Aproximativ 11.000 de angajati de la Caile Ferate vor fi disponibilizati

de M.M.     HotNews.ro
Miercuri, 26 august 2009, 15:43 Economie | Companii

Aproximativ 11.000 de angajati de la Caile Ferate urmeaza a fi disponibilizati, potrivit datelor prezentate sindicalistilor, miercuri, de reprezentantii Ministerului Transporturilor si citate de Mediafax.

Vor fi disponibilizati 1.400 de angajati de la CFR Calatori, intre 800 si 1.000 de la CFR Infrastructura si 50% de la CFR Marfa, respectiv 8.500 de persoane, a declarat presedintele Federatiei Mecanicilor de Locomotiva, Iulian Mantescu, dupa intalnirea cu ministrul Radu Berceanu, secretarul de stat Constantin Axinia si directorii celor trei societati de Cai Ferate.

In cursul zilei de joi, sindicatele vor avea o noua runda de discutii cu fiecare societate in parte.

Ministrul Radu Berceanu le-a promis sindicalistilor ca se angajeaza "sa se lupte" in Guvern pentru a obtine bani la rectificarea bugetara pentru CFR.

Mantescu a adaugat ca, indiferent de numarul celor care vor fi disponibilizati, "nu se va rezolva nimic pana cand Guvernul nu va aduce bani pentru societatile CFR".

Problema disponibilizarilor in CFR a facut obiectul mai multor discutii intre sindicalisti si reprezentantii Ministerului Transporturilor.

Aproximativ 7.000 de angajati ai CFR Marfa au primit, la inceputul lunii iulie, decizia privind somajul tehnic pentru trei luni.

Contractele colective de munca pentru 2009-2010 la CFR Infrastructura, CFR Marfa si CFR Calatori au fost semnate in 3 iunie.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

1321 vizualizari

  • -2 (4 voturi)    
    Aici ne-a adus "democratia" ultimilor 20 ani (Miercuri, 26 august 2009, 16:42)

    ixulescovici [anonim]

    Sa le multumim calduros tovarasilor:Iliescu,Roman,Basescu si tuturor celor care au reusit sa distruga tot ceea ce a facut poporul pe vremea comunistilor.
    Ca atat au putut sa faca:sa fure si sa distruga o tara intreaga !
  • -2 (2 voturi)    
    Si unde vor lucra toti acesti oameni? (Miercuri, 26 august 2009, 17:01)

    cosmin [anonim]

    asta nu ne mai spune nimeni...doar ca vor fi dati afara si de acolo si de acolo... .....dar toti acesti oameni au casa, familie, vor trebui sa manance.... unde vor lucra? ce se intampla? atatea vorbe..unde sunt faptele?
    • -2 (2 voturi)    
      datul in cap la coltul strazii... (Miercuri, 26 august 2009, 17:21)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      sport national. Vor reveni timpurile in care banda lui Argintaru, Rimaru, sau Berila isi faceau de cap.
      investiti in siguranta, acum ca se intorc si hotii din italia.
    • +5 (5 voturi)    
      Da? (Miercuri, 26 august 2009, 17:30)

      gogulete [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Capitalism ati vrut, capitalism aveti...nu e rentabil CFR-ul asta e clar. Ia sa vedem acum, daca sunt dati afara, "nasii" care mai raman mai accepta spaga de la blatisti, sau ii amendeaza sa ii usture ochii astfel incat alta data sa nu mai urce in tren fara bilet.
  • +1 (1 vot)    
    ce-ar fi: (Miercuri, 26 august 2009, 17:17)

    dali [anonim]

    ce-ar fi sa: se autofinanteze sau se privatizeze...de sa dam toti bani pt CFR? e corect? daca nu pot fi profitabili, atunci sa-i dea pe toti afara..e normal
  • +3 (3 voturi)    
    Va plangeti ca sunt taxele prea mari... (Miercuri, 26 august 2009, 17:17)

    Vlad G [anonim]

    ... dar cand vine vorba de optimizarea sistemului bugetar, aducerea lui spre performanta economica si iesirea din indicatorii negativi pe care-i inregistreaza sariti ca cine ii va ajuta pe oamenii aceia.

    Va zic ca se vor ajuta singuri, nu putem sa evoluam ca stat daca sistemul bugetar functioneaza pe principiul hai sa hranim oamenii si nu hai sa facem un lucru bun si sa aducem profit.

    Daca nu se vor descurca, acei oameni sa se intoarca de unde au venit, adica la tara, avem nevoie si de tarani, doar agricultura noastra e la pamant, sigur vor gasi oportunitati acolo.
    • 0 (0 voturi)    
      DIN PACATE TARANII LUCREAZA LA BANCI SI IN PRIMARI (Miercuri, 26 august 2009, 19:22)

      CFR MARFA [anonim] i-a raspuns lui Vlad G

      vlade cfr marfa s-a organizat asa fel incat sa aiba oameni pregatiti scoliti testati psihologic medical ,verificati lunar (cu testarea cunostintelor privind siguranta circulatiei)sanatosi in toata puterea cuvantului,pentru a face fata gerului napraznic sau ploilor de vara, oameni care n-au avut niciodata PASTE.CRACIUN s-au revelion ,oamenii si-au pus viata in slujba acestei societati care acum ii elimina pt ca guvernul nostru nenorocit nu mai poate plati vacantele,masinile ,amantele si toti nenorocitii de acolo nu fac nimic in afara interviurilor si comisiilor,si o fac doar in detrimentul celor care au muncit pentru aceasta tara.Apropo stii ca in ultimii 25 de ani am contribuit,la sistemul de sanatate cu vreo 10000 K si nu am avut nici o internare. Am auzit ca de la 1 09 2009 se plateste si urgenta Asa este!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    CFR - serviciu de utilitate publica (Miercuri, 26 august 2009, 18:58)

    Bea [anonim]

    Nu e rentabil - OK.
    Dar de ce nu e rentabil ?
    De ce intr-o tara in care mortalitatea pe sosele depaseste orice limita, in care numarul de KM de autostrada e redus , un serviciu de transport pe cale ferata este pe cale de disparitie ? Oamenii nu mai calatoresc ? Prefera avionul ? Nu cred.
    Poate ca sunt conditiile de transport oferite de CRF care sunt cheia problemei. Nu suntem capabili sa facem autostrazi , nu suntem capabil sa renovam reteaua de cale ferata. Cu toata agitatia actuala privind incalzirea planetei, transportul pe calea ferata poate fi o solutie. Nu stiu citi bani s-au investit in intretinerea si modernizarea retelei, sigur ca bani s-au dat de la buget. Privatizarea astazi a CFR-ului nu ar fi o solutie. Singurele trasee care ar interesa investitorii ar fi tot traseele rentabile. Nu ar oferii servicii pt localitatile din afara retelei profitabile. SI daca s-ar schimba mentalitatile actualei conduceri CFR ? Daca o adevarata echipa de management ar pune la punct un plan de dezvoltare pt CFR ? Cu bani de la buget. Dar cu oameni noi si motivati. Stiu ca visez, dar ma gindesc ca un tren decent , care transporta 2000 de oameni , intr-un timp corect de la Iasi la Oradea ar evita poate 1 mort pe sosele si inca 100 de dureri de cap. Nu pot sa cred ca nu sunt romani care sa nu prefere trenul unui minibus pe un traseu de mai bine de 3 ore.
    • +1 (1 vot)    
      ,,, (Miercuri, 26 august 2009, 21:04)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui Bea

      am circulat acum o sapt pe ruta cluj iasi am zis sa iau la clasa I ca deh o fi mai omenesc ca nu are cum sa nu fie ca la clasa a 2-a diferenta de bilet 400 de mii bilet clasa 2 500 de mii clasa I 900 de mii boierie am zis ca daca e diferenta mare trebuie sa fie domle bun..
      urc eu in tren compartimentul cu locurile noastre lumina stinsa(tren de noapte) deschid usa ma loveste un miros de ceapa de m-au usturat ochii aprins lumina ce sa vaz doua mamaie de 120 de kile intinse fiecare pe cate o parte motzaiau...se trezesc nervoase se uita lung eu ma rastesc ca sta cu picioarele imputite pe locul meu si respectiva se taraste spre locul ei de langa geam cu noi mai urcfa si un domn olandez simpatic nimic de zic. In compartiment o mizerie de nedescris nu stiam daca e murdar pe jos sau e mizerie ei bine erau ambele cineva mancase seminte si popcorn si trebuia sa stim cu totii ca a avut bani de asemenea bunatati asa ca a lasat si la altii...cele 6 locuri ale compartimentului un fel de catifea-textila zoioase parca frecate intentionat cu grasime sa para vechi (chiar daca teoretic erau noi). Nervi mei deja pocneau am zis ca nu se poate in continuare mirosul de ceapa cu transpiratie imi invada narile pana in vf creierului ma duc sa vad la clasa 2a compartiment identic!!! inebunesc am dat 800 de mii degeaba...mai trec 2 ore dau sa ma duc la toaleta ( cuvant foarte suav) deschid usa si ma loveste si vizual si olfactiv daca era folosit de la 1900 in continuu si tot nu putea sa fie mai jegos inchid rapid ma duc la clasa 2a unde era mai curat ca deh oameni mai simpli mananca mai putin= less shit...vine controlul fac scandal tace ala si la sfarsit scoate duma pai vagonul e omologat clasa 1 asa ca nu aveti ce face :))) si daca vreti sa stiiti este o diferenta intre cele doua clase faptul ca sunt cu 15 cm intre scaune fata in fata :)))) am ras isteric si creierul meu s-a oprit..eram in romania( am uitat sa mentionez ca veneam din vacanta tot in estul europei dar estul curat).
      • +1 (1 vot)    
        Adica... (Miercuri, 26 august 2009, 21:20)

        aurel [anonim] i-a raspuns lui tudor

        Restructurarea CFR= nu mai lasati babe supraponderale in tren... Ha ha ha !
        • +1 (1 vot)    
          .. (Miercuri, 26 august 2009, 23:31)

          tudor [anonim] i-a raspuns lui aurel

          aurele intr-o tara civilizata esti atentionat de agentul din tren sa-ti dai jos picioarele de pe pereti acum tine si de bun simt ca romanu` tre sa se simta ca acasa si fara bere si sămânţă nu se simte ca acasa...deci in loc sa stea la cioace si zaruri prin gari tot felul de angajati mai bine i-ar pune sa mentina curat un tren si in timpul mersului...
          • 0 (0 voturi)    
            bla (Vineri, 28 august 2009, 1:32)

            crst [anonim] i-a raspuns lui tudor

            adica pt fiecare calator trebuie cate 2 angajati sa-i supravegheze si sa-i educe....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi