trebuie facuta ,dar incepand de la sructurile de conducere ale companiilor si nu cu personalul de executie si asa in multe sectoare insuficient ,iar la conducerea sa nu se mai numeasca pe criterii politice pentru ca in acest fel niciodata nu o sa apara performanta.
  • 0 (0 voturi)    
    mt- "a doua armata" , la pamint (Luni, 26 ianuarie 2009, 21:49)

    ceferist [anonim]

    si alte probleme de fond: 0.superiorii nasului si politia TF ca si alte tipuri de politii, jandarmi, etc. nu se mai vad patrulind pe teren(prin orase). 1.autostrazi pe lei(cu constructori autohtoni), nu dezmat in valutar(constructori straini, cu care ne apuca anul 3000! si datori vinduti) 2.cai ferate-de unde sa nu mai cada boovani si ....trenuri( ca la medgidia) 3.durata calatoriei cu acc bucuresti-constanta de 6 ore, in prezent. mai mare de 2 ori ca in 1938! 4.mutarea ponderii actuale a transportului greu auto pe cfr, cu decongestionarea soselelor 5.revenirea la debitul de masini nominal suportat de fiecare tip de drum, prin diferite metode, inclosiv cel cu numere pare/impare si stavilire astfel a numarului enorm al accidentelor de circulatie, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    cfrrrrrrrrrrrrrrrr (Vineri, 6 februarie 2009, 14:07)

    magda [anonim]

    sunt o fosta cfr ista care a plecat din sistem de scarbaaaaaaaaaaaaa.
    dupa parerea mea (am stat 24 ani la cfr)treaba nu este roza deloc
    la cfr nepotismul este in floare.pe un post sunt angajati alti 4 care nu fac nimic.se plictisesc pur si simplu.dar sunt nepoti, copiii, pile ale directorilor de care nu te poti atinge.eu cred ca ar trebui oameni capabili. ar trebui orice post scos la concurs. acum concursurile sunt de ochii lumii.dupa 24 ani am ramas cu un gust amar.au plecat cei care stiau cit de cit ceva siu au ramas pilele.sunt multe de spus pe acest subiect. poate ministrul berceanu face totusi ceva in privinta asta.
  • 0 (0 voturi)    
    cfr (Marţi, 29 decembrie 2009, 21:41)

    clau [anonim]

    unificati din nou CFR
  • 0 (0 voturi)    
    Sunetul rotilor de tren (Marţi, 29 decembrie 2009, 21:49)

    clau [anonim]

    Hai mai fratilor nu va fie frica ca nu o sa desfinam firma sotiiei lui TARY adica GFR
  • 0 (0 voturi)    
    nemultumiri (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 13:18)

    claudiu [anonim]

    sunt atatia banditzi in scumpa romanie ca nu mai incape nimeni de ei si de escroci si infractori,am avut incredere si in base dar se vede ca si el si boc sunt doar cu promisiuni, SA VA FIE RUSINE domniulor.
    sunteti doar niste pupazari, imi pare rau chiar foarte rau ca mam prezentat la vot
  • 0 (0 voturi)    
    posturi de sef (Duminică, 31 ianuarie 2010, 14:15)

    dorut [anonim]

    Pt ce sunt tinuti o multime,sute de sefi de statii sa se uite cum muncesc impegatii?Facetii impegati sa nu mai platiti si ore suplimentare la impegati din cauza ca nu sunt destui.Asa de mare problema e ?CE fac domnii de la resurse umane?Pentru ce este nevoie de personal care nu face nimic?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică