Luni, 29 iunie 2009, intr-o vila privata din Brasov ce apartine lui Toni Delaco, supranumit Nasul Branzeturilor, s-a semnat un document oficial intre Uniunea Asociatiilor de Crescatori de Ovine si Bovine si compania omului de afaceri brasovean.

Este vorba despre o intelegere asupra segmentarii pietei branzeturilor, intelegere pe care acesta din urma o numeste cu umor “Pactul de neagresiune dintre Delaco, ciobanasul muntean, cel ardelean si cel moldovean”.

Surse din anturajul lui Toni Delaco sustin ca semnarea acestei intelegeri s-a facut la presiunea producatorilor de telemea care s-au speriat de introducerea pe piata romaneasca a mozzarellei proaspete Delaco.

La acelasi pret cu telemeaua dar mereu proaspata, mult mai usoara si sanatoasa, branza mozzarella are toate sansele sa devina din aceasta vara o optiune importanta a romanului amator de branza cu rosii, salate, omlete sau sandvisuri cu branza.

Intelegerea presupune limitarea distributiei mozzarellei, Toni Delaco fiind de acord sa intre cu ea doar in supermarketuri si magazine alimentare, fara sa se atinga de piata care a ramas la furnizorii traditionali romani.