Sindicate: CFR Marfa are nevoie de bani de la Guvern

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 13 martie 2009, 10:03 Economie | Companii

CFR Marfa are nevoie de ajutor din partea Guvernului, dupa ce criza economica a dus la scaderea traficului feroviar cu 50%, a declarat, vineri, pentru NewsIn, presedintele Federatiei Nationale Miscare Comercial, Gheorghe Popa.

"CFR Marfa nu a beneficiat de sume de la bugetul de stat din 1998, de la infiintare. In schimb, CFR Marfa a contribuit an de an cu sume importante la bugetul de stat", a declarat Gheorghe Popa.

Reprezentantii celor sapte sindicate din CFR s-au intalnit, joi, cu ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, si sustin ca, in lipsa unui sprijin guvernamental si in lipsa revigorarii traficului feroviar de marfa, CFR Marfa poate intra in colaps financiar cu consecinte grave si asupra companiei de infrastructura (CFR Infrastructura), care ar pierde o suma importanta de venit, reprezentând taxa de utilizare a infrastructurii (TUI).


Citeste mai multe despre   












Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

2830 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Salarii Directori CFR (Vineri, 13 martie 2009, 10:11)

    dana [anonim]

    Cum se explica ca unii directori din CFR au salarii de 20000 RON net si se pling ca exista pierduri in CFR? O masura ar fi reducerea cu 80% din actualii directori din CFR, concomitent cu reducerea cu 80% a salariilor tuturor directorilor. Daca nu le convine , sa se duca in mediul privat si sa munceasca cu adevarat!!
    • 0 (0 voturi)    
      directori Hoti (Marţi, 7 aprilie 2009, 22:05)

      un nimeni [anonim] i-a raspuns lui dana

      -fosti directori au vandut tot ce au putut de la cfr marfa la Servtrans, la GFR la alte companii;
      - cu cat au functia mai mare cu atat isi fac de cap, astia trebuie impuscati la zid nici aerul acesta poluat nu trebuie sa mai respire;
      -trebuie sa ne ducem peste ei sa le punem bombe
    • 0 (0 voturi)    
      SALARII cfr marfa (Miercuri, 20 mai 2009, 20:32)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui dana

      sa ajuns la 50 la suta sa plateasca salariile ,domnii directori nu stiu ca mai sunt copii de crescut ,rate de platit dar pe ei nu ii intereseaza ca au salarii de 20000 -30000ron
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Vineri, 13 martie 2009, 10:15)

    ileana [anonim]

    Nu doar criza a dus la colaps!
    Sa se uite putin cat sunt de capusati!
    Platiti din banii Statului!
    Le doresc colapsul, poate asa se scapa de toate furturile si lichelele din CFR ( Marfa) in cazul asta!
  • 0 (0 voturi)    
    Sa dea Dumnezeu! (Vineri, 13 martie 2009, 10:34)

    AlinN [anonim]

    Este posibil ca CFR-ul sa faca distante de 100Km in 4 ore??? In anul 2009? Mai repede ajungi calare decat cu trenul. Iar preturile sunt tot mai europenizate.
    Sper sa intre in colaps, sa se privatizeze caile ferate, sa coste drumul Bucuresti -Titu 50RON/zi, dar sa ajungi in 20 de minute, cum este uman.
  • 0 (0 voturi)    
    banii statului... (Vineri, 13 martie 2009, 10:39)

    kk [utilizator]

    Tot comunişti au rămas. Nu cred că au înţeles termenul de competitivitate.
  • 0 (0 voturi)    
    Criza....motiv pentru orice (Vineri, 13 martie 2009, 10:52)

    bedexe [anonim]

    E bine ca se fac reduceri de costuri, se analizeaza toate sursele de pierderi.

    Dar pentru asta nu trebuia sa vina criza, un manager bun ar fi trebuit sa o faca tot timpul.

    Iar cine se vaita de criza, e un prost manager.
  • -1 (1 vot)    
    Vorbiti ca sa va aflati in treaba (Vineri, 13 martie 2009, 11:21)

    Unul [anonim]

    CFR Marfa e singura din companii care a fost pe profit pana acuma ( fiind companie de stat, el a luat profitul). Acuma cand nu mai e profitabila sa moara acolo. In schimb Dacia si alte companii private, trebuie ajutate desi sunt companii private si cand le-a mers bine nu cred ca a luat statul profitul. In fine asta nu scuza salarul directorilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Privatizare Urgenta (Vineri, 13 martie 2009, 11:42)

    Nicolae [anonim]

    Din nou acestia iau banii de la pensionari profesori vaduve etc.
    Directorii pusi politic devalizeaza.
  • -1 (1 vot)    
    Marfa ! (Vineri, 13 martie 2009, 12:03)

    costi [anonim]

    Marfa !
  • 0 (0 voturi)    
    BUCURESTI-CONSTANTA 6 ore cu IC (Vineri, 13 martie 2009, 14:19)

    1933? [anonim]

    cresterea de tarif si viteza de melc ii duce la faliment. sunt mai scumpi decat transportul pe auto. plus ca pe auto ajungi mult mai repede.
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarul este : (Sâmbătă, 14 martie 2009, 8:09)

    ceferistul [anonim]

    De mult sa chinuie sa falimenteze CFR Marfa, pentru a o cumpara ulterior, tot ei, la un pret de nimic. Metoda gasita pentru a falimenta CFR Marfa este cedarea pur si simplu a contractelor de transport catre firmele capusa private, la care actionari sint, ati ghicit, exact cei care ar trebui sa rentabilizeze CFR Marfa, adica cei cu functii mari din CFR si Ministerul Transporturilor.
    CFR Marfa este cocosata financiar de armatele de functionari pilosi, cu salarii mari din Regionale care pur si simplu nu fac nimic altceva la servici decit sa navigheze pe internet , sa joace Zuma sau sa stea la birfa, asta in cazul in care nu semneaza condica si pleaca direct acasa.
    Restructurarile in CFR s-au facut dupa urmatorul algoritm :
    - daca 5 muncesc, 7 trebuie sa fie sefi sau pe functii fantoma care sa ii supravegheze chipurile pe cei care muncesc .
    - hai sa restructuram : din cei 5 care muncesc, dam 2 afara, astfel incit acum ramin 3 care muncesc si 7 sefuti, care insa nu-i deranjeaza prea mult pe cei care muncesc pentru ca , de regula , nu prea stau pe la servici.
    - apoi la un moment dat, se constata ca nu mai are cine sa faca treaba ; in locul celor 2 oameni cu experienta si competenta care au fost disponibilizati, se angajeaza alti doi din afara Caii Ferate care habar nu au cum ii cheama, dar au dat o spaga grasa sa se angajeze sau sint neam cu vre-un sef, astfel incit ceilalti 3 care muncesc, vor trebui sa-i tina in circa si pe astia.
    Deci vor fi din nou 5 care muncesc - din care muncesc de fapt 3.
    Apoi pentru "rentabilizare" se mai creaza un post de sef, deci acum vom avea in total nu 7 ci 8 sefi care nu fac nimic.
    Si in aceste conditii, cum sa mai fie rentabila CFR Marfa ?
    Cei care lucreaza in CFR stiu ca toate cele de mai sus sint perfect adevarate ! Asta e adevarul in cazul CFR Marfa - si a CFR-ului in general !
    • 0 (0 voturi)    
      ai drepta (Duminică, 15 martie 2009, 19:05)

      costy [anonim] i-a raspuns lui ceferistul

      ok
    • 0 (0 voturi)    
      ai drepta (Duminică, 15 martie 2009, 19:05)

      costy [anonim] i-a raspuns lui ceferistul

      ok
    • 0 (0 voturi)    
      ai si o solutie ? (Miercuri, 18 martie 2009, 14:50)

      dana [anonim] i-a raspuns lui ceferistul

      ai dreptate dar ai cumva si o solutie pentru a remedia acest neajuns ? Suntem prea mici si fara putere , asta e .
      • 0 (0 voturi)    
        da (Vineri, 20 martie 2009, 19:32)

        anomin [anonim] i-a raspuns lui dana

        asai este pe toate regionale mai ales pe reg tim
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 14 iunie 2009, 15:30)

      titi [anonim] i-a raspuns lui ceferistul

      ai dreptate. cu mentiunea ca sefutii , in marea lor majoritate sunt idioti.
      • 0 (0 voturi)    
        Se vrea distrugerea cfr marfa (Miercuri, 17 iunie 2009, 20:11)

        cfr-ist [anonim] i-a raspuns lui titi

        de anii buni se vrea falimentarea cfr marfa, si se pare ca anul acesta se va reusi, in 10 ani de cand sunt la calea ferata nu am vazut un "jaf" mai mare ca acum si o nepasare a "sefilor" ca in ultimul timp.am fost de fata cand s-au refuzat contracte invocanduse motive stupide, cand s-au cedat contracte in favoarea transportatorilor particulati, cand s-au vandut vagoane la pret de tabla ruginita acelorasi particulari, dar cine sunt acesti particulari??? sunt cei care ne conduceau pana acum 3,4 ani, sunt rudele si cunostintele celor care ne conduc acum chiar nu vede nimeni asta????
    • 0 (0 voturi)    
      colaps in cfr sau hotie de 2 lei? (Miercuri, 24 iunie 2009, 13:18)

      ceferista anonima [anonim] i-a raspuns lui ceferistul

      ai perfecta dreptate si o stie o tara intreaga numai ca diferenta intre dreptatea omului muncitor care duce tot greul in spate o submineaza asa zisii conducatori{hoti] care conduc si aceasta companie.
  • 0 (0 voturi)    
    ceferistu (Luni, 30 martie 2009, 17:46)

    loredana [anonim]

    aeclasi fenomen se pertece la toate companiile si la calatori si la infra.
  • 0 (0 voturi)    
    a (Marţi, 9 iunie 2009, 12:53)

    a [anonim]

    stimati directori pentru care muncim noi salariatii obisnuiti cu functiile cele mai de jos trezitiva si faceti ceva ptr. aceasta companie ca daca se falimmenteaza c.f.r. marfa nici voi nu ve ti mai avea ce sa conduceti,ve ti disparea odata cu noi dar nu pe voi va vait ca o sa gasiti alte posturi dar nu toti ajunge cu spagile sa pierdeti contracte


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă