Blue Air aduce lamuriri cu privire la cursa aeriana Roma-Suceava, blocata marti la Arad pentru ca pilotul iesise din tura

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 17 decembrie 2009, 15:26 Economie | Companii

Compania aeriana Blue Air a transmis joi un comunicat in care aduce precizari cu privire la zborul Roma - Suceava de marti, cand cei 29 de pasageri ai cursei au ramas blocati, timp de aproape sase ore, pe Aeroportul din Arad, unde pilotul a aterizat pentru alimentare, iar ulterior acesta a refuzat decolarea pe motiv ca i-a expirat programul de munca.

"Aeronava Blue Air a efectuat, marti 15 decembrie, zborul Suceava – Baia Mare – Roma conform programului. In dupa-amiaza aceleiasi zile, avionul trebuia sa efectueze cursa de retur, pe traseul Roma  - Arad (escala pentru alimentare) – Suceava. Desi conditiile meteo de pe aeroportul din Arad permiteau decolarea, situatia in Suceava nu permitea aterizarea, motiv pentru care comandantul aeronavei a luat decizia de a ramane la sol", se mentioneaza in comunicatul companiei.

"Desi conditiile de pe aeroportul din Suceava s-au imbunatatit ulterior si ar fi permis aterizarea, comandantul aeronavei a luat decizia de a amana zborul pentru a nu incalca reglementarile internationale privind timpul de lucru si de odihna agreat la nivel international industria aviatiei. Regulile in aviatie sunt foarte stricte si Blue Air nu va face niciodata rabat de la aceste reglementari. Un pilot care calatoreste in afara timpului de lucru va fi sanctionat si isi poate chiar pierde licenta de zbor. De asemenea, comandantul aeronavei va avea tot timpul decizia suprema, el fiind cel mai in masura sa se asigure ca zborul poate fi efectuat in conditii depline de siguranta", subliniaza reprezentantii Blue Air.

De asemenea, in tot acest interval, cei 29 de pasageri au beneficiat de cazare precum si de mancare si bauturi racoritoare puse la dispozitie integral de catre compania Blue Air. Pentru ca nici in dimineata zilei de 16 decembrie nu era posibila aterizarea pe aeroportul din Suceava, s-a luat decizia de a efectua zborul spre Iasi. Blue Air a asigurat transportul pasagerilor pe ruta Iasi – Suceava cu ajutorul unui autocar special inchiriat pentru aceasta cursa.

"Aeronavele Blue Air vor decola tot timpul doar dupa ce echipajul este ferm convins ca pasagerii vor ajunge in cele mai bune conditii de confort si siguranta la destinatie. Blue Air asigura pasagerii ca nu va face niciodata rabat de la normele agreate la nivel international si va pune in permanenta pe primul loc siguranta calatorilor" a mai precizat compania.


Citeste mai multe despre   












Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

5042 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    ce cosmaruri am avut (Joi, 17 decembrie 2009, 15:52)

    visio [anonim]

    pana la declaratia asta frate; se facea ca pilotii sunt obligati sa faca overtime, lefurile veneau cu intarziere...doamne, bine ca s-a facut ziua si m-am "lamurit"..pardon de gilimele dar alta rima n-am gasit
    • +1 (1 vot)    
      Stii de avionul ala prabusit... (Joi, 17 decembrie 2009, 17:21)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui visio

      ... iarna trecuta in SUA?

      Ma refer la Continental Airlines Flight 3407.

      Cauza directa a fost acumularea excesiva de gheata pe aripi, dar ancheta a demonstrat si problemele cu pilotii curselor interne, insuficient pregatiti (nu aveau training pentru situatia respectiva), insuficient platiti (copilotul castiga $16000 pe an si avea un al doilea job ca si chelnarita), erau extenuati, etc.

      vezi:
      http://theoriginalgreenwichdiva.com/2009/05/13/rebecca-lynn-shaw-co-pilot-of-doomed-buffalo-flight-3407-was-paid-16000-a-year-read/

      http://www.michaelmoore.com/words/latest-news/colgan-air-pilots-faced-long-commutes-low-pay-second-jobs
  • +11 (11 voturi)    
    Asa este, am fost printre pasagerii acelei curse (Joi, 17 decembrie 2009, 15:54)

    Bravo Blue Air [anonim]

    Buna ziua,

    vreau doar s aconfirm ca Blue air a avut un comportament civilizat fata de noi, pasagerii. ne-au cazat, ne-au servit mancare si suc , si de cateva ori si-au cerut scuze.A fost o calatorie lunga...dar am ajuns intregi. Pilotul a dat dovada de profesionalism si nici un pasager nu i-a reprosat nimic!

    Sarbatori fericite tuturor !

    Cristi
    • +1 (1 vot)    
      bine (Joi, 17 decembrie 2009, 20:54)

      Dacu [utilizator] i-a raspuns lui Bravo Blue Air

      Bravo.
      Bine ca ai confirmat.

      Eu ma asteptam ca asta sa fie cauza. Am simtit insa ca articolul precedent era tendentios scris. Vroia probabil doar sa zgandare, doar senzational/rating in stil mioritic.
      Desi de la hotnews ma astept la seriozitate mai mare ....
  • +3 (3 voturi)    
    iz de scandal (Joi, 17 decembrie 2009, 16:41)

    muciflenduri c-tin [anonim]

    Modul in care e prezentata stirea sugereaza ca pilotul e un nesimtit care a decis ca nu are chef sa piloteze.
    Nu sunt in tara, dar sunt curios de urlete de revolta s-au revarsat pe iRealitatea TV, cum analizau si anchetau ei aceasta situatie INCREDIBILA.
  • +1 (1 vot)    
    idee... mai angajati niste piloti ?? (Joi, 17 decembrie 2009, 18:22)

    Mihai [anonim]

    Daca lasi pilotul la sol trebuie sa ai un pilot de rezerva.
    Sau era asa de greu ca nu v-a dat prin cap?
  • 0 (0 voturi)    
    Blue Air (Joi, 17 decembrie 2009, 18:55)

    Maria [anonim]

    Blue Air este cea mai seioasa companie,are personal foarte calificat si intotdeauna am calatorit in cele mai bune conditii.Este compania mea preferata.Ii urez succes!
    • +2 (2 voturi)    
      da, hai sa laudam compania... (Joi, 17 decembrie 2009, 19:34)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Blue Air e singura companie de orice fel pe care am vazut-o vreodata batandu-si joc de clienti in Anglia!
      Stewarzii vorbesc tare intre ei in limbaj de cartier, intre pasageri, despre pasageri la persoana a treia.
      Anul trecut au cerut bani mai multi pe bagaje desi erau incluse in bilet, (sau bagajul ramane lasat la sol).
      Cu ocazia conflictului, secretarii de la check-in desk au fost nepoliticosi si au bruscat verbal pasagerii.
      Hamalii faceau concurs de aruncat bagaje pe banda de cala si radeau la pasagerii care ii priveau blocati prin hublou. Pasagerii care au protestat au fost amenintati de securitatea aeroportului care a urcat in avion si cu deferirea la militie in Bucuresti pentru scandal.
      O singura data am zburat cu ei si mi-a ajuns. Anul asta zbor cu BA-ul care nu isi permite sa lase pasagerii nici macar pentru greva generala! Si ghici preturi - nu sunt prea diferite!
      Deschideti mai oameni ochii si nu va mai lasati manevrati ca niste saci de cartofi pentru cateva "sute de mii" de lei.
    • 0 (0 voturi)    
      Sa fim seriosi! (Vineri, 18 decembrie 2009, 10:16)

      Markus [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Eeee, nici chiar asa! Probabil ca e compania ta preferata fiindca ai zburat numai cu ei... Din cei 3 mari operatori low-cost care opereaza pe Baneasa, Blue Air-ul e cel mai slabut! Si aici ma refer la serviciile oferite la sol si in aer, la preturile biletelor, la varsta si gradul de intretinere al avioanelor etc.
  • 0 (0 voturi)    
    Suceava-Roma (Luni, 21 decembrie 2009, 12:48)

    Calator [anonim]

    Despre blueair ! Adevarul despre Blueair ! Voi credeti ce ne indruga ei? Majoritatea deciziilor sunt de ordin economic si financiar ! Am avut zbor dus Roma din Suceava pe 31 oct si retur pe 3 nov si ce credeti in primul rand zborurile sunt operate de Aeroservices firma care din spusele lor nu are treaba cu blueair ca sa nu te poti lega de ei - cu toate ca biletele sunt cumparate de la blueair. Cursa este operata cu aeronava saab de 33 de locuri , daca vremea nu este "perfecta" slabe sanse sa decoleze!!!! La dus am fost "ok" sa spunem dar la retur cand returnam masina la rent ce credeti? cu 2 ore inainte de zbor ma anunta ca din cauza vremii din Suceava zborul a fost anulat ! stupoare!! Sun acasa mirare mare cer senin!!! Mergem la biroul blueair din aeroport unde baiatul se pregatea de imbarcarea pasagerilor ha ha ha nu stia de anularea zborului . Acum sa vedeti altenativele oferite de ei : stam pana a doua zi si mergem pe Bacau de unde ne vor duce pana la Suceava cu un microbuz si ne platesc hotel !!! sau plecam seara pe Baneasa. Bineinteles ca am optat pentru Bucuresti zborul de seara dupa care am luat un autocar spre Moldova. Decizia am luat-o de comun acord cu ei eram 4 persoane daca mergeam la hotel se cheltuiau mai multi bani gandeam noi si era vorba si de timp, numai ca intelegerea a fost sa se spele pe maini de noi . De la ora 8 dim pana seara la 19 nu am primit nici macar un strop de apa, efectiv nu le-au pasat de noi, am discutat cu ei si ne-au promis ca ne platesc o masa si drumul catre Moldova . Cand am ajuns acasa am trimis fax cu bonurile si numarul de cont sa ne trimita contravaloarea cheltuielilor !!! Nici in ziua de azi nu am primit nimic si nici nu cred ca voi primi ceva, oricum nu banii sunt problema ci modul cum trateaza clientiii !!! jalnic asa se duc si ei dupa myair si skyeurope daca nu sunt atenti! Concluzie nu credeti toate minciunile indrugate de cei de la blueair!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ....... (Marţi, 22 decembrie 2009, 23:54)

    balintvasile [anonim]

    minciuni si ear minciuni la torino compania dv. au tratat oameni ca pe animale vorbesc de zboru torino bucuresti
  • 0 (0 voturi)    
    HOTIE LA BLUEAIR ! (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 10:00)

    lili [anonim]

    In momentul cumpararii biletelor de avion la Blueair , costul echipamentului sportiv mentionat in contract era de 10 Euro. Fara sa fim anuntati , pe aeroport , dupa ce ni s-au luat bagajele am fost trimisi la casa sa platim echipamentul sportiv si Surprise !!!! 60 Euro/bagaj.
    Degeaba te enervezi se pare ca fiecare face ce vrea , cum vrea !
    Cum putem sa ii facem sa plateasca pentru stresul provocat, pentru ca ne-au tratat fara pic de respect profitand de noi , banii , demnitatea noastra ? Exista in Romania vreo institutie care sa ne faca dreptate , sa ne faca sa ne simtim din nou OAMENI ?


    L.Costache


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi