Concursul “Sprijina afacerile romanesti!” si-a premiat castigatorii

Esarfele port-bebe si carnaciorii bio de Bucovina au castigat Marele Premiu, respectiv Premiul Publicului

de Ana Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 31 iulie 2009, 12:46 Economie | Companii

Premierea castigatorilor
Foto: HotNews.ro
Afacerile “Poarta-ma, mami!” si "La Baciu - Produse traditionale din Bucovina" au fost premiate in cadrul ceremoniei desfasurate joi, 30 iulie, la sediul HotNews.ro cu Premiul Juriului, respectiv Premiul Publicului.

Castigatoare a Marelui Premiu, constand in promovare online, un site profesionist si consultanta financiara, a fost desemnata, in urma jurizarii, afacerea “Poarta-ma mami!” reprezentata de Diana Mateescu. In urma voturilor primite de la cititori, Premiul Publicului a fost castigat de afacerea "La Baciu - Produse traditionale din Bucovina".

Aceste premii au fost acordate in cadrul campaniei “Sprijina afacerile romanesti!” organizata de HotNews.ro si sustinuta de Banca Transilvania. Miza campaniei a fost popularizarea si sprijinirea afacerilor romanesti mici si mijlocii. 

Poarta-ma, Mami!
Poarta-ma, Mami!
Foto: HotNews.ro
Premiul Juriului: Port-bebe esarfe - modul natural de a-l purta pe bebe

Afacerea "Poarta-ma, mami!" propusa de Alexandru Mateescu a obtinut premiul Juriului in cadrul concursului "Sprijina afacerile romanesti!".

"Poarta-ma, mami!" propune o alternativa la marsupiile clasice. Esarfele port-bebe (sling, wrap, mei-tai, podaegi) au sute de ani de experienta pozitiva in intreaga lume, facilitand apropierea dintre parinti si copii cu beneficii extraordinare pentru ambele parti.
 Castigatorul Marelui Premiu a fost ales in urma votului juriului pe baza informatiilor suplimentare ce au fost solicitate finalistilor.

Detalii despre afacerea “Poarta-ma mami!” aici.

Premiul Publicului: afacerea La Baciu

"La Baciu - produse
traditionale din Bucovina"
Foto: HotNews.ro
Produsele de La Baciu au fost degustate si certificate de Printul Charles.

In 2008, familia lui Ion Baciu a fost invitata in Marea Britanie, la o ferma agreata de Printul Charles, pentru a-i invata pe micii producatori britanici sa prepare carnea afumata. “Am improvizat pe loc o afumatoare, ca ei n-au asa ceva, si le-am aratat oamenilor cum se face treaba la noi.

Numai ca a aparut o problema: lemnul de fag este cel mai bun pentru afumare, iar ei n-aveau. Am gasit pana la urma un localnic care avea un dulap vechi din fag, l-a taiat si ni l-a dat noua, rugandu-ne sa-i dam si lui din ce facem noi acolo. Si ne-a zis ca a facut cea mai buna afacere pe anul acela”, povesteste Baciu.

Nici ciorba acra de miel, cu ardei iute si smantana facut ca in Fundu Moldovei de sotia lui Ion Baciu nu i-a lasat indiferenti pe britanici. “N-au mai mancat ei asa ceva niciodata, de la supele lor dulci si pana la ciorba mea de miel e drum lung”, marturiseste Viorica Baciu.

Detalii despre afacerea “La Baciu. Produse traditionale din Bucovina”.  

Concursul s-a desfasurat in perioada: 8 iunie – 8 iulie, iar publicul si membrii juriului au putut vota, respectiv delibera, intre 9 iulie si 16 iulie.

Anuntarea castigatorilor s-a facut pe data de 17 iulie, iar joi, 30 iulie, a avut loc ceremonia de decernare a premiilor.

In Galeria finalistilor au fost selectate  afaceri cu inchiriere de costume copii  pentru petreceri/serbari, unicul producator de flasnete din Sud-Estul Europei, o plantatie de afini, servicii de turism viticol, produse lactate ecologice etc.

Premiul Juriului consta in:

1.Reclama online: banner dinamic afisat timp de 30 de zile pe homepage-ul HotNews.ro.
2. un articol dedicat in HotNews.ro care va prezenta afacerea in sine, initiatorii ei si modul in care influenteaza comunitatea locala.
3. un Web-site profesionist si promovare prin Google AdWords in valoare de 1500 de Euro oferite de Banca Transilvania
4. consultanta in afaceri din partea Bancii Transilvania.

Utilizatorul HotNews.ro care a inscris respectiva afacere in concurs a primit echivalentul in RON a 1.000 Euro.

In urma voturilor primite de la cititori, Premiul Publicului a fost castigat de afacerea "La Baciu - Produse traditionale din Bucovina".

Premiul publicului consta intr-o caseta de promovare in zona marketplace box timp de 2 saptamani pe Homepage-ul site-ului www.hotnews.ro.

Castigatorii concursului
Castigatorii concursului
"Sprijina afacerile romanesti!"
Foto: HotNews.ro
Premiile concursului "Sprijina afacerile romanesti!" au fost inmanate castigatorilor de catre  Marian Burja, Director Adjunct IMM,  Banca Transilvania.

Marian Burja, a declarat pentru HotNews.ro: “Imi plac foarte mult castigatorii si cred ca afacerile cu care au participat la concurs au mare potential, desi au nevoie de sprijin pentru a invinge eventualele reticente aferente oricaror produse noi si inovatoare pe piata din Romania. Ca impresii generale despre campania "Sprijina afacerile romanesti!", am constat cu bucurie ca a avut o buna vizibilitate, lucru confirmat in toate cercurile prin care m-am miscat in ultima perioada. Oamenii chiar stiau despre acest concurs! Ca Banca a Oamenilor Intreprinzatori, acest parteneriat a fost inca o cale de a sustine – impreuna cu echipa Hotnews.ro - ideile noi si spiritul antreprenorial”.

Rugata sa ne spuna cateva cuvinte despre afacerea pe care a initiat-o –  “Poarta-ma mami!”, Diana Mateescu declara: “Esarfele port-bebe pot fi intalnite in cele mai simple variante in Africa, dar totodata se bucura de o larga raspandire in China si in Japonia. In anii '80, in Statele Unite, a aparut prima data metoda de prindere cu doua inele, care a cunoscut un mare succes.

Printre avantajele acestei metode, trebuie mentionat faptul ca timpul de suportabilitate al greutatii copilului este mult mai mare decat la marsupiu, intrucat pozitia este foarte naturala si confortabila atat pentru parinte cat si pentru bebelus.

In acest moment publicul meu tinta este reprezentant de tinerele mamici care folosesc intens internetul.

Acum afacerea este “one man show”: eu imi aleg materialele, eu le croiesc, le cos, ma ocup de promovare, de comercializare, de absolut tot,” a spus Diana Mateescu.

“Despre concursul "Sprijina afacerile romanesti!", a aflat sotul meu care a luat pe loc decizia de a inscrie afacerea noastra. Sper ca acest premiu sa ma ajute sa-mi pot extinde afacerea.”

Castigatorul Premiului Publicului, Ion Baciu ne-a dezvaluit traseul pe care l-a parcurs afacerea sa pana acum: “Totul a inceput de la un telefon primit din Capitala, care a zis: <<Veniti in Bucuresti, ca trebuie sa va cunoasca lumea>>.  Asa se face ca am adus traditia bucovineana in Capitala. Am fost invitati de-atunci la aproape toate targurile de produse traditionale, de la Muzeul Taranului Roman, in Piata Amzei, la Muzeul Satului, apoi in Marea Britanie, Bruxelles, Tel Aviv si Roma."

Campania HotNews.ro si Banca Transilvania de sprijinire a afacerilor romanesti a avut un real interes de public, care i-a determinat pe cei doi organizatori sa planuiasca deja organizarea unor viitoare editii pornind de la acest prim proiect pilot.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

3378 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Port-bebe (Vineri, 31 iulie 2009, 17:52)

    Vlad Vasilescu [anonim]

    Port-bebe-ul cu pricina este copiat de pe alte situri web.
    Practic au reinventat "apa calda".
    Iata un exemplu:
    http://www.cottonbabies.com/index.php?cPath=35
    ne pricepem fff bine sa copiem de la altii....
    • -1 (1 vot)    
      Concurs de afaceri, nu de inventii (Vineri, 31 iulie 2009, 18:51)

      Olivia [anonim] i-a raspuns lui Vlad Vasilescu

      Nu cred ca sustine cineva ca a inventat port-bebe-ul, ci numai ca face si vinde asa ceva, si mai ales ca popularizeaza in Romania conceptul, care e necunoscut la noi, desi foarte util. Se si spune undeva mai sus, daca ati fi citit, ca tipul acesta de esarfa are sute de ani.
      Asta a fost concurs de afaceri romanesti, nu de inventii romanesti.
      Si daca tot vorbim de originalitate, ar fi foarte original sa nu mai criticam ca sa ne aflam in treaba, ca pe la noi asta e la ordinea zilei..
  • +2 (2 voturi)    
    Mi-era teama ca o sa iasa ceva serios... (Sâmbătă, 1 august 2009, 1:08)

    Axul [anonim]

    ... adica multe propuneri, cu o doza vibranta de autohtonism in ele.
    Cand colo, cum e turcu- si pistolu ( adica, cum e saitul- si cititorii): cateva propuneri trase de par (unele chiar de chiloti), dintre care a castigat una de sorginte africanoida. Marea dezamagire: flasnetele de ...Oltenita!
    Ma bucur ca nu am participat: chiar daca m-am lipsit de sansa de a fi vizibil si chiar de a castiga 1000 de euroi si alte cele, am satisfactia ca nu am creat credit pentru politrucii mileniului trei.
    La fel, asa cum un mare om de stat a spus: "Sa ma alungati cand m-or lauda dusmanii!", ma bucura fiecare minus pe care il primesc comentariile mele.
    • -1 (1 vot)    
      categoric asa e, sau ... nu! (Sâmbătă, 1 august 2009, 11:20)

      Zalmodegikos [anonim] i-a raspuns lui Axul

      ai dreptate. fiind un concurs care sprijina afacerile romanesti ar fi trebuit sa se promoveze cu totul alt gen de produse. nici carnatii bucovineni si nici flasnetele nu au fost inventate pe imemorabilele plaiuri mioritice, ca sa nu mai vorbim de esarfele port bebe. asa ca jos cu ele. ar fi trebuit promovate branza, barza, manzul, viezurele precum si alte produse autohtone care, chiar daca nu au iesit din mintile geto-dace, macar au fost duse de catre romani la stadiul de arta: traficul de influenta , dacia 1300 - curs de mecanica si tinichigerie de bloc, despaduritul fortat (proba de viteza), si cel mai important, bagatul in seama cu variatele sale: pe blog, pe forum, si, cel mai important, in comentariile articolelor din presa online.
      Succes!
      • 0 (0 voturi)    
        Mi-era teama ca vei fi serios... (Sâmbătă, 1 august 2009, 20:10)

        Axul [anonim] i-a raspuns lui Zalmodegikos

        ... dar vad ca interlocutorii se lasa asteptati. Au ramas muti de uimire ca mai exista cineva care se indoieste ca pe Hotnews se produc 7 tone de grau la hectar.
        • 0 (0 voturi)    
          eu sunt absolut sigur ca tu glumesti! (Luni, 3 august 2009, 0:39)

          Zyraxes [anonim] i-a raspuns lui Axul

          tu ai inceput primul cu glumele asa ca ti-am tinut isonul. hai sa vedem daca poti scrie si ceva serios. e aproape o provocare.
  • 0 (0 voturi)    
    Hei, unde e premiul? (Duminică, 2 august 2009, 4:10)

    Axul [anonim]

    Unde e articolul "dedicat"? Ard de nerabdare sa vad modul in care afacerea castigatoare influenteaza comunitatea locala!
  • 0 (0 voturi)    
    juriul (Luni, 3 august 2009, 8:58)

    ccvica [utilizator]

    Eu sunt tare curios sa ii cunosc pe membrii juriului. Pun pariu ca sunt niste chipesi absolventi de Spiru.. care nu prea au habar "cu ce se mananca" o economie sanatoasa. Orice ar zice oricine, eu raman la convingerea ca in cele 14 finaliste erau alte afaceri muuuult mai bune si mai sanatoase decat o esarfa legata dupa gat, sau 2 carnati afumati cu un dulap de fag lacuit si lipit cu prenadez. Spun asta gandindu-ma la acea pdgorie de vinuri, la senzorii de amprente PRODUSI in Romanica, la afinele sanatoase, etc. Bafta multa absolventiilor si afacerilor castigatoare.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri