Sindicatele vor negocia cu directorul general al CFR numarul disponibilizatilor

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 31 august 2009, 12:28 Economie | Companii

Sindicatele celor trei structuri ale Companiei Nationale de Cai Ferate vor discuta marti, in parte, cu directorul general al CFR. In cadrul intalnirilor de marti, CFR Calatori, Marfa si Infrastructura vor decide numarul disponibilizatilor. Anuntul a fost facut de subsecretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Constantin Axinia, dupa o noua runda de negocieri cu sindicalistii feroviari.

"Am ramas putin in urma cu persoanele care pot iesi la pensie pentru ca unii au crezut ca daca sunt disponibilizati mai iau si un ajutor, pe langa pensie", a declarat la finalul discutiilor Constantin Axinia, precizand ca in momentul de fata "companiile nationale de cai ferate nu au bani pentru sume compensatorii".

In ceea ce priveste desfiintarea celor patru regionale - o propunere venita din partea liderului Federatiei Sindicale Miscare-Comercial Gheorghe Popa -, acesta este un subiect "pe care nu l-am pus in discutie", a continuat subsecretarul de stat din Minister.

Vineri, sindicatele au cerut salarii compensatorii pentru angajatii CFR Marfa aflati pe listele de disponibilizari. Discutiile survin dupa ce, in urma cu o saptamana, reprezentantii Ministerului Transporturilor i-au anuntat pe sindicalisti ca aproximativ 11.000 de angajati de la Caile Ferate urmeaza sa fie disponibilizati.

Problema disponibilizarilor in CFR a facut obiectul mai multor discutii intre sindicalisti si reprezentantii Ministerului Transporturilor. Aproximativ 7.000 de angajati ai CFR Marfa au primit, la inceputul lunii iulie, decizia privind somajul tehnic pentru trei luni.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

891 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Ce bine-ar fi... (Luni, 31 august 2009, 14:52)

    mithrill [utilizator]

    ...sa fie bine. Din pacate toata reorganizarea asta pare a fi legata tot de politica... Au ramas 4 regionale: Berceanu, Axinia, Boc si Bucuresti (care si-a tras Brasovul si Constanta). Eficient, nu? Sa vedem cum vor interveni prompt de la Bucuresti, la Constanta sa spunem, in caz de ceva avarii.

    PS. A se citi la regionale: Berceanu=Craiova, Axinia=Iasi, Boc=Cluj

    E trist de tot...
  • 0 (0 voturi)    
    Propunerea nu este noua (Luni, 31 august 2009, 15:09)

    DD [anonim]

    aceasta varianta de organizare a Cailor Ferate a mai fost vehiculata, inclusiv inainte de 1989.
    Iar in conditiile in care traficul este muult, muult mai mic decit inainte este logic ca structura de conducere a CFR ar trebui sa se adapteze la "cantitatea" de trafic existent.
    In ce priveste regionalele care sa ramina in picioare nu inteleg de ce se fac atitea comentarii rautacioase:
    pentru Ardeal ce ati alege intre Regionala Cluj si Brasov ??? Brasovul este prea excentric pentru teritoriul coordonat si mai mica (regionala) decit Cluj.
    dar pentru Moldova ce ati alege dintre Iasi si Galati ?
    Si intre Bucuresti si Constanta ce regionala vi se pare mai LOGIC sa ramina ???
    Singurul subiect care ar fi de discutat ramine Banatul (Timisoara) si Oltenia (Craiova). Eu cred ca va ramine in picioare Timisoara (este mai mare din toate pdv decit Craiova). Daca nu va fi asa NU dati vina imediat pe Berceanu. Foarte multi dintre sefii din Compania CFR provin de la Craiova (oricum mai multi decit de la Timisoara).
    • 0 (0 voturi)    
      Dintre Iasi si Galati (Luni, 31 august 2009, 15:18)

      mithrill [utilizator] i-a raspuns lui DD

      Iasi-ul are de partea lui doar istoria... ca si instalatii, numar de trenuri, echipamente etc, era de preferat Galati-ul... e doar o parere personala. Si poate ajungea mai usor si la Constanta. Dar cine sa mai mearga pe litoral in interes de serviciu?!!!

      Asa e, par rautacios, dar nu e asa. Din pacate.
  • +1 (1 vot)    
    R.P. - Hai sa-ti dau un pont: (Luni, 31 august 2009, 18:45)

    Aurel [anonim]

    Cele trei mari structuri sunt: CNCFR (asazisa Infrastructura), CFR Marfa si CFR Calatori.
    Fiecare companie are cate un director general, asa incat sindicatele din cele trei societati distincte nu au cum sa se intalneasca cu directorul general al CFR... care nu exista!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică