Gombos Csaba, desemnat de UDMR pentru functia de director general al Tarom

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 7 februarie 2010, 15:34 Economie | Companii

Conducerea UDMR l-a desemnat pe Gombos Csaba pentru functia de director general al companiei Tarom, se arata intr-un comunicat transmis duminica de UDMR si citat de Mediafax. Functia de director general al Tarom a revenit UDMR in urma negocierilor cu PDL.

Decizia privind desemnarea lui Gombos Csaba pentru acest post a fost luata de Consiliul Permanent al Uniunii.

Conducerea Tarom este asigurata in prezent de catre Ruxandra Brutaru, fiica unui fost director general al companiei aeriene, Nicolae Brutaru.

Compania Tarom este controlata in proportie de 96,7% de Ministrul Transporturilor, ceilalti actionari fiind SIF Muntenia, Compania Nationala Aeroportul Bucuresti Otopeni si ROMATSA.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1702 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Gombos Csaba (Duminică, 7 februarie 2010, 15:50)

    Radu [anonim]

    Gombos Csaba este foarte cunoscut in Tg. Mures. Dupa ce a devenit campion mondial la Wu-Shu (arte martiale) a avut functia de director executiv (la inceputul anilor 2000) in cadrul companiei Paneuro Trading...s-ar putea sa gresesc, asa ca daca aveti mai multe date ma puteti corecta. In Tg. Mures este foarte bine vazut si apreciat. Ii urez mult succes daca va ocupa aceasta functie la Tarom.
  • -1 (3 voturi)    
    La ce ne-am putea astepta ! (Duminică, 7 februarie 2010, 17:17)

    Ludos Matti [anonim]

    Probabil ca in urmatoarea perioada de timp se va realiza si privatizarea Companiei Nationale TAROM, despre care s-a tot vorbit in ultimii 1-2 ani si dupa ce compania a fost modernizata prin dotare cu un numar de aparate Boeing si nu numai. Nu este exclus sa asistam la o fuziune( sau mai bine zis inghitire ) a companiei TAROM, de catre compania MALEV, care ar anihila astfel un concurent important din aceasta parte a Europei de Est si si-ar spori forta si zonele de acoperire in lume. La coruptia pe care o avem in Romania, nici nu ne putem astepta la altceva( vezi de ex. Romtelecom, Petrom etc), privatizate cu mari pagube pentru statul roman, dar cu profiruri ("comisioane ") substantiale pentru cei care au nasit asemenea privatizari. Pentru Romtelecom s-a recunoscut oficial ca s-au primit vreo 70 de milioane dolari comisioane, iar fostul prim ministru Radu Vasile nu este strain de acest lucru. Cu Petrom lucrurile stau la fel doar ca in mod cert "comisioanele" au fost mai mari.
    • 0 (2 voturi)    
      ce prostii spui (Duminică, 7 februarie 2010, 18:29)

      David.NU [utilizator] i-a raspuns lui Ludos Matti

      Tarom a semnat aderarea cu Sky Team, deci ar putea fi inghitita de KLM sau AirFrance.
      Malev este membra OneWorld.
      Cat despre "concurenta" dintre Malev si Tarom este inexistenta, avand in vedere ca Aeroportul Otopeni nu are facilitati decente de tranzit, iar Tarom este, de facto, predominant un operator point to point.
      In rest, mi se pare offtopic ce spui tu cu Petrom si Romtelecom (nu ma pricep) si ai exprimat un gand extrem de discriminatoriu pt care in America ai face puscarie: daca are nume maghiar noul director, sigur apara interesele Malevului.
    • 0 (2 voturi)    
      btw (Duminică, 7 februarie 2010, 18:32)

      David.NU [utilizator] i-a raspuns lui Ludos Matti

      S-au cumparat ATR72 ultima oara si niste modele mai vechi de B737. Modernizarea de care spui a fost haotica: s-au cumparat 4 A318, apoi 3 B737, ceea ce e un pic stupid, ambele modele facand parte din aceeasi categorie (cresc costurile de mentenanta, securitate, training personal etc).
      • 0 (0 voturi)    
        Flota TAROM printre cele mai tinere din Europa (Marţi, 9 februarie 2010, 11:16)

        Avia [anonim] i-a raspuns lui David.NU

        "Modelele mai vechi", ultimile 3 aduse, sunt chiar B737-800 fabricatie 2008! avioane super-moderne si sigure. Cele mai vechi avioane ale TAROM sunt cele 2 Airbus 310 si 4 buc. B737-300 pe care le are de prin anii 1993-1996. Restul sunt avioane dupa anul 2000. Airbus-318 (4buc.) si B737-800 (3buc.) sunt toate din 2008, iar ultimile 2 buc. ATR72 sunt din 2009! Deci am putea spune ca Tarom are una dintre cele mai noi si moderne flote din Europa! Anii trecuti TAROM a fost printre cele mai bine cotate companii la capitolele intirzieri si bagaje pierdute!
        • 0 (0 voturi)    
          nu la asta m-am referit (Joi, 11 februarie 2010, 2:21)

          David.NU [utilizator] i-a raspuns lui Avia

          Ai dreptate cu B737-800. Nu stiu de ce ramasem cu impresia ca venisera cu 737-700. Greseala mea... Stiam ca avioanele sunt cumparate noi, dar ma refeream la anul de lansare al modelului. BlueAir de exemplu a optat pt "cel mai economic" model - B737-900. Cu ATR72 am zburat in 2005 in Thailanda, deci nu e model 2009 sigur :).
          Insa ai 2 elemente care iti scapa: marimea flotei (daca cumparam noi2 un A380 nou nout vom avea cea mai tanara flota din lume, nu din Europa) si numarul de decolari (daca facem cu avionul nostru un zbor pe saptamana si nu intarziemm vom fi de asemenea locul 1 la capitolul asta).
  • +3 (3 voturi)    
    De ce? (Duminică, 7 februarie 2010, 17:42)

    David.NU [utilizator]

    Intrebarea mea este de ce trebuia schimbata fata asta care chiar a facut niste lucruri bune de cand e?!
    Adica in tara asta in afara de Isarescu chiar nu putem sa pastram sau sa numim oameni pe criterii de competenta?
    Doamne ajuta ca omul asta sa fie si mai bun, dar principiul mi se pare stupid.
    • 0 (0 voturi)    
      Fata aia (Duminică, 7 februarie 2010, 23:40)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui David.NU

      A strans numai anul trecut multe zeci de milioane de euro pierderi. Principala ei calitate este ca e fata lu' tata.
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Luni, 8 februarie 2010, 9:03)

        David.NU [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        pierderi au strans toti. eu folosesc tarom in mod constant si iti spun ca sunt niste schimbari.
  • 0 (2 voturi)    
    persoana competenta (Duminică, 7 februarie 2010, 18:23)

    dragos [anonim]

    Gombos Csaba este o persoana competenta profesional,un om tanar,dinamic care in ultimii 10 ani a ocupat functii executive.Deasemenea este o persoana disciplinata (il cunosc personal) ,dar in opinia majoritatii are un handicap ,numele,pacat....
  • +1 (1 vot)    
    tipic (Duminică, 7 februarie 2010, 19:09)

    eps [anonim]

    In ultimul an TAROM chiar a miscat si a avut niste oferte foarte bune. As trage concluzia ca dsoara Ruxandra a facut treaba buna. Eh, hai s-o schimbam acum, ca asa vrea UDRM-ul. De ce sa ne uitam la competenta, las' ca oamenii pusi politic sunt mai buni. Parol!
    • -1 (1 vot)    
      Tarom a miscat ? (Duminică, 7 februarie 2010, 21:22)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui eps

      Crezi tu ca a miscat , in realitate compania asta e intr-o continua hibernare si nu face decat sa pape banii de la buget lasand in urma adevarate gauri.
      Hai sa analizam putin,s-au facut achizitii de avioane haotic,interesul politic al guvernantilor de moment,s-au cumparat A318,aeronave atipice pentru familia A320 pe care nu le cumpara mai nimeni(motive de operare economica) si s-au cumparat Boeing 737-800 ,3 parca in incercarea de a reinnoi flota veche de 737-300/700.In fapt ele nu s-au cumparat cu banii jos ci statul Roman plateste rate pentru ele la o serie de banci.Daca luam in considerare pierderea de 20 si ceva de milioane de Euro pe 2009,salariile si pensiile uriase a salariatilor plus ratele de zeci de milioane de Euro din bugetul de stat pentru aeronave,veti vedea adevarata situatie in care se afla compania asazisa nationala Tarom.
      • +2 (2 voturi)    
        da, dar nu fata e vinovata (Duminică, 7 februarie 2010, 22:44)

        David.NU [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

        A318 sunt cumparate de vreo 3 ani, B737 au fost livrate anul trecut, deci comandate acum 2 ani
        Faptul ca avioanele sunt cumparate in leasing, este absolut normal, marea majoritate a companiilor isi cumpara flota in leasing.
        Eu o apreciez pt noul catering, noul PR, noul inflight magazin, noul route map.
        Avand in vedere creiteriile si viteza cu care se schimba conducerea Tarom, pt investitiile haotice nu va putea fi nimeni considerat vinovat :))
  • +2 (2 voturi)    
    de ce sa nu o schimbam pe brutaru (Duminică, 7 februarie 2010, 20:21)

    cristi [anonim]

    in ciuda faptului ca este tot pe minus TAROm a miscat mult in 2009. nu cred ca este momentul sa fie schimbata Ruxandra Brutaru din functia de director al companiei TAROM... pentru ca exista o strategie - vizibila de la distanta - pe care dansa a impus-o. de ce s-o schimbam acum cand abia a inceput sa faca ceva cu TAROM? am scris mai mult pe blogul meu...
    http://sp2.ro/taromnou
  • -1 (3 voturi)    
    Politica e curva mare (Duminică, 7 februarie 2010, 20:25)

    007 a la CLUJ [anonim]

    Posturile astea nu ar trebui politizate.
    Ce treaba are nenea asta (poate chiar e nevinovat si poate chiar priceput) cu regulile ce actioneaza in domeniul aerian sau mai mult cu managementul unor companii strategice cum e Tarom.
    De fapt e si asta o strategie, pun la conducere un outsider, si pina se prinde de smekerie, firma e mai usor de falimentat, timp in care cresc cei care au dat spagi de la firmele private concurente...etc.
    Oamenii din domeniile astea superspecializate ar trebui lasati sa-si faca treaba un mandat si apoi dupa o analiza atenta, se poate decide ce si cum....sau ar trebui dati afara atunci cind apar erori grave de management, .....vezi comportamentul soferului RATB sau situatia cind avioanele nu au putut decola/ateriza ca nu avea SRL-ul ala de doi bani solutie de degivrare.......SA TRAITI BINE......ioestet??? Tudom, kesenem Sir judoka.
    • +1 (1 vot)    
      nu e asa (Duminică, 7 februarie 2010, 22:47)

      David.NU [utilizator] i-a raspuns lui 007 a la CLUJ

      n-are nicio legatura cu regulile din traficul aerian ca nu il punem controlor de trafic.
      nu cred nici ca e vreo mare strategie pt ca nu vad vreun guvern capabil de vreo strategie fie ea si diabolica :). cred ca e exact cum zici "curva mare politica". trebuie impartite pozitii, indiferent de ce presupune chestia asta.
  • -2 (2 voturi)    
    Vai de Tarom, traiasca Malev si WizAir ! (Duminică, 7 februarie 2010, 23:32)

    Bozgoreanu [anonim]

    Au ei grija, boanghinele ...
  • +1 (1 vot)    
    Vinovatii (Luni, 8 februarie 2010, 9:25)

    pilot [anonim]

    Compania TAROM este o entitate care nu poate incapea pe mana oricui
    Faptul ca fostul karatist este ungur nu are nicio importanta, important este cat de priceput este in managementul unei companii de aviatie
    Din cate inteleg experienta in domeniu este zero si asa vor fi si rezultatele companiei daca domnia sa va ajunge Director General.
    Nu dansul va fi vinovat de rezultate ci cei care pun un om fara experienta sa conduca un domeniu ultraspecializat
  • 0 (0 voturi)    
    Tarom (Luni, 8 februarie 2010, 13:41)

    adrian [anonim]

    Poate un minoritar va face o schimabre majora in Tarom unde nesimitirea de la receptia aeroportului pana la mii de metrii altitudine este la aceeasi intensitate.servicii de toata rusinea si aroganta cabin crew este de neimaginat ca sa nu mai spun de atitudinea angajatior din aeroport.

    auzi intrebare politist de frontiera...

    si nimic nu cumparaturi ceva nimic bautura?????

    asa de aroganti si dispretuitori sant de mi vine lehamite de henry conada
    • 0 (0 voturi)    
      :)) (Luni, 8 februarie 2010, 19:09)

      David.NU [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      eee.. sa vezi cum e pe la suceava, satu mare... o sa ti se faca dor de otopeni
  • -1 (1 vot)    
    CSABA (Luni, 8 februarie 2010, 15:37)

    din bransa [anonim]

    In ultimi ani a fost executiv la ROMCAB MURES, un producator de cabluri, care este in insolventa, si care de cativa ani se chinuie sa supravietuiasca, care are datorii cu miliardele de euro, datorita managementului defectuos. Eu l-am cunoscut personal, si este varza cu managementul. Sunt sigur ca TAROMUL se va afunda in datorii, si va fi privartizata pe foarte putini bani. Am chiar curajul sa joc is la pariu chestia asta. TAROM, va termina anul acesta cu pierderi de doua ori mai mari decat anul trecut.
    • 0 (0 voturi)    
      mmmm da (Luni, 8 februarie 2010, 20:00)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui din bransa

      Pacat ca nu te pune pe tine la Tarom. Sa intelegem ca tu te-ai pricepe mai bine?
    • 0 (0 voturi)    
      Re (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:43)

      boncz istvan [anonim] i-a raspuns lui din bransa

      gresesti

      este o diferenta sa fii in domeniu si alta sa fii lucrat in companie.

      In fine

      toata lumea poate sa dea cu parerea
      in 2008 era in profit dupa site-ul ministerul finantelor.

      nu stiu despre ce vb atunci de milioane de euro
  • -1 (1 vot)    
    Sa vedems chimbari radicale la toate nivelele in T (Marţi, 9 februarie 2010, 11:45)

    AirTech [anonim]

    Poate ca este totusi o schimbare binevenita! Stimabilul domn din UDMR are ceva experienta manageriala, comparativ cu d-ra Brutaru care e doar fata lui tata si fina lui Basescu, fiind vecini de scara la Constanta! Ce avea ea ce cauta Director General la Compania Nationala la doar 28 de ani?! Si cu o facultate particulara indoielnica, fapt ce o posta si intr-o anumita incompatibilitate cu functia, alaturi si de faptul ca stimabila a facut parte din conducerea concurentei Blue Air! Unde se aude ca ar avea si ceva actiuni sau daca nu, macar ceva afinitati... Sau asta este de fapt treaba: in viitorul apropiat Blue Air va cumpara pe nimic TAROMul? Dar intr-o tara condusa de Boc, cu EBA europarlamentar si Udrea ministresa la 2 ministere, ce ne mai mira?! Neobrazarea este pe fatza, fara pic de jena si-n bataie de joc fatza de popor! Sper ca domnul Gombos Csaba are totusi coloana vertebrala si o educatie care ii va permite sa dezvolte compania, sa faca promovari pe merit si nu pe relatii si sa-i dea la o parte pe toti acei smecheri si pilosi care s-au cocotat in funntii de conducere si care acum se dau rotunzi, asa cum ii sade bine oricarei nulitati...
  • 0 (0 voturi)    
    Csaba (Miercuri, 10 februarie 2010, 21:38)

    Boncz Istvan [anonim]

    Il stiu personal pe Csaba de cativa ani.

    Am fost angajatul lui o perioada scurta de timp la Romcab.
    100% convins ca a fost o alegere buna sa fie director general la Tarom.
    Este un profesionist un manager de exceptie a condus o fabrica cu cateva sute de angajati etc. etc.

    Numai cuvinte de lauda.

    Iii doresc succes si sper ca si Tarom va ajunge la profit nu ca pana acum.

    Ms


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version